• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з управління медичними відходами

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 2 робочих дні

240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Період оскарження: 15.08.2025 12:31 - 11.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 0974936e733a43b8828eb4076b7f4200
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-15-004859-a.a1
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.08.2025 13:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.09.2025 08:48
Дата виконання рішення Замовником: 08.09.2025 12:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення № 13398-р/пк-пз від 01.09.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "А-ЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ: 40277858) від 19 серпня 2025 № UA-2025-08-15-004859-a.a1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
Автор: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Володимир Андреєв +380502507677 andreev.aenergo@gmail.com https://aenergo.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ab0b67db8d4f42d58ed22da92fbcae46
Заголовок пункту скарги: Уважно ознайомившись з умовами Тендерної документації (далі- Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Найменування органу оскарження Комісія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03680, Україна, м.Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
ЄРДПОУ: 23970286
79012УкраїнаЛьвівська областьЛьвівпр. Червоної калини, 68
Телефон: +380322230241
e-mail: 4kmp_uoz_lviv@ukr.net
Ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«А-ЕНЕРГО»
ЄДРПОУ 40277858
70406, вулиця Шевченко, будинок 30, селище Відрадне, Запорізький район, Запорізька область, Україна
тел. (066)421 38 78
e-mail: aenergo2024@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-15-004859-a

СКАРГА
На умови тендерної документації

15.08.2025 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: Послуги зі збирання, перевезення, видалення (управління) клінічних та подібних їм відходів за кодом ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами) з очікуваною вартістю 85 590,00 грн. з ПДВ (далі – Процедура закупівлі).

Уважно ознайомившись з умовами Тендерної документації (далі- Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України, саме:
-Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі –Закон);
- Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).



Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують.

1. Пунктом 1.3 Додатку №1 до тендерної документації Замовник вимагає надання:
1.3. Обов’язкова наявність у штаті водіїв. На підтвердження слід надати копію посвідчення водіїв (не менше 3)

Відповідно до пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України №1278 від 05.12.2023 року «Про затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» (далі – Ліцензійні умови з управління відходами ) визначено, що «Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових до виконання під час провадження такої діяльності.»
Відповідно до пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України №1001 від 02.12.2015 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом» (далі – Ліцензійні умови з перевезення) ви значено – «Цими Ліцензійними умовами визначається вичерпний перелік документів, що додаються до заяви на отримання ліцензії на право провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом (далі - ліцензія), а також встановлюються організаційні, кадрові та технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата і засобів провадження діяльності, обов’язкові для виконання під час провадження зазначеної діяльності.»
Відповідно до Ліцензійних умов з управління відходами та Ліцензійних умов з перевезення ВІДСУТНІ вимоги щодо наявності в Ліцензіатів «1.3. Обов’язкова наявність у штаті водіїв. На підтвердження слід надати копію посвідчення водіїв (не менше 3)» саме не менше трьох водіїв. Кожен ліцензіат (суб’єкт господарювання) самостійно визначає необхідну кількість співробітників, необхідну для провадження господарської діяльності та виконання робіт.
Вставлення цих вимог є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та такими що обмежують участь Скаржника в процедурі закупівлі.
Встановлюючи вимоги щодо надання 1.3. Обов’язкова наявність у штаті водіїв. На підтвердження слід надати копію посвідчення водіїв (не менше 3)» є дискримінаційним по відношенню до скаржника та таким що не відповідає вимогам чинного законодавства у сфері управління небезпечними відходами, перевезення небезпечних вантажів та ліцензування видів господарської діяльності.
Скаржник має в штаті одного водія, який має відповідне навчання та посвідчення на право керування транспортними засобами, що повністю відповідає ліцензійним вимогам та потребі Скаржника під час провадження господарської діяльності.
На підтвердження Скаржник надає комісії Наказ Міндовкілля №329 від 29.03.2024 року «Про видачу ліцензії ТОВ «А-ЕНЕРГО» на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами та додаток до нього та Витяг з ліцензійного реєстру Державної служби з безпеки на транспорті від 01.07.2025 року про наявність в Скаржника ліцензії на перевезення (Наказ №9 від 10.01.2020), наказ про прийняття водія на посаду, посвідчення водія, та свідоцтво ДОПНВ.
Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вищевказаних вимог тендерної документації.

Згідно статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Суб'єкт оскарження дійшов висновку, що у даній процедурі закупівлі Замовник порушує основні принципи здійснення процедури закупівель, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не дотримується вимог чинного законодавства України,


В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до умов тендерної документації визначені в мотивувальній частині Скарги.

З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації