-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу з виведенням сигналу тривоги на пульт централізованого пожежного спостереження в приміщенні відділення надання соціальних послуг в умовах цілодобового перебування/проживання по вул. Набережна,1 в с. Лукашівка Уманського району Черкаської області (ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 17 робочих днів
267 336.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 336.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 336.68 UAH
Період оскарження:
15.08.2025 11:44 - 20.08.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно – відкриті торги, в частині незаконної дискваліфікації відкритих торгів Учасника ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ»
Номер:
56f8575799db47e5ae78041996b52c96
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-15-004090-a.a1
Назва:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно – відкриті торги, в частині незаконної дискваліфікації відкритих торгів Учасника ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ»
Скарга:
15.08.2025 року КЗ "Центр надання соціальних послуг "Монастирищенської міської ради
оголосив закупівлю встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу з виведенням сигналу тривоги на пульт централізованого пожежного спостереження в приміщенні відділення надання соціальних послуг в умовах цілодобового перебування/проживання по вул. Набережна,1 в с. Лукашівка Уманського району Черкаської області (ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи.
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-15-004090-a 924986d3051a47269f5661f76560cde4 закупівлі становить 267 336,00 грн. з ПДВ
Разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі через електронну систему оприлюднено тендерну документацію затверджену РІШЕННЯМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ
від «15» серпня 2025 року (далі- Тендерна документація), Протокол №202.
За результатами аукціону, що відбувся 25.08.2025 року участь взяли двоє Учасників:
1). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ- 192 384,00 грн. з ПДВ
2) ПНВП "Прометей-Сервіс" 250 881,00 грн. з ПДВ
Керуючись частиною 8 статті18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги , що стосуються прийнятих рішень . дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій Учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення дії чи бездіяльності Замовника, але до дня укладання договору про закупівлю, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» реалізує своє право на подання скарги.
Відповідно до Протоколу №37 Уповноваженої особи від 29.08.2025 року , уповноваженою особою було вирішено: Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме:
1. «Відповідно до підпункту 2.4, пункту 1 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеного в Додатку 4 до Тендерної документації Замовник вимагає: «Ліцензія або сертифікат, або інший документ, що підтверджує право власності або право користування ліцензійним програмним комплексом, в якому буде розроблятися проектно-кошторисна документація.»
У складі пропозиції учасником наданий сертифікат на право користування ліцензійним програмним комплексом, в якому буде розроблятися проектно-кошторисна документація, право користування якого належить Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Черкаській області та договір на право користування ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» програмним комплексом АВК-5.
Слід зазначити, що на сертифікаті, під номером ліцензії вказано наступне: «на використання ПК АВК- у власному виробництві, без права передачі третім особам», що забороняє Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Черкаській області передавати програмний комплекс у користування Учаснику та унеможливлює користування програмним комплексом»
З приводу цього зазначаємо,що відповідно до пункту 43 Особливостей повідомляємо:
З даного приводу зазначаємо, що згідно п.2.4 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка 4 Тендерної документації учаснику потрібно надати «Ліцензія або сертифікат, або інший документ, що підтверджує право власності або право користування ліцензійним програмним комплексом, в якому буде розроблятися проектно-кошторисна документація». Згідно умовам тендерної документації не зазаначається, що ліцензійний програмний комплекс повинен належати саме Учаснику, а навпаки зазначається «право користування ліцензійним програмним комплексом», тому Учасник ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» надав файл « Договір Оренди АВК УКРБУДЕКСПЕРТИЗА» саме з оренди робочого місця з персональним комп’ютером з встановленим комплексом АВК-5, без передачі третім особам ліцензійного програмного комплексу.
Учасником надано :
• Файл «Договір Оренди АВК УКРБУДЕКСПЕРТИЗА .pdf»;
• Файл «Ліцензія АВК (1).PDF».
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вимога про усунення невідповідностей , згідно Закону вимога повинна містити:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію Учасника. Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним.
2. «Відповідно до підпункту 2.5, пункту 1 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеного в Додатку 4 до Тендерної документації Замовник вимагає: «Згідно з НПАОП 0.00-1.71-13 Учасник зобов`язаний надати оригінали або копії наступних документів:
- протоколів про випробування ручного електрифікованого інструменту;
- протоколів випробувань драбин або стрем`янок.»
У складі пропозиції Учасника надано протокол випробувань драбин або стрем`янок. У пункті 1 даного протоколу зазначено драбини у кількості 3 штук, а інформація наведена у пунктах 2-4 зазначена на 2 драбини».
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» , не згідні з таким рішенням Замовника та повідомляємо наступне:
З даного приводу зазначаємо, що згідно п.2.5 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка 4 Тендерної документації учаснику потрібно надати «- протоколів про випробування ручного електрифікованого інструменту; - протоколів випробувань драбин або стрем`янок.»
Учасником надано :
• Файл «ПРОТОКОЛна ДРАБИНИ ВПЕМ.docx2.pdf»;
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вимога про усунення невідповідностей , згідно Закону вимога повинна містити:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію Учасника. Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним.
3.«Відповідно до підпункту 3.1, пункту 1 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеного в Додатку 4 до Тендерної документації Замовник вимагає: «Оригінали або копії документів на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником, співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад штатний розпис (виписка)/трудовий договір/цивільно-правовий договір/ договір про надання послуг/інший документ)».
Розглянувши документи, що надав Учасник у складі своєї Тендерної пропозиції Замовник знайшов невідповідність у документах, а саме: цивільно-правовий договір на використання праці інженера-проєктувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації не засвідчений підписом і печаткоюю інженера-проєктувальника».
З даного приводу зазначаємо, Відповідно до підпункту 3.1, пункту 1 наведеного в Додатку 4 до Тендерної документації Учасником надано :
• Файл «Цивільно-правовий договір інж-проек.pdf»;
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вимога про усунення невідповідностей , згідно Закону вимога повинна містити:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію Учасника. Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним.
4.«Відповідно до підпункту 3.1, пункту 1 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеного в Додатку 4 до Тендерної документації Замовник вимагає: «Згідно з НПАОП 0.00-1.15-07, 0.00-1.81-18, 0.00-1.80-18, Учасник зобов’язаний надати на кожного працівника, задіяного до виконання робіт безпосередньо на об`єктах Замовника, копії або оригінали наступних документів, які повинні бути чинними на дату аукціону:
- «КАРТКИ працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду» або «МЕДИЧНОЇ ДОВІДКИ про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника», по формі затвердженої Наказом МОЗ України № 246 від 21.07.2007р, або копія «ОСОБИСТОЇ МЕДИЧНОЇ КНИЖКИ», по формі затвердженої Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013р., в яких зазначена дата заповнення картки або дата видачі та дата дії довідки, дата проведення медичного огляду та дата наступного медичного огляду, а також відсутності протипоказань щодо придатності до виконання професійних обов`язків (в залежності від форми документа);
- посвідчень про проходження навчання безпечних методів під час робіт на висоті; - посвідчень про проходження навчання і перевірку знань нормативно-правових актів з охорони праці.»
У складі пропозиції Учасника відсутня «КАРТКА працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду» або «МЕДИЧНА ДОВІДКА про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника», по формі затвердженої Наказом МОЗ України № 246 від 21.07.2007р, або копія «ОСОБИСТОЇ МЕДИЧНОЇ КНИЖКИ», по формі затвердженої Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013р., в яких зазначена дата заповнення картки або дата видачі та дата дії довідки, дата проведення медичного огляду та дата наступного медичного огляду, а також відсутності протипоказань щодо придатності до виконання професійних обов`язків (в залежності від форми документа) на керівника робіт».
З даного приводу зазначаємо, Відповідно до підпункту 3.1, пункту 1 наведеного в Додатку 4 до Тендерної документації Учасником надано :
• Файл «Мед довідка електромонтера_20250812_0001.pdf»
• Файл «Мед довідка налагоджувальника_20250812_0001.pdf»
З даного приводу зазначаємо, що згідно Відповідно до підпункту 3.1, пункту 1 Учаснику потрібно було надати «надати на кожного працівника, задіяного до виконання робіт безпосередньо на об`єктах Замовника,», керівник робіт не є працівником який задіяний саме для виконання робіт безпосередньо на об`єктах Замовника.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вимога про усунення невідповідностей , згідно Закону вимога повинна містити:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію Учасника. Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним.
5. «Також, розглянувши кошторисний розрахунок вартості послуги, Замовником знайдені такі невідповідності: в підсумковій відомості ресурсів п.31 Учасником визначено обсяг електроенергії, яку необхідно спожити при наданні послуг та була визначена її вартість на загальну суму 66,27 грн. Учасник не несе дані витрати, оскільки за використану під час надання послуг електроенергію буде Замовник. Таким чином, за використану електроенергію Замовник має заплатити двічі.»
З даного приводу зазначаємо, Відповідно до Додатка 2 Тендерної документації Замовником надано підсумкову відомість ресурсів, де вказано:
Енергоносiї машин, врахованих в складi
загальновиробничих витрат
31.Електроенергія кВт-год
Документація не містить вимог до порядку розрахунку вартості матеріальних ресурсів ( в тому числі електроенергії). Замовником не зазначено, яку умову Документації порушено Скаржником в цій частині. В колонках для заповнення не стоїть, що електроенергія повинна мати або «0» значення або « - «.
Крім того,звертаємо увагу, що предметом закупівлі є послуга (встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу з виведенням сигналу тривоги на пульт централізованого пожежного спостереження в приміщенні відділення надання соціальних послуг в умовах цілодобового перебування/проживання по вул. Набережна,1 в с. Лукашівка Уманського району Черкаської області), з електронного майданчика :
«1 встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу з виведенням сигналу тривоги на пульт централізованого пожежного спостереження в приміщенні відділення надання соціальних послуг в умовах цілодобового перебування/проживання по вул. Набережна,1 в с. Лукашівка Уманського району Черкаської області
1 послуга
31.10.2025
Згідно з документацією, Україна»
Зазначаємо, що Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" не поширюється на надання послуг, які є предметом закупівлі в частині розрахунків кількісних показників витрат труда робітників; кількісних показників кошторисної трудомісткість, кількісних показників середнього розряду робіт; будівельних матеріалів, виробів і комплектів; устаткування; будівельних машин і механізмів та інших показників. Отже, виходячи із вищезазначеного, Скаржником було виконано вимогу Документації в повному обсязі в цій частині.
Слід зазначити, що Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" не поширюється на надання послуг, в тому числі, послуги з встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, сповіщення про пожежу та системи передачі тривожних сповіщень.
Документація не містить вимог до порядку розрахунку вартості показників будівельних робіт, вартості матеріальних ресурсів (будівельних матеріалів, виробів і комплектів), прямих витрат. Замовником не зазначено, яку умову Документації порушено Учасником в цій частині.
Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію Учасника. Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним.
6. «Також, наявна невідповідність сум договірної ціни та підсумкової відомості ресурсів. В договірній ціні вартість матеріальних ресурсів становить 23 097,00 (без ПДВ), а в підсумковій відомості ресурсів 23 097,62 (без ПДВ); вартість устаткування за договірною ціною 37 190,00, при цьому у підсумковій відомості ресурсів вказана сума 38 187,67 (без ПДВ).
Отже, договірна ціна не співпадає з співпадати розрахунками вказаними у підсумковій відомості ресурсів.»
З даного приводу зазначаємо, Відповідно до наведеного в Додатку 2 до Тендерної документації Учасником надано:
• Кошторис. Дефек акт.pdf
• Кошторис. Дефкек акт 1.pdf
• Кошторис. Догов ціна.pdf
• Кошторис. Звед кошторис.pdf
• Кошторис. Локаль кошторис.1.pdf
• Кошторис. Локаль кошторис.pdf
• Кошторис. Поясн записка.pdf
• Кошторис.2025 Підсумк відомість.pdf
В договірній ціні ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» вартість матеріальних ресурсів становить 23, 09700 (без ПДВ), а в підсумковій відомості ресурсів 23097,62 (без ПДВ); вартість устаткування за договірною ціною 38,19000, при цьому у підсумковій відомості ресурсів вказана сума 38187,67 (без ПДВ), не так як зазначає уповноважена особа в протоколі № 37: «наявна невідповідність сум договірної ціни та підсумкової відомості ресурсів. В договірній ціні вартість матеріальних ресурсів становить 23 097,00 (без ПДВ), а в підсумковій відомості ресурсів 23 097,62 (без ПДВ); вартість устаткування за договірною ціною 37 190,00, при цьому у підсумковій відомості ресурсів вказана сума 38 187,67 (без ПДВ)».
З даного приводу зазначаємо, що функціоналом програмного комплексу АВК-5 у якому розроблено кошторисну документацію у Договірній ціні передбачено округлення сум за математичними правилами. Таким чином, сума . вартість устаткування за договірною ціною 38,19000, при цьому у підсумковій відомості ресурсів вказана сума 38187,67 (без ПДВ), вартість матеріальних ресурсів в договірній ціні становить 23, 09700 (без ПДВ), а в підсумковій відомості ресурсів 23097,62 (без ПДВ).
Документація не містить окремих вимог до порядку оформлення та змісту договірної ціни та відомості ресурсів, у тому числі, не містить вимог до порядку здійснення розрахунків тощо.
Вартісні розбіжності між ПВР та договірною ціною можуть виникати виключно внаслідок особливостей алгоритмів програмного забезпечення АВК, а саме: - ПВР у програмі АВК формується як добуток кількості ресурсу на його одиничну вартість, без округлення на кожному рядку; - Договірна ціна, згідно з пунктом 3.20 "Настанови з визначення вартості будівництва", розраховується із заокругленням вартості кожного ресурсу до 0,01 грн, що відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Відсутність точного збігу вартості в ПВР і договірній ціні не є порушенням, оскільки ПВР не є нормативно визначеним обов’язковим розрахунковим документом. Цей документ має довідковий, умовний характер і не регламентований ані ДСТУ, ані ДБН. У Настанові чітко не визначено обов’язковий формат або алгоритм формування ПВР - це лише технічна функція ПЗ АВК. У складі Пропозиції Учасника ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ надано всі розрахункові документи, що передбачені Додатку 2 до тендерної документації, а саме: а саме:
- договірна ціна:
- пояснювальна записка;
- підсумкова відомість ресурсів;
- локальні кошториси;
- дефектний акт.
За результатами аналізу цих документів встановлено, що технічні, кількісні та якісні характеристики матеріальних ресурсів у повній мірі відповідають технічній специфікації, що є частиною Документації. Наявна незначна різниця у вартості експлуатації машин у ПВР та договірній ціні не є порушенням вимог тендерної документації. Ця різниця пояснюється різницею методик округлення, не має жодного впливу на якість, обсяг чи технічну відповідність предмета закупівлі та не впливає на загальну вартість тендерної пропозиції. Враховуючи, що відповідність вимогам тендерної документації оцінюється за технічними, якісними, кількісними параметрами, а не за внутрішніми розрахунковими розбіжностями програмного забезпечення, підстав для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» немає.
Документація не містить вимог до порядку розрахунку вартості матеріальних ресурсів (будівельних матеріалів, виробів і комплектів). Замовником не зазначено, яку умову Документації порушено Скаржником в цій частині.
Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію Учасника. Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним.
Вважаємо, що Замовник при оцінці пропозицій порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі.
Отже, Замовник порушив наступні норми законодавства: стаття 31 Закону України "Про публічні закупівлі», пункт 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №37 від 29.08.2026 року про відхилення тендерної пропозиції закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» ЄДРПОУ 41731677.
Директор ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» Л.П.Порохнюк
ДОКАЗИ:
1. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями)
на закупівлю послуги: Встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу з виведенням сигналу тривоги на пульт централізованого пожежного спостереження в приміщенні відділення надання соціальних послуг в умовах цілодобового перебування/проживання по вул. Набережна,1 в с Лукашівка Уманського району Черкаської області (ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи).
2. ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
№37 від 29.08. 2025 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА ЛУКАШІВКА НА ВІДХИЛ_20250830_0001.pdf 30.08.2025 13:51
- Протокол на відхилення 37 .docx 30.08.2025 13:51
- СКАРГА ЛУКАШІВКА НА ВІДХ р (3).docx 30.08.2025 13:51
- Тендерна документація (26).docx 30.08.2025 13:51
- СКАРГА ЛУКАШІВКА НА ВІДХИЛ_20250830_0001.pdf.p7s 30.08.2025 13:51
- sign.p7s 30.08.2025 13:52
- рішення від 02.09.2025 №13467.pdf 02.09.2025 15:53
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.09.2025 №13914.pdf 11.09.2025 14:37
- рішення від 10.09.2025 №13914.pdf 12.09.2025 16:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.08.2025 13:53
Дата розгляду скарги:
10.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.09.2025 15:54
Дата прийняття рішення по скарзі:
12.09.2025 16:33
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3ba3459d804b4d80a58ed171acd7fbf0
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно – відкриті торги, в частині незаконної дискваліфікації відкритих торгів Учасника ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. «Відповідно до підпункту 2.4, пункту 1 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеного в Додатку 4 до Тендерної документації Замовник вимагає: «Ліцензія або сертифікат, або інший документ, що підтверджує право власності або право користування ліцензійним програмним комплексом, в якому буде розроблятися проектно-кошторисна документація.»
У складі пропозиції учасником наданий сертифікат на право користування ліцензійним програмним комплексом, в якому буде розроблятися проектно-кошторисна документація, право користування якого належить Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Черкаській області та договір на право користування ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» програмним комплексом АВК-5.
Слід зазначити, що на сертифікаті, під номером ліцензії вказано наступне: «на використання ПК АВК- у власному виробництві, без права передачі третім особам», що забороняє Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Черкаській області передавати програмний комплекс у користування Учаснику та унеможливлює користування програмним комплексом»
З приводу цього зазначаємо,що відповідно до пункту 43 Особливостей повідомляємо:
З даного приводу зазначаємо, що згідно п.2.4 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка 4 Тендерної документації учаснику потрібно надати «Ліцензія або сертифікат, або інший документ, що підтверджує право власності або право користування ліцензійним програмним комплексом, в якому буде розроблятися проектно-кошторисна документація». Згідно умовам тендерної документації не зазаначається, що ліцензійний програмний комплекс повинен належати саме Учаснику, а навпаки зазначається «право користування ліцензійним програмним комплексом», тому Учасник ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» надав файл « Договір Оренди АВК УКРБУДЕКСПЕРТИЗА» саме з оренди робочого місця з персональним комп’ютером з встановленим комплексом АВК-5, без передачі третім особам ліцензійного програмного комплексу.
Учасником надано :
• Файл «Договір Оренди АВК УКРБУДЕКСПЕРТИЗА .pdf»;
• Файл «Ліцензія АВК (1).PDF».
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вимога про усунення невідповідностей , згідно Закону вимога повинна містити:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію Учасника. Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним.
У складі пропозиції учасником наданий сертифікат на право користування ліцензійним програмним комплексом, в якому буде розроблятися проектно-кошторисна документація, право користування якого належить Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Черкаській області та договір на право користування ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» програмним комплексом АВК-5.
Слід зазначити, що на сертифікаті, під номером ліцензії вказано наступне: «на використання ПК АВК- у власному виробництві, без права передачі третім особам», що забороняє Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Черкаській області передавати програмний комплекс у користування Учаснику та унеможливлює користування програмним комплексом»
З приводу цього зазначаємо,що відповідно до пункту 43 Особливостей повідомляємо:
З даного приводу зазначаємо, що згідно п.2.4 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка 4 Тендерної документації учаснику потрібно надати «Ліцензія або сертифікат, або інший документ, що підтверджує право власності або право користування ліцензійним програмним комплексом, в якому буде розроблятися проектно-кошторисна документація». Згідно умовам тендерної документації не зазаначається, що ліцензійний програмний комплекс повинен належати саме Учаснику, а навпаки зазначається «право користування ліцензійним програмним комплексом», тому Учасник ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» надав файл « Договір Оренди АВК УКРБУДЕКСПЕРТИЗА» саме з оренди робочого місця з персональним комп’ютером з встановленим комплексом АВК-5, без передачі третім особам ліцензійного програмного комплексу.
Учасником надано :
• Файл «Договір Оренди АВК УКРБУДЕКСПЕРТИЗА .pdf»;
• Файл «Ліцензія АВК (1).PDF».
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вимога про усунення невідповідностей , згідно Закону вимога повинна містити:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію Учасника. Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним.
×
-
Назва доказу:
1. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями)
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація (26).docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №37 від 29.08.2026 року про відхилення тендерної пропозиції закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» ЄДРПОУ 41731677.