-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція існуючої шахти ліфта та встановлення нового ліфта (в т. ч. ПКД), в хірургічному корпусі Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №1» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 49, м. Біла Церква (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Торги не відбулися
2 550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 750.00 UAH
Період оскарження:
14.08.2025 16:06 - 30.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника про визначення переможцем закуівлі ТОВ "БРАВО ЛІФТ"
Номер:
7313db881e84445ea0c704c644f2cf6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-14-010827-a.a1
Назва:
Скарга на рішення Замовника про визначення переможцем закуівлі ТОВ "БРАВО ЛІФТ"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга БМЛ.docx 09.10.2025 16:32
- 6.Скрін вимога1.jpg 09.10.2025 16:32
- 2. ДОДАТОК СЕРТІИФІКАТ Н1 (Браво Ліфт).pdf 09.10.2025 16:32
- 5. Дилерський договір (Тіксіт-Укрміськліфт).pdf 09.10.2025 16:32
- 3. Сертифікат модуль_Н1 (Євроформат).pdf 09.10.2025 16:32
- 1. СЕРТИФІКАТ МОДУЛЬ Н-1 (Браво Ліфт).pdf 09.10.2025 16:32
- 7.Скрін вимога2.jpg 09.10.2025 16:32
- 4. Серитфікат Н-1 (Укрміськліфт-Тіксіт).pdf 09.10.2025 16:32
- 8.Скрін вимога3.jpg 09.10.2025 16:32
- 15. Повідомлення невідповідність 06.10.25.docx 09.10.2025 16:32
- 9.Скрін вимога4.jpg 09.10.2025 16:32
- 14. Протокол продовження розгляду від 19.09.25.pdf 09.10.2025 16:32
- 10. Додаток 2 до ТД.docx 09.10.2025 16:32
- 12.тех.характеристики ліфта (виправлення).pdf 09.10.2025 16:32
- 11. Документи технічних характ. Браво Ліфт.pdf 09.10.2025 16:32
- 16. Протокол переможця від 07.10.24.PDF 09.10.2025 16:32
- 13. Кошторис (Браво Ліфт).pdf 09.10.2025 16:32
- sign.p7s 09.10.2025 16:45
- Рішення від 13.10.2025 №15400.pdf 13.10.2025 15:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.10.2025 №15788.pdf 21.10.2025 14:31
- Рішення від 20.10.2025 №15788.pdf 23.10.2025 12:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.10.2025 17:06
Дата розгляду скарги:
20.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.10.2025 15:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.10.2025 12:35
Дата виконання рішення Замовником:
24.10.2025 13:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ №15788-р/пк-пз від 20.10.2025 р. Замовником скасовано рішення про визначення ТОВ "БРАВО ЛІФТ" переможцем процедури закупівлі.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3884dd4527b041cf9bbceb317e115880
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення Замовника про визначення переможцем закуівлі UA-2025-08-14-010827-a ТОВ "БРАВО ЛІФТ"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Комунальним некомерційним підприємством Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №1», було оголошено закупівлю за предметом реконструкція існуючої шахти ліфта та встановлення нового ліфта (в т. ч. ПКД), в хірургічному корпусі Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №1» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 49, м. Біла Церква (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Закупівля за вказаним предметом відбувається повторно (UA-2025-07-16-009690-a - не відбулася).
Для повного, всебічного, об’єктивного з’ясування обставин справи зазначимо обставини по двох закупівлях.
Учасниками обох закупівель з тим самим предметом були наступні юридичні особи:
1. ТОВ «УКРМІСЬКЛІФТ», ЄДРПОУ 43323147 – скаржник;
2. ТОВ «ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ», ЄДРПОУ 31724919;
3. ТОВ «БРАВО ЛІФТ», ЄДРПОУ 42736278;
Під час першої закупівлі по встановленню ліфта в Білоцерківській міській лікарні №1 всі пропозиції учасників були відхилені.
Під час закупівлі, де не було виявлено переможця, замовник встановив вимогу щодо технічних характеристик ліфта, наявність ДСТУ EN 81-58:2019 (EN 81-58:2018, IDT), вогнестійкість дверей шахти, клас вогнестійкості EI 60. ТОВ «УКРМІСЬКЛІФТ» було єдиним учасником вказаної закупівлі, UA-2025-07-16-009690-a, що не відбулася, в якого в сертифікаті Модуль Н-1, не було зазначено про наявність такого ДСТУ. Помилково наше підприємство не надало окремий сертифікат підтвердження відповідності вогнестійкості, хоча вимоги тендерної документації дозволяли таке надання у відповідності до закону.
В подальшому коли була оголошена закупівля UA-2025-08-14-010827-a, Замовник в порушення абз. 2 ч.6, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», встановив вимогу, що вогнестійкість дверей шахти повинна бути підтверджена лише Сертифікатом Модуль Н-1. Після численних звернень (чотири звернення) за допомогою платформи закупівлі, Замовником було внесено зміни до тендерної документації.
Вважаємо, що такий факт, опосередковано свідчить про упередженість та дискримінацію конкретного учасника - ТОВ «УКРМІСЬКЛІФТ». Під час обох закупівель пропозиції ТОВ «УКРМІСЬКЛІФТ» були найбільш економічно вигідні.
Ця скарга не подається на умови тендерної документації, проте вищевикладені факти є важливими.
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Замовник визначив переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «БРАВО ЛІФТ», рішення міститься у протоколі визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-08-14-010827-a від 07.10.2025 року, № 445. Підписант, уповноважена особа Заволока Тетяна Юріївна.
ТОВ «УКРМІСЬКЛІФТ» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «БРАВО ЛІФТ», вважає його таким, що прийняте з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року, № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), з наступних підстав.
Під час кваліфікації учасників, при розгляді пропозиції ТОВ «БРАВО ЛІФТ», Замовником 19.09.2025 року було прийнято рішення у вигляді ПРОТОКОЛУ/ПОВІДОМЛЕННЯ продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції UA-2025-08-14-010827-a. Підставою для продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції учасника визначено можливість реалізації вимог пункту 43 Особливостей (оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення не відповідностей в електронній системі закупівель), виникала потреба в продовженні строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
06.10.2025 року, об 11:24:05, було прийнято повідомлення з вимогою про усунення не відповідностей та надано строк 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких не відповідностей. Серед недоліків, що були зазначені в повідомленні, містилися вимоги виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Вказане повідомлення суперечить вимогам пункту 43 Особливостей.
Також в документах ТОВ «БРАВО ЛІФТ» рішення щодо якого оскаржується містилися інші суттєві недоліки, що підтверджують не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до п.2, ч.1, ст. 31, Закону та підпункту 2, п.44, Особливостей така пропозиція повинна бути відхилена з підстав, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Також прошу комісію врахувати, що «повідомлення 24 години» прийнято 06.10.2025 року, об 11:24:05. Недоліки усунуті 06-10-2025, 14:11:35. Серед численних недоліків, які були в повідомленні містилися недоліки щодо формату підпису УЕП замість КЕП. Вважаємо, що таке швидке виправлення містить ознаки домовленості між переможцем ТОВ «БРАВО ЛІФТ» та Замовником. Частина файлів так і залишилася підписана підписом формату УЕП (крім тих, що до завантажувались на виконання повідомлення).
Враховуючи викладене деталізуємо, окремо порушення, що виявив Замовник, які не законно включені в повідомлення від 06.10.2025 року та ті, які повністю проігноровані Замовником. Кожні з них стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, виправлення яких не допускається.
ПОРУШЕННЯ, ЯКІ НЕ МОГЛИ БУТИ ВКЛЮЧЕНІ ДО ПОВІДОМЛЕННЯ ВІД 06.10.2025 РОКУ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕ ВІДПОВІДНОСТЕЙ, ОСКІЛЬКИ Є ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:
1. Вимога ТД 7: Відповідно до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі», у складі тендерної пропозиції учасник обов’язково надає інформацію щодо нового ліфта згідно з Таблицею, яка наведена нижче, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) за підписом учасника та печаткою (за наявністю). Невідповідність: В складі тендерної пропозиції Учасником надано інформацію – ТЕХНІЧНІ,ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ НОВОГО ЛІФТА від 18.08.2025 №91-12/25 (файл «7. Документи та інформація на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик _»), яка не містить інформацію, що зазначена Замовником у пунктах 22 – 24 Таблиці, а саме: - п.22 – Відповідність вимогам точності та якості: Сертифікат за стандартом ДСТУ ISO 10012-2005 (ISO 10012:2003, IDT) - п.23 - Відповідність вимогам безпеки праці: ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) - п.24 - Відповідність вимогам системи екологічного менеджменту: ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT). Відсутність інформації щодо відповідності стандартам ДСТУ ISO 10012-2005 (ISO 10012:2003, IDT), ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) не впливає на технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та не призводить до його зміни. Як виправити: Учасник повинен доповнити ТЕХНІЧНІ,ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ НОВОГО ЛІФТА від 18.08.2025 №91-12/25 інформацією про відповідність стандартам ДСТУ ISO 10012-2005 (ISO 10012:2003, IDT), ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT).
Тобто на виконання вимог тендерної документації переможець, ТОВ «БРАВО ЛІФТ» надав таблицю, яка взагалі не містила рядків, які зазначено на підтвердження наявності або відсутності конкретних технічних характеристик закупівлі. Як слідує з порівняння двох наданих таблиць в них різна кількість пунктів, тобто вважати це формальними чи навіть технічними помилками немає жодних підстав. Їх додавання в рамках усунення не відповідностей призводить до зміни технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Згідно абзацу 1, ч.6, ст. 23, Закону, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. В складі документів, учасника-переможця не було надано відповідний документ. Також просимо звернути увагу, що замовник в повідомленні 24 години, зазначаючи спосіб виправлення не відповідностей зазначає, що учасник ПОВИНЕН ДОПОВНИТИ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ НОВОГО ЛІФТА інформацією про відповідність певним стандартам. Це є порушенням зазначеної норми Закону, п. 43, особливостей та є підставою для відмови.
2. Вимога ТД 8: Відповідно до абзацу третього пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі», розрахунок ціни цінової пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно з Додатку 30 до Настанови та локальних кошторисів (Додаток 1 до Настанови) з розрахунками за статтями витрат договірної ціни. Невідповідність: Наданий Учасником Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 у полі «на (найменування робіт та витрат, найменування будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури)» не містять найменування будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури. Наданий Учасником Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів, інвентарю №2-1-2 у полі «(вид устаткування, меблів, інвентарю і робіт, найменування будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури)» не містить найменування будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури. Як виправити: Учасник повинен надати Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 та Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів, інвентарю №2-1-2 з урахуванням виявлених не відповідностей.
Згідно ст. 844, ЦК України, ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Кошторис на виконання робіт може бути приблизним або твердим. Кошторис є твердим, якщо інше не встановлено договором.
В п. 27, ст. 1, Закону, в визначенні поняття роботи міститься кошторисна вартість робіт. З аналізу зазначених норм та предмета закупівлі UA-2025-08-14-010827-a, необхідно зробити висновок, що кошторис є важливою складовою технічної, кількісної, якісної характеристики предмета закупівлі. Зміна в кошторис в рамках п. 43 Особливостей можлива лише з підстав виправлення формальних помилок. Відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 710 від 15.04.2020 року «Про затвердження Переліку формальних помилок» відсутність найменування будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури не може вважатися формальною помилкою. Отже внесення змін в локальний кошторис, крім виправлення формальних помилок не допускається та є підставою для відхилення тендерної пропозиції з підстав не відповідності технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
ПОРУШЕННЯ, ЯКІ ЗАМОВНИК ПРОІГНОРУВАВ, ЩО Є ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:
У всіх документах, які подані учасником, якого Замовник обрав переможцем містяться різні типи ліфтів, які пропонує ТОВ «БРАВО ЛІФТ» до закупівлі.
В документах, що підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики щодо ліфта зазначено невідповідності щодо типу ліфта встановлення якого пропонує учасник. В довідці № 91-2/25 від 18.08.2025 року, ТОВ «БРАВО ЛІФТ», зазначає, «на підтвердження відповідності запропонованого учасником ліфта, який замовник набуде у власність у складі робіт, вимогам підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, ТОВ «БРАВО ЛІФТ» надає інформацію про включення такого товару до переліку Товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва ID 5a41c77b61bc430c91eac3ea2f647882, назва виробника товару – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРАВО ЛІФТ», назва товару – Ліфт пасажирський (лікарняний), типу BRAVO T MRL, вантажність 1250 кг., марка/модель товару – марка BRAVO, модель BRAVO T MRL. Наданий скріншот з сайту прозоро про ступінь локалізації цього ліфта.
Сертифікат про схвалення системи управління якістю (модуль H1), який надано ТОВ «БРАВО ЛІФТ», щодо своєї продукції зазначає, що впроваджено відповідну систему якості таких ліфтів:
- ліфтів пасажирських, вантажних, вантажопасажирських та лікарняних марки «BRAVO»: 1. електричних серії BL-ST, типу MRL S, MRL T, MRL V (без машинного приміщення) у тому числі для пасажирів з обмеженими фізичними можливостями та ліфти пожежні; 2. електричних серії BL-ST, типу MR, MR T, MR V (з машинним приміщенням) у тому числі для пасажирів з обмеженими фізичними можливостями та ліфти пожежні;
- гідравлічних серії BL-ST, типу MRH у тому числі для пасажирів з обмеженими фізичними можливостями.
З сертифікату чітко слідує, що ліфт типу BRAVO T MRL є ліфтом без машинного приміщення. Довідка на локалізацію надана саме на цей ліфт. Проте в таблиці технічних характеристик, учасник-переможець зазначає про наявність машинного приміщення, що не відповідає сертифікату Н1 та довідці про локалізацію товару, який пропонується учасником закупівлі. В дефектному акті також передбачені роботи щодо влаштування машинного приміщення ліфта.
Сертифікат експертизи проєкту та додатки до нього також підтверджує, що ліфт типу BRAVO T MRL є ліфтом без машинного приміщення. ТОВ «БРАВО ЛІФТ», також в складі тендерної документації надає декларацію про відповідність ліфта, заводський номер 2610601, ліфт електричний серії BL-ST, типу BRAVO T MR, марки BRAVO, зав. номер № 2510601 (без машинного приміщення, вантажопідйомність1250 кг., швидкістю 1,0 м/с; висота підйому 14,6 м), встановлений за адресою вул. Ярослава Мудрого, 49, м. Біла Церква, рік виконання монтажу ліфта 2025 рік. Зверніть увагу, що додаток до цієї декларації про відповідність запобіжних комплектувальних виробів ліфт Зав. №2317402. По-перше в цій декларації містяться три різні заводські номери ліфта, два з яких відрізняються на одну цифру, проте додаток на комплектуючі містить зовсім інший номер. ЦЯ ДЕКЛАРАЦІЯ З ЗАЗНАЧЕННЯМ АДРЕСИ ВИКОНАННЯ РОБІТ ЗГІДНО ПРЕДМЕТУ ЗАКІПІВЛІ ЗАЗНАЧАЄ ЗОВСІМ ІНШИЙ ТИП ЛІФТА BRAVO T MR, БЕЗ МАШИННОГО ПРИМІЩЕННЯ. НЕВІДПОВІДНІСТЬ ТЕХНІЧНИМ ПАРАМЕТРАМ ТА ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЗАКОНУ, ОСОБЛИВОСТЕЙ, ЗАМОВНИК ДО УВАГИ НЕ БЕРЕ.
Лист-гарантія № 91-2/25 від 18.08.25, зазначає, що ТОВ «БРАВО ЛІФТ» гарантує можливість поставки відповідного товару, а саме ліфт пасажирський (лікарняний), типу BRAVO T MRL, вантажність 1250 кг., замовнику КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «БІЛОЦЕРКІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1» у строки встановлені умовами тендерної документації.
В кошторисі, ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ до Договірної ціни, в розділі V Устаткування, зазначено, «Ліфт пасажирський (лікарняний) типу BRAVO T MR, серії BL-ST, марки «BRAVO», зав. номер 2510601, вантажність 1250 кг., Висота підйому14,6 м. (висота шахти 21,6 м.), 6 зупинок, швидкість 1,0 м/с, двері 1100*2000, країна походження: Україна.
Разом зазначимо, що в цьому ж розділі не зазначено країну походження таких ресурсів: бензин, електроенергія, мастильні матеріали.
В локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів, інвентарю №2-1-2 та Інформації про ціни на матеріальні ресурси, зазначено Ліфт пасажирський (лікарняний) типу BRAVO T MR, серії BL-ST, марки «BRAVO», зав. номер 2510601, вантажність 1250 кг., Висота підйому14,6 м. (висота шахти 21,6 м.), 6 зупинок, швидкість 1,0 м/с, двері 1100*2000, країна походження: Україна.
Враховуючи вищевикладене тендерна пропозиція підлягала відхиленню на підставі підпункту 2, пункту 44 Особливостей, оскільки не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вважаємо очевидним, що встановити технічні характеристики предмета закупівлі НЕМОЖЛИВО за наявності таких розбіжностей, які Замовник повністю проігнорував. Переможцем було грубо порушено технічні вимоги тендерної документації, через що Замовник не мав можливості пересвідчитися у відповідність предмета закупівлі встановленим технічним вимогам та порівняти їх, проте прийняв протиправне рішення про визнання ТОВ «БРАВО ЛІФТ» переможцем.
Враховуючи наведені доводи, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі UA-2025-08-14-010827-a грубо порушуються права ТОВ «УКРМІСЬКЛІФТ» принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Так, згідно із преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати
замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ "БРАВО ЛІФТ", Замовник порушив норми п.2 ст. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст.5 ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене та керуючись Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 року
Для повного, всебічного, об’єктивного з’ясування обставин справи зазначимо обставини по двох закупівлях.
Учасниками обох закупівель з тим самим предметом були наступні юридичні особи:
1. ТОВ «УКРМІСЬКЛІФТ», ЄДРПОУ 43323147 – скаржник;
2. ТОВ «ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ», ЄДРПОУ 31724919;
3. ТОВ «БРАВО ЛІФТ», ЄДРПОУ 42736278;
Під час першої закупівлі по встановленню ліфта в Білоцерківській міській лікарні №1 всі пропозиції учасників були відхилені.
Під час закупівлі, де не було виявлено переможця, замовник встановив вимогу щодо технічних характеристик ліфта, наявність ДСТУ EN 81-58:2019 (EN 81-58:2018, IDT), вогнестійкість дверей шахти, клас вогнестійкості EI 60. ТОВ «УКРМІСЬКЛІФТ» було єдиним учасником вказаної закупівлі, UA-2025-07-16-009690-a, що не відбулася, в якого в сертифікаті Модуль Н-1, не було зазначено про наявність такого ДСТУ. Помилково наше підприємство не надало окремий сертифікат підтвердження відповідності вогнестійкості, хоча вимоги тендерної документації дозволяли таке надання у відповідності до закону.
В подальшому коли була оголошена закупівля UA-2025-08-14-010827-a, Замовник в порушення абз. 2 ч.6, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», встановив вимогу, що вогнестійкість дверей шахти повинна бути підтверджена лише Сертифікатом Модуль Н-1. Після численних звернень (чотири звернення) за допомогою платформи закупівлі, Замовником було внесено зміни до тендерної документації.
Вважаємо, що такий факт, опосередковано свідчить про упередженість та дискримінацію конкретного учасника - ТОВ «УКРМІСЬКЛІФТ». Під час обох закупівель пропозиції ТОВ «УКРМІСЬКЛІФТ» були найбільш економічно вигідні.
Ця скарга не подається на умови тендерної документації, проте вищевикладені факти є важливими.
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Замовник визначив переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «БРАВО ЛІФТ», рішення міститься у протоколі визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-08-14-010827-a від 07.10.2025 року, № 445. Підписант, уповноважена особа Заволока Тетяна Юріївна.
ТОВ «УКРМІСЬКЛІФТ» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «БРАВО ЛІФТ», вважає його таким, що прийняте з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року, № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), з наступних підстав.
Під час кваліфікації учасників, при розгляді пропозиції ТОВ «БРАВО ЛІФТ», Замовником 19.09.2025 року було прийнято рішення у вигляді ПРОТОКОЛУ/ПОВІДОМЛЕННЯ продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції UA-2025-08-14-010827-a. Підставою для продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції учасника визначено можливість реалізації вимог пункту 43 Особливостей (оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення не відповідностей в електронній системі закупівель), виникала потреба в продовженні строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
06.10.2025 року, об 11:24:05, було прийнято повідомлення з вимогою про усунення не відповідностей та надано строк 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких не відповідностей. Серед недоліків, що були зазначені в повідомленні, містилися вимоги виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Вказане повідомлення суперечить вимогам пункту 43 Особливостей.
Також в документах ТОВ «БРАВО ЛІФТ» рішення щодо якого оскаржується містилися інші суттєві недоліки, що підтверджують не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до п.2, ч.1, ст. 31, Закону та підпункту 2, п.44, Особливостей така пропозиція повинна бути відхилена з підстав, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Також прошу комісію врахувати, що «повідомлення 24 години» прийнято 06.10.2025 року, об 11:24:05. Недоліки усунуті 06-10-2025, 14:11:35. Серед численних недоліків, які були в повідомленні містилися недоліки щодо формату підпису УЕП замість КЕП. Вважаємо, що таке швидке виправлення містить ознаки домовленості між переможцем ТОВ «БРАВО ЛІФТ» та Замовником. Частина файлів так і залишилася підписана підписом формату УЕП (крім тих, що до завантажувались на виконання повідомлення).
Враховуючи викладене деталізуємо, окремо порушення, що виявив Замовник, які не законно включені в повідомлення від 06.10.2025 року та ті, які повністю проігноровані Замовником. Кожні з них стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, виправлення яких не допускається.
ПОРУШЕННЯ, ЯКІ НЕ МОГЛИ БУТИ ВКЛЮЧЕНІ ДО ПОВІДОМЛЕННЯ ВІД 06.10.2025 РОКУ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕ ВІДПОВІДНОСТЕЙ, ОСКІЛЬКИ Є ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:
1. Вимога ТД 7: Відповідно до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі», у складі тендерної пропозиції учасник обов’язково надає інформацію щодо нового ліфта згідно з Таблицею, яка наведена нижче, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) за підписом учасника та печаткою (за наявністю). Невідповідність: В складі тендерної пропозиції Учасником надано інформацію – ТЕХНІЧНІ,ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ НОВОГО ЛІФТА від 18.08.2025 №91-12/25 (файл «7. Документи та інформація на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик _»), яка не містить інформацію, що зазначена Замовником у пунктах 22 – 24 Таблиці, а саме: - п.22 – Відповідність вимогам точності та якості: Сертифікат за стандартом ДСТУ ISO 10012-2005 (ISO 10012:2003, IDT) - п.23 - Відповідність вимогам безпеки праці: ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) - п.24 - Відповідність вимогам системи екологічного менеджменту: ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT). Відсутність інформації щодо відповідності стандартам ДСТУ ISO 10012-2005 (ISO 10012:2003, IDT), ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) не впливає на технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та не призводить до його зміни. Як виправити: Учасник повинен доповнити ТЕХНІЧНІ,ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ НОВОГО ЛІФТА від 18.08.2025 №91-12/25 інформацією про відповідність стандартам ДСТУ ISO 10012-2005 (ISO 10012:2003, IDT), ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT).
Тобто на виконання вимог тендерної документації переможець, ТОВ «БРАВО ЛІФТ» надав таблицю, яка взагалі не містила рядків, які зазначено на підтвердження наявності або відсутності конкретних технічних характеристик закупівлі. Як слідує з порівняння двох наданих таблиць в них різна кількість пунктів, тобто вважати це формальними чи навіть технічними помилками немає жодних підстав. Їх додавання в рамках усунення не відповідностей призводить до зміни технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Згідно абзацу 1, ч.6, ст. 23, Закону, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. В складі документів, учасника-переможця не було надано відповідний документ. Також просимо звернути увагу, що замовник в повідомленні 24 години, зазначаючи спосіб виправлення не відповідностей зазначає, що учасник ПОВИНЕН ДОПОВНИТИ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ НОВОГО ЛІФТА інформацією про відповідність певним стандартам. Це є порушенням зазначеної норми Закону, п. 43, особливостей та є підставою для відмови.
2. Вимога ТД 8: Відповідно до абзацу третього пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі», розрахунок ціни цінової пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно з Додатку 30 до Настанови та локальних кошторисів (Додаток 1 до Настанови) з розрахунками за статтями витрат договірної ціни. Невідповідність: Наданий Учасником Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 у полі «на (найменування робіт та витрат, найменування будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури)» не містять найменування будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури. Наданий Учасником Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів, інвентарю №2-1-2 у полі «(вид устаткування, меблів, інвентарю і робіт, найменування будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури)» не містить найменування будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури. Як виправити: Учасник повинен надати Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 та Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів, інвентарю №2-1-2 з урахуванням виявлених не відповідностей.
Згідно ст. 844, ЦК України, ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Кошторис на виконання робіт може бути приблизним або твердим. Кошторис є твердим, якщо інше не встановлено договором.
В п. 27, ст. 1, Закону, в визначенні поняття роботи міститься кошторисна вартість робіт. З аналізу зазначених норм та предмета закупівлі UA-2025-08-14-010827-a, необхідно зробити висновок, що кошторис є важливою складовою технічної, кількісної, якісної характеристики предмета закупівлі. Зміна в кошторис в рамках п. 43 Особливостей можлива лише з підстав виправлення формальних помилок. Відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 710 від 15.04.2020 року «Про затвердження Переліку формальних помилок» відсутність найменування будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури не може вважатися формальною помилкою. Отже внесення змін в локальний кошторис, крім виправлення формальних помилок не допускається та є підставою для відхилення тендерної пропозиції з підстав не відповідності технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
ПОРУШЕННЯ, ЯКІ ЗАМОВНИК ПРОІГНОРУВАВ, ЩО Є ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:
У всіх документах, які подані учасником, якого Замовник обрав переможцем містяться різні типи ліфтів, які пропонує ТОВ «БРАВО ЛІФТ» до закупівлі.
В документах, що підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики щодо ліфта зазначено невідповідності щодо типу ліфта встановлення якого пропонує учасник. В довідці № 91-2/25 від 18.08.2025 року, ТОВ «БРАВО ЛІФТ», зазначає, «на підтвердження відповідності запропонованого учасником ліфта, який замовник набуде у власність у складі робіт, вимогам підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, ТОВ «БРАВО ЛІФТ» надає інформацію про включення такого товару до переліку Товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва ID 5a41c77b61bc430c91eac3ea2f647882, назва виробника товару – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРАВО ЛІФТ», назва товару – Ліфт пасажирський (лікарняний), типу BRAVO T MRL, вантажність 1250 кг., марка/модель товару – марка BRAVO, модель BRAVO T MRL. Наданий скріншот з сайту прозоро про ступінь локалізації цього ліфта.
Сертифікат про схвалення системи управління якістю (модуль H1), який надано ТОВ «БРАВО ЛІФТ», щодо своєї продукції зазначає, що впроваджено відповідну систему якості таких ліфтів:
- ліфтів пасажирських, вантажних, вантажопасажирських та лікарняних марки «BRAVO»: 1. електричних серії BL-ST, типу MRL S, MRL T, MRL V (без машинного приміщення) у тому числі для пасажирів з обмеженими фізичними можливостями та ліфти пожежні; 2. електричних серії BL-ST, типу MR, MR T, MR V (з машинним приміщенням) у тому числі для пасажирів з обмеженими фізичними можливостями та ліфти пожежні;
- гідравлічних серії BL-ST, типу MRH у тому числі для пасажирів з обмеженими фізичними можливостями.
З сертифікату чітко слідує, що ліфт типу BRAVO T MRL є ліфтом без машинного приміщення. Довідка на локалізацію надана саме на цей ліфт. Проте в таблиці технічних характеристик, учасник-переможець зазначає про наявність машинного приміщення, що не відповідає сертифікату Н1 та довідці про локалізацію товару, який пропонується учасником закупівлі. В дефектному акті також передбачені роботи щодо влаштування машинного приміщення ліфта.
Сертифікат експертизи проєкту та додатки до нього також підтверджує, що ліфт типу BRAVO T MRL є ліфтом без машинного приміщення. ТОВ «БРАВО ЛІФТ», також в складі тендерної документації надає декларацію про відповідність ліфта, заводський номер 2610601, ліфт електричний серії BL-ST, типу BRAVO T MR, марки BRAVO, зав. номер № 2510601 (без машинного приміщення, вантажопідйомність1250 кг., швидкістю 1,0 м/с; висота підйому 14,6 м), встановлений за адресою вул. Ярослава Мудрого, 49, м. Біла Церква, рік виконання монтажу ліфта 2025 рік. Зверніть увагу, що додаток до цієї декларації про відповідність запобіжних комплектувальних виробів ліфт Зав. №2317402. По-перше в цій декларації містяться три різні заводські номери ліфта, два з яких відрізняються на одну цифру, проте додаток на комплектуючі містить зовсім інший номер. ЦЯ ДЕКЛАРАЦІЯ З ЗАЗНАЧЕННЯМ АДРЕСИ ВИКОНАННЯ РОБІТ ЗГІДНО ПРЕДМЕТУ ЗАКІПІВЛІ ЗАЗНАЧАЄ ЗОВСІМ ІНШИЙ ТИП ЛІФТА BRAVO T MR, БЕЗ МАШИННОГО ПРИМІЩЕННЯ. НЕВІДПОВІДНІСТЬ ТЕХНІЧНИМ ПАРАМЕТРАМ ТА ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЗАКОНУ, ОСОБЛИВОСТЕЙ, ЗАМОВНИК ДО УВАГИ НЕ БЕРЕ.
Лист-гарантія № 91-2/25 від 18.08.25, зазначає, що ТОВ «БРАВО ЛІФТ» гарантує можливість поставки відповідного товару, а саме ліфт пасажирський (лікарняний), типу BRAVO T MRL, вантажність 1250 кг., замовнику КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «БІЛОЦЕРКІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1» у строки встановлені умовами тендерної документації.
В кошторисі, ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ до Договірної ціни, в розділі V Устаткування, зазначено, «Ліфт пасажирський (лікарняний) типу BRAVO T MR, серії BL-ST, марки «BRAVO», зав. номер 2510601, вантажність 1250 кг., Висота підйому14,6 м. (висота шахти 21,6 м.), 6 зупинок, швидкість 1,0 м/с, двері 1100*2000, країна походження: Україна.
Разом зазначимо, що в цьому ж розділі не зазначено країну походження таких ресурсів: бензин, електроенергія, мастильні матеріали.
В локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів, інвентарю №2-1-2 та Інформації про ціни на матеріальні ресурси, зазначено Ліфт пасажирський (лікарняний) типу BRAVO T MR, серії BL-ST, марки «BRAVO», зав. номер 2510601, вантажність 1250 кг., Висота підйому14,6 м. (висота шахти 21,6 м.), 6 зупинок, швидкість 1,0 м/с, двері 1100*2000, країна походження: Україна.
Враховуючи вищевикладене тендерна пропозиція підлягала відхиленню на підставі підпункту 2, пункту 44 Особливостей, оскільки не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вважаємо очевидним, що встановити технічні характеристики предмета закупівлі НЕМОЖЛИВО за наявності таких розбіжностей, які Замовник повністю проігнорував. Переможцем було грубо порушено технічні вимоги тендерної документації, через що Замовник не мав можливості пересвідчитися у відповідність предмета закупівлі встановленим технічним вимогам та порівняти їх, проте прийняв протиправне рішення про визнання ТОВ «БРАВО ЛІФТ» переможцем.
Враховуючи наведені доводи, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі UA-2025-08-14-010827-a грубо порушуються права ТОВ «УКРМІСЬКЛІФТ» принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Так, згідно із преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати
замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ "БРАВО ЛІФТ", Замовник порушив норми п.2 ст. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст.5 ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене та керуючись Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 року
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №1», скасувати рішення оформленого протоколом №445 від 07.10.2025 року про визначення переможцем учасника торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРАВО ЛІФТ" (ЄДРПОУ 42736278) за процедурою закупівлі Реконструкція існуючої шахти ліфта та встановлення нового ліфта (в т. ч. ПКД), в хірургічному корпусі Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №1» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 49, м. Біла Церква (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-08-14-010827-a, , та про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закіпівлі, відхилити пропозицію ТОВ «БРАВО ЛІФТ» на підставі підпункту 2, ч.1, ст. 31, Закону підпункту 2, пункту 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації