-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 1100 літрів)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 22 дні назад
90 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
Період оскарження:
14.08.2025 15:19 - 19.08.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
С К А Р Г А у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Номер:
8473eb3ab77e4892af923d3afcce1d50
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-14-009466-a.c1
Назва:
С К А Р Г А у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Скарга:
14 серпня 2025 року Замовником – РЕМОНТНЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО № 1 було прийнято рішення про проведення відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі товару – ДК 021:2015 — 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 1100 літрів) з публікацією тендерної документації ( додаток №1 до даної Скарги додається). На веб-сайті уповноваженого державного органу з питань публічних закупівель такі торги отримали власний номер UA-2025-08-14-009466-a.
Участь у Закупівлі приймало два Учасники:
1. ТОВ "ЮА ПРО"
2. ТОВ "НВП "Укрресурс"
Протоколом № 124 від 27.08.2025 року Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ЮА ПРО» та намір підписати договір ( додаток №2 до даної Скарги додається).
Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням Замовника з огляду на таке:
Відповідно до Додаток 2 до тендерної документації, Замовник вимагав надати документи для підтвердження технічних та якісних характеристики предмета закупівлі при подачі пропозиції, а саме :
Сертифікат відповідності EN 840-2, з перекладом.
Учасник ТОВ «ЮА ПРО» в складі тендерної пропозиції, надав :
29. сертифікат en 840-2 (1) ( додаток №3 до даної Скарги додається)
29. сертифікат en 840-2(2) ( додаток №4 до даної Скарги додається)
29-1. сертифікат en 840-2 переклад (1) ( додаток №5 до даної Скарги додається)
29-1. сертифікат en 840-2 переклад (2) ( додаток № 6 до даної Скарги додається)
Скаржник вважає, що наданий Учасником ТОВ «ЮА ПРО» сертифікат не підтверджує відповідність EN 840-2.
- файл «29. сертифікат en 840-2 (1)» містить додаток оригіналу Сертифікату № S 60177575 001,
- файл «29. сертифікат en 840-2 (1)» містить оригінал Сертифікату № S 60177575 001,
- файл 29-1. сертифікат en 840-2 переклад (1) містить переклад додатку оригіналу Сертифікату № S 60177575 001,
- файл 29-1. сертифікат en 840-2 переклад (1) містить переклад Сертифікату № S 60177575 001, в якому вказано завод виробник MNG Plastik – GOGIC doo Indjija, товар якого перевірено відповідно до EN 840-2:2020, EN 840-5:2020,EN 840-6:2020, RAL–GZ 951/1/08.23, AfPS GS 2019:01 PAK». Жодної інформації про результат перевірки не вказано. Крім того відсутнє підтвердження, що товар який перевірено відповідно до стандарту EN 840-2, відповідає стандарту EN 840-2.
Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен підтвердити саме той факт, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стантарту, а саме надати Сертифікат відповідності EN 840-2, з перекладом. Отже, документи подані Учасником ТОВ «ЮА ПРО» не підтверджують відповідність EN 840-2 .
Крім вказаного варто врахувати те, що TÜV Rheinland (ТЮВ Рейнланд), який видав сертифікати, не має акредитації на тестування та постійний моніторинг виробництва контейнерів для відходів відповідно до стандарту EN 840, в тому числі EN 840-2. Це додатково вказує на те, що сертифікати, видані TÜV Rheinland (ТЮВ Рейнланд), не підтверджують відповідність стандарту EN 840-2. Іншими словами TÜV Rheinland (ТЮВ Рейнланд) не має права тестувати та видавати сертифікати відпровідності EN 840-2.
Сертифікат № S 60177575 001, який наданий у складі пропозиції учасником ТОВ «ЮА ПРО» являються сертифікатами, заснованими на процедурі присвоєння знака GS, який регулюється Законом про безпеку продукції (Produktsicherheitsgesetz) (ProSG) від dd. 08. листопада 2011 р. у § 20 «Присвоєння знака GS» (Zuerkennung des GS-Zeichens) і в § 21 «Зобов’язання офісу GS» (Pflichten der GS-Stelle) .
Знак сертифікації, який служить лише для присвоєння знака GS
Підтвердженням цього є наявний текст на самих сертифікатах: «Цей сертифікат грунтується на наших положеннях про перервірку та сертифікацію Вимоги параграф 20 Закону про безпеку продукції виконані.»
Витяг із сертифіката № S 60177575 001 поданого ТОВ «ЮА ПРО»
Витяг із перекладу сертифіката № S 60177575 001 поданого ТОВ «ЮА ПРО»
Отже, сертифікат № S 60177575 001 наданий Учасником ТОВ «ЮА ПРО» ніяким чином не підтверджують, що контейнери, які він пропонує відповідають стандарту EN 840-2, що в свою чергу не відповідає умовам технічних вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію учасникуа ТОВ «ЮА ПРО» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель як така, що не відповідає умовам тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Зважаючи на вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЮА ПРО» підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Скаржником в складі пропозиції подано документ з назвою файлу 15.сертифікат відповідності EN 840-2 (додаток № 7 додається до даної скарги) в якому сказано, що даним засвідчується акредитованої контрольної лабораторії та регулярного контролю відповідає вимогам про пересувні контейнер для сміття з пластмаси EN 840-2.
Скаржник просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі ДК 021:2015 — 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 1100 літрів), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-08-14-009466-a.
3) Зобов’язати Замовника скасувати Протокол № 124 від 27.08.2025 року стосовно визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «ЮА ПРО» даної процедури закупівлі.
Документальне підтвердження/докази:
Додаток 1. тендерна документація
Додаток 2. Протокол
Додаток 3. 29 сертифікат ен 840-2 (1)
Додаток 4. 29.сертифікат en 840-2(2)
Додаток 5. 29-1. сертифікат (1)
Додаток 6. 29-1 сертифікат(2)
Додаток 7. 15. сертифікат
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Всі документи, що підтверджують все викладене в скарзі, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua
З повагою та сподіванням на законність і неупередженість під час розгляду нашої скарги,
Директор ТОВ «НВП «Укрресурс» Віктор ХОМИЧ
Пов'язані документи:
Учасник
- 2.Протокол.pdf 01.09.2025 16:15
- 1.Тендерна документація.docx 01.09.2025 16:15
- 3. 29 сертифікат ен 840-2 (1).pdf 01.09.2025 16:15
- 4. 29.сертифікат en 840-2(2).pdf 01.09.2025 16:15
- 7. 15. сертифікат.pdf 01.09.2025 16:15
- 5. 29-1. сертифікат (1).pdf 01.09.2025 16:15
- 6. 29-1 сертифікат(2).pdf 01.09.2025 16:15
- Скарга_UA-2025-08-14-009466-a.docx 01.09.2025 16:15
- Скарга_UA-2025-08-14-009466-a.pdf 01.09.2025 16:15
- sign.p7s 01.09.2025 16:16
- Рішення від 03.09.2025 № 13551.pdf 03.09.2025 14:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.09.2025 № 14058.pdf 15.09.2025 12:40
- Рішення від 12.09.2025 № 14058.pdf 17.09.2025 12:10
- Пояснення.pdf 05.09.2025 14:16
- Пояснення.docx 05.09.2025 14:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.09.2025 16:29
Дата розгляду скарги:
12.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.09.2025 14:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.09.2025 12:10
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
70efea6b4b194ea483b26c4ac698df77
Заголовок пункту скарги:
С К А Р Г А на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення:
Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
14 серпня 2025 року Замовником – РЕМОНТНЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО № 1 було прийнято рішення про проведення відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі товару – ДК 021:2015 — 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 1100 літрів) з публікацією тендерної документації ( додаток №1 до даної Скарги додається). На веб-сайті уповноваженого державного органу з питань публічних закупівель такі торги отримали власний номер UA-2025-08-14-009466-a.
Участь у Закупівлі приймало два Учасники:
1. ТОВ "ЮА ПРО"
2. ТОВ "НВП "Укрресурс"
Протоколом № 124 від 27.08.2025 року Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ЮА ПРО» та намір підписати договір ( додаток №2 до даної Скарги додається).
Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням Замовника з огляду на таке:
Відповідно до Додаток 2 до тендерної документації, Замовник вимагав надати документи для підтвердження технічних та якісних характеристики предмета закупівлі при подачі пропозиції, а саме :
Сертифікат відповідності EN 840-2, з перекладом.
Учасник ТОВ «ЮА ПРО» в складі тендерної пропозиції, надав :
29. сертифікат en 840-2 (1) ( додаток №3 до даної Скарги додається)
29. сертифікат en 840-2(2) ( додаток №4 до даної Скарги додається)
29-1. сертифікат en 840-2 переклад (1) ( додаток №5 до даної Скарги додається)
29-1. сертифікат en 840-2 переклад (2) ( додаток № 6 до даної Скарги додається)
Скаржник вважає, що наданий Учасником ТОВ «ЮА ПРО» сертифікат не підтверджує відповідність EN 840-2.
- файл «29. сертифікат en 840-2 (1)» містить додаток оригіналу Сертифікату № S 60177575 001,
- файл «29. сертифікат en 840-2 (1)» містить оригінал Сертифікату № S 60177575 001,
- файл 29-1. сертифікат en 840-2 переклад (1) містить переклад додатку оригіналу Сертифікату № S 60177575 001,
- файл 29-1. сертифікат en 840-2 переклад (1) містить переклад Сертифікату № S 60177575 001, в якому вказано завод виробник MNG Plastik – GOGIC doo Indjija, товар якого перевірено відповідно до EN 840-2:2020, EN 840-5:2020,EN 840-6:2020, RAL–GZ 951/1/08.23, AfPS GS 2019:01 PAK». Жодної інформації про результат перевірки не вказано. Крім того відсутнє підтвердження, що товар який перевірено відповідно до стандарту EN 840-2, відповідає стандарту EN 840-2.
Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен підтвердити саме той факт, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стантарту, а саме надати Сертифікат відповідності EN 840-2, з перекладом. Отже, документи подані Учасником ТОВ «ЮА ПРО» не підтверджують відповідність EN 840-2 .
Крім вказаного варто врахувати те, що TÜV Rheinland (ТЮВ Рейнланд), який видав сертифікати, не має акредитації на тестування та постійний моніторинг виробництва контейнерів для відходів відповідно до стандарту EN 840, в тому числі EN 840-2. Це додатково вказує на те, що сертифікати, видані TÜV Rheinland (ТЮВ Рейнланд), не підтверджують відповідність стандарту EN 840-2. Іншими словами TÜV Rheinland (ТЮВ Рейнланд) не має права тестувати та видавати сертифікати відпровідності EN 840-2.
Сертифікат № S 60177575 001, який наданий у складі пропозиції учасником ТОВ «ЮА ПРО» являються сертифікатами, заснованими на процедурі присвоєння знака GS, який регулюється Законом про безпеку продукції (Produktsicherheitsgesetz) (ProSG) від dd. 08. листопада 2011 р. у § 20 «Присвоєння знака GS» (Zuerkennung des GS-Zeichens) і в § 21 «Зобов’язання офісу GS» (Pflichten der GS-Stelle) .
Знак сертифікації, який служить лише для присвоєння знака GS
Підтвердженням цього є наявний текст на самих сертифікатах: «Цей сертифікат грунтується на наших положеннях про перервірку та сертифікацію Вимоги параграф 20 Закону про безпеку продукції виконані.»
Витяг із сертифіката № S 60177575 001 поданого ТОВ «ЮА ПРО»
Витяг із перекладу сертифіката № S 60177575 001 поданого ТОВ «ЮА ПРО»
Отже, сертифікат № S 60177575 001 наданий Учасником ТОВ «ЮА ПРО» ніяким чином не підтверджують, що контейнери, які він пропонує відповідають стандарту EN 840-2, що в свою чергу не відповідає умовам технічних вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію учасникуа ТОВ «ЮА ПРО» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель як така, що не відповідає умовам тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Зважаючи на вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЮА ПРО» підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Скаржником в складі пропозиції подано документ з назвою файлу 15.сертифікат відповідності EN 840-2 (додаток № 7 додається до даної скарги) в якому сказано, що даним засвідчується акредитованої контрольної лабораторії та регулярного контролю відповідає вимогам про пересувні контейнер для сміття з пластмаси EN 840-2.
Участь у Закупівлі приймало два Учасники:
1. ТОВ "ЮА ПРО"
2. ТОВ "НВП "Укрресурс"
Протоколом № 124 від 27.08.2025 року Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ЮА ПРО» та намір підписати договір ( додаток №2 до даної Скарги додається).
Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням Замовника з огляду на таке:
Відповідно до Додаток 2 до тендерної документації, Замовник вимагав надати документи для підтвердження технічних та якісних характеристики предмета закупівлі при подачі пропозиції, а саме :
Сертифікат відповідності EN 840-2, з перекладом.
Учасник ТОВ «ЮА ПРО» в складі тендерної пропозиції, надав :
29. сертифікат en 840-2 (1) ( додаток №3 до даної Скарги додається)
29. сертифікат en 840-2(2) ( додаток №4 до даної Скарги додається)
29-1. сертифікат en 840-2 переклад (1) ( додаток №5 до даної Скарги додається)
29-1. сертифікат en 840-2 переклад (2) ( додаток № 6 до даної Скарги додається)
Скаржник вважає, що наданий Учасником ТОВ «ЮА ПРО» сертифікат не підтверджує відповідність EN 840-2.
- файл «29. сертифікат en 840-2 (1)» містить додаток оригіналу Сертифікату № S 60177575 001,
- файл «29. сертифікат en 840-2 (1)» містить оригінал Сертифікату № S 60177575 001,
- файл 29-1. сертифікат en 840-2 переклад (1) містить переклад додатку оригіналу Сертифікату № S 60177575 001,
- файл 29-1. сертифікат en 840-2 переклад (1) містить переклад Сертифікату № S 60177575 001, в якому вказано завод виробник MNG Plastik – GOGIC doo Indjija, товар якого перевірено відповідно до EN 840-2:2020, EN 840-5:2020,EN 840-6:2020, RAL–GZ 951/1/08.23, AfPS GS 2019:01 PAK». Жодної інформації про результат перевірки не вказано. Крім того відсутнє підтвердження, що товар який перевірено відповідно до стандарту EN 840-2, відповідає стандарту EN 840-2.
Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен підтвердити саме той факт, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стантарту, а саме надати Сертифікат відповідності EN 840-2, з перекладом. Отже, документи подані Учасником ТОВ «ЮА ПРО» не підтверджують відповідність EN 840-2 .
Крім вказаного варто врахувати те, що TÜV Rheinland (ТЮВ Рейнланд), який видав сертифікати, не має акредитації на тестування та постійний моніторинг виробництва контейнерів для відходів відповідно до стандарту EN 840, в тому числі EN 840-2. Це додатково вказує на те, що сертифікати, видані TÜV Rheinland (ТЮВ Рейнланд), не підтверджують відповідність стандарту EN 840-2. Іншими словами TÜV Rheinland (ТЮВ Рейнланд) не має права тестувати та видавати сертифікати відпровідності EN 840-2.
Сертифікат № S 60177575 001, який наданий у складі пропозиції учасником ТОВ «ЮА ПРО» являються сертифікатами, заснованими на процедурі присвоєння знака GS, який регулюється Законом про безпеку продукції (Produktsicherheitsgesetz) (ProSG) від dd. 08. листопада 2011 р. у § 20 «Присвоєння знака GS» (Zuerkennung des GS-Zeichens) і в § 21 «Зобов’язання офісу GS» (Pflichten der GS-Stelle) .
Знак сертифікації, який служить лише для присвоєння знака GS
Підтвердженням цього є наявний текст на самих сертифікатах: «Цей сертифікат грунтується на наших положеннях про перервірку та сертифікацію Вимоги параграф 20 Закону про безпеку продукції виконані.»
Витяг із сертифіката № S 60177575 001 поданого ТОВ «ЮА ПРО»
Витяг із перекладу сертифіката № S 60177575 001 поданого ТОВ «ЮА ПРО»
Отже, сертифікат № S 60177575 001 наданий Учасником ТОВ «ЮА ПРО» ніяким чином не підтверджують, що контейнери, які він пропонує відповідають стандарту EN 840-2, що в свою чергу не відповідає умовам технічних вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію учасникуа ТОВ «ЮА ПРО» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель як така, що не відповідає умовам тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Зважаючи на вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЮА ПРО» підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Скаржником в складі пропозиції подано документ з назвою файлу 15.сертифікат відповідності EN 840-2 (додаток № 7 додається до даної скарги) в якому сказано, що даним засвідчується акредитованої контрольної лабораторії та регулярного контролю відповідає вимогам про пересувні контейнер для сміття з пластмаси EN 840-2.
×
-
Назва доказу:
Додаток 7. 15. сертифікат
-
Повʼязаний документ:
7. 15. сертифікат.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 6. 29-1 сертифікат(2)
-
Повʼязаний документ:
6. 29-1 сертифікат(2).pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 5. 29-1. сертифікат (1)
-
Повʼязаний документ:
5. 29-1. сертифікат (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 4. 29.сертифікат en 840-2(2) Додаток 5. 29-1. сертифікат (1)
-
Повʼязаний документ:
4. 29.сертифікат en 840-2(2).pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 3. 29 сертифікат ен 840-2 (1)
-
Повʼязаний документ:
3. 29 сертифікат ен 840-2 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2. Протокол
-
Повʼязаний документ:
2.Протокол.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1. тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
1.Тендерна документація.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
3) Зобов’язати Замовника скасувати Протокол № 124 від 27.08.2025 року стосовно визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «ЮА ПРО» даної процедури закупівлі.
Запити Органу оскарження
Номер:
e5be15bdfc304ab486e500bb8b3a5a0a
Тема запиту:
ПОЯСНЕННЯ
Пояснення по суті скарги UA-2025-08-14-009466-a.c1 від від 03.09.2025
Текст запиту:
У відкритих торгах з особливостями щодо закупівлі товару ДК 021:2015 — 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 1100 літрів) 27 серпня 2025 року Замовником – РЕМОНТНЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО № 1 (далі – Замовник) було прийнято рішення про визначення переможцем учасника – ТОВ «ЮА ПРО» та направлено повідомлення про намір укласти договір.
01 вересня 2025 року ТОВ "НВП "Укрресурс" (далі – Скаржник) подало скаргу до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі.
На виконання запиту про надання інформації згідно Рішення № 13551-р/пк-пз від 03.09.2025 року, Замовник надає інформацію щодо проведення процедури закупівлі, в тому числі пояснення по суті скарги № UA-2025-08-14-009466-a.c1.
Замовник не погоджується з твердженнями Скаржника і вважає, що ним правомірно визначено переможцем ТОВ «ЮА ПРО» у відкритих торгах з особливостями щодо закупівлі товару ДК 021:2015 — 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 1100 літрів).
Скаржник зазначає, що «наданий Учасником ТОВ «ЮА ПРО» сертифікат не підтверджує відповідність EN 840-2.
файл «29. сертифікат en 840-2 (1)» містить додаток оригіналу Сертифікату № S 60177575 001,
файл «29. сертифікат en 840-2 (1)» містить оригінал Сертифікату № S 60177575 001,
файл 29-1. сертифікат en 840-2 переклад (1) містить переклад додатку оригіналу Сертифікату № S 60177575 001,
файл 29-1. сертифікат en 840-2 переклад (1) містить переклад Сертифікату № S 60177575 001, в якому вказано завод виробник MNG Plastik – GOGIC doo Indjija, товар якого перевірено відповідно до EN 840-2:2020, EN 840-5:2020,EN 840-6:2020, RAL–GZ 951/1/08.23, AfPS GS 2019:01 PAK». Жодної інформації про результат перевірки не вказано. Крім того відсутнє підтвердження, що товар який перевірено відповідно до стандарту EN 840-2, відповідає стандарту EN 840-2.
Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен підтвердити саме той факт, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стантарту, а саме надати Сертифікат відповідності EN 840-2, з перекладом. Отже, документи подані Учасником ТОВ «ЮА ПРО» не підтверджують відповідність EN 840-2».
Замовник не погоджується із доводами Скаржника, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «ЮА ПРО» відповідає умовам тендерної документації.
Зокрема, в п. 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених згідно Додатку № 2 до тендерної документації;
В Додатку 2 тендерної документації вказано документи, які учасник повинен надати для підтвердження технічних та якісних характеристики предмета закупівлі при подачі пропозиції, в тому числі:
3. Сертифікат відповідності EN 840-2, з перекладом.
Замовник наголошує, що в тендерній документації відсутні вимоги про те, що в сертифікаті відповідності EN 840-2 має бути слово «ВІДПОВІДАЄ» як зазначає Скаржник.
Крім того, тендерна документація не містить будь яких додаткових вимог до оформлення сертифікату відповідності EN 840-2.
Також в тендерній документації відсутні вимоги, ким має бути виданий сертифікат відповідності EN 840-2.
Отже, Скаржник наводить доводи без будь якого документального підтвердження та посилання на вимоги тендерної документації.
Враховуючи зазначене, Замовник не має права відхиляти тендерні пропозиції посилаючись на вимоги тендерної документації, яких не існує.
На виконання встановлених вимог ТОВ «ЮА ПРО» в складі тендерної пропозиції надали:
- Сертифікаті відповідності EN 840-2 (файл «29. сертифікат en 840-2 (1)» - додаток оригіналу Сертифікату № S 60177575 001, файл «29. сертифікат en 840-2 (1)» - оригінал Сертифікату № S 60177575 001, файл 29-1. сертифікат en 840-2 переклад (1) - переклад додатку оригіналу Сертифікату № S 60177575 001, файл 29-1. сертифікат en 840-2 переклад (2) - переклад додатку оригіналу Сертифікату № S 60177575 001).
Замовник зауважує, що Скаржник не довів, що наданий ТОВ «ЮА ПРО» сертифікат не підтверджує відповідність EN 840-2.
Замовник вважає, що наданий ТОВ «ЮА ПРО» сертифікат підтверджує відповідність EN 840-2, оскільки переклад сертифікату містить наступний текст:
Додатково для Скаржника Замовник розкриває значення слова «перевірено» згідно тлумачного словника (https://zirconium.grace.cx.ua/ridnim/shho-oznachaie-slovo-perevireno-ta-virno.html):
Коли щось описано як перевірене, це означає його пробували або використовували багато разів і завжди спрацьовували. Перевірений і вірний найчастіше використовується для опису методів виконання завдань.
: виявився хорошим, бажаним або можливим : показаний або відомий як гідний. випробувана техніка продажів.
Визначення випробуваних і вірних. прикметник. перевірено та підтверджено надійністю. синоніми: перевірений, перевірений часом, випробуваний надійний, надійний. заслуговує на довіру чи довіру.
використовувався багато разів у минулому та підтвердив свою ефективність: Чашка теплого молока — мій перевірений засіб від безсоння.
Отже, наявність в тексті сертифікату, що наданий ТОВ «ЮА ПРО», словосполучення «перевірений відповідно до EN 840-2» свідчить про те сертифікат підтверджує відповідність EN 840-2.
Враховуючи вище зазначене, Скаржник не довів, що тендерна пропозиція ТОВ «ЮА ПРО» не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник вважає, що Скаржнику має бути відмовлено в задоволенні Скарги в повному обсязі.
Дата опублікування:
05.09.2025 14:16