• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 1100 літрів)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 22 дні назад

90 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
Період оскарження: 14.08.2025 15:19 - 19.08.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

С К А Р Г А у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей

Номер: 8473eb3ab77e4892af923d3afcce1d50
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-14-009466-a.c1
Назва: С К А Р Г А у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Скарга:
14 серпня 2025 року Замовником – РЕМОНТНЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО № 1 було прийнято рішення про проведення відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі товару – ДК 021:2015 — 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 1100 літрів) з публікацією тендерної документації ( додаток №1 до даної Скарги додається). На веб-сайті уповноваженого державного органу з питань публічних закупівель такі торги отримали власний номер UA-2025-08-14-009466-a. Участь у Закупівлі приймало два Учасники: 1. ТОВ "ЮА ПРО" 2. ТОВ "НВП "Укрресурс" Протоколом № 124 від 27.08.2025 року Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ЮА ПРО» та намір підписати договір ( додаток №2 до даної Скарги додається). Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням Замовника з огляду на таке: Відповідно до Додаток 2 до тендерної документації, Замовник вимагав надати документи для підтвердження технічних та якісних характеристики предмета закупівлі при подачі пропозиції, а саме : Сертифікат відповідності EN 840-2, з перекладом. Учасник ТОВ «ЮА ПРО» в складі тендерної пропозиції, надав : 29. сертифікат en 840-2 (1) ( додаток №3 до даної Скарги додається) 29. сертифікат en 840-2(2) ( додаток №4 до даної Скарги додається) 29-1. сертифікат en 840-2 переклад (1) ( додаток №5 до даної Скарги додається) 29-1. сертифікат en 840-2 переклад (2) ( додаток № 6 до даної Скарги додається) Скаржник вважає, що наданий Учасником ТОВ «ЮА ПРО» сертифікат не підтверджує відповідність EN 840-2. - файл «29. сертифікат en 840-2 (1)» містить додаток оригіналу Сертифікату № S 60177575 001, - файл «29. сертифікат en 840-2 (1)» містить оригінал Сертифікату № S 60177575 001, - файл 29-1. сертифікат en 840-2 переклад (1) містить переклад додатку оригіналу Сертифікату № S 60177575 001, - файл 29-1. сертифікат en 840-2 переклад (1) містить переклад Сертифікату № S 60177575 001, в якому вказано завод виробник MNG Plastik – GOGIC doo Indjija, товар якого перевірено відповідно до EN 840-2:2020, EN 840-5:2020,EN 840-6:2020, RAL–GZ 951/1/08.23, AfPS GS 2019:01 PAK». Жодної інформації про результат перевірки не вказано. Крім того відсутнє підтвердження, що товар який перевірено відповідно до стандарту EN 840-2, відповідає стандарту EN 840-2. Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен підтвердити саме той факт, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стантарту, а саме надати Сертифікат відповідності EN 840-2, з перекладом. Отже, документи подані Учасником ТОВ «ЮА ПРО» не підтверджують відповідність EN 840-2 . Крім вказаного варто врахувати те, що TÜV Rheinland (ТЮВ Рейнланд), який видав сертифікати, не має акредитації на тестування та постійний моніторинг виробництва контейнерів для відходів відповідно до стандарту EN 840, в тому числі EN 840-2. Це додатково вказує на те, що сертифікати, видані TÜV Rheinland (ТЮВ Рейнланд), не підтверджують відповідність стандарту EN 840-2. Іншими словами TÜV Rheinland (ТЮВ Рейнланд) не має права тестувати та видавати сертифікати відпровідності EN 840-2. Сертифікат № S 60177575 001, який наданий у складі пропозиції учасником ТОВ «ЮА ПРО» являються сертифікатами, заснованими на процедурі присвоєння знака GS, який регулюється Законом про безпеку продукції (Produktsicherheitsgesetz) (ProSG) від dd. 08. листопада 2011 р. у § 20 «Присвоєння знака GS» (Zuerkennung des GS-Zeichens) і в § 21 «Зобов’язання офісу GS» (Pflichten der GS-Stelle) . Знак сертифікації, який служить лише для присвоєння знака GS Підтвердженням цього є наявний текст на самих сертифікатах: «Цей сертифікат грунтується на наших положеннях про перервірку та сертифікацію Вимоги параграф 20 Закону про безпеку продукції виконані.» Витяг із сертифіката № S 60177575 001 поданого ТОВ «ЮА ПРО» Витяг із перекладу сертифіката № S 60177575 001 поданого ТОВ «ЮА ПРО» Отже, сертифікат № S 60177575 001 наданий Учасником ТОВ «ЮА ПРО» ніяким чином не підтверджують, що контейнери, які він пропонує відповідають стандарту EN 840-2, що в свою чергу не відповідає умовам технічних вимог до предмета закупівлі. Відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію учасникуа ТОВ «ЮА ПРО» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель як така, що не відповідає умовам тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Зважаючи на вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЮА ПРО» підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Скаржником в складі пропозиції подано документ з назвою файлу 15.сертифікат відповідності EN 840-2 (додаток № 7 додається до даної скарги) в якому сказано, що даним засвідчується акредитованої контрольної лабораторії та регулярного контролю відповідає вимогам про пересувні контейнер для сміття з пластмаси EN 840-2. Скаржник просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі ДК 021:2015 — 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 1100 літрів), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-08-14-009466-a. 3) Зобов’язати Замовника скасувати Протокол № 124 від 27.08.2025 року стосовно визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «ЮА ПРО» даної процедури закупівлі. Документальне підтвердження/докази: Додаток 1. тендерна документація Додаток 2. Протокол Додаток 3. 29 сертифікат ен 840-2 (1) Додаток 4. 29.сертифікат en 840-2(2) Додаток 5. 29-1. сертифікат (1) Додаток 6. 29-1 сертифікат(2) Додаток 7. 15. сертифікат Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо. Всі документи, що підтверджують все викладене в скарзі, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua З повагою та сподіванням на законність і неупередженість під час розгляду нашої скарги, Директор ТОВ «НВП «Укрресурс» Віктор ХОМИЧ
Дата розгляду скарги: 12.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.09.2025 14:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.09.2025 12:10
Автор: ТОВ "НВП "Укрресурс", Хомич Віктор Іванович 380503786996, 380673611535 v1h4@ukr.net http://www.ukrresurs.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 70efea6b4b194ea483b26c4ac698df77
Заголовок пункту скарги: С К А Р Г А на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: 14 серпня 2025 року Замовником – РЕМОНТНЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО № 1 було прийнято рішення про проведення відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі товару – ДК 021:2015 — 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 1100 літрів) з публікацією тендерної документації ( додаток №1 до даної Скарги додається). На веб-сайті уповноваженого державного органу з питань публічних закупівель такі торги отримали власний номер UA-2025-08-14-009466-a.
Участь у Закупівлі приймало два Учасники:

1. ТОВ "ЮА ПРО"
2. ТОВ "НВП "Укрресурс"

Протоколом № 124 від 27.08.2025 року Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ЮА ПРО» та намір підписати договір ( додаток №2 до даної Скарги додається).
Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням Замовника з огляду на таке:
Відповідно до Додаток 2 до тендерної документації, Замовник вимагав надати документи для підтвердження технічних та якісних характеристики предмета закупівлі при подачі пропозиції, а саме :
Сертифікат відповідності EN 840-2, з перекладом.

Учасник ТОВ «ЮА ПРО» в складі тендерної пропозиції, надав :
29. сертифікат en 840-2 (1) ( додаток №3 до даної Скарги додається)
29. сертифікат en 840-2(2) ( додаток №4 до даної Скарги додається)
29-1. сертифікат en 840-2 переклад (1) ( додаток №5 до даної Скарги додається)
29-1. сертифікат en 840-2 переклад (2) ( додаток № 6 до даної Скарги додається)

Скаржник вважає, що наданий Учасником ТОВ «ЮА ПРО» сертифікат не підтверджує відповідність EN 840-2.
- файл «29. сертифікат en 840-2 (1)» містить додаток оригіналу Сертифікату № S 60177575 001,
- файл «29. сертифікат en 840-2 (1)» містить оригінал Сертифікату № S 60177575 001,
- файл 29-1. сертифікат en 840-2 переклад (1) містить переклад додатку оригіналу Сертифікату № S 60177575 001,
- файл 29-1. сертифікат en 840-2 переклад (1) містить переклад Сертифікату № S 60177575 001, в якому вказано завод виробник MNG Plastik – GOGIC doo Indjija, товар якого перевірено відповідно до EN 840-2:2020, EN 840-5:2020,EN 840-6:2020, RAL–GZ 951/1/08.23, AfPS GS 2019:01 PAK». Жодної інформації про результат перевірки не вказано. Крім того відсутнє підтвердження, що товар який перевірено відповідно до стандарту EN 840-2, відповідає стандарту EN 840-2.
Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен підтвердити саме той факт, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стантарту, а саме надати Сертифікат відповідності EN 840-2, з перекладом. Отже, документи подані Учасником ТОВ «ЮА ПРО» не підтверджують відповідність EN 840-2 .

Крім вказаного варто врахувати те, що TÜV Rheinland (ТЮВ Рейнланд), який видав сертифікати, не має акредитації на тестування та постійний моніторинг виробництва контейнерів для відходів відповідно до стандарту EN 840, в тому числі EN 840-2. Це додатково вказує на те, що сертифікати, видані TÜV Rheinland (ТЮВ Рейнланд), не підтверджують відповідність стандарту EN 840-2. Іншими словами TÜV Rheinland (ТЮВ Рейнланд) не має права тестувати та видавати сертифікати відпровідності EN 840-2.

Сертифікат № S 60177575 001, який наданий у складі пропозиції учасником ТОВ «ЮА ПРО» являються сертифікатами, заснованими на процедурі присвоєння знака GS, який регулюється Законом про безпеку продукції (Produktsicherheitsgesetz) (ProSG) від dd. 08. листопада 2011 р. у § 20 «Присвоєння знака GS» (Zuerkennung des GS-Zeichens) і в § 21 «Зобов’язання офісу GS» (Pflichten der GS-Stelle) .

Знак сертифікації, який служить лише для присвоєння знака GS









Підтвердженням цього є наявний текст на самих сертифікатах: «Цей сертифікат грунтується на наших положеннях про перервірку та сертифікацію Вимоги параграф 20 Закону про безпеку продукції виконані.»

Витяг із сертифіката № S 60177575 001 поданого ТОВ «ЮА ПРО»





Витяг із перекладу сертифіката № S 60177575 001 поданого ТОВ «ЮА ПРО»





Отже, сертифікат № S 60177575 001 наданий Учасником ТОВ «ЮА ПРО» ніяким чином не підтверджують, що контейнери, які він пропонує відповідають стандарту EN 840-2, що в свою чергу не відповідає умовам технічних вимог до предмета закупівлі.

Відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію учасникуа ТОВ «ЮА ПРО» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель як така, що не відповідає умовам тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

Зважаючи на вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЮА ПРО» підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.

Скаржником в складі пропозиції подано документ з назвою файлу 15.сертифікат відповідності EN 840-2 (додаток № 7 додається до даної скарги) в якому сказано, що даним засвідчується акредитованої контрольної лабораторії та регулярного контролю відповідає вимогам про пересувні контейнер для сміття з пластмаси EN 840-2.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження