• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо( Вугілля кам’яне марки ГР 0-200 зольність 30-35%)

ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо( Вугілля кам’яне марки ГР 0-200 зольність 30-35%)

Завершена

330 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 300.00 UAH
Період оскарження: 10.10.2018 10:04 - 26.10.2018 01:00
Вимога
Відхилено

Вимога про внесення змін до тендерної документації

Номер: be082f76fd6240fca66c048d10a35078
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-10-000187-a.b2
Назва: Вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Вивчивши «Вимоги замовника щодо закупівлі вугілля» встановлено наявність дискримінаційних вимог до учасників у технічному завданні, а саме вимога надання документу «Оригінал або копію протоколу випробувань вугілля, виданого незалежною лабораторією, яка акредитована національним агентством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025 (надати копію атестату акредитації, завірену печаткою лабораторії) на кожну марку вугілля, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про відкриті торги». Ми вимагаємо внести зміни щодо надання оригіналу або копії протоколу випробувань вугілля, виданого незалежною лабораторією, яка акредитована національним агентством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025 (надати копію атестату акредитації, завірену печаткою лабораторії) на кожну марку вугілля, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про відкриті торги, а саме викючити дану вимогу з тендерної документації. Ви не маєте право обмежувати вибір учасниками лабораторій, акредитованих іншими організаціями , якість вимірювань та випробувань яких не залежить від акредитуємих органів, це незаконно. Також не маєте права встановлювати часові вимоги, щодо надати копію атестату акредитації, завірену печаткою лабораторії) на кожну марку вугілля, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про відкриті торги. До того ж вугілля кам’яне згідно із законодавством України не підлягає обов’язковій сертифікації. Відповідно до ДСТУ 7146:2012 під час укладання договору на поставку вугілля для побутових потреб повинен бути представлений лише сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, який і засвідчує можливість виробляти та постачати певну марку вугілля Встановлена вимога, щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника оригіналу або копії протоколу випробувань вугілля, виданого незалежною лабораторією, яка акредитована національним агентством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025 (надати копію атестату акредитації, завірену печаткою лабораторії) на кожну марку вугілля, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про відкриті торги, є дискримінаційною, обмежує коло учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості суб’єктів господарювання подати свої тендерні пропозиції. Наведена вище умова тендерної документації порушує вимоги частини 4 статті 22 та принципи здійснення закупівель, визначенні статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Постійно діючою адміністративною колегію Антимонопольного комітету України неодноразово приймались рішення із зобов’язанням Замовника, щодо усунення дискримінаційних вимог та внесення відповідних змін до документації (Рішення № 1730-р/пк-ск. від 04.08.2016 р., рішення № 1784-р/пк-ск, від 11.08.2016 р., рішення № 1715-р/пк-ск від 01.08.2016 та інші). У своїй відповіді ви відповіли, що вимога до учасників у технічному завданні не є дискримінацією, тому що ми вправі вибирати та вимагати сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на дану марку вугілля ГР 0-200 ,саме виданого незалежною лабораторією, яка акредитована національним агенством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025. Повідомляємо Вас, що в вимагаєте оригіналу або копії протоколу випробувань вугілля, виданого незалежною лабораторією, яка акредитована національним агентством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025 (надати копію атестату акредитації, завірену печаткою лабораторії) на кожну марку вугілля, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про відкриті торги, а не сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на дану марку вугілля ГР 0-200 ,саме виданого незалежною лабораторією, яка акредитована національним агенством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025. Ви не обґрунтували ні один пункт нашої вимоги, а також відповіли «не по темі». Просимо внести зміни до тендерної документації!!!!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до Закону України " Про місцеве самоврядування" ст. 22 п.3 тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА ЩОДО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: 8e6230fc582c47cb87b59a54795e8384
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-10-000187-a.c1
Назва: ВИМОГА ЩОДО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
10.10.2018 року Ви оголосили процедуру закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-10-000187-а, про закупівлю Вами вугілля кам’яного марки ГР 0-200. Ознайомившись із тендерною документацією, ми прийшли до висновку, що вона містить не точності, а також дискримінаційні вимоги, які необхідно усунути для проведення закупівлі згідно ЗЦ «Про публічні закупівлі». 1. Згідно із вимогою п.5, Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ви вимагаєте від Учасників: Згідно з цією документацією та Додатком 2 Учасник подає, як частину його пропозиції, документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним вимогам, якими є: - наявність обладнання та матеріально – технічної бази: 1) інформація про наявність транспорту для поставки товару та наявність матеріально – технічної бази (наявність складу з зазначенням адреси). - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1) довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучатись до виконання договору та які мають необхідні знання та досвід за формою: № з/п ПІБ Посада Стаж роботи на даному підприємстві (установі, організації) Контактні телефони До довідки в обов’язковому порядку додаються копії трудових книжок(перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника) та копії дипломів (сертифікатів). Подання контактних телефонів, копій трудових книжок (перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника) та копії дипломів (сертифікатів) – це дискримінаційна вимога. Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані є інформацією з обмеженим доступом. Передбаченням зазначених вище вимог в тендерній документації Замовник порушує Закон України «Про захист персональних даних», а саме частину 6 статті 6 Закону та порушує наші права як потенційного Учасника, пов’язані з нерозголошенням та непоширенням інформації щодо персональних даних наших працівників. Частиною 2 ст.32 Конституції України передбачені положення, які не допускають збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Це означає, що особа, яка здійснює обробку ( в тому числі збирання, зберігання, використання, поширення тощо) баз персональних даних повинна забезпечити охорону таких баз від несанкціонованого доступу третіх осіб. Розголошення персональних даних про фізичну особу можливе лише за наявності згоди такої особи. У випадку відсутності згоди – чинне законодавство передбачає відповідальність винних у такому порушенні. Однак, Замовником всупереч вимогам Закону визначено подати документи, які порушують Закон та дискримінують законопослушних Учасників. Зазначена Замовником вимога обмежує коло потенційних учасників процедури відкритих торгів та порушує принцип недискримінації учасників, передбачений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на викладене, Замовником порушено вимогу законодавства про забезпечення рівних умов для всіх учасників торгів. Тендерна документація затверджена Замовником з порушенням статті 32 Конституції України та принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу недискримінації учасників, та може призвести до подальшого порушення проведення процедури закупівлі на засадах та принципах, передбачених законодавством про здійснення публічних закупівель. Аналогічна скарга вже розглядалася в Антимонопольному комітеті України, Вих.№818-р/пк-ск від 27.05.2013 року і антимонопольний комітет задовільнив її, роз’яснивши наступне: Відповідно до статті 11 Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 «2657-ХІІ інформація про фізичну особу ( персональні дані) – відомість чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження. Правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних регулює Закон України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297- VI. Відповідно до статті 2 вказаного Закону України база персональних даних – іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних. Володілець персональних даних – фізична або юридична особа, якій законом або за згодою суб’єкта персональних даних наданих право на обробку цих даних, яка затверджує мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначене законом. Згода суб’єкта персональних даних – добровільне волевиявлення фізичної особи ( за умови її проінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про її надання. Згідно із пунктом 6 статті 6 зазначеного Закону не допускається обробка даних про фізичну особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Враховуючи викладене, у разі відмови осіб ( персональні дані яких зазначені у тендерній пропозиції Учасника закупівлі) надати згоду на розповсюдження персональних даних, Учасник процедури закупівлі не зможе виконати вище вимогу тендерної документації, внаслідок чого пропозиція такого Учасника процедури закупівлі буде відхилена Замовником, як така, що не відповідає тендерній документації, з незалежних від Учасника причин. Дії Замовника, в частині встановлених вище вимог тендерної документації, призводять до дискримінації Учасників Процедури закупівлі, у тому числі наші, що є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею з Закону – недискримінація Учасників. Також однією з вимог замовника є наступне: 7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасником викладаються українською мовою. Дипломи і трудові книжки багатьох працівників написані російською мовою, адже були видані ще в Радянському Союзі. Надання документів на іншій мові, чим українська буде також підставою для відхилення. Отже, ви як Замовник, з урахуванням наведеної інформації, повинні внести зміни до тендерної документації в цій частині. 2. Згідно із вимогами Технічного завдання ви вимагаєте від Учасників надати: Оригінал або копію протоколу випробувань вугілля, виданого незалежною лабораторією, яка акредитована національним агентством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025 (надати копію атестату акредитації, завірену печаткою лабораторії) на кожну марку вугілля, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про відкриті торги. А також додатково надати ще: Гарантійний лист від виробника (іншого суб’єкта господарювання, що здійснює відвантаження вугілля згідно договору) щодо готовності на відвантаження вугілля відповідної марки на користь учасника протягом 2018 року в кількості та з якісними показниками, передбаченими цією тендерною документацією, в разі укладення договору про закупівлю з таким учасником за результатами торгів. У випадку, якщо учасник має в наявності весь необхідний обсяг вугілля, визначений цією документацією, учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність такого вугілля (копія господарського договору, згідно якого було поставлено вугілля для такого учасника та інший правовстановлюючий документ, що підтверджує законні підстави набуття права власності на таке вугілля, копія накладної про відвантаження вугілля на користь учасника (або акту приймання-передачі вугілля, чи іншого документу, що підтверджує фактичну передачу вугілля у власність учасника в обсязі не менше ніж кількість тонн вугілля, що закуповується по цих торгах), а також копія посвідчення якості, оформленого згідно чинного законодавства на цю партію вугілля, яке підтверджує відповідні показники якості вугілля вимогам замовника згідно цієї документації. Ми не розуміємо, для чого Вам потрібні наступні документи: Оригінал або копію протоколу випробувань вугілля, виданого незалежною лабораторією, яка акредитована національним агентством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025 (надати копію атестату акредитації, завірену печаткою лабораторії) на кожну марку вугілля, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про відкриті торги, адже ви самі хочете від Учасників подання гарантійного листа на подальше відвантаження вугілля на користь учасника протягом 2018 року в кількості та з якісними показниками, передбаченими цією тендерною документацією. Якщо у Учасника не має вугілля на складі і він тільки буде його закупляти, що дає Оригінал або копію протоколу випробувань вугілля, виданого незалежною лабораторією, яка акредитована національним агентством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025 (надати копію атестату акредитації, завірену печаткою лабораторії) на кожну марку вугілля, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про відкриті торги??? Дуже просто, цей документ дискримінує Учасників, а саме нам здається, що конкретно надає перевагу одному із Учасників!!! Вивчивши "Вимоги замовника щодо закупівлі вугілля" встановлено наявність дискримінаційних вимог до учасників у технічному завданні, а саме вимога надання документу «Оригінал або копію протоколу випробувань вугілля, виданого незалежною лабораторією, яка акредитована національним агентством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025 (надати копію атестату акредитації, завірену печаткою лабораторії) на кожну марку вугілля, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про відкриті торги» Вимагаємо внести зміни щодо надання оригіналу або копії протоколу випробувань вугілля, виданого незалежною лабораторією, яка акредитована національним агентством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025 (надати копію атестату акредитації, завірену печаткою лабораторії) на кожну марку вугілля, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про відкриті торги, а саме викючити дану вимогу з тендерної документації. Ви не маєте право обмежувати вибір учасниками лабораторій, акредитованих іншими організаціями , якість вимірювань та випробувань яких не залежить від акредитуємих органів, це незаконно. Також не маєте права встановлювати часові вимоги, щодо надати копію атестату акредитації, завірену печаткою лабораторії) на кожну марку вугілля, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про відкриті торги. До того ж вугілля камяне згідно із законодавством України не підлягає обов’язковій сертифікації. Відповідно до ДСТУ 7146:2012 під час укладання договору на поставку вугілля для побутових потреб повинен бути представлений лише сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, який і засвідчує можливість виробляти та постачати певну марку вугілля Встановлена вимога, щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника оригіналу або копії протоколу випробувань вугілля, виданого незалежною лабораторією, яка акредитована національним агентством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025 (надати копію атестату акредитації, завірену печаткою лабораторії) на кожну марку вугілля, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про відкриті торги, є дискримінаційною, обмежує коло учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості суб’єктів господарювання подати свої тендерні пропозиції. Наведена вище умова тендерної документації порушує вимоги частини 4 статті 22 та принципи здійснення закупівель, визначенні статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Постійно діючою адміністративною колегію Антимонопольного комітету України неодноразово приймались рішення із зобов’язанням Замовника, щодо усунення дискримінаційних вимог та внесення відповідних змін до документації (Рішення № 1730-р/пк-ск. від 04.08.2016 р., рішення № 1784-р/пк-ск, від 11.08.2016 р., рішення № 1715-р/пк-ск від 01.08.2016 та інші). Відповідно до вищезазначеного,- ПРОСИМО: - Привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та усунути дискримінаційні вимоги, які передбаченні Документацію. У разі, якщо Замовником будуть проігноровані зауваження та не будуть внесені відповідні зміни до Документації та не будуть усуненні дискримінаційні вимоги, будемо вимушені звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України; в систему DoZorro та до Державної аудиторської служби України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Вивчивши Ваші вимоги ми вважаємо, що вони є недоцільними, оскільки вимогами нашої тендерної документації ми не порушуємо ЗУ" Про захист персональних даних" та вказувавши кваліфікаційні критерії щодо учасників ми чітко дотримувалися норм ЗУ" Про публічні закупівлі" та керувалися ст.16 п.1, п.2, п.3. тобто ми своїми вимогами не дискримінуємо учасників. А також ми вважаємо, що вимога до учасників у технічному завданні не є дискримінацією, тому що ми вправі вибирати та вимагати сертефікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на дану марку вугілля ГР 0-200 ,саме виданого незалежною лабораторією, яка акредитована національним агенством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025.
Статус вимоги: Відхилено