-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного огляду та випробовувань, код 71630000-3 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 18 робочих днів
176 874.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 768.74 UAH
мін. крок: 1% або 1 768.74 UAH
Період оскарження:
14.08.2025 11:23 - 19.08.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»
Номер:
e28dd01eb274477a90a2acd56458a751
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-14-003832-a.a1
Назва:
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 5 - Проект договору.docx 03.09.2025 15:57
- Додаток 2 - Лист-згода.docx 03.09.2025 15:57
- Додаток 4 - Медико-технічні вимоги.docx 03.09.2025 15:57
- Додаток 1 - Форма тендерної пропозиції.docx 03.09.2025 15:57
- Протокол відхилення учасника закупівлі.pdf 03.09.2025 15:57
- Додаток 6 - Перелік документів таабо інформації, які подаються учасником.docx 03.09.2025 15:57
- Скарга.doc 03.09.2025 15:57
- Електронний протокол відхилення пропозиції.pdf 03.09.2025 15:57
- Додаток 3 - Кваліфікаційні критерії згідно Статті 16 Закону.docx 03.09.2025 15:57
- Тендерна документація.docx 03.09.2025 15:57
- Скарга.pdf 03.09.2025 15:57
- Додаток 7 - Перелік документів таабо інформації, які подаються переможцем.docx 03.09.2025 15:57
- sign.p7s 03.09.2025 15:59
- рішення від 05.09.2025 №13677.pdf 05.09.2025 16:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.09.2025 №14067.pdf 15.09.2025 13:27
- рішення від 12.09.2025 № 14067.pdf 17.09.2025 13:07
- Пояснення Замовника по суті скарги.docx 09.09.2025 16:18
- Пояснення Замовника на скаргу.pdf 09.09.2025 16:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.09.2025 16:43
Дата розгляду скарги:
12.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.09.2025 16:02
Дата прийняття рішення по скарзі:
17.09.2025 13:07
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9bc363cc5c23487292adc497c2826683
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №43/п/мед від 29.08.2025р. прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» у зв’язку із тим, що учасником не надано додаткових дозвільних документів, які не встановлені вимогами тендерної документації.
Пунктом 1.3. додатку 4 до тендерної документації встановлено вимогу надання учасником атестату про акредитацію випробувальної лабораторії зі сферою акредитації. Замовником не заперечується факт надання учасником ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» атестату про акредитацію випробувальної лабораторії зі сферою акредитації. А вимоги про наявність інформації у будь-яких документах учасника про галузь іонізуючого випромінювання тендерною документацією не встановлено.
Пунктом 1.4. додатку 4 до тендерної документації встановлено вимогу надання учасником ліцензії учасника (та/або співвиконавця) на право провадження діяльності з використанням джерел іонізуючого випромінювання. Замовником не заперечується факт надання учасником ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» ліцензії учасника (та/або співвиконавця) на право провадження діяльності з використанням джерел іонізуючого випромінювання. А вимоги про наявність інформації в ліцензії учасника щодо виконання робіт по № 1.30 (Апарат для гаматерапії «Тератрон-780С») тендерною документацією не встановлено.
Пунктом 1.3. додатку 4 до тендерної документації встановлено вимогу надання учасником атестату про акредитацію випробувальної лабораторії зі сферою акредитації. Замовником не заперечується факт надання учасником ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» атестату про акредитацію випробувальної лабораторії зі сферою акредитації. А вимоги про наявність інформації у будь-яких документах учасника про галузь іонізуючого випромінювання тендерною документацією не встановлено.
Пунктом 1.4. додатку 4 до тендерної документації встановлено вимогу надання учасником ліцензії учасника (та/або співвиконавця) на право провадження діяльності з використанням джерел іонізуючого випромінювання. Замовником не заперечується факт надання учасником ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» ліцензії учасника (та/або співвиконавця) на право провадження діяльності з використанням джерел іонізуючого випромінювання. А вимоги про наявність інформації в ліцензії учасника щодо виконання робіт по № 1.30 (Апарат для гаматерапії «Тератрон-780С») тендерною документацією не встановлено.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» у закупівлі «Послуги з технічного огляду та випробовувань, код 71630000-3 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Послуги з проведення радіаційного дозиметричного контролю фізико-технічних (дозоформувальних) параметрів (повірки) рентгенівського обладнання)», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-14-003832-a, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №43/п/мед від 29.08.2025р.
Запити Органу оскарження
Номер:
a70bdbab24fd4632a03396b41df04e02
Тема запиту:
Пояснення замовника по суті скарги
Текст запиту:
За результатами розгляду скарги ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» (далі – Учасник) повідомляємо наступне:
27.08.2025 учаснику було надіслано вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції, а саме:
1). Відсутній Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії зі сферою акредитації (пункт 1.3 медико-технічних вимог). ТОВ PIBHECTAHДАРТ надало Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії, проте в Атестаті відсутня інформація про галузь іонізуючого випромінювання, що б дало змогу виконати роботи згідно Медико-технічних вимог.
2). Ліцензія учасника (та/або співвиконавця) на право проведення діяльності з використанням джерел іонізуючого випромінювання (пункт 1.4 медико-технічних вимог) ТОВ PIBHECTAHДАРТ надало, але дана ліцензія не передбачає виконання робіт по № 1.30 (Апарат для гамма-терапії «Тератрон-780С»). Учасником не надано у складі пропозиції зазначених документів. Згідно Додатку 4 (МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, п. 1.3, п. 1.4) вимагалося надати Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії зі сферою акредитації та Ліцензію учасника (та/або співвиконавця) на право провадження діяльності з використанням джерел іонізуючого випромінювання, що передбачає виконання робіт по № 1.30 (Апарат для гамма-терапії «Тератрон-780С»). Учасник не надав відповідні дозвільні документи. З огляду зазначеного, пропозиція Учасника не містить документів, які підтверджують Атестат про акредитацію зі сферою акредитації та Ліцензію учасника (та/або співвиконавця) на право провадження діяльності з використанням джерел іонізуючого випромінювання, що передбачає виконання робіт по № 1.30 (Апарат для гамма-терапії «Тератрон-780С»).
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції Учасника щодо Закупівлі, визначених пунктом 43 Особливостей.
З урахуванням вимог Особливостей Замовник надає можливість учаснику виправити невідповідності в інформації та/або документах, а саме надати замовнику (розмістити в електронній системі закупівель) наступні документи:
1) Сканована копія Атестату про акредитацію випробувальної лабораторії зі сферою акредитації.
2) Ліцензії учасника (та/або співвиконавця) на право провадження діяльності з використанням джерел іонізуючого випромінювання, що передбачає виконання робіт по № 1.30 (Апарат для гамма-терапії «Тератрон-780С»).
На виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей Учасник додатково надав ті ж самі документи та лист-роз’яснення.
Вивчивши надані Учасником документи, було з’ясовано наступне:
1. Джерело іонізуючого випромінювання (ДІВ) – фізичний об’єкт, крім ядерних установок, що містить радіоактивну речовину, або технічний пристрій, який створює або за певних умов може створювати іонізуюче випромінювання (Закон України Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії).
Усе медичне обладнання, зазначене у п. 5 медико-технічних вимог (додаток 4 до тендерної документації Закупівлі) є джерелами іонізуючого випромінювання, причому Апарат для гамма-терапії "Тератрон-780С" (п. 1.30 Списку) містить радіоактивну речовину.
Згідно статті 28 Закону України Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку “діяльність у сфері використання ядерної енергії провадиться на підставі ліцензій, окремих дозволів та сертифікатів відповідно до Закону України "Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії" та інших законів”.
Згідно статті 1 Закону України Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії:
1) використання джерел іонізуючого випромінювання – один з окремих видів діяльності у сфері використання ядерної енергії, що включає такі види робіт з джерелами іонізуючого випромінювання: експлуатація, технічне обслуговування, ремонт, налагоджування, проведення випробовувань з метою визначення технічних характеристик та перевірки на герметичність…;
2) Документи дозвільного характеру – ліцензії, дозволи, у тому числі окремі дозволи, сертифікати про затвердження у разі перевезення радіоактивних матеріалів;
3) Ліцензія на провадження діяльності у сфері використання ядерної енергії – документ дозвільного характеру, виданий уповноваженим органом державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки, що засвідчує право ліцензіата на провадження діяльності у сфері використання ядерної енергії за умови забезпечення ядерної та радіаційної безпеки;
4) Ліцензіат – суб’єкт діяльності у сфері використання ядерної енергії, якому в установленому законодавством порядку видано ліцензію на провадження діяльності у сфері використання ядерної енергії;
5) Метою дозвільної діяльності у сфері використання ядерної енергії є забезпечення провадження діяльності у сфері використання ядерної енергії тільки тими фізичними та юридичними особами, які можуть гарантувати виконання вимог законодавства, норм та правил з ядерної та радіаційної безпеки, фізичного захисту ядерних матеріалів, ядерних установок, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання.
Учасник ТОВ “РІВНЕСТАНДАРТ” надав у складі документів тендерної пропозиції копію Ліцензії № ОВ 020424 від 26.05.2023 на право використання ДІВ. Надана ліцензія (п. 2.1) дозволяє використання ДІВ, а саме: пристроїв, що генерують іонізуюче випромінювання (рентгенівські апарати з напругою 18-150 кВ); і проведення їх випробувань з метою визначення їх фізико-технічних характеристик (контроль дозоформуючих параметрів). Але зазначена ліцензія не дозволяє поводження з ДІВ – Апаратом для гамма-терапії "Тератрон-780С", який містить радіоактивну речовину та генерує гамма-випромінювання.
В той же час, учасник ТОВ “РІВНЕСТАНДАРТ” у Довідці щодо ліцензування від 21.08.2025 № 3170Т зазначив, що “господарська діяльність TOB «РІВНЕСТАНДАРТ» не підлягає ліцензуванню відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Хоча в переліку дозвільних документів на виконання послуг/робіт, що є предметом закупівлі, який наведений у цій довідці, вказав на наявність Ліцензії на право використання ДІВ № ОВ 020424 від 26.05.2023.
Таким чином, учасник ТОВ “РІВНЕСТАНДАРТ” відповідно до Ліцензії на право використання ДІВ № ОВ 020424, не має права на використання (випробування) ДІВ – Апарата для гамма-терапії "Тератрон-780С", проведення радіаційного дозиметричного контролю (повірки) якого вимагається умовами тендерної документації. Ліцензія на право використання ДІВ, надана учасником ТОВ “РІВНЕСТАНДАРТ”, не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Замовник (споживач) має право на якісні послуги відповідно до законодавства України, зокрема Закону України "Про захист прав споживачів". Це право передбачає, що послуги повинні відповідати вимогам договору, бути належної якості та надаватися безпечно. Акредитовані лабораторії забезпечують високу якість та достовірність своїх результатів. Акредитація випробувальних лабораторій в Україні — це офіційне підтвердження компетентності лабораторії виконувати певні випробування та вимірювання відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO/IEC 17025.
Згідно п. 1.3 Додатку 4 до медико-технічних вимог Замовником вимагалося надати Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії зі сферою акредитації.
Учасник ТОВ “РІВНЕСТАНДАРТ” надав у складі документів тендерної пропозиції Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії, зареєстрований у Реєстрі 28.04.2025 за №201277, у сфері: випробування колісних транспортних засобів категорій М, N, О, L; частин та обладнання, які можуть бути встановлені та/або використані на КТЗ; нафтопродуктів; будівельних виробів. Сфера акредитації, зазначена у додатку до цього атестату, який є його невід’ємною частиною, не містить жодних даних щодо таких об’єктів випробувань, як рентгенівські установки (апарати), ДІВ або гамма-джерела медичного призначення, а також нормативних документів на методи їх випробувань. Тобто, випробувальна лабораторія Учасника ТОВ “РІВНЕСТАНДАРТ” не акредитована на проведення випробувань тих об’єктів, які зазначені у тендерній документації (у додатку 4).
В той же час, Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії зі сферою акредитації, наданий у складі тендерної пропозиції іншим учасником, містить дані про об’єкти випробувань, які зазначені у додатку 4 до тендерної документації.
Таким чином, Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії зі сферою акредитації, наданий учасником ТОВ “РІВНЕСТАНДАРТ”, не відповідає вимогам тендерної документації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації. Учаснику було надана можливість усунути невідповідність у документах тендерної пропозиції. Надані учасником додаткові (ті ж самі) документи не відповідають вимогам до предмету закупівлі тендерної документації.
Згідно з абзацом 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Замовник відхилив тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника була відхилена рішенням уповноваженої особи, оформленим протоколом № 43/п/мед від 29.08.2025, на підставі зазначеної норми.
З огляду на вказане, дії Замовника не порушують принципи здійснення закупівель, визначені в ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата опублікування:
09.09.2025 16:18