• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Багатофункціональний пристрій Xerox WorkCentre 3025BI Wi-Fi

Завершена

81 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 405.00 UAH
Період оскарження: 13.10.2018 00:44 - 19.10.2018 01:15
Вимога
Відхилено

Вимога видалити з тендерної документації фразу про FIX прошивка БФП (перепрошивка при поставці)

Номер: 85bc6586218c4871962ba45da5d5335e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-13-000003-b.a1
Назва: Вимога видалити з тендерної документації фразу про FIX прошивка БФП (перепрошивка при поставці)
Вимога:
Шановний Замовник! Вами в тендерній документації допорогової закупівлі встановлено суперечливі вимоги, які взаємовиключають одна одну. 1. В Додаткових вимогах до товару вказано, що товар повинен бути новим. Проте вже в Технічному завданні вказується, що вам потрібен апарат, у якого буде "FIX прошивка БФП (перепрошивка при поставці)". Перепрошивка – це процес зміни заводських установок виробника. Іншими словами кажучи, мова йде про втручання в готовий продукт з метою підлаштування певних процесів до своїх потреб. Виходячи з вищезазначеного положення придбання нового апарату та наявність у нього FIX прошивки є несумісними. 2. Вами встановлено вимогу "Термін гарантії - не менше 12 місяців". Звертаємо Вашу увагу, що гарантія виробника не поширюється на товари з перепрошивкою. - Встановлюючи зазначені вимоги до заявленого предмету закупівлі Ви напряму порушуєте такі принципи закупівель, як: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, максимальна економія та ефективність. А у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (ст.3) та наказу ДП Зовнішторгвидав України (п.6.2.) встановлено, що Замовники під час здійснення закупівель повинні дотримуватися принципів закупівель. У зв’язку з вищезазначеному вимагаємо усунути порушення та видалити з тендерної документації фразу про FIX прошивка БФП (перепрошивка при поставці)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Компонент «FIX прошивка БФП (перепрошивка при поставці)» з вимогою «Збереження гарантії протягом 12 місяців» є додатковою вимогою Замовника для покращення працездатності та покращення обслуговування БФП. Щодо «терміну гарантії – не менше 12 місяців» в технічному завданні Замовником не вказано що гарантія повинна бути саме від виробника обладнання, тому може розглядатися гарантія від Учасника закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено