• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в будівлі КЗ "Ліцей "Вікторія-П" Кропивницької міської ради (1й та 2й поверхи) що розташований за адресою: м.Кропивницький, вул. Шатила,16)

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 15 жовтня 2025 року

Завершена

942 953.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 429.53 UAH
Період оскарження: 13.08.2025 14:06 - 18.08.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Оскарження рішення про визначення переможця

Номер: 6e75f788de5d4e8ebc1ed83a7aa7057b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-13-006820-a.a2
Назва: Оскарження рішення про визначення переможця
Скарга:
Дата розгляду скарги: 20.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.10.2025 15:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.10.2025 10:26
Автор: ТОВ "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА", ТОВ ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА +380504943195 tehnogenna_bezpeka@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: af52d8e0970b42cfa27611e4a8e6d991
Заголовок пункту скарги: СКАРГА Про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі-відкриті торги з особливостями в частині незаконного визначення переможцем учасника Товариства з обмеженою відповідальністю “БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА” КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ЛІЦЕЙ “ВІКТОРІЯ-П” КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ” (надалі-ЗАМОВНИК) 13 серпня 2025 року оприлюднив процедуру закупівлі за предметом: “45310000-
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
Про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі-відкриті торги з особливостями в частині незаконного визначення переможцем учасника
Товариства з обмеженою відповідальністю “БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА”


КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ЛІЦЕЙ “ВІКТОРІЯ-П” КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ” (надалі-ЗАМОВНИК) 13 серпня 2025 року оприлюднив процедуру закупівлі за предметом: “45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в будівлі КЗ “ЛІЦЕЙ “ВІКТОРІЯ-П” КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ” (1й та 2й поверхи), що розташована за адресою: м. Кропивницький, вул. Шатила, 16)”, за ідентифікатором UA-2025-08-13-006820-а, очікувана вартість закупівлі-942 953 грн. з ПДВ (надалі-Процедура закупівлі).
Вважаємо, що Замовником торгів допущено основні принципи здійснення закупівлі, що встановленні ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема такі, як “добросовісна конкуренція серед учасників”; “відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель”; “об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі”.
Підставою подання даної Скарги є порушення Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції, неправомірне визначення переможцем учасника Товариства з обмеженою відповідальністю “БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА”, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації та вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі-Особливості), а тому підлягає відхиленню Замовником.
Порушене право та охоронюваний законом інтерес суб’єкта оскарження, як стосовно участі, так і з приводу неправомірного визнання Замовником переможця, порушень при прийнятті рішення полягає у тому, що суб’єкт оскарження має право на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних умовах і при розгляді та прийнятті тендерної пропозиції ТОВ “БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА”, Замовником було порушено положення тендерної документації та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, Особливостей, враховуючи невідхилення тендерної пропозиції ТОВ “БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА” за наявності підстав.
За результатом аукціону в закупівлі прийняли участь наступні суб’єкти господарювання:
- Товариство з обмеженою відповідальністю “ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА”- 548 700,00 грн. - надалі Скаржник.
- Товариство з обмеженою відповідальністю “БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА”- 661 550,58 грн.

Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.10.2025 року (надалі-Протокол) Замовником визначено переможцем закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю “БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА”.

Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника. Пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю “БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА” мала бути відхилена згідно наступних підстав:
1. Відповідно до п. 12 Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимагається:
“ Також учасник у складі документів повинен надати:
1. Копію сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 “Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи” зі звітом про проведення аудиту;
2. Копію сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 “ Системи управління щодо протидії корупції. ” зі звітом про проведення аудиту;
3.Копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги” зі звітом про проведення аудиту;
4.Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень. (а у разі електронної ліцензії обов’язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України або інший чинний дозвільний документ (декларація)).”

У складі тендерної пропозиції Переможця були надані файли “pdf”: Копію сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 “Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи” зі звітом про проведення аудиту виданого на ТОВ “ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО”, Копію сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 “ Системи управління щодо протидії корупції. ” без звіту про проведення аудиту, сертифікат також було видано на ТОВ “ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО” та Копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги” зі звітом про проведення аудиту також виданого на ТОВ “ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО”.
В Тендерній документації, а саме п. 12. Додатку 2 зазначається що саме Учасник повинен надати у складі документів до тендерної пропозиції вищезазначені Сертифікати.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції переможцем ТОВ “БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА”. НЕ НАДАНО:
1. Копію сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 “Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи” зі звітом про проведення аудиту;
2. Копію сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 “ Системи управління щодо протидії корупції. ” зі звітом про проведення аудиту;
3.Копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги” зі звітом про проведення аудиту.

Замовником надавався строк на усунення невідповідностей до 04.10.2025 року, в дані вимозі Замовник витребував у переможця пояснення: “…згідно якого нормативного акту подавалися Копії вищевказаних сертифікатів на субпідрядника, зазначеного у Тендерній документації Замовника, а не на Учасника, як того вимагає Тендерна документація Замовника”. Тобто Замовник робить акцент на тому, що Тендерна документація вимагає зазначені документи, п. 12. Додатку 2, саме на УЧАСНИКА.

Після надання пояснення, яке Переможець трактує суб’єктивно з позиції одноособового переможця було надано лише один документ, який відповідає вимогам п. 12. Додатку 2 тендерної документації, інші невідповідності усунені не були.

Враховуючи викладене, пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, також не скориставшись правом на усунення невідповідностей, відповідно до п. 43 Особливостей, пропозиція переможця повинна бути відхилена на підставі абзацу четвертого підпункту 1 пункту 44 Особливостей.

Враховуючи вищезазначене, Замовник, НЕ відхиливши пропозицію ТОВ “БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА”- Переможця, порушує принципи проведення процедур закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; дискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.

Керуючись п. 59 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 р., звертаємось до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено нашу права та законні інтереси. На підставі вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ “Про публічні закупівлі”:
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження

Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі

Номер: 1e6dcd6ef5a44f329aeb30dc812ea8fc
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-13-006820-a.c1
Назва: СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі
Скарга:
Дата розгляду скарги: 12.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.09.2025 16:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.09.2025 15:13
Дата виконання рішення Замовником: 25.09.2025 15:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 12.09.2025 року №14048 рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА" переможцем процедури закупівлі UA-2025-08-13-006820-а скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА", Литвин Володимир 380507037753 Alena.budperspektyva@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b366ade660ef489ba1a225683e19869c
Заголовок пункту скарги: Кошторис
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до інформації, зазначеної в Додатку 2 до тендерної документації, вимагається:


«Важливо! Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати розрахунок ціни своєї пропозиції, виконаний у програмному комплексі АВК-5 або аналогічному в наступному складі:
-пояснювальна записка;
-локальний кошторис;
-підсумкова відомість ресурсів;
-розрахунки до договірної ціни;»

Також, в п. 4 Додатку 2 до тендерної документації зазначено:

«4. Учасником у складі тендерної пропозиції надається договірна ціна з пояснювальною запискою, зведеним кошторисним розрахунком вартості, локальними кошторисами, підсумковою відомістю ресурсів.»

У складі тендерної пропозиції Переможця надано файл «ЗКР.pdf», що містить кошторисні розрахунки, а саме: договірна ціна, локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02, розрахунки №№ 1-4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи / монтажні роботи, тис. грн., загальновиробничі витрати на будову, пояснювальна записка, підсумкова відомість ресурсів.

Додатково, у складі пропозиції Переможця наявний файл «ЗКР.pdf.p7s», що являє собою електронний підпис, шляхом перевірки якого можна зберегти файл «ЗКР.pdf», що містить аналогічні розрахунки.

Таким чином, у складі тендерної пропозиції Переможця НЕ надано зведений кошторисний розрахунок вартості, що є обов’язковим документом згідно з вимогами тендерної документації.

Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 822336f8b56c406ebd62c07d26838118
Заголовок пункту скарги: гарантійний лист
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до інформації, зазначеної в Додатку 2 до тендерної документації, вимагається:

«Матеріли, що будуть використовуватися в ході надання послуг, які потребують сертифікації, згідно чинного законодавства України, повинні бути сертифіковані в Україні, та не бути походженням з Російської Федерації та/або Республіки Беларусь та/або Ісламської Республіки Іран, про що учасником надається гарантійний лист.»

Також, аналогічна вимога зазначена нижче за текстом Додатку 2 до тендерної документації.

Тендерна пропозиція Переможця НЕ містить гарантійного листа, в якому Переможець гарантує, що матеріли, що будуть використовуватися в ході надання послуг, які потребують сертифікації, згідно чинного законодавства України, повинні бути сертифіковані в Україні, та не бути походженням з Російської Федерації та/або Республіки Беларусь та/або Ісламської Республіки Іран.

Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: c50c3e597ea74a5691d7784860e6e984
Заголовок пункту скарги: гарантійний лист
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 3. Відповідно до п. 3 Додатку 2 до тендерної документації вимагається:

«2. Виконавець повинен надати сертифікати якості на обладнання, що буде встановлене та всю супровідну документацію (паспорт, експлуатаційна документація тощо) згідно вимог діючого законодавства. Вартість всіх матеріальних ресурсів повинна бути врахована в ціні. Про що у складі пропозиції Учасником надається гарантійний лист.»

Тендерна пропозиція Переможця НЕ містить гарантійного листа про те, що Виконавець повинен надати сертифікати якості на обладнання, що буде встановлене та всю супровідну документацію (паспорт, експлуатаційна документація тощо) згідно вимог діючого законодавства, а також про те, що вартість всіх матеріальних ресурсів повинна бути врахована в ціні.

Пункт 43 Особливостей чітко визначає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: acd8e4cd23b34a06b459ab9995163adb
Заголовок пункту скарги: Сертифікат
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 4. Відповідно до інформації, зазначеної в Додатку 2 до тендерної документації, вимагається:

«Також учасник у складі документів повинен надати:

1. Копію сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 “Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи” зі звітом про проведення аудиту;
2. Копію сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 “ Системи управління щодо протидії корупції. ” зі звітом про проведення аудиту;
3. Копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги” зі звітом про проведення аудиту;
4. Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень. (а у разі електронної ліцензії обов’язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України або інший чинний дозвільний документ (декларація)).

ВАЖЛИВО! Документи повинні бути видані акредитованою організацією та бути чинними на дату подачі пропозиції та упродовж строку дії Договору»

Тендерна пропозиція Переможця містить наступні документи:

- сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» (ISO 23932:2009, IDT);
- звіт від 05 грудня 2024 року ТФ 9-01-.. (згідно з яким позначення та назва НД, на відповідність якому здійснювався аудит: ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи»);
- звіт про аудит ТФ 9-01-20 (згідно з яким позначення та назва НД, на відповідність якому здійснювався аудит: ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи»);
- ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 37001:2016, IDT);
- звіт від 05 грудня 2024 року ТФ 9-01 (згідно з яким позначення та назва НД, на відповідність якому здійснювався аудит: ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»);
- звіт про аудит ТФ 9-01-20 (згідно з яким позначення та назва НД, на відповідність якому здійснювався аудит: ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»);
- сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), ISO 9001:2015 «Quality management systems — Requirements»;
- звіт від 05 грудня 2024 року ТФ 9-01-26 (згідно з яким позначення та назва НД, на відповідність якому здійснювався аудит: ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги»);
- звіт про аудит ТФ 9-01-20 (згідно з яким позначення та назва НД, на відповідність якому здійснювався аудит: ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги»);

Таким чином, Переможцем НЕ було надано у складі пропозиції копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги” зі звітом про проведення аудиту.

Пункт 43 Особливостей чітко визначає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: ae459bff2727444fa5654c22499db445
Заголовок пункту скарги: ПРРЕЕ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 5. Відповідно до п. 1.2. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається:

«1.2.На підтвердження кваліфікації працівників учасник повинен надати:

«1. Копії посвідчень (свідоцтв) та протоколів на працівників, які зазначені в Таблиці 1 та будуть залучені до надання послуг, про навчання та перевірку знань:
- законодавчих і нормативних актів з питань охорони праці, пожежної безпеки;
- з питань охорони праці, пожежної безпеки при експлуатації електроустановок споживачів (ПРРЕЕ; законодавчі акти, виробничі інструкції), електробезпека не нижче 4-ї групи допуску;
- із загальних питань охорони праці з урахуванням вимог НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»;
- із загальних питань охорони праці з урахуванням вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».»

Тендерна пропозиції Переможця наявний файл «1.2.1 Посвідчення електробезпеки та протокол перевірки знань.pdf», що містить ПРОТОКОЛ № 1802 від 14.04.2025 р. засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці про перевірку знань: Закону України з питань охорони праці, пожежної безпеки при експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС; ППБ; законодавчі акти, виробничі інструкції) наступних працівників:
Фісенко Віктор Андрійович, керівник робіт, тема перевірки: ОП, ППБ, ПБЕЕС, ПУЕ та відповідне посвідчення;
Сокур Леонід Костянтинович, налагоджувальник КВП і А, тема перевірки: ОП, ППБ, ПБЕЕС, ПУЕ та відповідне посвідчення;
Гоман Євген Миколайович, електромонтер ОПС, тема перевірки: ОП, ППБ, ПБЕЕС, ПУЕ та відповідне посвідчення.

Таким чином, тендерна пропозиція Переможця НЕ містить копії посвідчень (свідоцтв) та протоколів на працівників, які зазначені в Таблиці 1 та будуть залучені до надання послуг, про навчання та перевірку знань: з питань ПРРЕЕ.

Пункт 43 Особливостей чітко визначає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 6
Номер: 058fe4cf79d34ad89944600a13518cd7
Заголовок пункту скарги: Реквізити наказу
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 6. Відповідно до пп. 1.1. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається:

«1.1.Наявність в учасника закупівлі не менше 3-х працівників* відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Підтверджується наданням довідки за наведеною формою та документів:
Довідка
про наявність працівників/найманих фахівців відповідної кваліфікації,
які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для надання послуг

Для забезпечення якісного надання послуг з монтажу автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу на об'єкті Замовника за адресою: м. Кропивницький, вул. Шатила, 16, та дотримання графіку надання послуг, згідно з дефектним актом, __________ (назва Учасника) має працівників/найманих фахівців відповідної кваліфікації в кількості _____ осіб, а саме:
Таблиця 1
№ ПІБ (повністю) із зазначенням керівника робіт Посада Загальний досвід роботи у сфері монтажу приладів автоматичної пожежної сигналізації та системи пожежогасіння
(повних років)
Вид трудових відносин (штатний або найманий за договором ЦПХ) Реквізити наказу/договору ЦПХ1


Примітки (за наявності)
1
2
3



*не менше 3-х працівників, у т.ч.:
- 1-го електромонтера Охоронно-пожежної сигналізації - не менше 3-го розряду
- 1-го налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики - не менше 4-го розряду
- керівник робіт (керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому про освіту, а також послужним списком (завіреним витягом з послужного або біографічною довідкою з особової справи).

Увага! Учасник зазначає в Таблиці 1 реквізити наказів про прийняття на роботу (номер та дата) або договорів цивільно-правового характеру (номер, дата укладання та закінчення дії договору).»

У складі тендерної пропозиції Переможця надано файл «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації які будуть залучені для надання послуг.pdf», в якій зазначено:
№ 3, Сокур Леонід Костянтинович, налагоджувальник КВП і А, 2р., штатний, Наказ № 17 від 04.11.2024р.

Разом з тим, Переможець надав файл «1.1. Наказ Сокур.pdf», в якому Наказ про прийняття Леоніда Сокура НЕ містить номеру.

Таким чином, учасником подано документи, які містять невідповідність між інформацією у довідці та фактичним змістом підтвердного документа.

Пункт 43 Особливостей чітко визначає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження