-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
-
Скасування закупівлі
Роботи з розробки проектної документації по об’єкту: «Реконструкція стадіону з будівництвом під ним споруди подвійного призначення із захисними властивостями у ліцеї №160 Дарницького району м.Києва, вулиця Литвинського Юрія, 45» (CPV-71240000-2 «Архітектурні, інженерні, та планувальні послуги»
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 72 робочих дні
4 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
13.08.2025 14:03 - 27.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
ba03e98b225546aeb5e6c16c0e82ff85
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-13-006296-a.b3
Назва:
СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Процедура закупівлі UA-P-2025-08-08-009773-a за предметом Роботи з розробки проектної документації по об’єкту: «Реконструкція стадіону з будівництвом під ним споруди подвійного призначення із захисними властивостями у ліцеї №160 Дарницького району м.Києва, вулиця Литвинського Юрія, 45» (CPV-71240000-2 «Архітектурні, інженерні, та планувальні послуги» була оголошена 13.08.2025 р.
17.09.2025р. Замовником було вперше опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, наступного змісту:
«ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. 1. Перелік виявлених невідповідностей:
1) Учасником не дотримано вимог п.1. додатку 1 до тендерної документації.
2) Учасником не дотримано вимог п.2 додатку 1 до тендерної документації.
2. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати:
1) На вимогу п.п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій – Учасник повинен надати весь перелік обладнання та включити до заповненої Довідки, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі за встановленою формою та перелік підтверджуючих документів. Надана Довідка №26/280825 від 28.08.2025 про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази містить не весь перелік обладнання, а саме: . - Вимірювач міцності будівельних матеріалів ;- Вологомір деревини та будівельних матеріалів ;- Рулетка та підтверджуючі документи.
2) На вимогу пп.2.3 додатку 1 до тендерної документації – На підтвердження викладеної у довідці інформації Учасник повинен надати: Довідку Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має містити інформацію про наявність головного архітектора та головного інженера, з досвідом виконання аналогічних робіт. Під аналогічним досвідом слід розуміти виконання робіт з проектування класом наслідків не нижче СС3, які отримали позитивний експертний звіт. На підтвердження аналогічного досвіду одного із архітекторів учасник надає витяг з реєстру будівельної діяльності щодо інформації про проєктні документації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва з зазначенням його як підписанта в робочій групі з розроблення проекту. На підтвердження аналогічного досвіду головного архітектора та інженера учасник надає експертний звіт (позитивний) з зазначенням його як відповідальну особу, або копію свідоцтва з СПП ПРУ. У зв’язку з цим, прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.»
На виправлення зазначених зауважень 18.09.2025р. ТОВ «ІК «АРКОН» було надано наступні файли:
На вимогу п.п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій - Учасник повинен надати весь перелік обладнання та включити до заповненої Довідки, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі за встановленою формою та перелік підтверджуючих документів.
Надана Довідка №26/280825 від 28.08.2025 про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази містить не весь перелік обладнання, а саме:
- Вимірювач міцності будівельних матеріалів;
- Вологомір деревини та будівельних матеріалів;
- Рулетка та підтверджуючі документи.
На виконання вимоги ТОВ «ІК «АРКОН» надано довідку «01. Довідка МТБ», яка містить інформацію про:
- Вимірювач міцності будівельних матеріалів п.13 довідки про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази;
- Вологомір деревини та будівельних матеріалів п.11 довідки про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази;
- Рулетка та підтверджуючі документи п.10 довідки про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази.
Та надано підтверджуючи документи на дане обладнання, а саме:
- Договір оренди вимірювача міцності буд матеріалів № 17/-9/25 від 17.09.2025 р.
- Видаткова накладна та платіжне доручення на Вологомір BENETECH GM605 для вимірювання вологості деревини і будівельних матеріалів
- Видаткова накладна та платіжне доручення на Рулетку Сталь 22702 50 м
2) На вимогу пп.2.3 додатку 1 до тендерної документації – На підтвердження викладеної у довідці інформації Учасник повинен надати: Довідку Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має містити інформацію про наявність головного архітектора та головного інженера, з досвідом виконання аналогічних робіт. Під аналогічним досвідом слід розуміти виконання робіт з проектування класом наслідків не нижче СС3, які отримали позитивний експертний звіт. На підтвердження аналогічного досвіду одного із архітекторів учасник надає витяг з реєстру будівельної діяльності щодо інформації про проєктні документації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва з зазначенням його як підписанта в робочій групі з розроблення проекту. На підтвердження аналогічного досвіду головного архітектора та інженера учасник надає експертний звіт (позитивний) з зазначенням його як відповідальну особу, або копію свідоцтва з СПП ПРУ. У зв’язку з цим, прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.
На виконання вимоги ТОВ «ІК «АРКОН» надано довідку «02. Довідка про наявність працівників», яка містить інформацію про наявність головного архітектора та головного інженера, з досвідом виконання аналогічних робіт, а саме:
- Головний архітектор проекту Кузьменко Володимир Іванович, на підтвердження досвіду Кузьменка В.І. надано експертний звіт (позитивний) № 769/е/23 від 26 вересня 2023 р. із зазначенням його як відповідальну особу.
- Архітектор Воробей Іван Васильович, на підтвердження досвіду Воробея І.В. надано витяг з реєстру будівельної діяльності щодо інформації про проєктні документації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва з зазначенням його як підписанта в робочій групі з розроблення проекту.
- Головного інженера проекту Фоменка Антона Яковича, на підтвердження досвіду Фоменка А.Я. надано експертний звіт (позитивний) № 91/е/24від 12 квітня 2024 р. із зазначенням його як відповідальну особу.
За результатом розгляду пропозиції ТОВ «ІК «АРКОН» з оновленими документами щодо виправлення невідповідностей, Замовником було прийняте рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ІК «АРКОН» та оформлено Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 1782 від 01.10.2025 р. (надалі – Протокол). Зазначений протокол не містив інформації щодо неусунення ТОВ «ІК «АРКОН» виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, які були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, підстави для відхилення взагалі не стосувались документів стосовно яких було виставлено вимогу про виправлення.
Замовник вказує в протоколі підставу для відхилення, як:
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації.
Відповідно до вимог пункту 19 Додатку 7 до тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (відповідно до вимог Додатку 3).
Проте учасником не дотримано вимог замовника, встановлених у Додатку 3 до тендерної документації.
Зокрема, календарний графік виконання робіт не містить переліку робіт або етапів їх виконання, а лише назву торгів. Наданий учасником графік виконання робіт не дає можливості контролювати хід робіт у часі, визначити відповідність фактичних строків виконання запланованим, встановити причини порушення цих строків, а також виявити роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання інших робіт.
Крім того, учасником у складі тендерної пропозиції надано кошторис, проте договірна ціна не містить отримання технічних умов (ТУ), які були передбачені у Додатку 3 до тендерної документації.
Вказане рішення Замовника було оскаржене до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія АМКУ). За результатами розгляду скарги Комісія АМКУ постановила рішення №15598-р/пк-пз від 15.10.2025р. яким зобов'язала Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (код ЄДРПОУ: 37448113) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" (код ЄДРПОУ: 41780588).
27.10.2025 р. Замовником було виконано рішення Комісії АМКУ та скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН» протоколом №1913 від 27.10.2025 р. Пропозиція ТОВ «ІК «АРКОН» була переведена в статус «На розгляді». Після цього 29.10.2025 р. Замовником ПОВТОРНО було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, ідентичного як і в перший раз змісту, а саме:
«ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником не дотримано вимог п.1. додатку 1 до тендерної документації. 2) Учасником не дотримано вимог п.2 додатку 1 до тендерної документації. 2. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 1) На вимогу п.п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій - Учасник повинен надати весь перелік обладнання та включити до заповненої Довідки, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі за встановленою формою та перелік підтверджуючих документів. Надана Довідка №26/280825 від 28.08.2025 про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази містить не весь перелік обладнання, а саме: . - Вимірювач міцності будівельних матеріалів ;- Вологомір деревини та будівельних матеріалів ;- Рулетка та підтверджуючі документи. 2) На вимогу пп.2.3 додатку 1 до тендерної документації – На підтвердження викладеної у довідці інформації Учасник повинен надати: Довідку Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має містити інформацію про наявність головного архітектора та головного інженера, з досвідом виконання аналогічних робіт. Під аналогічним досвідом слід розуміти виконання робіт з проектування класом наслідків не нижче СС3, які отримали позитивний експертний звіт. На підтвердження аналогічного досвіду одного із архітекторів учасник надає витяг з реєстру будівельної діяльності щодо інформації про проєктні документації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва з зазначенням його як підписанта в робочій групі з розроблення проекту. На підтвердження аналогічного досвіду головного архітектора та інженера учасник надає експертний звіт (позитивний) з зазначенням його як відповідальну особу, або копію свідоцтва з СПП ПРУ. У зв’язку з цим, прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.»
На виконання опублікованої повторно вимоги ТОВ «ІК «АРКОН» було надано той самий перелік документів що і під час першого виправлення невідповідностей, а також в «Листі-поясненні щодо виправлень» вих. 03/291025 від 29.10.2025 року, було вказано що зазначені невідповідності вже були виправлені в повному обсязі.
Проте, Замовником було повторно відхилено пропозицію ТОВ «ІК «АРКОН» з підстав того, що нібито Учасник (ТОВ «ІК «АРКОН») не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме:
Учасником не усунуто невідповідність та не надано на підтвердження аналогічного досвіду головного архітектора експертний звіт (позитивний) з зазначенням його як відповідальну особу або копію свідоцтва з СПП ПРУ.
Зазначене рішення є неправомірним порушує права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ІК «АРКОН», а також грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель, оскільки:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ Управління освіти Дарниця.pdf 06.11.2025 10:57
- Додаток 1 Протокол _1782.pdf 06.11.2025 10:57
- Додаток 2 рішення від 15.10.2025 _15598.pdf 06.11.2025 10:57
- Додаток 3 Протокол скасування рішення _1913.pdf 06.11.2025 10:57
- Додаток 4 Протокол відхилення _1958.pdf 06.11.2025 10:57
- Додаток 5 Документи щодо працівників.pdf 06.11.2025 10:57
- Скарга АМКУ Управління освіти Дарниця.docx 06.11.2025 10:57
- sign.p7s 06.11.2025 11:01
- Рішення від 10.11.2025 № 16749.pdf 10.11.2025 15:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.11.2025 № 17193.pdf 19.11.2025 12:04
- Рішення від 18.11.2025 № 17193.pdf 21.11.2025 11:08
- Пояснення АМКУ (роботи з розробки проектної документації ліцей 160 12-11-2025.pdf 12.11.2025 16:30
- Пояснення АМКУ (роботи з розробки проектної документації ліцей 160 12-11-2025.docx 12.11.2025 16:30
- Протокол №2297.pdf 11.12.2025 10:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.11.2025 15:53
Дата розгляду скарги:
18.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.11.2025 15:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.11.2025 11:08
Дата виконання рішення Замовником:
11.12.2025 10:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН"» за процедурою закупівлі Роботи з розробки проектної документації по об’єкту: «Реконструкція стадіону з будівництвом під ним споруди подвійного призначення із захисними властивостями у ліцеї №160 Дарницького району м.Києва, вулиця Литвинського Юрія, 45» (CPV-71240000-2 «Архітектурні, інженерні, та планувальні послуги», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-08-13-006296-a за рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17193-р/пк-пз від 18.11.2025.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e7397054ece145cbaa00ba306c4ab390
Заголовок пункту скарги:
1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
По-перше: При першому розгляді пропозиції після надання виправлених документів, Замовника все влаштовувало, питань щодо виправлень в нього не виникало. При цьому серед підстав для відхилення пропозиції було вказано зовсім інші, які в подальшому були оскаржені до Комісії АМКУ, а інформації про нібито невідповідності в документах щодо виправлень Замовник не вказував, тобто Замовником було перевірено документи і серед підстав не було наведено інформації про не виправлення будь яких невідповідностей.
По-друге: Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (надалі – Особливості) передбачено, що Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до Рішення Комісії АМКУ №15598-р/пк-пз від 15.10.2025 Замовника було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" при цьому інформації про надання виправлень або будь якого подібного зобов’язання дане рішення не містить.
Відповідно Замовником було виконано рішення Комісії АМКУ, а саме скасовано рішення про відхилення і попри заборону чинного законодавства ПОВТОРНО було виставлено повідомлення про виправлення ТИХ САМИХ невідповідностей. Зазначені дії Замовника прямо суперечать приписам чинного законодавства та порушують порядок проведення закупівлі.
Аналогічна позиція була висвітлена Комісією АМКУ у рішенні № 5644-р/пк-пз від 30.08.2022 р.
По-третє: Сама підстава яка була використана Замовником як привід для повторного відхилення після повторного виставлення невідповідностей також є протиправною та порушує вимоги чинного законодавства та умови самої тендерної документації.
Замовник стверджує, що пропозиція ТОВ «ІК «АРКОН» не відповідає вимогам, оскільки Замовником у пп. 2.3 додатку 1 до тендерної документації зазначено – На підтвердження викладеної у довідці інформації Учасник повинен надати: Довідку Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має містити інформацію про наявність головного архітектора та головного інженера, з досвідом виконання аналогічних робіт. Під аналогічним досвідом слід розуміти виконання робіт з проектування класом наслідків не нижче СC3, які отримали позитивний експертний звіт. На підтвердження аналогічного досвіду одного із архітекторів учасник надає витяг з реєстру будівельної діяльності щодо інформації про проєктні документації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва з зазначенням його як підписанта в робочій групі з розроблення проекту. На підтвердження аналогічного досвіду головного архітектора та інженера учасник надає експертний звіт (позитивний) з зазначенням його як відповідальну особу, АБО копію свідоцтва з СПП ПРУ.
Учасником не усунуто невідповідність та не надано на підтвердження аналогічного досвіду головного архітектора експертний звіт (позитивний) з зазначенням його як відповідальну особу або копію свідоцтва з СПП ПРУ.
Замовник чітко передбачає вимогу, щодо підтвердження досвіду в головного інженера та головного архітектора. У складі пропозиції ТОВ «ІК «АРКОН» надано Довідку про кваліфікацію та досвід працівників (вих. 02/291025 від 29.10.2025 року), яка містить інформацію про наявність головного архітектора проекту Кузьменко Володимир Іванович. На підтвердження його досвіду надано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації по об’єкту СС3 № 769/е/23 від 26 вересня 2023 р. із зазначенням Кузьменко Володимира Івановича як відповідальну особу – ГАП.
Умовами тендерної документації визначено, що на підтвердження аналогічного досвіду головного архітектора та інженера учасник надає експертний звіт (позитивний) з зазначенням його як відповідальну особу, АБО копію свідоцтва з СПП ПРУ. Тобто ТОВ «ІК «АРКОН» було виконано вимоги тендерної документації використано альтернативу яку надав Замовник та надано всю необхідну інформацію, а Замовник в порушення власної вимоги відхиляє пропозицію ТОВ «ІК «АРКОН» порушуючи вимоги власної документації.
Зазначене рішення є необґрунтованим не ґрунтується на жодній вимозі тендерної документації чи чинному законодавстві, порушує принципи проведення публічних закупівель передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно, враховуючи вищезазначене, рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ІК «АРКОН» порушує вимоги чинного законодавства права та охоронювані законодавством інтереси ТОВ «ІК «АРКОН».
По-друге: Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (надалі – Особливості) передбачено, що Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до Рішення Комісії АМКУ №15598-р/пк-пз від 15.10.2025 Замовника було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" при цьому інформації про надання виправлень або будь якого подібного зобов’язання дане рішення не містить.
Відповідно Замовником було виконано рішення Комісії АМКУ, а саме скасовано рішення про відхилення і попри заборону чинного законодавства ПОВТОРНО було виставлено повідомлення про виправлення ТИХ САМИХ невідповідностей. Зазначені дії Замовника прямо суперечать приписам чинного законодавства та порушують порядок проведення закупівлі.
Аналогічна позиція була висвітлена Комісією АМКУ у рішенні № 5644-р/пк-пз від 30.08.2022 р.
По-третє: Сама підстава яка була використана Замовником як привід для повторного відхилення після повторного виставлення невідповідностей також є протиправною та порушує вимоги чинного законодавства та умови самої тендерної документації.
Замовник стверджує, що пропозиція ТОВ «ІК «АРКОН» не відповідає вимогам, оскільки Замовником у пп. 2.3 додатку 1 до тендерної документації зазначено – На підтвердження викладеної у довідці інформації Учасник повинен надати: Довідку Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має містити інформацію про наявність головного архітектора та головного інженера, з досвідом виконання аналогічних робіт. Під аналогічним досвідом слід розуміти виконання робіт з проектування класом наслідків не нижче СC3, які отримали позитивний експертний звіт. На підтвердження аналогічного досвіду одного із архітекторів учасник надає витяг з реєстру будівельної діяльності щодо інформації про проєктні документації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва з зазначенням його як підписанта в робочій групі з розроблення проекту. На підтвердження аналогічного досвіду головного архітектора та інженера учасник надає експертний звіт (позитивний) з зазначенням його як відповідальну особу, АБО копію свідоцтва з СПП ПРУ.
Учасником не усунуто невідповідність та не надано на підтвердження аналогічного досвіду головного архітектора експертний звіт (позитивний) з зазначенням його як відповідальну особу або копію свідоцтва з СПП ПРУ.
Замовник чітко передбачає вимогу, щодо підтвердження досвіду в головного інженера та головного архітектора. У складі пропозиції ТОВ «ІК «АРКОН» надано Довідку про кваліфікацію та досвід працівників (вих. 02/291025 від 29.10.2025 року), яка містить інформацію про наявність головного архітектора проекту Кузьменко Володимир Іванович. На підтвердження його досвіду надано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації по об’єкту СС3 № 769/е/23 від 26 вересня 2023 р. із зазначенням Кузьменко Володимира Івановича як відповідальну особу – ГАП.
Умовами тендерної документації визначено, що на підтвердження аналогічного досвіду головного архітектора та інженера учасник надає експертний звіт (позитивний) з зазначенням його як відповідальну особу, АБО копію свідоцтва з СПП ПРУ. Тобто ТОВ «ІК «АРКОН» було виконано вимоги тендерної документації використано альтернативу яку надав Замовник та надано всю необхідну інформацію, а Замовник в порушення власної вимоги відхиляє пропозицію ТОВ «ІК «АРКОН» порушуючи вимоги власної документації.
Зазначене рішення є необґрунтованим не ґрунтується на жодній вимозі тендерної документації чи чинному законодавстві, порушує принципи проведення публічних закупівель передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно, враховуючи вищезазначене, рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ІК «АРКОН» порушує вимоги чинного законодавства права та охоронювані законодавством інтереси ТОВ «ІК «АРКОН».
×
-
Назва доказу:
Додаток 5
-
Повʼязаний документ:
Додаток 5 Документи щодо працівників.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 4
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 Протокол відхилення _1958.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 3
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 Протокол скасування рішення _1913.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 рішення від 15.10.2025 _15598.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 Протокол _1782.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
На підставі наведеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 59 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ІК «АРКОН».
Запити Органу оскарження
Номер:
68772dc8d3cd4ab4b39a3ff841a48923
Тема запиту:
Пояснення на скаргу
Текст запиту:
ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ
Номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання:
UA-2025-08-13-006296-a.c3
13 серпня 2025 року Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) було оголошено закупівлю за предметом: «Роботи з розробки проектної документації по об’єкту: «Реконструкція стадіону з будівництвом під ним споруди подвійного призначення із захисними властивостями у ліцеї №160 Дарницького району м .Києва, вулиця Литвинського Юрія, 45» (CPV-71240000-2 «Архітектурні, інженерні, та планувальні послуги» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-13-006296-a.
01.09.2025 року відбувся аукціон, за результатами якого найбільш економічно вигідні пропозиції учасників визначились наступним чином :
1. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ" - остаточна пропозиція – 2799 999,00 грн.;
2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МБЛ КОМПАНІ" – остаточна пропозиція 2 800 000,00 грн. (Скаржник);
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" - остаточна пропозиція 3 440 000,00 грн.
4. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХ МОДЕЛЬ" - остаточна пропозиція 3 450 000,00 грн.
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Після скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, тендерна пропозиція Скаржника надійшла на повторний розгляд 27 жовтня 2025 о 17:17.
За результатами повторного розгляду тендерної пропозиції Скаржника Замовником було розміщено повідомлення про усунення невідповідностей наступного змісту:
ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником не дотримано вимог п.1. додатку 1 до тендерної документації. 2) Учасником не дотримано вимог п.2 додатку 1 до тендерної документації. 2. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 1) На вимогу п.п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій - Учасник повинен надати весь перелік обладнання та включити до заповненої Довідки, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі за встановленою формою та перелік підтверджуючих документів. Надана Довідка №26/280825 від 28.08.2025 про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази містить не весь перелік обладнання, а саме: . - Вимірювач міцності будівельних матеріалів ;- Вологомір деревини та будівельних матеріалів ;- Рулетка та підтверджуючі документи. 2) На вимогу пп.2.3 додатку 1 до тендерної документації – На підтвердження викладеної у довідці інформації Учасник повинен надати: Довідку Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має містити інформацію про наявність головного архітектора та головного інженера, з досвідом виконання аналогічних робіт. Під аналогічним досвідом слід розуміти виконання робіт з проектування класом наслідків не нижче СС3, які отримали позитивний експертний звіт. На підтвердження аналогічного досвіду одного із архітекторів учасник надає витяг з реєстру будівельної діяльності щодо інформації про проєктні документації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва з зазначенням його як підписанта в робочій групі з розроблення проекту. На підтвердження аналогічного досвіду головного архітектора та інженера учасник надає експертний звіт (позитивний) з зазначенням його як відповідальну особу, або копію свідоцтва з СПП ПРУ. У зв’язку з цим, прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Скаржник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Замовником у пп.2.3 додатку 1 до тендерної документації зокрема було зазначено – На підтвердження викладеної у довідці інформації Учасник повинен надати: Довідку Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має містити інформацію про наявність головного архітектора та головного інженера, з досвідом виконання аналогічних робіт. Під аналогічним досвідом слід розуміти виконання робіт з проектування класом наслідків не нижче СС3, які отримали позитивний експертний звіт. На підтвердження аналогічного досвіду одного із архітекторів учасник надає витяг з реєстру будівельної діяльності щодо інформації про проєктні документації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва з зазначенням його як підписанта в робочій групі з розроблення проекту. На підтвердження аналогічного досвіду головного архітектора та інженера учасник надає експертний звіт (позитивний) з зазначенням його як відповідальну особу, або копію свідоцтва з СПП ПРУ.
Скаржником не було усунуто невідповідність та не надано на підтвердження аналогічного досвіду головного архітектора експертний звіт (позитивний) з зазначенням його як відповідальну особу або копію свідоцтва з СПП ПРУ.
Зважаючи на вищевикладене, Замовником правомірно було відхилено тендерну пропозицію Скаржника.
У зв’язку в вищевикладеним та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО
1. Прийняти пояснення по скарзі UA-2025-08-13-006296-a.c3.
2. Відмовити Скаржнику ТОВ " Інжинірингова компанія «АРКОН " у задоволені скарги в повному обсязі.
Дата опублікування:
12.11.2025 16:29
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
9294a88c44174c14be115d6c5a81cea4
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-13-006296-a.a2
Назва:
СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Процедура закупівлі UA-P-2025-08-08-009773-a за предметом Роботи з розробки проектної документації по об’єкту: «Реконструкція стадіону з будівництвом під ним споруди подвійного призначення із захисними властивостями у ліцеї №160 Дарницького району м.Києва, вулиця Литвинського Юрія, 45» (CPV-71240000-2 «Архітектурні, інженерні, та планувальні послуги» була оголошена 13.08.2025 р.
Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 1782 від 01.10.2025 р. (надалі – Протокол) пропозиція ТОВ «ІК «АРКОН» була відхилена.
Дане рішення Замовника є помилковим та хибним порушує права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ІК «АРКОН», прийняте з порушенням положень чинного законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки:
Відповідно до Протоколу, Замовником в аргументації власного рішення вказано наступне:
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації.
Відповідно до вимог пункту 19 Додатку 7 до тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (відповідно до вимог Додатку 3).
Проте учасником не дотримано вимог замовника, встановлених у Додатку 3 до тендерної документації.
Зокрема, календарний графік виконання робіт не містить переліку робіт або етапів їх виконання, а лише назву торгів. Наданий учасником графік виконання робіт не дає можливості контролювати хід робіт у часі, визначити відповідність фактичних строків виконання запланованим, встановити причини порушення цих строків, а також виявити роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання інших робіт.
Крім того, учасником у складі тендерної пропозиції надано кошторис, проте договірна ціна не містить отримання технічних умов (ТУ), які були передбачені у Додатку 3 до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ (word) 06.10.2025 14:33
- Скарга АМКУ.PDF 06.10.2025 14:33
- Додаток 1 Протокол _1782.pdf 06.10.2025 14:33
- Додаток 2 Календарний графік.pdf 06.10.2025 14:33
- Додаток 3 Кошторис.PDF 06.10.2025 14:33
- Додаток 4 Завадння на проектування.pdf 06.10.2025 14:33
- Додаток 5 Гарнатійний лист щодо відповідності технічному завданню.pdf 06.10.2025 14:33
- sign.p7s 06.10.2025 14:37
- Додаткові пояснення АМКУ.pdf 13.10.2025 15:31
- Додаткові пояснення АМКУ.docx 13.10.2025 15:31
- рішення від 08.10.2025 №15213.pdf 08.10.2025 15:03
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.10.2025 №15598.pdf 16.10.2025 13:25
- рішення від 15.10.2025 №15598.pdf 17.10.2025 15:08
- Пояснення АМКУ (реконстр.стадіону ліцей № 160).docx 10.10.2025 20:46
- Пояснення на скаргу ТОВ Інжинірингова компанія АРКОН.pdf 10.10.2025 20:46
- Протокол скасування рішення №1913.pdf 27.10.2025 17:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.10.2025 15:04
Дата розгляду скарги:
15.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.10.2025 15:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.10.2025 15:09
Дата виконання рішення Замовником:
27.10.2025 17:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН"» за процедурою закупівлі Роботи з розробки проектної документації по об’єкту: «Реконструкція стадіону з будівництвом під ним споруди подвійного призначення із захисними властивостями у ліцеї №160 Дарницького району м.Києва, вулиця Литвинського Юрія, 45» (CPV-71240000-2 «Архітектурні, інженерні, та планувальні послуги», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-08-13-006296-a за рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15598-р/пк-пз від 15.10.2025.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f692b7c1876444b3be5e1265bc871ccf
Заголовок пункту скарги:
Щодо підстав відхилення
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Щодо календарного графіку.
Замовник вказує на нібито недотримання вимог Додатку 3 до тендерної документації, проте відповідно до вказаного додатку передбачено наступне:
«Учасник зобов’язується за власні кошти усувати зауваження відповідних органів в тому числі органів державного архітектурно-будівельного контролю під час розгляду документів наданих для отримання права на виконання будівельних робіт. У складі договірної ціни, складеної згідно Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281, Учасник, в складі тендерної пропозиції, надає Замовнику скановану з оригіналу та завірену підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію:
- договірну ціну;
- зведений кошторисний розрахунок з кошторисами
- лист-погодження в довільній формі виконати власними силами (або із залученням субпідрядників/співвиконавців) та засобами роботи відповідно до технічного завдання, наведеного замовником до тендерної документації;
- календарний графік виконання робіт.»
Тобто Замовник не передбачає жодних вимог до календарного графіку, також документація не містить жодної форми відповідно до якої мав би бути розроблений календарний графік, вимога щодо розподілу робіт на етапи або будь що подібне. Замовник також не посилається на конкретну вимогу тендерної документації яку нібито було порушено ТОВ «ІК «АРКОН», що додатково вказує на безпідставність відхилення.
У складі пропозиції ТОВ «ІК «АРКОН» було надано Календарний графік виконання робіт Вих. 45/280825 від 28.08.2025 року (45. Календарний графік.) в якому зазначено роботи що будуть виконані та строк їх виконання, що відповідає Додатку 3 до тендерної документації.
Окрім цього твердження Замовника: «Наданий учасником графік виконання робіт не дає можливості контролювати хід робіт у часі, визначити відповідність фактичних строків виконання запланованим, встановити причини порушення цих строків, а також виявити роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання інших робіт.» є необґрунтованим, оскільки Замовником було надано проект договору (Додаток 5 до тендерної закупівлі) який навіть не передбачає календарний план, як додаток до даного договору. Тобто не зрозуміло як саме Замовник планує відслідковувати контроль ходу робіт у часі, якщо у власні умови договору не передбачив цей календарний план? При цьому, календарний план наданий у складі пропозиції підписаний лише учасником та він не має погодження від Замовника, відповідно не є правочином або будь якою формою угоди між сторонами!
Таким чином Замовником неправомірно відхилено пропозицію ТОВ «ІК «АРКОН» з підстав нібито невідповідності календарного графіку умовам тендерної документації. Зазначена позиція сформована і комісією АМКУ у рішенні від 23.09.2024 № 15641.
Щодо кошторису.
Замовник зазначає, що нібито « учасником у складі тендерної пропозиції надано кошторис, проте договірна ціна не містить отримання технічних умов (ТУ), які були передбачені у Додатку 3 до тендерної документації.»
Відповідні до вимог тендерної документації передбачено: У складі договірної ціни, складеної згідно Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281, ( надалі – Настанова) Учасник, в складі тендерної пропозиції, надає Замовнику скановану з оригіналу та завірену підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію:
- договірну ціну;
- зведений кошторисний розрахунок з кошторисами
- лист-погодження в довільній формі виконати власними силами (або із залученням субпідрядників/співвиконавців) та засобами роботи відповідно до технічного завдання, наведеного замовником до тендерної документації;
- календарний графік виконання робіт.»
ТОВ «ІК «АРКОН» у складі тендерної пропозиції надано скановану з оригіналу та завірену підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію:
-договірну ціну;
-зведений кошторисний розрахунок з кошторисами.
-лист-погодження в довільній формі виконати власними силами (або із залученням субпідрядників/співвиконавців) та засобами роботи відповідно до технічного завдання, наведеного замовником до тендерної документації;
- календарний графік виконання робіт.»
Надані у складі пропозиції ТОВ «ІК «АРКОН» кошториси містять всі роботи, що передбачені технічними, якісними, кількісними характеристиками предмету закупівлі (Додаток №3 до тендерної документації).
Кошторис № 1 Інженерно-геодезичні вишукування пораховано згідно розділу III Настанови.
Кошторис № 2 Інженерно-геологічні вишукування пораховано згідно розділу III Настанови.
Кошторис № 3 Виконання 3D візуалізації благоустрою та інтер'єрів основного приміщення споруди подвійного призначення рішень пораховано згідно розділу IV Настанови.
Кошторис № 4 Благоустрій. Проектні роботи (РП) розраховано шляхом застосування відсоткових показників вартості проектних робіт до розрахункової бази згідно розділу II Настанови. Розрахункова база порахована від об’єкта аналога з приведенням в поточні ціни.
Кошторис № 5 Споруда подвійного призначення із захисними властивостями.
Проєктні роботи (РП) розраховано шляхом застосування відсоткових показників вартості проектних робіт до розрахункової бази згідно розділу II Настанови. Розрахункова база порахована від об’єкта аналога з приведенням в поточні ціни. Об’єкт аналог включає в собі всі необхідні обсяги робіт та витрати, які обумовлені завданням на проектування (в тому числі отримання технічних умов), що підтверджує примітка «Відповідно до технічних вимог замовника та до переліку та об'ємів робіт визначених у технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі та згідно ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво"» зазначена в розрахунку.
Кошторис № 6 Вартість проведення експертизи складено згідно розділу VII Настанови з урахуванням розрахункової бази об’єкта-аналога, порахованої в кошторисах № 4, 5.
Додатково на підтвердження вимог тендерної документації, щодо виконання всіх робіт передбачених предметом закупівлі у складі пропозиції надано:
Підписане зі сторони учасника Завдання на проектування з переліком всіх робіт передбачених предметом закупівлі ( 15. Завдання на проектування) .
Також надано Гарантійний лист щодо відповідності пропозиції технічному завданню Вих. 14/280825 від 28.08.2025 року., з інформацією про відповідність пропозиції ТОВ «ІК «АРКОН» вимогам завдання на проектування. (Додаток №3 до тендерної документації).
Замовник не має підстав стверджувати, що наданий ТОВ «ІК «АРКОН» розрахунок не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки кошторисні розрахунки включають всі роботи передбачені званням на проектування, що і вказано в самому кошторисі. Окрім цього документація не містить окремих вимог до переліку кошторисної документації. Також документація не містить окремих вимог щодо необхідності надавати кошторис на отримання технічних умов (ТУ), або щодо відображення окремого пункту про ТУ в договірній ціні.
Більш того відповідно до п. 1.9 Настанови передбачено, що «Вартість проектних робіт та експертизи, визначена за показниками цієї Настанови враховує всі витрати, крім витрат на відрядження виробничого персоналу та податку на додану вартість»
Враховуючи, що кошторисні розрахунки виконані відповідно до Настанови ( що зазначено в самому кошторисі, а також сам Замовник не заперечує проти цього) вони включають всі витрати, що підтверджує відповідність пропозиції ТОВ «ІК «АРКОН» вимогам тендерної документації.
Вказану позицію підтримано і рішенням комісії АМКУ №4847-р/пк-пз від 18.03.2024.
Замовник вказує на нібито недотримання вимог Додатку 3 до тендерної документації, проте відповідно до вказаного додатку передбачено наступне:
«Учасник зобов’язується за власні кошти усувати зауваження відповідних органів в тому числі органів державного архітектурно-будівельного контролю під час розгляду документів наданих для отримання права на виконання будівельних робіт. У складі договірної ціни, складеної згідно Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281, Учасник, в складі тендерної пропозиції, надає Замовнику скановану з оригіналу та завірену підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію:
- договірну ціну;
- зведений кошторисний розрахунок з кошторисами
- лист-погодження в довільній формі виконати власними силами (або із залученням субпідрядників/співвиконавців) та засобами роботи відповідно до технічного завдання, наведеного замовником до тендерної документації;
- календарний графік виконання робіт.»
Тобто Замовник не передбачає жодних вимог до календарного графіку, також документація не містить жодної форми відповідно до якої мав би бути розроблений календарний графік, вимога щодо розподілу робіт на етапи або будь що подібне. Замовник також не посилається на конкретну вимогу тендерної документації яку нібито було порушено ТОВ «ІК «АРКОН», що додатково вказує на безпідставність відхилення.
У складі пропозиції ТОВ «ІК «АРКОН» було надано Календарний графік виконання робіт Вих. 45/280825 від 28.08.2025 року (45. Календарний графік.) в якому зазначено роботи що будуть виконані та строк їх виконання, що відповідає Додатку 3 до тендерної документації.
Окрім цього твердження Замовника: «Наданий учасником графік виконання робіт не дає можливості контролювати хід робіт у часі, визначити відповідність фактичних строків виконання запланованим, встановити причини порушення цих строків, а також виявити роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання інших робіт.» є необґрунтованим, оскільки Замовником було надано проект договору (Додаток 5 до тендерної закупівлі) який навіть не передбачає календарний план, як додаток до даного договору. Тобто не зрозуміло як саме Замовник планує відслідковувати контроль ходу робіт у часі, якщо у власні умови договору не передбачив цей календарний план? При цьому, календарний план наданий у складі пропозиції підписаний лише учасником та він не має погодження від Замовника, відповідно не є правочином або будь якою формою угоди між сторонами!
Таким чином Замовником неправомірно відхилено пропозицію ТОВ «ІК «АРКОН» з підстав нібито невідповідності календарного графіку умовам тендерної документації. Зазначена позиція сформована і комісією АМКУ у рішенні від 23.09.2024 № 15641.
Щодо кошторису.
Замовник зазначає, що нібито « учасником у складі тендерної пропозиції надано кошторис, проте договірна ціна не містить отримання технічних умов (ТУ), які були передбачені у Додатку 3 до тендерної документації.»
Відповідні до вимог тендерної документації передбачено: У складі договірної ціни, складеної згідно Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281, ( надалі – Настанова) Учасник, в складі тендерної пропозиції, надає Замовнику скановану з оригіналу та завірену підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію:
- договірну ціну;
- зведений кошторисний розрахунок з кошторисами
- лист-погодження в довільній формі виконати власними силами (або із залученням субпідрядників/співвиконавців) та засобами роботи відповідно до технічного завдання, наведеного замовником до тендерної документації;
- календарний графік виконання робіт.»
ТОВ «ІК «АРКОН» у складі тендерної пропозиції надано скановану з оригіналу та завірену підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію:
-договірну ціну;
-зведений кошторисний розрахунок з кошторисами.
-лист-погодження в довільній формі виконати власними силами (або із залученням субпідрядників/співвиконавців) та засобами роботи відповідно до технічного завдання, наведеного замовником до тендерної документації;
- календарний графік виконання робіт.»
Надані у складі пропозиції ТОВ «ІК «АРКОН» кошториси містять всі роботи, що передбачені технічними, якісними, кількісними характеристиками предмету закупівлі (Додаток №3 до тендерної документації).
Кошторис № 1 Інженерно-геодезичні вишукування пораховано згідно розділу III Настанови.
Кошторис № 2 Інженерно-геологічні вишукування пораховано згідно розділу III Настанови.
Кошторис № 3 Виконання 3D візуалізації благоустрою та інтер'єрів основного приміщення споруди подвійного призначення рішень пораховано згідно розділу IV Настанови.
Кошторис № 4 Благоустрій. Проектні роботи (РП) розраховано шляхом застосування відсоткових показників вартості проектних робіт до розрахункової бази згідно розділу II Настанови. Розрахункова база порахована від об’єкта аналога з приведенням в поточні ціни.
Кошторис № 5 Споруда подвійного призначення із захисними властивостями.
Проєктні роботи (РП) розраховано шляхом застосування відсоткових показників вартості проектних робіт до розрахункової бази згідно розділу II Настанови. Розрахункова база порахована від об’єкта аналога з приведенням в поточні ціни. Об’єкт аналог включає в собі всі необхідні обсяги робіт та витрати, які обумовлені завданням на проектування (в тому числі отримання технічних умов), що підтверджує примітка «Відповідно до технічних вимог замовника та до переліку та об'ємів робіт визначених у технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі та згідно ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво"» зазначена в розрахунку.
Кошторис № 6 Вартість проведення експертизи складено згідно розділу VII Настанови з урахуванням розрахункової бази об’єкта-аналога, порахованої в кошторисах № 4, 5.
Додатково на підтвердження вимог тендерної документації, щодо виконання всіх робіт передбачених предметом закупівлі у складі пропозиції надано:
Підписане зі сторони учасника Завдання на проектування з переліком всіх робіт передбачених предметом закупівлі ( 15. Завдання на проектування) .
Також надано Гарантійний лист щодо відповідності пропозиції технічному завданню Вих. 14/280825 від 28.08.2025 року., з інформацією про відповідність пропозиції ТОВ «ІК «АРКОН» вимогам завдання на проектування. (Додаток №3 до тендерної документації).
Замовник не має підстав стверджувати, що наданий ТОВ «ІК «АРКОН» розрахунок не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки кошторисні розрахунки включають всі роботи передбачені званням на проектування, що і вказано в самому кошторисі. Окрім цього документація не містить окремих вимог до переліку кошторисної документації. Також документація не містить окремих вимог щодо необхідності надавати кошторис на отримання технічних умов (ТУ), або щодо відображення окремого пункту про ТУ в договірній ціні.
Більш того відповідно до п. 1.9 Настанови передбачено, що «Вартість проектних робіт та експертизи, визначена за показниками цієї Настанови враховує всі витрати, крім витрат на відрядження виробничого персоналу та податку на додану вартість»
Враховуючи, що кошторисні розрахунки виконані відповідно до Настанови ( що зазначено в самому кошторисі, а також сам Замовник не заперечує проти цього) вони включають всі витрати, що підтверджує відповідність пропозиції ТОВ «ІК «АРКОН» вимогам тендерної документації.
Вказану позицію підтримано і рішенням комісії АМКУ №4847-р/пк-пз від 18.03.2024.
×
-
Назва доказу:
Додаток 5
-
Повʼязаний документ:
Додаток 5 Гарнатійний лист щодо відповідності технічному завданню.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 4
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 Завадння на проектування.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 3
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 Кошторис.PDF
-
-
Назва доказу:
Додаток 2
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 Календарний графік.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 Протокол _1782.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Замовник не має правових підстав стверджувати про невідповідність пропозиції ТОВ «ІК «АРКОН» стосовно вимог які навіть не було встановлено в тендерній документації. Відповідно, враховуючи вищезазначене, рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ІК «АРКОН» порушує вимоги чинного законодавства права та охоронювані законодавством інтереси ТОВ «ІК «АРКОН». На підставі наведеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 59 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ІК «АРКОН».
Запити Органу оскарження
Номер:
0865c0ab4dad4a83bff4c1b449bff89d
Тема запиту:
Додаткові пояснення щодо заперечень Замовника
Текст запиту:
Замовником 10.10. 2025р. було опубліковано ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ (101/36-2523 від 09.10.2025), враховуючи зазначену інформацію ТОВ «ІК «АРКОН» надає додаткові пояснення.
Дата опублікування:
13.10.2025 15:31
Номер:
9732fb42b81847a9aa074ce629609c34
Тема запиту:
Пояснення до скарги
Текст запиту:
ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ
Номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання:
UA-2025-08-13-006296-a.a2
13 серпня 2025 року Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) було оголошено закупівлю за предметом: «Роботи з розробки проектної документації по об’єкту: «Реконструкція стадіону з будівництвом під ним споруди подвійного призначення із захисними властивостями у ліцеї №160 Дарницького району м. Києва, вулиця Литвинського Юрія, 45» (CPV-71240000-2 «Архітектурні, інженерні, та планувальні послуги» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-13-006296-a.
01.09.2025 року відбувся аукціон, за результатами якого найбільш економічно вигідні пропозиції учасників визначились наступним чином :
1. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ" - остаточна пропозиція – 2799 999,00 грн.;
2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МБЛ КОМПАНІ" – остаточна пропозиція - 2 800 000,00 грн;
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" - остаточна пропозиція 3 440 000,00 грн.
4. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХ МОДЕЛЬ" - остаточна пропозиція - 3 450 000,00 грн.
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
На виконання вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація щодо Закупівлі містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформлені як окремі додатки до тендерної документації.
Тендерна документація щодо Закупівлі містить Додаток 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», де зокрема в пункті 19 ЗАЗНАЧЕНО: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію ТА документи, які підтверджують відповідність тендерної
пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (відповідно ДО вимог Додатку 3)».
В Додатку 3 до тендерної документації, крім завдання на проектування також було зазначено наступне: «…Учасник визначає ціни (із змінами та доповненнями), з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані та які наведені в технічному завданні. ……У складі договірної ціни, складеної згідно Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281, Учасник, в складі тендерної пропозиції, надає Замовнику скановану з оригіналу та завірену підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію:
- договірну ціну;
- зведений кошторисний розрахунок з кошторисами
- лист-погодження в довільній формі виконати власними силами (або із залученням субпідрядників/співвиконавців) та засобами роботи відповідно до технічного завдання, наведеного замовником до тендерної документації;
- календарний графік виконання робіт.»
Пунктом 37 Завдання на проектування Додатку 3 до тендерної документації передбачено зокрема Вимоги до кошторисної документації:
Кошторисну вартість будівництва визначити у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури у будівництві від 01.11.2021р. №281, включаючи:
1) Рівень середньомісячної заробітної плати – за погодженням замовника
2) Розмір кошторисного прибутку і розмір адміністративних витрат прийняти у відповідності до кошторисних норм;
3) Витрати на технічний нагляд – 1,5%.
4) Витрати на формування страхового фонду документації - 0,06 % .
5) Кошти на покриття ризиків прийняти у відповідності до кошторисних норм;
6) Кошти на покриття інфляційних процесів, згідно з прогнозом рівня інфляції на 2025-2027р.
7) Вартість проектних робіт – згідно кошторисної документації та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України.
8) Вартість експертизи – у відповідності з Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України.
9) Кошти на здійснення авторського нагляду – відповідно до розрахунку та плану-графіку здійснення авторського нагляду
10) Прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта згідно постанови КМУ №461, від 13.04.2011
11) Витрати на складання технічних паспортів об’єктів – виконується та сплачується Проектувальником.
12) Витрати на проведення контрольного геодезичного знімання для прийняття в експлуатацію закінченого об’єкта згідно ст. 39 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» – згідно листа Замовника.
Перевезення сміття на відстань – до 30 км з вартістю послуг розміщення відходів.
Замовник делегує Генеральному проектувальнику права Замовника в частині замовлення та оплати експертизи проектно-кошторисної документації (захист та обґрунтування проектних рішень) для отримання експертного звіту, замовлення інженерно-геологічних вишукувань та топо-геодезичної зйомки М1:500, М1:2000 та замовлення і оплату всіх необхідних Технічних умов.
Містобудівні умови та обмеження отримує Генеральний проектувальник за сприянням Замовника».
Додатком 3 до тендерної документації також передбачено, що якщо пропозиція закупівлі учасника містить не весь перелік робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) згідно з документацією закупівлі або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником.
Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній
документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації..
Слід зазначити, що Скаржник в складі тендерної пропозиції було надано Календарний графік виконання робіт, який не містить переліку робіт або етапів їх виконання, а лише назву торгів. Наданий Скаржником графік виконання робіт не дає можливості контролювати хід виконання робіт у часі, визначити відповідність фактичних строків виконання запланованим, встановити причини порушення цих строків, а також виявити роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання інших робіт. Крім того, Скаржником у складі тендерної пропозиції надано Договірну ціну, яка не містить отримання технічних умов (ТУ), які були передбачені у Додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
На підставі вищевикладеного, 15.09.2025 року рішенням Замовника (протокол № 1782 від 01.10.2025 року) відхилено тендерну пропозицію Скаржника. Підстава відхилення тендерної пропозиції: «Згідно п.44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178». Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації. Учасником не дотримано вимог замовника, встановлених у Додатку 3 до тендерної документації. Зокрема, календарний графік виконання робіт не містить переліку робіт або етапів їх виконання, а лише назву торгів. Наданий учасником графік виконання робіт не дає можливості контролювати хід робіт у часі, визначити відповідність фактичних строків виконання запланованим, встановити причини порушення цих строків, а також виявити роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання інших робіт. Крім того, учасником у складі тендерної пропозиції надано кошторис, проте договірна ціна не містить отримання технічних умов (ТУ), які були передбачені у Додатку 3 до тендерної документації.».
Зважаючи на вищевикладене, Замовником правомірно було відхилено тендерну пропозицію Скаржника.
Слід додати, що вказані у скарзі рішення від 18.03.2024 №4847-р/пк-пз та від 23.09.2024 № 15641 не стосуються Закупівлі, що оскаржується; не стосуються Замовника; стосуються закупівель інших Замовників; оголошені ще у 2024 році і проводились у відповідності до вимог Особливостей 2024 року.
У зв’язку в вищевикладеним та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти пояснення по скарзі UA-2025-08-13-006296-a.c2.
2.Відмовити скаржнику Товариство з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова компанія «АРКОН» у задоволенні його скарги від 06.10.2024 року № UA-2025-08-13-006296-a.c2. Прийняти рішення про відмову Скаржнику в задоволенні скарги в повному обсязі.
Дата опублікування:
10.10.2025 20:46
Скарга
Відхилено
КЕП
Оскарження рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника
Номер:
c8970df6235a44d49e02fa3cc890934d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-13-006296-a.c1
Назва:
Оскарження рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга МБЛ КОМПАНІ.pdf 18.09.2025 16:57
- Скарга МБЛ КОМПАНІ.docx 18.09.2025 16:57
- Протокол №1670 (4).pdf 18.09.2025 16:59
- Додаток № 3.docx 18.09.2025 16:59
- Додаток № 7.docx 18.09.2025 16:59
- sign.p7s 18.09.2025 17:02
- рішення від 22.09.2025 № 14400.pdf 22.09.2025 16:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.09.2025 № 14739.pdf 30.09.2025 14:56
- рішення від 29.09.2025 № 14739.pdf 30.09.2025 18:05
- Пояснення АМКУ (роботи з розробки проектної документації ліцей 160.docx 24.09.2025 14:25
- 1. Зведений Кошторис.pdf 24.09.2025 14:25
- 2. Календарний графік.pdf 24.09.2025 14:25
- Пояснення АМКУ (роботи з розробки проектної документації ліцей 160.pdf 24.09.2025 14:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.09.2025 09:26
Дата розгляду скарги:
29.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.09.2025 16:03
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
30.09.2025 18:06
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
cecf076fb5744cca9dc5d0b67e0d83aa
Заголовок пункту скарги:
Оскарження рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію ПП "МБЛ КОМПАНІ" в порушення вимог пунктів 28,44 Особливостей
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скаржник просить АМКУ зобов'язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, як таке, що протирічить вимогма пунктів 28, 44 Особливостей
Запити Органу оскарження
Номер:
d4ff534db7d440339c10bff65bc172d8
Тема запиту:
Пояснення на скаргу
Текст запиту:
ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ
Номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання:
UA-2025-08-13-006296-a.c1
13 серпня 2025 року Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) було оголошено закупівлю за предметом: «Роботи з розробки проектної документації по об’єкту: «Реконструкція стадіону з будівництвом під ним споруди подвійного призначення із захисними властивостями у ліцеї №160 Дарницького району м.Києва, вулиця Литвинського Юрія, 45» (CPV-71240000-2 «Архітектурні, інженерні, та планувальні послуги» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-13-006296-a.
01.09.2025 року відбувся аукціон, за результатами якого найбільш економічно вигідні пропозиції учасників визначились наступним чином :
1. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ" - остаточна пропозиція – 2799 999,00 грн.;
2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МБЛ КОМПАНІ" – остаточна пропозиція 2 800 000,00 грн. (Скаржник);
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" - остаточна пропозиція 3 440 000,00 грн.
4. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХ МОДЕЛЬ" - остаточна пропозиція 3 450 000,00 грн.
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
На виконання вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація щодо Закупівлі містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформлені як окремі додатки до тендерної документації.
Тендерна документація щодо Закупівлі містить Додаток 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», де зокрема в пункті 19 ЗАЗНАЧЕНО: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію ТА документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (відповідно ДО вимог Додатку 3)».
В Додатку 3 до тендерної документації, крім завдання на проектування також було зазначено наступне: «…У складі договірної ціни, складеної згідно Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281, Учасник, в складі тендерної пропозиції, надає Замовнику скановану з оригіналу та завірену підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію:
- договірну ціну;
- зведений кошторисний розрахунок з кошторисами
- лист-погодження в довільній формі виконати власними силами (або із залученням субпідрядників/співвиконавців) та засобами роботи відповідно до технічного завдання, наведеного замовником до тендерної документації;
- календарний графік виконання робіт.»
Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Слід зазначити, що Скаржник в складі тендерної пропозиції було надано Календарний графік виконання проектних робіт та Зведений кошторис №1, що підтверджує ознайомлення Скаржника з умовами Додатку 3 тендерної документації. Проте, в складі тендерної пропозиції Скаржника відсутні: договірна ціна та зведений кошторисний розрахунок з кошторисами.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
На підставі вищевикладеного, 15.09.2025 року рішенням Замовника (протокол № 1670 від 15.09.2025 року) відхилено тендерну пропозицію Скаржника. Підстава відхилення тендерної пропозиції: «Згідно п.44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178». Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації: учасник, в складі тендерної пропозиції, не надав Замовнику скановану з оригіналу та завірену підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію: договірну ціну; зведений кошторисний розрахунок з кошторисами».
Зважаючи на вищевикладене, Замовником правомірно було відхилено тендерну пропозицію Скаржника.
Слід додати, що вказані у скарзі рішення від 19.11.2024 року №18588-р/пк-пз (закупівля № UA-2024-09-27-010958-a) та рішення від 06.01.2025 року №156-р/пк-пз (закупівля № UA-2024-08-13-003499-a) не стосуються Закупівлі, що оскаржується; не стосуються Замовника; стосуються закупівель інших Замовників; оголошені ще у 2024 році і проводились у відповідності до вимог Особливостей 2024 року.
У зв’язку в вищевикладеним та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО
1. Прийняти пояснення по скарзі UA-2025-08-13-006296-a.c1.
2. Відмовити Скаржнику Приватне Підприємство "МБЛ КОМПАНІ" у задоволені скарги в повному обсязі.
Дата опублікування:
24.09.2025 14:25