-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління Консультаційні послуги з питань закупівель «Стратегічні інструменти у публічних закупівлях в умовах воєнного стану»
Завершена
365 833.33
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 658.33 UAH
мін. крок: 1% або 3 658.33 UAH
Період оскарження:
13.08.2025 13:58 - 04.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
73852628f55b4911a731eadf59d189fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-13-006062-a.b1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
13.08.2025 Замовник оголосив закупівлю за предметом: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління Консультаційні послуги з питань закупівель «Стратегічні інструменти у публічних закупівлях в умовах воєнного стану», ідентифікатор: UA-2025-08-13-006062-a.
Академія міждисциплінарної освіти має намір взяти участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Академія міждисциплінарної освіти вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості, в тому числі встановлення дискримінаційних вимог до потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на наступне.
Фактичні обставини
Згідно з пунктом 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Разом з тим, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи № 350/25-ОН від «13» серпня 2025 року містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Звертаємо увагу Комісії, скарга на умови тендерної документації подана у відповідний строк, встановлений пунктом 59 Особливостей, підстави для залишення скарги без розгляду згідно з пунктом 63 Особливостей – відсутні.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_АМО_UA-2025-08-13-006062-a 18.05.2025.pdf 17.08.2025 23:30
- 350-25-ОН ( 01-245600-25) ТД Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності.docx 17.08.2025 23:30
- Договір №19.pdf 17.08.2025 23:30
- Лист-відгук до договору №19.pdf 17.08.2025 23:30
- Скарга_АМО_UA-2025-08-13-006062-a 18.05.2025.docx 17.08.2025 23:30
- sign.p7s 17.08.2025 23:30
- рішення від 19.08.2025 № 12717.pdf 19.08.2025 15:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.08.2025 № 13203.pdf 28.08.2025 16:24
- рішення від 27.08.2025 № 13203.pdf 01.09.2025 13:20
- Пояснення_по_суті_Скарги__UA-2025-08-13-006062-a.b1.doc 21.08.2025 16:01
- Пояснення_по_суті_Скарги__UA-2025-08-13-006062-a.b1.pdf 21.08.2025 16:01
- Пояснення_по_суті_Скарги__UA-2025-08-13-006062-a.b1.pdf.p7s 21.08.2025 16:01
- 378-25-ОН (01-245600-25) Затвердження зміни 2 в ТД.docx.p7s 02.09.2025 14:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.08.2025 23:37
Дата розгляду скарги:
27.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.08.2025 15:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.09.2025 13:20
Дата виконання рішення Замовником:
02.09.2025 14:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано в полному обсязі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
995c739d919c42d2a09f98f1df0018ae
Заголовок пункту скарги:
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
Відповідно до підпункту 2 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених в п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження з нижченаведених документів*, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зокрема:
Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам визначеним у пункті 47 Особливостей, та іншим вимогам згідно з Додатком 1 до цієї документації.
Згідно з пунктом 2 Переліку документів та/або інформації , які подаються учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції та підтверджують кваліфікаційні критерії і інші вимоги замовника, що міститься в Додатку 1 до тендерної документації, встановлено такий спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів»: Учасник повинен надати:
2.1. Довідка (складена в довільній формі), про наявність в учасника досвіду виконання не менше двох договорів надання послуг, аналогічних предмету закупівлі, (в тому числі один з установою державної форми власності) виконаного у період з 2022 по 2025 роки (включно) (із зазначенням предмету договору, договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника).
Примітка: У випадку наявності в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів в НЕК "УКРЕНЕРГО" Учасник надає перелік договорів, складений у відповідності до вимог пп.2.1. цього додатку і документи згідно пп.2.3. цього додатку, та може не надавати документи згідно пп.2.2.цього додатку.
2.2 Договір(и) або витяг(и) з договору(ів)* (з додатком (ами)**), на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 2.1. цього Додатку.
* Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін.
**Додаток(ки) (достатньо - надання додатку (-ів) (наприклад розрахунку (-ів)) на послуги, що є аналогічними предмету закупівлі. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим).
2.3. Документ(и), підтверджуючий(і) виконання договору аналогічного предмету закупівлі, наданого згідно пп. 2.2. цього Додатку та на які є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 2.1. цього Додатку, а саме: Акт приймання-передачі наданих послуг або лист відгук*.
* Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації (контрагента учасника) за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору/переліку наданих послуг, та по можливості: номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані.
Відповідно до пункту 1 Розділу І Тендерної документації, Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом.
Відповідно до частин другої та четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з ч. 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до пункту другого частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Причиною неможливості взяти участь у процедури закупівлі для нас, як для компанії, яка має значний позитивний досвід співпраці з клієнтами, є необґрунтована та незаконна вимога Замовника щодо надання підтвердження досвіду саме наявність в учасника досвіду виконання не менше двох договорів надання послуг, аналогічних предмету закупівлі, (в тому числі один з установою державної форми власності) виконаного у період з 2022 по 2025 роки.
Замовник обмежив поняття аналогічного договору тільки до договору, укладеного за рахунок бюджетних коштів, а замовником у такому договорі має бути тільки орган державної влади та/або місцевого самоврядування, тобто Замовник у розумінні Закону.
У такому разі участь у процедурі закупівлі зможуть взяти тільки ті учасники, які мають досвід з установою державної форми власності виконаного у період з 2022 по 2025 роки.
Встановлення Замовником вимоги, щодо надання потенційним учасником саме такого аналогічного договору: «наявність в учасника досвіду виконання не менше двох договорів надання послуг, аналогічних предмету закупівлі, (в тому числі один з установою державної форми власності) виконаного у період з 2022 по 2025 роки (включно)» містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки обмежує можливість Академії міждисциплінарної освіти взяти участь у процедурі закупівлі.
Академія міждисциплінарної освіти надає на розгляд Комісії підтвердження досвіду скановані копії Договору №19 від 17 березня 2025 року, предметом якого є «консультаційні послуги з питань закупівель (код ДК 021:2015 - 79418000-7)» та Лист-відгук за вих. № 0516/21 від 16.05.2025, що підтверджує повне та якісне виконання вказаного договору. Таким чином, Скаржник має досвід виконання аналогічного договору, має договір та лист-відгук, що підтверджує його виконання, проте він укладений не з установою державної форми власності виконаного у період з 2022 по 2025 роки. Але при цьому наданий договір не можна назвати не аналогічним, оскільки він відповідає предмету закупівлі: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління Консультаційні послуги з питань закупівель «Стратегічні інструменти у публічних закупівлях в умовах воєнного стану».
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Просимо зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації оскаржувану вимогу або привести її у відповідність до Закону, що міститься у пункті 2 Переліку документів та/або інформації , які подаються учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції та підтверджують кваліфікаційні критерії і інші вимоги замовника, що міститься в Додатку 1 до тендерної документації, «Довідка (складена в довільній формі), про наявність в учасника досвіду виконання не менше двох договорів надання послуг, аналогічних предмету закупівлі, (в тому числі один з установою державної форми власності) виконаного у період з 2022 по 2025 роки (включно) (із зазначенням предмету договору, договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника)», забезпечивши можливість для інших учасників взяти участь у процедурі закупівлі та відновити можливість для конкуренції.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення вищевказаних вимог. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в пунктах Скарги надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
Відповідно до підпункту 2 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених в п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження з нижченаведених документів*, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зокрема:
Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам визначеним у пункті 47 Особливостей, та іншим вимогам згідно з Додатком 1 до цієї документації.
Згідно з пунктом 2 Переліку документів та/або інформації , які подаються учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції та підтверджують кваліфікаційні критерії і інші вимоги замовника, що міститься в Додатку 1 до тендерної документації, встановлено такий спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів»: Учасник повинен надати:
2.1. Довідка (складена в довільній формі), про наявність в учасника досвіду виконання не менше двох договорів надання послуг, аналогічних предмету закупівлі, (в тому числі один з установою державної форми власності) виконаного у період з 2022 по 2025 роки (включно) (із зазначенням предмету договору, договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника).
Примітка: У випадку наявності в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів в НЕК "УКРЕНЕРГО" Учасник надає перелік договорів, складений у відповідності до вимог пп.2.1. цього додатку і документи згідно пп.2.3. цього додатку, та може не надавати документи згідно пп.2.2.цього додатку.
2.2 Договір(и) або витяг(и) з договору(ів)* (з додатком (ами)**), на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 2.1. цього Додатку.
* Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін.
**Додаток(ки) (достатньо - надання додатку (-ів) (наприклад розрахунку (-ів)) на послуги, що є аналогічними предмету закупівлі. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим).
2.3. Документ(и), підтверджуючий(і) виконання договору аналогічного предмету закупівлі, наданого згідно пп. 2.2. цього Додатку та на які є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 2.1. цього Додатку, а саме: Акт приймання-передачі наданих послуг або лист відгук*.
* Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації (контрагента учасника) за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору/переліку наданих послуг, та по можливості: номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані.
Відповідно до пункту 1 Розділу І Тендерної документації, Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом.
Відповідно до частин другої та четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з ч. 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до пункту другого частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Причиною неможливості взяти участь у процедури закупівлі для нас, як для компанії, яка має значний позитивний досвід співпраці з клієнтами, є необґрунтована та незаконна вимога Замовника щодо надання підтвердження досвіду саме наявність в учасника досвіду виконання не менше двох договорів надання послуг, аналогічних предмету закупівлі, (в тому числі один з установою державної форми власності) виконаного у період з 2022 по 2025 роки.
Замовник обмежив поняття аналогічного договору тільки до договору, укладеного за рахунок бюджетних коштів, а замовником у такому договорі має бути тільки орган державної влади та/або місцевого самоврядування, тобто Замовник у розумінні Закону.
У такому разі участь у процедурі закупівлі зможуть взяти тільки ті учасники, які мають досвід з установою державної форми власності виконаного у період з 2022 по 2025 роки.
Встановлення Замовником вимоги, щодо надання потенційним учасником саме такого аналогічного договору: «наявність в учасника досвіду виконання не менше двох договорів надання послуг, аналогічних предмету закупівлі, (в тому числі один з установою державної форми власності) виконаного у період з 2022 по 2025 роки (включно)» містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки обмежує можливість Академії міждисциплінарної освіти взяти участь у процедурі закупівлі.
Академія міждисциплінарної освіти надає на розгляд Комісії підтвердження досвіду скановані копії Договору №19 від 17 березня 2025 року, предметом якого є «консультаційні послуги з питань закупівель (код ДК 021:2015 - 79418000-7)» та Лист-відгук за вих. № 0516/21 від 16.05.2025, що підтверджує повне та якісне виконання вказаного договору. Таким чином, Скаржник має досвід виконання аналогічного договору, має договір та лист-відгук, що підтверджує його виконання, проте він укладений не з установою державної форми власності виконаного у період з 2022 по 2025 роки. Але при цьому наданий договір не можна назвати не аналогічним, оскільки він відповідає предмету закупівлі: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління Консультаційні послуги з питань закупівель «Стратегічні інструменти у публічних закупівлях в умовах воєнного стану».
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Просимо зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації оскаржувану вимогу або привести її у відповідність до Закону, що міститься у пункті 2 Переліку документів та/або інформації , які подаються учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції та підтверджують кваліфікаційні критерії і інші вимоги замовника, що міститься в Додатку 1 до тендерної документації, «Довідка (складена в довільній формі), про наявність в учасника досвіду виконання не менше двох договорів надання послуг, аналогічних предмету закупівлі, (в тому числі один з установою державної форми власності) виконаного у період з 2022 по 2025 роки (включно) (із зазначенням предмету договору, договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника)», забезпечивши можливість для інших учасників взяти участь у процедурі закупівлі та відновити можливість для конкуренції.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення вищевказаних вимог. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в пунктах Скарги надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua.
×
-
Назва доказу:
Лист-відгук
-
Повʼязаний документ:
Лист-відгук до договору №19.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір
-
Повʼязаний документ:
Договір №19.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
350-25-ОН ( 01-245600-25) ТД Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2025-08-13-006062-a. 3. Зобов'язати Замовника усунути порушення шляхом внесення змін до тендерної документації по закупівлі за ідентифікатором UA-2025-08-13-006062-a.