-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в будівлі КЗ "Ліцей "Вікторія-П" Кропивницької міської ради (укриття) що розташоване за адресою : м.Кропивницький, вул. Шатила, 16)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 15 жовтня 2025 року
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 21 день назад
310 726.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 107.26 UAH
мін. крок: 1% або 3 107.26 UAH
Період оскарження:
13.08.2025 11:24 - 18.08.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі
Номер:
1542a63b4c2b4241b270f75f3c76d531
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-13-003518-a.a1
Назва:
Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf 02.09.2025 12:40
- Скарга UA-2025-08-13-003518-a.docx 02.09.2025 12:40
- sign.p7s 02.09.2025 12:45
- Рішення від 04.09.2025 №13615.pdf 04.09.2025 17:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.09.2025 №14049.pdf 15.09.2025 13:33
- Рішення від 12.09.2025 №14049.pdf 16.09.2025 18:47
- ЗКР.pdf 08.09.2025 11:51
- Гарантійний лист на технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.pdf 08.09.2025 12:07
- Гарантійний лист на технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.pdf 08.09.2025 12:14
- 2.1.3.7 Звіт ISO 9001 2015.pdf 08.09.2025 12:36
- 2.1.3.7 ISO 9001 2018 Звіт.pdf 08.09.2025 12:38
- 1.2.1 Посвідчення електробезпеки та протокол перевірки знань.pdf 08.09.2025 12:44
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації які будуть залучені для надання послуг.pdf 08.09.2025 12:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.09.2025 21:16
Дата розгляду скарги:
12.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.09.2025 17:34
Дата прийняття рішення по скарзі:
16.09.2025 18:48
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f96eeebb2d77405ea0bf4a962fb6a84b
Заголовок пункту скарги:
Кошторис
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації вимагається:
«Важливо! Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати розрахунок ціни своєї пропозиції, виконаний у програмному комплексі АВК-5 або аналогічному в наступному складі:
-пояснювальна записка;
-локальний кошторис;
-підсумкова відомість ресурсів;
-розрахунки до договірної ціни;»
Також, в п. 4 Додатку 2 до тендерної документації зазначено:
«4. Учасником у складі тендерної пропозиції надається договірна ціна з пояснювальною запискою, зведеним кошторисним розрахунком вартості, локальними кошторисами, підсумковою відомістю ресурсів.»
У складі тендерної пропозиції Переможця надано файл «ЗКР.pdf», що містить кошторисні розрахунки, а саме: договірна ціна, локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02, розрахунки №№ 1-4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи / монтажні роботи, тис. грн., загальновиробничі витрати на будову, пояснювальна записка, підсумкова відомість ресурсів.
Додатково, у складі пропозиції Переможця наявний файл «ЗКР.pdf.p7s», що являє собою електронний підпис, шляхом перевірки якого можна зберегти файл «ЗКР.pdf», що містить аналогічні розрахунки.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції Переможця НЕ надано зведений кошторисний розрахунок вартості.
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
«Важливо! Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати розрахунок ціни своєї пропозиції, виконаний у програмному комплексі АВК-5 або аналогічному в наступному складі:
-пояснювальна записка;
-локальний кошторис;
-підсумкова відомість ресурсів;
-розрахунки до договірної ціни;»
Також, в п. 4 Додатку 2 до тендерної документації зазначено:
«4. Учасником у складі тендерної пропозиції надається договірна ціна з пояснювальною запискою, зведеним кошторисним розрахунком вартості, локальними кошторисами, підсумковою відомістю ресурсів.»
У складі тендерної пропозиції Переможця надано файл «ЗКР.pdf», що містить кошторисні розрахунки, а саме: договірна ціна, локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02, розрахунки №№ 1-4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи / монтажні роботи, тис. грн., загальновиробничі витрати на будову, пояснювальна записка, підсумкова відомість ресурсів.
Додатково, у складі пропозиції Переможця наявний файл «ЗКР.pdf.p7s», що являє собою електронний підпис, шляхом перевірки якого можна зберегти файл «ЗКР.pdf», що містить аналогічні розрахунки.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції Переможця НЕ надано зведений кошторисний розрахунок вартості.
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА".
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
7d62b9180aee40a182eed4f1c6f2fd6f
Заголовок пункту скарги:
гарантійний лист
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до інформації, зазначеної в Додатку 2 до тендерної документації, вимагається:
«Матеріли, що будуть використовуватися в ході надання послуг, які потребують сертифікації, згідно чинного законодавства України, повинні бути сертифіковані в Україні, та не бути походженням з Російської Федерації та/або Республіки Беларусь та/або Ісламської Республіки Іран, про що учасником надається гарантійний лист.»
Також, аналогічна вимога зазначена нижче за текстом Додатку 2 до тендерної документації.
Тендерна пропозиція Переможця НЕ містить гарантійного листа, в якому Переможець гарантує, що матеріли, що будуть використовуватися в ході надання послуг, які потребують сертифікації, згідно чинного законодавства України, повинні бути сертифіковані в Україні, та не бути походженням з Російської Федерації та/або Республіки Беларусь та/або Ісламської Республіки Іран.
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
«Матеріли, що будуть використовуватися в ході надання послуг, які потребують сертифікації, згідно чинного законодавства України, повинні бути сертифіковані в Україні, та не бути походженням з Російської Федерації та/або Республіки Беларусь та/або Ісламської Республіки Іран, про що учасником надається гарантійний лист.»
Також, аналогічна вимога зазначена нижче за текстом Додатку 2 до тендерної документації.
Тендерна пропозиція Переможця НЕ містить гарантійного листа, в якому Переможець гарантує, що матеріли, що будуть використовуватися в ході надання послуг, які потребують сертифікації, згідно чинного законодавства України, повинні бути сертифіковані в Україні, та не бути походженням з Російської Федерації та/або Республіки Беларусь та/або Ісламської Республіки Іран.
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА".
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
9594526228fa4f7ca3fce90ad8e7f0ce
Заголовок пункту скарги:
гарантійний лист
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до п. 3 Додатку 2 до тендерної документації вимагається:
«2. Виконавець повинен надати сертифікати якості на обладнання, що буде встановлене та всю супровідну документацію (паспорт, експлуатаційна документація тощо) згідно вимог діючого законодавства. Вартість всіх матеріальних ресурсів повинна бути врахована в ціні. Про що у складі пропозиції Учасником надається гарантійний лист.»
Тендерна пропозиція Переможця НЕ містить гарантійного листа про те, що Виконавець повинен надати сертифікати якості на обладнання, що буде встановлене та всю супровідну документацію (паспорт, експлуатаційна документація тощо) згідно вимог діючого законодавства, а також про те, що вартість всіх матеріальних ресурсів повинна бути врахована в ціні.
Пункт 43 Особливостей чітко визначає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
«2. Виконавець повинен надати сертифікати якості на обладнання, що буде встановлене та всю супровідну документацію (паспорт, експлуатаційна документація тощо) згідно вимог діючого законодавства. Вартість всіх матеріальних ресурсів повинна бути врахована в ціні. Про що у складі пропозиції Учасником надається гарантійний лист.»
Тендерна пропозиція Переможця НЕ містить гарантійного листа про те, що Виконавець повинен надати сертифікати якості на обладнання, що буде встановлене та всю супровідну документацію (паспорт, експлуатаційна документація тощо) згідно вимог діючого законодавства, а також про те, що вартість всіх матеріальних ресурсів повинна бути врахована в ціні.
Пункт 43 Особливостей чітко визначає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА".
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
eafaac6d5c31483381492646b16610d0
Заголовок пункту скарги:
сертифікат
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
4. Відповідно до інформації, зазначеної в Додатку 2 до тендерної документації, вимагається:
«Також учасник у складі документів повинен надати:
1. Копію сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 “Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи” зі звітом про проведення аудиту;
2. Копію сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 “ Системи управління щодо протидії корупції. ” зі звітом про проведення аудиту;
3. Копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги” зі звітом про проведення аудиту;
4. Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень. (а у разі електронної ліцензії обов’язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України або інший чинний дозвільний документ (декларація)).
ВАЖЛИВО! Документи повинні бути видані акредитованою організацією та бути чинними на дату подачі пропозиції та упродовж строку дії Договору»
Тендерна пропозиція Переможця містить наступні документи:
- сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» (ISO 23932:2009, IDT);
- звіт від 05 грудня 2024 року ТФ 9-01-.. (згідно з яким позначення та назва НД, на відповідність якому здійснювався аудит: ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи»);
- звіт про аудит ТФ 9-01-20 (згідно з яким позначення та назва НД, на відповідність якому здійснювався аудит: ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи»);
- ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 37001:2016, IDT);
- звіт від 05 грудня 2024 року ТФ 9-01 (згідно з яким позначення та назва НД, на відповідність якому здійснювався аудит: ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»);
- звіт про аудит ТФ 9-01-20 (згідно з яким позначення та назва НД, на відповідність якому здійснювався аудит: ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»);
- сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), ISO 9001:2015 «Quality management systems — Requirements»;
- звіт від 05 грудня 2024 року ТФ 9-01-26 (згідно з яким позначення та назва НД, на відповідність якому здійснювався аудит: ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги»);
- звіт про аудит ТФ 9-01-20 (згідно з яким позначення та назва НД, на відповідність якому здійснювався аудит: ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги»);
Таким чином, Переможцем НЕ було надано у складі пропозиції копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги” зі звітом про проведення аудиту.
Пункт 43 Особливостей чітко визначає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
«Також учасник у складі документів повинен надати:
1. Копію сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 “Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи” зі звітом про проведення аудиту;
2. Копію сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 “ Системи управління щодо протидії корупції. ” зі звітом про проведення аудиту;
3. Копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги” зі звітом про проведення аудиту;
4. Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень. (а у разі електронної ліцензії обов’язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України або інший чинний дозвільний документ (декларація)).
ВАЖЛИВО! Документи повинні бути видані акредитованою організацією та бути чинними на дату подачі пропозиції та упродовж строку дії Договору»
Тендерна пропозиція Переможця містить наступні документи:
- сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» (ISO 23932:2009, IDT);
- звіт від 05 грудня 2024 року ТФ 9-01-.. (згідно з яким позначення та назва НД, на відповідність якому здійснювався аудит: ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи»);
- звіт про аудит ТФ 9-01-20 (згідно з яким позначення та назва НД, на відповідність якому здійснювався аудит: ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи»);
- ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 37001:2016, IDT);
- звіт від 05 грудня 2024 року ТФ 9-01 (згідно з яким позначення та назва НД, на відповідність якому здійснювався аудит: ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»);
- звіт про аудит ТФ 9-01-20 (згідно з яким позначення та назва НД, на відповідність якому здійснювався аудит: ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»);
- сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), ISO 9001:2015 «Quality management systems — Requirements»;
- звіт від 05 грудня 2024 року ТФ 9-01-26 (згідно з яким позначення та назва НД, на відповідність якому здійснювався аудит: ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги»);
- звіт про аудит ТФ 9-01-20 (згідно з яким позначення та назва НД, на відповідність якому здійснювався аудит: ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги»);
Таким чином, Переможцем НЕ було надано у складі пропозиції копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги” зі звітом про проведення аудиту.
Пункт 43 Особливостей чітко визначає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА".
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
ed057f8ce067494cbc09cf93b8e5d1bd
Заголовок пункту скарги:
ПРРЕЕ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
5. Відповідно до п. 1.2. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається:
«1.2.На підтвердження кваліфікації працівників учасник повинен надати:
«1. Копії посвідчень (свідоцтв) та протоколів на працівників, які зазначені в Таблиці 1 та будуть залучені до надання послуг, про навчання та перевірку знань:
- законодавчих і нормативних актів з питань охорони праці, пожежної безпеки;
- з питань охорони праці, пожежної безпеки при експлуатації електроустановок споживачів (ПРРЕЕ; законодавчі акти, виробничі інструкції), електробезпека не нижче 4-ї групи допуску;
- із загальних питань охорони праці з урахуванням вимог НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»;
- із загальних питань охорони праці з урахуванням вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».»
У тендерній пропозиції Переможця наявний файл «1.2.1 Посвідчення електробезпеки та протокол перевірки знань.pdf», що містить ПРОТОКОЛ № 1802 від 14.04.2025 р. засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці про перевірку знань: Закону України з питань охорони праці, пожежної безпеки при експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС; ППБ; законодавчі акти, виробничі інструкції) наступних працівників:
Фісенко Віктор Андрійович, керівник робіт, тема перевірки: ОП, ППБ, ПБЕЕС, ПУЕ та відповідне посвідчення;
Сокур Леонід Костянтинович, налагоджувальник КВП і А, тема перевірки: ОП, ППБ, ПБЕЕС, ПУЕ та відповідне посвідчення;
Гоман Євген Миколайович, електромонтер ОПС, тема перевірки: ОП, ППБ, ПБЕЕС, ПУЕ та відповідне посвідчення.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця НЕ містить копії посвідчень (свідоцтв) та протоколів на працівників, які зазначені в Таблиці 1 та будуть залучені до надання послуг, про навчання та перевірку знань: з питань ПРРЕЕ.
Пункт 43 Особливостей чітко визначає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
«1.2.На підтвердження кваліфікації працівників учасник повинен надати:
«1. Копії посвідчень (свідоцтв) та протоколів на працівників, які зазначені в Таблиці 1 та будуть залучені до надання послуг, про навчання та перевірку знань:
- законодавчих і нормативних актів з питань охорони праці, пожежної безпеки;
- з питань охорони праці, пожежної безпеки при експлуатації електроустановок споживачів (ПРРЕЕ; законодавчі акти, виробничі інструкції), електробезпека не нижче 4-ї групи допуску;
- із загальних питань охорони праці з урахуванням вимог НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»;
- із загальних питань охорони праці з урахуванням вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».»
У тендерній пропозиції Переможця наявний файл «1.2.1 Посвідчення електробезпеки та протокол перевірки знань.pdf», що містить ПРОТОКОЛ № 1802 від 14.04.2025 р. засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці про перевірку знань: Закону України з питань охорони праці, пожежної безпеки при експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС; ППБ; законодавчі акти, виробничі інструкції) наступних працівників:
Фісенко Віктор Андрійович, керівник робіт, тема перевірки: ОП, ППБ, ПБЕЕС, ПУЕ та відповідне посвідчення;
Сокур Леонід Костянтинович, налагоджувальник КВП і А, тема перевірки: ОП, ППБ, ПБЕЕС, ПУЕ та відповідне посвідчення;
Гоман Євген Миколайович, електромонтер ОПС, тема перевірки: ОП, ППБ, ПБЕЕС, ПУЕ та відповідне посвідчення.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця НЕ містить копії посвідчень (свідоцтв) та протоколів на працівників, які зазначені в Таблиці 1 та будуть залучені до надання послуг, про навчання та перевірку знань: з питань ПРРЕЕ.
Пункт 43 Особливостей чітко визначає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА".
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
e9a158effd4747d89ea0632aa2335ea9
Заголовок пункту скарги:
Реквізити наказу
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
6. Відповідно до пп. 1.1. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається:
«1.1.Наявність в учасника закупівлі не менше 3-х працівників* відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Підтверджується наданням довідки за наведеною формою та документів:
Довідка
про наявність працівників/найманих фахівців відповідної кваліфікації,
які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для надання послуг
Для забезпечення якісного надання послуг з монтажу автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу на об'єкті Замовника за адресою: м. Кропивницький, вул. Шатила, 16, та дотримання графіку надання послуг, згідно з дефектним актом, __________ (назва Учасника) має працівників/найманих фахівців відповідної кваліфікації в кількості _____ осіб, а саме:
Таблиця 1
№ ПІБ (повністю) із зазначенням керівника робіт Посада Загальний досвід роботи у сфері монтажу приладів автоматичної пожежної сигналізації та системи пожежогасіння
(повних років)
Вид трудових відносин (штатний або найманий за договором ЦПХ) Реквізити наказу/договору ЦПХ1
Примітки (за наявності)
1
2
3
…
*не менше 3-х працівників, у т.ч.:
- 1-го електромонтера Охоронно-пожежної сигналізації - не менше 3-го розряду
- 1-го налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики - не менше 4-го розряду
- керівник робіт (керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому про освіту, а також послужним списком (завіреним витягом з послужного або біографічною довідкою з особової справи).
Увага! Учасник зазначає в Таблиці 1 реквізити наказів про прийняття на роботу (номер та дата) або договорів цивільно-правового характеру (номер, дата укладання та закінчення дії договору).»
У складі тендерної пропозиції Переможця надано файл «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації які будуть залучені для надання послуг.pdf», в якій зазначено:
№ 3, Сокур Леонід Костянтинович, налагоджувальник КВП і А, 2р., штатний, Наказ № 17 від 04.11.2024р.
Разом з тим, Переможець надав файл «1.1. Наказ Сокур.pdf», в якому Наказ про прийняття Леоніда Сокура НЕ містить номеру.
Таким чином, учасником подано документи, які містять невідповідність між інформацією у довідці та фактичним змістом підтвердного документа.
Пункт 43 Особливостей чітко визначає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
«1.1.Наявність в учасника закупівлі не менше 3-х працівників* відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Підтверджується наданням довідки за наведеною формою та документів:
Довідка
про наявність працівників/найманих фахівців відповідної кваліфікації,
які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для надання послуг
Для забезпечення якісного надання послуг з монтажу автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу на об'єкті Замовника за адресою: м. Кропивницький, вул. Шатила, 16, та дотримання графіку надання послуг, згідно з дефектним актом, __________ (назва Учасника) має працівників/найманих фахівців відповідної кваліфікації в кількості _____ осіб, а саме:
Таблиця 1
№ ПІБ (повністю) із зазначенням керівника робіт Посада Загальний досвід роботи у сфері монтажу приладів автоматичної пожежної сигналізації та системи пожежогасіння
(повних років)
Вид трудових відносин (штатний або найманий за договором ЦПХ) Реквізити наказу/договору ЦПХ1
Примітки (за наявності)
1
2
3
…
*не менше 3-х працівників, у т.ч.:
- 1-го електромонтера Охоронно-пожежної сигналізації - не менше 3-го розряду
- 1-го налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики - не менше 4-го розряду
- керівник робіт (керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому про освіту, а також послужним списком (завіреним витягом з послужного або біографічною довідкою з особової справи).
Увага! Учасник зазначає в Таблиці 1 реквізити наказів про прийняття на роботу (номер та дата) або договорів цивільно-правового характеру (номер, дата укладання та закінчення дії договору).»
У складі тендерної пропозиції Переможця надано файл «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації які будуть залучені для надання послуг.pdf», в якій зазначено:
№ 3, Сокур Леонід Костянтинович, налагоджувальник КВП і А, 2р., штатний, Наказ № 17 від 04.11.2024р.
Разом з тим, Переможець надав файл «1.1. Наказ Сокур.pdf», в якому Наказ про прийняття Леоніда Сокура НЕ містить номеру.
Таким чином, учасником подано документи, які містять невідповідність між інформацією у довідці та фактичним змістом підтвердного документа.
Пункт 43 Особливостей чітко визначає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА".
Запити Органу оскарження
Номер:
978a794e1e1748a99d92db5b8bdd4eb2
Тема запиту:
Реквізити наказу
Текст запиту:
При аналізу та оцінці (перевірці) документів учасника на майданчику, після аукціону, що надав найнижчу ціну, а відповідно до Розділу 5. Оцінка пропозиції: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію “Ціна”. Питома вага-100%.
Учасником ТОВ «ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА» у складі тендерної пропозиції були надані документ: ( PDF Document “Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації які будуть залучені для надання послуг”- даний документ прикріпляємо (взяті з майданчика). Даний документ відповідає вимогам Тендерної документації відповідно до Табл. 1. Додатку 1 до Тендерної документації.
Тендерною документацією не вимагалось надання копії наказів на призначення працівників з номером та датою наказу. Дана інформація, відповідно до КЗпП України може вестись підприємством чи товариством через “Журнал реєстрації наказів по підприємству”.
Тобто учасник ТОВ «ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА» виконав умови Тендерної документації надав відповідні документи та підтвердив відповідність вимогам до предмета закупівлі.
Порушень ЗУ “Про публічні закупівлі” та Постанови КМУ №» 1178 від 12.10.2022 не виявлено, тому визначено ТОВ «ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА» переможцем за результатами аукціону: Протокол від 28.08.2025р.
Дата опублікування:
08.09.2025 12:46
Номер:
f86b9be250d9477083401b51de2a571a
Тема запиту:
Сертифікат
Текст запиту:
При аналізу та оцінці (перевірці) документів учасника на майданчику, після аукціону, що надав найнижчу ціну, а відповідно до Розділу 5. Оцінка пропозиції: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію “Ціна”. Питома вага-100%.
Учасником ТОВ «ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА» у складі тендерної пропозиції були надані документи: Скановану копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги” зі звітами про проведення щорічного аудиту. ( PDF Document “ISO 9001:2018” Звіт та “Звіт ISO 9001:2015” - дані документи прикріпляємо (взяті з майданчика).
Суть даного Сертифіката ISO 9001 полягає в його системі, а саме “Системи управління якістю. Вимоги”, а також дотримання цих вимог якості підприємством, на що спеціалізована сертифікована компанія, після проведення аудиту на дотримання вимог управління якістю у своїй господарській сфері, видає зазначений сертифікат, а не на цифрах (в даному випадку ISO 9001:2015-ISO 9001:2018.).
Відповідно до проведеного вивчення питання, а також моніторингу європейських якостей стандартів ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2018 (національний стандарт) є повністю ідентичними
Дата опублікування:
08.09.2025 12:38
Номер:
bdde25a7c7f04a1c86359b12378d08cb
Тема запиту:
Сертифікат
Текст запиту:
При аналізу та оцінці (перевірці) документів учасника на майданчику, після аукціону, що надав найнижчу ціну, а відповідно до Розділу 5. Оцінка пропозиції: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію “Ціна”. Питома вага-100%.
Учасником ТОВ «ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА» у складі тендерної пропозиції були надані документи: Скановану копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги” зі звітами про проведення щорічного аудиту. ( PDF Document “ISO 9001:2018” Звіт та “Звіт ISO 9001:2015” - дані документи прикріпляємо (взяті з майданчика).
Суть даного Сертифіката ISO 9001 полягає в його системі, а саме “Системи управління якістю. Вимоги”, а також дотримання цих вимог якості підприємством, на що спеціалізована сертифікована компанія, після проведення аудиту на дотримання вимог управління якістю у своїй господарській сфері, видає зазначений сертифікат, а не на цифрах (в даному випадку ISO 9001:2015-ISO 9001:2018.).
Відповідно до проведеного вивчення питання, а також моніторингу європейських якостей стандартів ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2018 (національний стандарт) є повністю ідентичними.
Дата опублікування:
08.09.2025 12:36
Номер:
a6e42a33850849b78ed0caa82a0ee17f
Тема запиту:
Гарантійний лист
Текст запиту:
При аналізу та оцінці (перевірці) документів учасника на майданчику, після аукціону, що надав найнижчу ціну, а відповідно до Розділу 5. Оцінка пропозиції: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію “Ціна”. Питома вага-100%.
Учасником ТОВ «ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА» у складі тендерної пропозиції були надані документи: Гарантійний лист про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі: що учасник ТОВ «ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА» гарантує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам, встановлені у Додатку № 2 до документації торгів. ( PDF Document “Гарантійний лист про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі”- даний документ прикріпляємо (взяті з майданчика).
Відповідно до абзацу 4 Додатку 2 до тендерної документації: «Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби-планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість надання послуг відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації».
Тобто учасник ТОВ «ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА» виконав умови Тендерної документації надав відповідні документи та підтвердив відповідність вимогам до предмета закупівлі.
Порушень ЗУ “Про публічні закупівлі” та Постанови КМУ №» 1178 від 12.10.2022 не виявлено, тому визначено ТОВ «ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА» переможцем за результатами аукціону: Протокол від 28.08.2025р.
Дата опублікування:
08.09.2025 12:14
Номер:
85a9866d45e2481ca00668bfa8b12f11
Тема запиту:
Гарантійний лист
Текст запиту:
При аналізу та оцінці (перевірці) документів учасника на майданчику, після аукціону, що надав найнижчу ціну, а відповідно до Розділу 5. Оцінка пропозиції: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію “Ціна”. Питома вага-100%.
Учасником ТОВ «ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА» у складі тендерної пропозиції були надані документи: Гарантійний лист про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі: що учасник ТОВ «ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА» гарантує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам, встановлені у Додатку № 2 до документації торгів. ( PDF Document “Гарантійний лист про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі”- даний документ прикріпляємо(взяті з майданчика).
Відповідно до абзацу 4 Додатку 2 до тендерної документації: «Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби-планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість надання послуг відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації».
Тобто учасник ТОВ «ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА» виконав умови Тендерної документації надав відповідні документи та підтвердив відповідність вимогам до предмета закупівлі.
Порушень ЗУ “Про публічні закупівлі” та Постанови КМУ №» 1178 від 12.10.2022 не виявлено, тому визначено ТОВ «ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА» переможцем за результатами аукціону: Протокол від 28.08.2025р.
Дата опублікування:
08.09.2025 12:07
Номер:
f91bd0b54c354afe9668e400b79c9afd
Тема запиту:
Кошторис
Текст запиту:
Розглянувши скаргу ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" - далі (Скаржник) №22/02 від 02.09.2025 р.про порушення порядку проведеня процедури публічної закупівлі - відкриті торги з особливостями в частині незаконного визначення переможцем учасника ТОВ "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА" повідомляємо наступне:
При аналізу та оцінці (перевірці) документів учасника на майданчику, після аукціону, що надав найнижчу ціну, а відповідно до Розділу 5. Оцінка пропозиції: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію “Ціна”. Питома вага-100%.
Учасником ТОВ «ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА» у складі тендерної пропозиції були надані документи відповідно до вимог тендерної документації, що входять у зведений кошторисний розрахунок вартості: пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів,розрахунки до договірної ціни.( PDF Document “ЗКР”- даний документ прикріпляємо).
Відповідно до абзацу 4 Додатку 2 до тендерної документації: «Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби-планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість надання послуг відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації».
Тобто учасник ТОВ «ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА» виконав умови Тендерної документації надав відповідні документи та підтвердив відповідність вимогам до предмета закупівлі.
Порушень ЗУ “Про публічні закупівлі” та Постанови КМУ №» 1178 від 12.10.2022 не виявлено, тому визначено ТОВ «ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА» переможцем за результатами аукціону: Протокол від 28.08.2025р.
Дата опублікування:
08.09.2025 11:51
Номер:
aedb5dfe7c3b413d80ea8169194210c1
Тема запиту:
ПРРЕЕ
Текст запиту:
При аналізу та оцінці (перевірці) документів учасника на майданчику, після аукціону, що надав найнижчу ціну, а відповідно до Розділу 5. Оцінка пропозиції: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію “Ціна”. Питома вага-100%.
Учасником ТОВ «ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА» у складі тендерної пропозиції були надані документи: ( PDF Document “Посвідчення електробезпеки та протокол перевірки знань”- даний документ прикріпляємо (взяті з майданчика).
В тендерній документації вимагалось, що учасник на підтвердження кваліфікаці працівників повинен надати:
-абзац 2 п. 1.2. розділу 1. Додатку 1 до тендерної документації :
Копії посвідчень(свідоцтв) та протоколів на працівників, які зазначені в Таблиці 1 та будуть залучені до надання послуг, про навчання та перевірку знань:
абзац 2 «з питань охорони праці, пожежної безпеки при експлуатації електроустановок споживачів (ПРРЕЕ; законодавчі акти, виробничі інструкції), електробезпека не нижче 4-ї групи допуску».
Нами (замовником) була зазначена неправильна абревіатура, скорочена назва правил, що вимагались, а саме експлуатація електроустановок споживачів, що зазначалось в дужках: (ПРРЕЕ; законодавчі акти, виробничі інструкції), хоча потрібна ПБЕЕС. Нами допущена технічна помилка в літерах. Але головна суть була не в буквах (абревіатурах, скорочених назвах), що зазначались в дужках, а в навчанні саме: «з питань охорони праці, пожежної безпеки при експлуатації електроустановок споживачів, електробезпека не нижче 4-ї групи допуску».
Тобто учасник ТОВ «ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА» виконав умови Тендерної документації надав відповідні документи та підтвердив відповідність вимогам до предмета закупівлі.
Порушень ЗУ “Про публічні закупівлі” та Постанови КМУ №» 1178 від 12.10.2022 не виявлено, тому визначено ТОВ «ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА» переможцем за результатами аукціону: Протокол від 28.08.2025р.
Дата опублікування:
08.09.2025 12:44