-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція внутрішніх силових систем РУ-10 кВ ТЕЦ-1 по вул. Немирівське шосе, 26 в м. Вінниця.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 10 днів назад
2 478 522.04
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 392.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 392.61 UAH
Період оскарження:
12.08.2025 16:52 - 24.08.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
d6739492584843f3ba765b5c9e1f7394
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-12-011379-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 11.09.2025 15:09
- sign.p7s 11.09.2025 15:11
- Рішення від 15.09.2025 № 14089.pdf 15.09.2025 13:18
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ (Реконструкція РУ-10 кВ UA-2025-08-12-011379-a).pdf 17.09.2025 15:27
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ (Реконструкція РУ-10 кВ UA-2025-08-12-011379-a).docx 17.09.2025 15:27
- Справа.pdf 17.09.2025 15:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.09.2025 15:24
Дата розгляду скарги:
22.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.09.2025 13:18
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1586d048eeba44a2b2217d0b5e824e58
Заголовок пункту скарги:
ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Зазначено у скарзі, яка додана у вкладенні
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі Реконструкція внутрішніх силових систем РУ-10 кВ ТЕЦ-1 по вул. Немирівське шосе, 26 в м. Вінниця ідентифікатор процедури закупівлі:UA-2025-08-12-011379-a. 3) Зобов’язати Замовника Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго" – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» (КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго») від 08.09.2025 року стосовно визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ "ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС".
Запити Органу оскарження
Номер:
45aa0b3712b340be92fb724798d80560
Тема запиту:
Відповідь по суті скарги №UA-2025-08-12-011379-a.a1
Текст запиту:
ІНФОРМАЦІЯ
щодо проведення Процедури закупівлі
(пояснення по суті скарги)
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія) № 14089-р/пк-пз від 15.09.2025 р. прийнято до розгляду скаргу Фізичної особи-підприємця Барчука Віталій Анатолійович (код ЄДРПОУ: 3163908356), зареєстровану в електронній системі закупівель (далі — ЕСЗ) від 11 вересня 2025 р. за № UA-2025-08-12-011379-a.а1 (далі — Скарга).
Згідно з пунктом 2 згаданого рішення Замовнику потрібно протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в pdf-форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на вебпорталі Уповноваженого органу.
На виконання цього пункту, частини 16 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) та пункту 66 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), замовник цим листом надає інформацію, що стосується проведення процедури закупівлі відкриті торги, оголошеної Замовником від 12.08.2025р. за предметом закупівлі:«Реконструкція внутрішніх силових систем РУ-10 кВ ТЕЦ-1 по вул. Немирівське шосе, 26 в м. Вінниця.», за ДК 021:2015: 45231000-5 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач (далі — Процедура закупівлі, Закупівля).
У Скарзі Скаржник повідомляє про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі та просить, зокрема, зобов'язати Замовника Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго" – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» (КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго») від 08.09.2025 року стосовно визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ "ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС".
Замовник не погоджується з вимогами, викладеними у Скарзі, вважає їх необґрунтованими та безпідставними. Відповідно, Замовник заперечує проти вимог Скарги з огляду на таке:
1. У відповідь на п. 1 Скарги Фізичної особи-підприємця Барчука Віталія Анатолійовича зазначаємо, що допущена ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» (надалі – Учасник) помилка щодо вказання скороченої назви (КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго») замість повної (Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго») є такою, що визначена Замовником як формальна відповідно до наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» за п.2 даного переліку та відповідно пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, а саме:«Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.».
Замовником була визначена дана помилка як формальною, так як коротке або повне найменування Замовника в гарантійному листі не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
2. У відповідь на п.2 Скарги повідомляємо, що відповідно до п.1.3. Додатку 1 до тендерної документації «…Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є роботи з нового будівництва чи реконструкції силових систем 10кВ.». Отже, Замовником встановлено, що достатньо одного договору, щоб кваліфікувати Учасника як такого, що виконує вимогу Замовника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до п.2 «Довідка: Відомості про виконання аналогічних договорів» (№1-25/08/2025 від 25.08.2025р.) Учасником була надана уся інформація, що стосується виконання Договору №8008-ДнОЭ від «6» березня 2020 року. (надалі – аналогічний договір) з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; обсягу виконаних робіт за договором, аналогічних за предметом закупівлі; П.І.Б, посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору. Учасник надав усі документи, що стосуються виконання аналогічного договору, а саме:
– реалізованим (реалізованими) договором (договорами), зазначеним у довідці (з додатками: договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, підсумкова відомість ресурсів, укладені додаткові угоди, тощо) в файлі «2.1.Договор ДТЕК Днепр 2020 р.pdf»
- позитивним відгуком від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору) в файлі «2.8.Відгук ДТЕК Днепр 2020 р.pdf»;
- довідкою (за останній місяць виконання договору) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за аналогічним договором в файлі «2.3.Акт вересень ДТЕК Днепр 2020 р.pdf» та «2.6.Додатки до акту вересень ДТЕК Днепр 2020 р.pdf».
Виходячи з того, що Учасником надано аналогічний договір в повному обсязі, в довідці вказана інформація стосовно договору в повному обсязі, Замовник вважає, що Учасником виконано вимогу щодо наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Також, просимо комісію врахувати судову практику у вирішенні подібних ситуацій, а саме – справа Постанову від 29.03.2021 р. за справою №724/230/21 Хотинського районного суду Чернівецької області. Додатково надаємо копію.
3. У відповідь на п. 3 Скарги повідомляємо, що на момент отримання відповідної ліцензії законодавство було регламентовано отримання ліцензії на категорії складності й до моменту набрання чинності Ліцензії для ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» як безстрокової, відповідність до класу наслідків визначалася ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 Визначення класу наслідків (відповідності) та категорії складності об`єктів будівництва. У відповідності до даного стандарту на момент отримання статусу ліцензії як безстрокової, клас середніх наслідків СС2 відповідає категорії складності III і IV. Так як в Учасника надана ліцензія з категорією наслідків IV, Учасник виконує вимогу Замовника. Також, повідомляємо, що на даний час не вимагається обов’язкове отримання ліцензії на будівництво об’єктів з незначним класом наслідків СС1.
4. У відповідь на п. 4 Скарги повідомляємо, що згідно п.2 Додатку 1 вказано:
«…Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій Договірну ціну, локальний кошторис на будівельні роботи, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, (у сканованому вигляді та електронному вигляді у програмному комплексі АВК-5 (imd), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін).»
Учасник у складі тендерної документації надав файли:«Договірна ціна Відомість обсягів робот Підсумкова відомість ресурсів з додатками.pdf» у сканованому вигляді та «Договірна ціна кошторис.zip», де надано усі вищезазначені документи в форматі .xls, а також програмний файл з форматом .imd.
Жодним чином, ані в Додатку 1 до ТД (Перелік документів Учасника), ані в Додатку 2 до ТД (ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ) не передбачена вимога до Учасника щодо зазначення кошторисних документів під час подачі документів у вигляді форм, що є в Додатках до Настанови з визначення вартості будівництва (далі – Настанова).
Крім того, у договірній ціні наданій Учасником, зазначено «Вид договірної ціни: тверда», що відповідає пункту 3.1 Додатка 3 до тендерної документації (проект договору) та Додатку 30 Настанови з визначення вартості будівництва, також зазначені кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт в розмірі до 1,5% і кошти на відрядження працівників будівельної організації на об’єкт будівництва, теж відповідно Настанови та вимог тендерної документації. Так, як Настанова не регламентує, що саме має бути зазначено в полі «Визначена згідно з», і тендерна документація не містить конкретних вимог щодо зазначення Учасниками у договірній ціні згідно чого визначена договірна ціна, у Замовника не було підстав для відхилення пропозиції ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС».
Вказані вище аргументи та доводи підтверджують правоту Замовника, правомірність зазначених Замовником невідповідностей і, в свою чергу, спростовують зауваження та твердження Скаржника, викладені у Скарзі.
Враховуючи викладені інформацію та пояснення, Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» просить Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відмовити у задоволенні скарги Фізична особа-підприємець Барчук Віталій Анатолійович, (Скаржника) ідентифікатор скарги № UA-2025-08-12-011379-a.а1.
Дата опублікування:
17.09.2025 15:27