-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Меблі для навчальних кабінетів природничої та математичної освітніх галузей
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився день назад
150 044.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.22 UAH
Період оскарження:
12.08.2025 16:38 - 17.08.2025 00:00
Період оскарження(за результатами переможця):
17.09.2025 16:59 - 23.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення учасника
Номер:
8f52266bb39340148aa8ab2fc181fe04
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-12-011056-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення учасника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 27 08 2025 Мірчук Р П .pdf.p7s 28.08.2025 09:56
- Скарга 27 08 2025 Мірчук Р П .pdf 28.08.2025 09:56
- ТД.docx 28.08.2025 09:56
- Зіскановане_20250826.pdf 28.08.2025 09:56
- Скарга 27 08 2025 Мірчук Р П .docx 28.08.2025 09:56
- Додаток 1 Документи для Учасника (1) (4).docx 28.08.2025 09:56
- sign.p7s 28.08.2025 09:57
- Рішення від 01.09.2025 № 13356.pdf 01.09.2025 17:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.09.2025 № 13871.pdf 10.09.2025 14:30
- Рішення від 09.09.2025 № 13871.pdf 12.09.2025 16:22
- Пояснення Замовника.pdf 02.09.2025 16:52
- Пояснення Замовника.docx 02.09.2025 16:52
- 1 Довідка про аналогічні договора.pdf 02.09.2025 16:52
- 1 Договір_ накладна.pdf 02.09.2025 16:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.08.2025 12:18
Дата розгляду скарги:
09.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.09.2025 17:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.09.2025 16:22
Дата виконання рішення Замовником:
16.09.2025 09:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення АМКУ
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f81dea2d3e98456b922d5656e1db061a
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення учасника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «МІРЧУК РОСТИСЛАВ ПИЛИПОВИЧ» на підставі «Додатку 1 до тендерної документації, 1.Кваліфікаційні критерії: Документів та інформації, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів» замовник виявив, що учасник на підтвердження даного кваліфікаційного критерію надав наступні документи «Довідку про аналогічні договора» та «Договір +накладна». Але дані документи не підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, оскільки замовником було встановлено в тендерній документації, що *На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі «шкільні меблі» договору Учасник має надати: не менше 1 копії договору з додатками, які є його невід’ємною частиною. З документів, які надав учасник встановлено, що він здійснював поставку «столів електромонтажних» за кодом ДК 021:2015:39180000-7 Лабораторні столи.
Оскільки в договорі, який надав учасник на підтвердження аналогічного досвіду ні назва предмету закупівлі, ні код ДК не відповідають предмету закупівлі «шкільні меблі», як було встановлено замовником в тендерній документації, вважається що учасник наданими документами не може підтвердити досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
З огляду на це замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП «МІРЧУК РОСТИСЛАВ ПИЛИПОВИЧ» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацом 2 підпункту 2 Пункту 41 Особливостей.
ВИРІШИЛА:
Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП «МІРЧУК РОСТИСЛАВ ПИЛИПОВИЧ» підставі абзацу 2 підпункту 2 Пункту 41 Особливостей.
Скаржник ФОП Мірчук Ростислав Пилипович вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), з огляду на наступне.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації вимога 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) міститься в підрозділі 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Звертаю увагу на те, що Додаток 1 до тендерної документації містить окремий розділ 3 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців), в т.ч. підрозділ 9 Інформація у вигляді порівняльної таблиці, яка підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 2 до тендерної документації.
Таким чином, згідно умов тендерної документації, вимога пункту 1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» не відноситься до документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаємо увагу на те, що виправлення інформації в довідці щодо наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), аналогічному договорі не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищенаведене, Замовник повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Не розмістивши відповідне повідомлення Замовник порушив вимоги п.43 Особливостей.
Враховуючи викладене, прийняте рішення порушує права ФОП Мірчук Ростислав Пилипович на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель. Внаслідок неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Мірчук Ростислав Пилипович, порушується право Скаржника на справедливу та рівну участь у процедурі закупівлі, а також право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є захищеними правами відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». ФОП Мірчук Ростислав Пилипович вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижчезазначені дії.
Керуючись статтями 5,18 Закону з урахуванням п.43,44 Особливостей,
Оскільки в договорі, який надав учасник на підтвердження аналогічного досвіду ні назва предмету закупівлі, ні код ДК не відповідають предмету закупівлі «шкільні меблі», як було встановлено замовником в тендерній документації, вважається що учасник наданими документами не може підтвердити досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
З огляду на це замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП «МІРЧУК РОСТИСЛАВ ПИЛИПОВИЧ» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацом 2 підпункту 2 Пункту 41 Особливостей.
ВИРІШИЛА:
Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП «МІРЧУК РОСТИСЛАВ ПИЛИПОВИЧ» підставі абзацу 2 підпункту 2 Пункту 41 Особливостей.
Скаржник ФОП Мірчук Ростислав Пилипович вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), з огляду на наступне.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації вимога 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) міститься в підрозділі 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Звертаю увагу на те, що Додаток 1 до тендерної документації містить окремий розділ 3 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців), в т.ч. підрозділ 9 Інформація у вигляді порівняльної таблиці, яка підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 2 до тендерної документації.
Таким чином, згідно умов тендерної документації, вимога пункту 1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» не відноситься до документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаємо увагу на те, що виправлення інформації в довідці щодо наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), аналогічному договорі не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищенаведене, Замовник повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Не розмістивши відповідне повідомлення Замовник порушив вимоги п.43 Особливостей.
Враховуючи викладене, прийняте рішення порушує права ФОП Мірчук Ростислав Пилипович на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель. Внаслідок неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Мірчук Ростислав Пилипович, порушується право Скаржника на справедливу та рівну участь у процедурі закупівлі, а також право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є захищеними правами відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». ФОП Мірчук Ростислав Пилипович вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижчезазначені дії.
Керуючись статтями 5,18 Закону з урахуванням п.43,44 Особливостей,
×
-
Назва доказу:
ТД.docx
-
Повʼязаний документ:
ТД.docx
-
-
Назва доказу:
Зіскановане_20250826.pdf
-
Повʼязаний документ:
Зіскановане_20250826.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 Документи для Учасника (1) (4).docx
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 Документи для Учасника (1) (4).docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Мірчук Ростислав Пилипович (протокол № 150 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.08.2025 р.) неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Мірчук Ростислав Пилипович (протокол № 150 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.08.2025 р.)
Запити Органу оскарження
Номер:
5e44184fc3a8488e93cce1dd6f02a98a
Тема запиту:
Замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника
Текст запиту:
Замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, оскільки вона не відповідає тендерній документації Замовника. Замовник вважає, що тендерна пропозиція Скаржника саме не відповідає вимогам Замовника, а не має якісь невідповідності, які можна було б усунути. Оскільки, Скаржник надав документи на підтвердження аналогічного досвіду, тобто документи завантажені, між собою мають відповідності, то на яку невідповідність скаржиться Скаржник. В Скаржника за результатами розгляду його пропозиції немає аналогічного досвіду по виконанню договору поставки саме "Шкільних меблів", так як вимагалося в тендерній документації, відповідно його пропозиція має бути відхилена так як не відповідає тендерній документації.
Дата опублікування:
02.09.2025 16:52