-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Страхування нерухомого майна
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 15 днів назад
27 478.77
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 274.79 UAH
мін. крок: 1% або 274.79 UAH
Період оскарження:
12.08.2025 15:23 - 20.08.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
4f24a742d39245468cd681fdd486b11e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-12-009124-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ - ДП ФІП.pdf 15.08.2025 08:45
- Скарга до АМКУ - ДП ФІП.docx 15.08.2025 08:45
- Скарга до АМКУ - ДП ФІП.pdf.p7s 15.08.2025 08:45
- 1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf 15.08.2025 08:45
- 60852.pdf.p7s 15.08.2025 08:45
- 60852.pdf 15.08.2025 08:45
- sign.p7s 15.08.2025 08:46
- 5.2. Протокол про внесення змін до тендерної документації_АМКУ.docx.asice 18.08.2025 09:18
- 5.2. Протокол про внесення змін до тендерної документації_АМКУ.docx 18.08.2025 09:18
- Перелік змін.docx 18.08.2025 09:18
- ТД страхування майна за Особливостями страхування 2025 (зміни 18.08).docx 18.08.2025 09:19
- Пояснення до Скарги 19.08.2025.doc 20.08.2025 09:49
- Пояснення до Скарги 19.08.2025.pdf 20.08.2025 09:49
- Рішення від 19.08.2025 №12704.pdf 19.08.2025 16:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.08.2025 №13135.pdf 27.08.2025 14:18
- Рішення від 26.08.2025 №13135.pdf 28.08.2025 13:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.08.2025 15:30
Дата розгляду скарги:
26.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.08.2025 16:42
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.08.2025 13:38
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.08.2025 13:38
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
cf34feb9144e49c69fb3422c86eb5bb4
Заголовок пункту скарги:
Пунктами 3, 5, 6 Додатку № 2 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, які, на думку Скаржника, є дискримінаційними.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Пунктами 3, 5, 6 Додатку № 2 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, яким повинен відповідати та/або виконати Учасник, а саме, Учасник повинен надати довідку в довільній формі про те, що:
- показник загального рівня виплат за 12 міс. 2024 року становить не менше 45%, що підтверджується звітністю Учасника або посиланням на відкриті джерела даних (за даними журналу Insurance Top);
- показник «Темп зростання страхових премій» за 12 міс. 2024 року становить не менше 25%, що підтверджується звітністю Учасника або посиланням на відкриті джерела даних (за даними журналу Insurance Top);
- учасник входить в ТОП-20 рейтингу за показником «Темп зростання премій» за 12 міс. 2024р., що підтверджується звітністю Учасника або посиланням на відкриті джерела даних (за даними журналу Insurance Top).
Отже, прийняти участь в закупівлі може виключно той Учасник, який: входить в ТОП-20 рейтингу за показником «Темп зростання премій» за 12 міс. 2024р.; має показник загального рівня виплат за 12 міс. 2024 року, що становить не менше 45%; має показник «Темп зростання страхових премій» за 12 міс. 2024 року, що становить не менше 25%.
Скаржник не має вищевказаних Замовником обов’язкових фінансових показників, не може надати про це відповідну довідку, звітні документи та/або посилання на відкриті джерела, а відтак, - і взяти участь у даній закупівлі.
Тому, вважаємо, що умови ТД, щодо наявності в учасників закупівлі вищевказаних фінансових показників порушує принцип недискримінації учасників закупівлі та суперечить законодавству, виходячи з нижченаведеного.
Як вже було зазначено вище, Скаржник не має вказаних Замовником фінансових показників і більше того, не зобов’язаний їх мати згідно положень чинного законодавства.
Зазначаючи вказані вимоги в ТД, Замовник штучно суттєво обмежує коло учасників закупівлі, адже за даними журналу «InsuranceTop»/портала «Форіншурер» (https://forinsurer.com), прийняти участь у закупівлі можуть лише:
- 10 страхових компаній із рівнем виплат за 12 місяців 2024 р., що становить не менше 45%, (доказ: https://forinsurer.com/ratings/nonlife/24/12/10);
- 14 страхових компаній із темпом зростання страхових премій за 12 місяців 2024 р., який становить не менше 25% та знаходиться в ТОП-20 за даним показником, (доказ: https://forinsurer.com/ratings/nonlife/24/12/65);
Таким чином, відповідати ВСІМ РАЗОМ вищевказаним фінансовим показникам можуть лише не більше 10 (десяти) страхових компаній із 54 існуючих Non-life в Україні (доказ: https://forinsurer.com/news/25/03/12/44713), що відразу суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі та позбавляє учасників, які мають інші фінансові показники, можливості взяти участь в закупівлі, у тому числі і Скаржника.
Враховуючи те, що Скаржник не має вищевказаних фінансових показників, - Скаржник позбавлений можливості і надати відповідні довідки, звітність та/або посилання на відкриті джерела даних для підтвердження наведених вище обов’язкових фінансових показників.
Окремо звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що Скаржник дотримується встановлених законодавством вимог щодо платоспроможності страховика. Скаржником дотримано вимог частин другої та третьої статті 38 Закону України від 18 листопада 2021 року № 1909-ІХ «Про страхування» (копія листа НБУ додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначені вище обов’язкові умови Тендерної документації є дискримінаційними та порушують права і законні інтереси Скаржника й інших потенційних учасників, пов’язаних із участю у процедурі закупівлі, тому, мають бути видалені Замовником.
- показник загального рівня виплат за 12 міс. 2024 року становить не менше 45%, що підтверджується звітністю Учасника або посиланням на відкриті джерела даних (за даними журналу Insurance Top);
- показник «Темп зростання страхових премій» за 12 міс. 2024 року становить не менше 25%, що підтверджується звітністю Учасника або посиланням на відкриті джерела даних (за даними журналу Insurance Top);
- учасник входить в ТОП-20 рейтингу за показником «Темп зростання премій» за 12 міс. 2024р., що підтверджується звітністю Учасника або посиланням на відкриті джерела даних (за даними журналу Insurance Top).
Отже, прийняти участь в закупівлі може виключно той Учасник, який: входить в ТОП-20 рейтингу за показником «Темп зростання премій» за 12 міс. 2024р.; має показник загального рівня виплат за 12 міс. 2024 року, що становить не менше 45%; має показник «Темп зростання страхових премій» за 12 міс. 2024 року, що становить не менше 25%.
Скаржник не має вищевказаних Замовником обов’язкових фінансових показників, не може надати про це відповідну довідку, звітні документи та/або посилання на відкриті джерела, а відтак, - і взяти участь у даній закупівлі.
Тому, вважаємо, що умови ТД, щодо наявності в учасників закупівлі вищевказаних фінансових показників порушує принцип недискримінації учасників закупівлі та суперечить законодавству, виходячи з нижченаведеного.
Як вже було зазначено вище, Скаржник не має вказаних Замовником фінансових показників і більше того, не зобов’язаний їх мати згідно положень чинного законодавства.
Зазначаючи вказані вимоги в ТД, Замовник штучно суттєво обмежує коло учасників закупівлі, адже за даними журналу «InsuranceTop»/портала «Форіншурер» (https://forinsurer.com), прийняти участь у закупівлі можуть лише:
- 10 страхових компаній із рівнем виплат за 12 місяців 2024 р., що становить не менше 45%, (доказ: https://forinsurer.com/ratings/nonlife/24/12/10);
- 14 страхових компаній із темпом зростання страхових премій за 12 місяців 2024 р., який становить не менше 25% та знаходиться в ТОП-20 за даним показником, (доказ: https://forinsurer.com/ratings/nonlife/24/12/65);
Таким чином, відповідати ВСІМ РАЗОМ вищевказаним фінансовим показникам можуть лише не більше 10 (десяти) страхових компаній із 54 існуючих Non-life в Україні (доказ: https://forinsurer.com/news/25/03/12/44713), що відразу суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі та позбавляє учасників, які мають інші фінансові показники, можливості взяти участь в закупівлі, у тому числі і Скаржника.
Враховуючи те, що Скаржник не має вищевказаних фінансових показників, - Скаржник позбавлений можливості і надати відповідні довідки, звітність та/або посилання на відкриті джерела даних для підтвердження наведених вище обов’язкових фінансових показників.
Окремо звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що Скаржник дотримується встановлених законодавством вимог щодо платоспроможності страховика. Скаржником дотримано вимог частин другої та третьої статті 38 Закону України від 18 листопада 2021 року № 1909-ІХ «Про страхування» (копія листа НБУ додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначені вище обов’язкові умови Тендерної документації є дискримінаційними та порушують права і законні інтереси Скаржника й інших потенційних учасників, пов’язаних із участю у процедурі закупівлі, тому, мають бути видалені Замовником.
×
-
Назва доказу:
3. Витяг із Державного реєстру фінансових установ Національного банку України (ліцензії);
-
Повʼязаний документ:
1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Файл підпису листа НБУ (файл: 60852.pdf);
-
Повʼязаний документ:
60852.pdf.p7s
-
-
Назва доказу:
1. Лист НБУ від 07.08.2025 р. (файл: 60852);
-
Повʼязаний документ:
60852.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству зазначені у тексті цієї скарги.