• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з перевезення учнів Миколаївської гімназії №11 (ДК 021:2015 60130000-8 – Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів)

Завершена

431 342.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 156.71 UAH
Період оскарження: 12.08.2025 14:17 - 17.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 041b50f382fe42b38ef0f526547a6ab4
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-12-007210-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
12.08.2025 Управління освіти Миколаївської міської (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі- Відкриті торги в порядку, визначеному Особливостями за Послуги з перевезення учнів Миколаївської гімназії №11 (ДК 021:2015 60130000-8 – Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів) ( (далі — Процедура закупівлі). Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 20.08.2025. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: — ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» — КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВПАСТРАНС" Ціна Учасника закупівель ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» була визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідною. Однак, за результатами розгляду, Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА», зазначивши, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: Відповідно до пункту 2 додатку 1 тендерної документації Учасник має надати документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в додатку 1.1 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» надано документ за формою викладеною в додатку 1.1 але не підписаний уповноваженою особою. Враховуючи висновок викладений в Рішенні АМКУ від 14.03.2025 № 4023-р/пк-пз, в якому визначено, що додаток 1.1 не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей. І, відповідно при наявності невідповідності в інформації та/або документах (що відносяться до додатка 1.1 і безпосередньо додаток 1.1) які подані учасником процедури закупівлі, Замовник не має права звертатись до учасника на підставі пункту 43 Особливостей з вимогою про усунення таких невідповідностей. Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
Дата розгляду скарги: 08.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.08.2025 16:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.09.2025 15:12
Дата виконання рішення Замовником: 11.09.2025 17:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано. Уповноваженою особою управління освіти Миколаївської міської ради скасувано рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» за предметом закупівлі — Послуги з перевезення учнів Миколаївської гімназії №11 (ДК
Автор: ТОВ ПАНІ ІНТЕРФІРМА, Горобець Ірина Вікторівна +380512724831 interfirma1991@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 812aefce59514990af3260e0cac1046b
Заголовок пункту скарги: Щодо підпису документу за формою 1.1. - технічна специфікація
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей і оцінюється згідно з умовами викладеними у ній. У формулюванні вимог пункту 2 додатку 1 тендерної документації щодо надання документу за формою додатку 1.1. Замовником зазначене «Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в додатку 1.1 до тендерної документації», але не вказує на необхідність підписання такого документу лише на паперовому носії з власноручним підписом уповноваженої особи або із застосуванням електронного підпису. Зазначаємо, що підпис документа квадіфікованим електроним підписом має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, оскільки він прирівнюється до нього, відповідно до вимог Закону України про «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Також у Тендерній документації даної закупівлі у Розділі V Оцінка тендерної пропозиції у пунктом 4 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» Замовником зазначене наступне:
Допускається наявність у тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 “Про затвердження Переліку формальних помилок”, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, та на виконання пункту 19 частини другої статті 22 Закону нижче наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок:
«…подання документа (документів) учасником у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис;…». Отже наданий Учасником документ за формою викладеною в додатку 1.1 не підписаний власноруч уповноваженою особою, але на який накладений його кваліфікований електронний підпис не може бути причиною відхилення пропозиції.
Також, згідно з п.5 ст.22 Закону Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2155-19) "Про електронні довірчі послуги".

Таким чином, відхилення нашої пропозиції саме з цієї підстави, є надуманим та безпідставним.

Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» відповідає умовам тендерної документації, а саме п. 2 Додатку 1, Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, зокрема подання підписаного технічного завдання (специфікації) за формою, викладеною у додатку 1.1. до тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.



З огляду на викладене, прийняте рішення порушує права ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижчезазначені дії.

Керуючись статтями 5, 18 Закону та Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження