• Відкриті торги для закупівлі енергосервісу
  • Однолотова
  • КЕП

Енергосервіс для будівель КУ «УПРАВЛІННЯ СПІЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД» ЗОР (Закарпатська обл., Ужгородський р-н, місто Ужгород, пл. Народна, 4, пл. Ш. Петефі, 14, вул. Ю. Гойди, 8)

Завершена

0.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 12.08.2025 10:56 - 11.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА НА НЕЗАКОННИЙ ДОПУСК ДО АУКЦІОНУ УЧАСНИКІВ ТОВ "ЕКО ВОЛЬТ" ТА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ПЕРЕНТХУД"

Номер: d2215b6cc6e947588c18119aebeec098
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-12-003077-a.b1
Назва: СКАРГА НА НЕЗАКОННИЙ ДОПУСК ДО АУКЦІОНУ УЧАСНИКІВ ТОВ "ЕКО ВОЛЬТ" ТА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ПЕРЕНТХУД"
Скарга:
12 серпня 2025 року КОМУНАЛЬНОЮ УСТАНОВОЮ "УПРАВЛІННЯ СПІЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Замовник) було оголошено закупівлю за предметом: Енергосервіс для будівель КУ «УПРАВЛІННЯ СПІЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД» ЗОР (Закарпатська обл., Ужгородський р-н, місто Ужгород, пл. Народна, 4, пл. Ш. Петефі, 14, вул. Ю. Гойди, 8), ідентифікатор: UA-2025-08-12-003077-a. Для участі у закупівлі подано пропозиції наступними Учасниками: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КОМФОРТТАУН"; ТОВ "ЕКО ВОЛЬТ"; ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХБУД.КОНСАЛТИНГ" (Скаржник) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ПЕРЕНТХУД". Згідно частини 2 статті 3 Закону України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації»: У разі здійснення закупівлі енергосервісу за процедурою відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій встановлюється відповідно до абзацу другого частини третьої статті 20 Закону України "Про публічні закупівлі", розкриття тендерних пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацом третім частини першої статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі", розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються у порядку, передбаченому частинами другою та дванадцятою статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до ч. 12 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію; 2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 3) перелік тендерних пропозицій; 4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників; 5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону); 6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Протокол розгляду тендерних пропозицій може містити іншу інформацію. За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником 24.09.25р. сформовано протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно якого всіх учасників закупівлі допущено до аукціону. Проте, вважаємо, що рішення Замовника за результатами розгляду тендерних пропозицій, оформлене протоколом від 24.09.25р. в частині допуску до аукціону учасників ТОВ "ЕКО ВОЛЬТ" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ПЕРЕНТХУД" є протиправним, незаконним та таким, що порушує права Скаржника (що є підставою для подання скарги) та підлягає скасуванню. Відповідно ч. 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частиною дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, а тому строк для оскарження рішення про відхилення пропозиції Скаржника – дотриманий.
Дата розгляду скарги: 09.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.10.2025 14:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.10.2025 16:56
Дата виконання рішення Замовником: 17.10.2025 11:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення АМКУ №15326-р/пк-пз від 09.10.2025 Замовником скасовано рішення про допущення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКО ВОЛЬТ" (код ЄДРПОУ: 41173433) та тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "СМАРТ ПЕРЕНТХУД" (код ЄДРПОУ: 43445911) до аукціону за процедурою закупівлі - "Енергосервіс для будівель КУ "УПРАВЛІННЯ СПІЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД" ЗОР (Закарпатська обл., Ужгородський р-н, місто Ужгород, пл. Народна, 4, пл. Ш. Петефі, 14, вул. Ю. Гойди, 8)".
Задовільнена: Так
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХБУД.КОНСАЛТИНГ", Михайло Бархатов 380669197478 arhbud.tender@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 333225edb5a84527b75d35db85e53e5f
Заголовок пункту скарги: СКАРГА НА НЕЗАКОННИЙ ДОПУСК ДО АУКЦІОНУ УЧАСНИКА ТОВ "ЕКО ВОЛЬТ"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на прекваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: 1.1. щодо накладення КЕПу
Відповідно до п.1 розділу 3 ТД:
«Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис на пропозицію або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями).
….
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.»

При перевірці підпису на сайті ЦЗО вдається можливим встановити:


Міністерство цифрової трансформації України роз’яснило (лист від 16.02.2021 № 1/06-3-1587):
«Якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.»

Таким чином, ТОВ "ЕКО ВОЛЬТ" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.

Отже, неправомірно допустивши до аукціону учасника ТОВ "ЕКО ВОЛЬТ", Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.

1.2. щодо листа-згоди на обробку персональних даних
Відповідно до п.1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 ТД:
«Учасник зазначає всю нижченаведену інформацію в електронній системі закупівлі шляхом заповнення електронної форми пропозиції з окремими полями на майданчику, у разі технічної неможливості внесення необхідної нижченаведеної інформації, одночасно подає таку інформацію в окремому файлі (файлах) шляхом завантаження їх в систему через майданчик:
..
- лист-згода про обробку персональних даних від всіх осіб, персональні дані яких використовуються в складі документів тендерної пропозиції;»

Відповідно до ЗУ "Про захист персональних даних" персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; Обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб'єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством.

В складі пропозиції ТОВ "ЕКО ВОЛЬТ" наявні:
- файл «Витяг на 20.03.24.pdf.p7s» - ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань із зазначенням персональних даних (місце проживання) громадянки України ШЕКЕТИ РОКСОЛЯНИ ВОЛОДИМИРІВНИ:

- файл «Протокол 1 Створення ТОВ, призначення директора.pdf.p7s» - протокол Загальних зборів засновників №1 від 23.02.2017 із зазначенням персональних даних (відомості паспорта, місце проживання, РНОКПП) громадян України Маркович Владислава Михайловича, Маркович Юрія Івановича, Маркович Ярослава Івановича, Шекети Андрія Андрійовича:


Проте, в складі пропозиції ТОВ "ЕКО ВОЛЬТ" відсутня згода про обробку персональних даних від Маркович Владислава Михайловича, Маркович Ярослава Івановича, Шекети Андрія Андрійовича, ШЕКЕТИ РОКСОЛЯНИ ВОЛОДИМИРІВНИ, персональні дані якої використовуються в складі документів тендерної пропозиції.

Таким чином, ТОВ "ЕКО ВОЛЬТ" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Отже, неправомірно допустивши до аукціону учасника ТОВ "ЕКО ВОЛЬТ", Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.

Додатково звертаємо увагу органу оскарження та Замовника, ЩО описані в п. 1.1 та 1.2 НЕДОЛІКИ НЕ УСУВАЮТЬСЯ В ПОРЯДКУ П. 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ та є підставою для відхилення пропозиції, оскільки:
Закупівля енергосервісу проводиться відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, згідно п. 68 яких: «Закупівлі енергосервісу здійснюються відповідно до Закону України “Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації” з урахуванням положень, визначених ЦИМ розділом особливостей.»
Таким чином, Особливості 1178 регулюють проведення енергосервісної закупівлі лише у відповідному розділі у п.68-76.
Таким чином, до енергосервісної закупівлі НЕ ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ норма п. 43 Особливостей про те, що: 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Кваліфікація та виправлення невідповідностей у закупівлі енергосервісу здійснюється згідно ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», ч. 16 якої передбачає:
16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Таким чином, зазначені невідповідності не підлягають виправленню в порядку усуненню невідповідностей.

Відповідно до частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»: відхилення тендерних пропозицій: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції до процедури закупівлі

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: da801c66b374420c9c4dcd4028092c45
Заголовок пункту скарги: СКАРГА НА НЕЗАКОННИЙ ДОПУСК ДО АУКЦІОНУ УЧАСНИКА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ПЕРЕНТХУД"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на прекваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: 2.1. щодо накладення КЕПу
Відповідно до п.1 розділу 3 ТД:
«Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис на пропозицію або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями).
….
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.»

При перевірці підпису на сайті ЦЗО вдається можливим встановити:


Міністерство цифрової трансформації України роз’яснило (лист від 16.02.2021 № 1/06-3-1587):
«Якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.»

Таким чином, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ПЕРЕНТХУД" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.

Отже, неправомірно допустивши до аукціону учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ПЕРЕНТХУД", Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.

2.2. щодо листа-згоди на обробку персональних даних
Відповідно до п.1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 ТД:
«Учасник зазначає всю нижченаведену інформацію в електронній системі закупівлі шляхом заповнення електронної форми пропозиції з окремими полями на майданчику, у разі технічної неможливості внесення необхідної нижченаведеної інформації, одночасно подає таку інформацію в окремому файлі (файлах) шляхом завантаження їх в систему через майданчик:
..
- лист-згода про обробку персональних даних від всіх осіб, персональні дані яких використовуються в складі документів тендерної пропозиції;»

Відповідно до ЗУ "Про захист персональних даних" персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; Обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб'єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством.

В складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ПЕРЕНТХУД" наявний файл «Витяг з Рішення одноособового учасника про призначення директора.pdf» - Витяг з Рішення №08-09-25 одноособового учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ ПЕРЕНТХУД» із зазначенням персональних даних (відомості паспорта, місце проживання, РНОКПП) громадян України Чейпеш Мілана-Миколи Івановича, Чітецької Ірини Сергіївни та персональних даних (РНОКПП) громадянина України Скопінцева Віктора Юрійовича:


Проте, в складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ПЕРЕНТХУД" відсутня згода про обробку персональних даних від Чітецької Ірини Сергіївни, Скопінцева Віктора Юрійовича, персональні дані яких використовуються в складі документів тендерної пропозиції.

Таким чином, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ПЕРЕНТХУД" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Отже, неправомірно допустивши до аукціону учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ПЕРЕНТХУД", Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.

Додатково звертаємо увагу органу оскарження та Замовника, ЩО описані в п. 1.1 та 1.2 НЕДОЛІКИ НЕ УСУВАЮТЬСЯ В ПОРЯДКУ П. 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ та є підставою для відхилення пропозиції, оскільки:
Закупівля енергосервісу проводиться відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, згідно п. 68 яких: «Закупівлі енергосервісу здійснюються відповідно до Закону України “Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації” з урахуванням положень, визначених ЦИМ розділом особливостей.»
Таким чином, Особливості 1178 регулюють проведення енергосервісної закупівлі лише у відповідному розділі у п.68-76.
Таким чином, до енергосервісної закупівлі НЕ ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ норма п. 43 Особливостей про те, що:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Кваліфікація та виправлення невідповідностей у закупівлі енергосервісу здійснюється згідно ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», ч. 16 якої передбачає:
16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Таким чином, зазначені невідповідності не підлягають виправленню в порядку усунення невідповідностей.

Відповідно до частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»: відхилення тендерних пропозицій: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;

Відповідно до п. 18 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
18. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.

Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону учасників ТОВ "ЕКО ВОЛЬТ" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ПЕРЕНТХУД".
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції до процедури закупівлі

Запити Органу оскарження