-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ремонт (реставраційний) по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті пам’ятки культурної спадщини: Навчальний корпус № 2 Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 34 ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишився день (до 20.09.25 12:00)
1 830 427.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 152.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 152.14 UAH
До закінчення прийому пропозицій
01
дн
20
год
26
хв
58
сек
Оплата за участь: 2 040.00 UAH
Період оскарження:
12.08.2025 09:32 - 17.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови
Номер:
c8187addce61468f879ec775e74fb20c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-12-001075-a.c1
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Аналогічний договір_Монтаж_пожежної_сигналізації_ДжіЕлЕс.pdf 23.08.2025 15:01
- 1,2,3,4,6,8,9 Ліцензійні умови.doc 23.08.2025 15:01
- 7. Запит виробнику.pdf 23.08.2025 15:01
- 7. Запит дилерам.pdf 23.08.2025 15:01
- Скарга до АМКУ (3).doc 23.08.2025 15:01
- 9. Запит Тірас (1).pdf 23.08.2025 15:01
- 10. Тендерна документація.zip 23.08.2025 15:01
- sign.p7s 23.08.2025 15:04
- рішення від 26.08.2025 №13080.pdf 26.08.2025 18:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.09.2025 №13588.pdf 04.09.2025 14:38
- рішення від 03.09.2025 №13588.pdf 08.09.2025 12:34
- img20250827_11401145.pdf 27.08.2025 11:40
- Відповідь на скаргу UA-2025-08-12-001075-a.docx 27.08.2025 11:42
- Протокол АМКУ.pdf 15.09.2025 10:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.08.2025 22:08
Дата розгляду скарги:
03.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.08.2025 18:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.09.2025 12:34
Дата виконання рішення Замовником:
15.09.2025 10:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Під час проведення Закупівлі було затверджено Тендерну документацію рішенням уповноваженої особи протоколом від 12.08.2025 протоколом № 316 зі змінами від 27.08.2025 протоколом № 328/1 (далі – Рішення), згідно з яким уповноважена особа затвердила тендерну документацію за процедурою закупівлі - Ремонт (реставраційний) по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті пам’ятки культурної спадщини: Навчальний корпус № 2 Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 34 ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-12-001075-a.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.09.2025 №13588-р/пк-пз зобов’язано Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського (код ЄДРПОУ: 02125473) внести зміни в Рішення.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни в Рішення від 15.09.2025 протоколом № 338
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
aa39f82720a248f5a2443ac38526c328
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 1.2. додатку 1 до тендерної документації: З метою підтвердження наявності автотранспорту для доставки обладнання на об’єкт надання послуг учасники підтверджують наявність власного або залученого автотранспорту
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до пункту 1.2. додатку 1 до тендерної документації: З метою підтвердження наявності автотранспорту для доставки обладнання на об’єкт надання послуг учасники підтверджують наявність власного або залученого автотранспорту копіями підтверджуючих документів (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, копії договорів оренди, купівлі/продажу тощо). У разі якщо автотранспорт орендується, або використовується на інших договірних засадах, для підтвердження права власності орендодавця надати копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, при цьому дані щодо власника повинні співпадати з даними орендодавця.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення власного або залученого автотранспорту. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення власного або залученого автотранспорту. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4,6,8,9 Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
452592c846174b37a8d845249fa7fe2e
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 1.3. додатку 1 до тендерної документації: Документи, які підтверджують наявність в Учасника адміністративного приміщення у власності або на праві користування ...надати декларацію відповідності матеріально – технічної бази з питань пожежної безпеки, видану щодо офісного приміщення Учасника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до пункту 1.3. додатку 1 до тендерної документації: Документи, які підтверджують наявність в Учасника адміністративного приміщення у власності або на праві користування (витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або договір купівлі – продажу, або договір оренди/суборенди, або договір про співпрацю, або договір користування або надання послуг). На підтвердження відповідності приміщення вимогам пожежної безпеки та на підтвердження мінімізації ризиків для життя та здоров’я працівників у разі пожежі, надати декларацію відповідності матеріально – технічної бази з питань пожежної безпеки, видану щодо офісного приміщення Учасника згідно вимог чинного законодавства.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення декларації відповідності матеріально – технічної бази з питань пожежної безпеки, виданої щодо офісного приміщення згідно вимог чинного законодавства. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення декларації відповідності матеріально – технічної бази з питань пожежної безпеки, виданої щодо офісного приміщення згідно вимог чинного законодавства. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4,6,8,9 Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
bb3fb64536644f76879626328b256545
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 2.1. додатку 1 до тендерної документації: Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації..
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: При виконанні робіт з ремонту (реставраційного) по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання для забезпечення безпеки та запобігання травматизму та аварійних ситуацій, для зниження ризику професійних захворювань та нещасних випадків на об’єкті, Замовник прагне переконатися в наявності належних знань та навичок для безпечного виконання своїх обов’язків у працівників, що виконують роботи на об’єкті, а також відсутності загрози здоров’ю працівників Замовника та осіб, які перебувають на об’єкті протягом дня. Для цього та для виконання вимог Закону України «Про охорону праці» Замовник вимагає надати документи, які встановлені в пункті 2.1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження наявності необхідних знань та навичок у працівників, які будуть виконувати роботи на об’єкті.
Відповідно до пункту 2.1. додатку 1 до тендерної документації: Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації про посаду, ПІБ, освіту, кваліфікацію та досвіду кожного працівника з наданням документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між Учасником та особами, відомості про яких містяться у довідці та документів, а також підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (диплом/свідоцтво/посвідчення тощо) та розряд (у разі встановлення вимоги про його наявність).
Для документального підтвердження наявності трудових/підрядних/тощо відносин Учасником надаються:
- для працівників за основним (або неосновним) місцем роботи - копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників (разом з повідомленнями ДПІ про прийняття працівника на роботу);
- для працівників залучених на підставі цивільно-правових угод – відповідний договір цивільно-правового характеру тощо.
Серед працівників, яких буде залучено учасником, обов’язково підтвердити наявність:
- Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років (надати скан-копію диплому, витягу з трудової книжки/послужного списку).
- Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку, або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) – не нижче 3-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд).
- Налагоджувальник приладів апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд).
Задля виконання вимог Закону України «Про охорону праці» вищезазначених працівників, учасник має надати наступні документи:
- посвідчення та протокол/витяг з протоколу* про перевірку знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05);
- посвідчення та протокол/витяг з протоколу* про перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.15-07;
- підтверджуючі документи щодо навчання з питань електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПУЕ) та щодо групи з електробезпеки не нижче ІІІ (надати посвідчення або протокол або витяг з журналу протоколів перевірки знань або довідка тощо);
- посвідчення та протокол/витяг з протоколу про перевірку знань з питань пожежної безпеки або пожежного – технічного мінімуму;
- документи про медичний огляд відповідно до форми №1-ОМК, та/або медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) ;
- довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма первинної облікової документації № 100-2/о) та протоколи про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма первинної облікової документації № 100-1/о);
- протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення наступних документів:
- посвідчення та протокол/витяг з протоколу* про перевірку знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05);
- посвідчення та протокол/витяг з протоколу* про перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.15-07;
- підтверджуючі документи щодо навчання з питань електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПУЕ) та щодо групи з електробезпеки не нижче ІІІ (надати посвідчення або протокол або витяг з журналу протоколів перевірки знань або довідка тощо);
- посвідчення та протокол/витяг з протоколу про перевірку знань з питань пожежної безпеки або пожежного – технічного мінімуму;
- документи про медичний огляд відповідно до форми №1-ОМК, та/або медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) ;
- довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма первинної облікової документації № 100-2/о) та протоколи про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма первинної облікової документації № 100-1/о);
- протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Відповідно до пункту 2.1. додатку 1 до тендерної документації: Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації про посаду, ПІБ, освіту, кваліфікацію та досвіду кожного працівника з наданням документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між Учасником та особами, відомості про яких містяться у довідці та документів, а також підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (диплом/свідоцтво/посвідчення тощо) та розряд (у разі встановлення вимоги про його наявність).
Для документального підтвердження наявності трудових/підрядних/тощо відносин Учасником надаються:
- для працівників за основним (або неосновним) місцем роботи - копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників (разом з повідомленнями ДПІ про прийняття працівника на роботу);
- для працівників залучених на підставі цивільно-правових угод – відповідний договір цивільно-правового характеру тощо.
Серед працівників, яких буде залучено учасником, обов’язково підтвердити наявність:
- Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років (надати скан-копію диплому, витягу з трудової книжки/послужного списку).
- Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку, або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) – не нижче 3-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд).
- Налагоджувальник приладів апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд).
Задля виконання вимог Закону України «Про охорону праці» вищезазначених працівників, учасник має надати наступні документи:
- посвідчення та протокол/витяг з протоколу* про перевірку знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05);
- посвідчення та протокол/витяг з протоколу* про перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.15-07;
- підтверджуючі документи щодо навчання з питань електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПУЕ) та щодо групи з електробезпеки не нижче ІІІ (надати посвідчення або протокол або витяг з журналу протоколів перевірки знань або довідка тощо);
- посвідчення та протокол/витяг з протоколу про перевірку знань з питань пожежної безпеки або пожежного – технічного мінімуму;
- документи про медичний огляд відповідно до форми №1-ОМК, та/або медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) ;
- довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма первинної облікової документації № 100-2/о) та протоколи про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма первинної облікової документації № 100-1/о);
- протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення наступних документів:
- посвідчення та протокол/витяг з протоколу* про перевірку знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05);
- посвідчення та протокол/витяг з протоколу* про перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.15-07;
- підтверджуючі документи щодо навчання з питань електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПУЕ) та щодо групи з електробезпеки не нижче ІІІ (надати посвідчення або протокол або витяг з журналу протоколів перевірки знань або довідка тощо);
- посвідчення та протокол/витяг з протоколу про перевірку знань з питань пожежної безпеки або пожежного – технічного мінімуму;
- документи про медичний огляд відповідно до форми №1-ОМК, та/або медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) ;
- довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма первинної облікової документації № 100-2/о) та протоколи про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма первинної облікової документації № 100-1/о);
- протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4,6,8,9 Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
21867ce5e34e4a90b0aa201ec4cc6b96
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 2.2. додатку 1 до тендерної документації: Для забезпечення необхідних умов праці працівникам Учасники мають надати копію або оригінал Акту або інформаційної довідки щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
4. Відповідно до пункту 2.2. додатку 1 до тендерної документації: Для забезпечення необхідних умов праці працівникам Учасники мають надати копію або оригінал Акту або інформаційної довідки щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника територіальним органом управління Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Документи мають бути чинними на дату розкриття.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення Акту або інформаційної довідки щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника територіальним органом управління Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення Акту або інформаційної довідки щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника територіальним органом управління Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4,6,8,9 Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
70dfda20c23244ce90bb31aa38b2e0ae
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 3.1. додатку 1 до тендерної документації: Довідка в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням ідентифікатору закупівлі в системі Prozorro
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
5. Відповідно до пункту 3.1. додатку 1 до тендерної документації: Довідка в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням ідентифікатору закупівлі в системі Prozorro, при цьому, аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір на роботи з капітального ремонту або монтажу або встановлення або улаштування, тощо системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (або системи оповіщення), системи централізованого пожежного спостерігання (або системи централізованого пожежного спостереження). В довідці зазначити інформацію щодо номеру та дати договору, предмету договору, найменування контрагента, з яким укладено даний договір, суми договору.
На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надати аналогічний договір, а також акт(-и) наданих послуг та лист – відгук від замовника, з яким укладено договір, з інформацією про предмет договору, номер та дату договору, суму договору та стосовно вчасного виконання робіт (послуг), в тому числі якості та строків виконання робіт (надання послуг) АБО звіт про виконання договору про закупівлю.
У скаржника наявний досвід виконання аналогічного договору на монтаж пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу з ТОВ «ДЖІ ЕЛ ЕС ЕПЛОЙМЕНТ ГРУП» від 08.01.2025 р. №2/1, який додаємо до скарги, проте вказаний договір був укладений без використання електронної системи закупівель, тому Скаржник позбавлений можливості вказати ідентифікатор в довідці.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, які мають змогу вказати ідентифікатор, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надати аналогічний договір, а також акт(-и) наданих послуг та лист – відгук від замовника, з яким укладено договір, з інформацією про предмет договору, номер та дату договору, суму договору та стосовно вчасного виконання робіт (послуг), в тому числі якості та строків виконання робіт (надання послуг) АБО звіт про виконання договору про закупівлю.
У скаржника наявний досвід виконання аналогічного договору на монтаж пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу з ТОВ «ДЖІ ЕЛ ЕС ЕПЛОЙМЕНТ ГРУП» від 08.01.2025 р. №2/1, який додаємо до скарги, проте вказаний договір був укладений без використання електронної системи закупівель, тому Скаржник позбавлений можливості вказати ідентифікатор в довідці.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, які мають змогу вказати ідентифікатор, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Аналогічний договір
-
Повʼязаний документ:
Аналогічний договір_Монтаж_пожежної_сигналізації_ДжіЕлЕс.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
718219a1c94f4dca82ac8f6ae65c10c6
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 4 додатку 1 до тендерної документації: На підтвердження якості виконання робіт, передбачених технічним завданням, Учасники мають надати документи, видані на ім’я Учасника органом сертифікації разом зі звітами аудиту:
- сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;....
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
6. Відповідно до пункту 4 додатку 1 до тендерної документації: На підтвердження якості виконання робіт, передбачених технічним завданням, Учасники мають надати документи, видані на ім’я Учасника органом сертифікації разом зі звітами аудиту:
- сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення»;
- сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо застосування»;
- сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування»;
- сертифікат ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення».
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення наступних документів:
- сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення»;
- сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо застосування»;
- сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування»;
- сертифікат ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення». Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
- сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення»;
- сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо застосування»;
- сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування»;
- сертифікат ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення».
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення наступних документів:
- сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення»;
- сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо застосування»;
- сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування»;
- сертифікат ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення». Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4,6,8,9 Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
7
Номер:
a934a608f81844a3b6f81deb8e2ce915
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 5 додатку 1 до тендерної документації: На підтвердження того, що обладнання щодо даної закупівлі буде поставлено вчасно та на підтвердження зобов’язань виробника щодо якості та надійності обладнання, а також для уникнення неофіційної продукції, Учасник має надати гарантійний (-і) документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) ...
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
7. Відповідно до пункту 5 додатку 1 до тендерної документації: На підтвердження того, що обладнання щодо даної закупівлі буде поставлено вчасно та на підтвердження зобов’язань виробника щодо якості та надійності обладнання, а також для уникнення неофіційної продукції, Учасник має надати гарантійний (-і) документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (головний прилад адресної системи пожежної сигналізації, сповіщувач адресний пожежний ручний, сповіщувач адресний пожежний димовий, сповіщувач адресний пожежний тепловий), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), або представник (-и) виробника (-ів), або постачальник (-и) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору та предмету закупівлі. У випадку, якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників надати документи, які підтверджують офіційний статус представництва (-в) чи філії виробника (-й) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів) або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів) по відношенню до виробника, а також документ (лист, або довідку, або договір, або інший документ), виданий виробником, який повинен підтверджувати можливість виробника поставити обладнання (головний прилад адресної системи пожежної сигналізації, сповіщувач адресний пожежний ручний, сповіщувач адресний пожежний димовий, сповіщувач адресний пожежний тепловий) представництву (-ам) чи філії виробника (-ям) – якщо їх повноваження поширюються на територію, або імпортеру (-ам), або дилеру (-ам), або дистриб’ютору (-ам), або представнику (-ам) виробника (-ів), або постачальнику (-ам) для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору та предмету закупівлі.
По-перше, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення гарантійний (-і) документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (головний прилад адресної системи пожежної сигналізації, сповіщувач адресний пожежний ручний, сповіщувач адресний пожежний димовий, сповіщувач адресний пожежний тепловий), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), або представник (-и) виробника (-ів), або постачальник (-и) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору та предмету закупівлі. У випадку, якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників надати документи, які підтверджують офіційний статус представництва (-в) чи філії виробника (-й) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів) або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів) по відношенню до виробника, а також документ (лист, або довідку, або договір, або інший документ), виданий виробником, який повинен підтверджувати можливість виробника поставити обладнання (головний прилад адресної системи пожежної сигналізації, сповіщувач адресний пожежний ручний, сповіщувач адресний пожежний димовий, сповіщувач адресний пожежний тепловий) представництву (-ам) чи філії виробника (-ям) – якщо їх повноваження поширюються на територію, або імпортеру (-ам), або дилеру (-ам), або дистриб’ютору (-ам), або представнику (-ам) виробника (-ів), або постачальнику (-ам) для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору та предмету закупівлі. Надаємо копію Ліцензійних умов.
По-друге, Скаржник неодноразово вже звертався до виробника (та пов’язаних з ним суб’єктів) вказаного обладнання з метою отримання документів. Вдвадцяте надсилаємо прохання надати вказані документи. Кожний раз Скаржнику їх не надають або ігнорують запити.
Проте, вкотре додаємо запити до скарги.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть отримати вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
По-перше, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення гарантійний (-і) документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (головний прилад адресної системи пожежної сигналізації, сповіщувач адресний пожежний ручний, сповіщувач адресний пожежний димовий, сповіщувач адресний пожежний тепловий), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), або представник (-и) виробника (-ів), або постачальник (-и) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору та предмету закупівлі. У випадку, якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників надати документи, які підтверджують офіційний статус представництва (-в) чи філії виробника (-й) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів) або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів) по відношенню до виробника, а також документ (лист, або довідку, або договір, або інший документ), виданий виробником, який повинен підтверджувати можливість виробника поставити обладнання (головний прилад адресної системи пожежної сигналізації, сповіщувач адресний пожежний ручний, сповіщувач адресний пожежний димовий, сповіщувач адресний пожежний тепловий) представництву (-ам) чи філії виробника (-ям) – якщо їх повноваження поширюються на територію, або імпортеру (-ам), або дилеру (-ам), або дистриб’ютору (-ам), або представнику (-ам) виробника (-ів), або постачальнику (-ам) для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору та предмету закупівлі. Надаємо копію Ліцензійних умов.
По-друге, Скаржник неодноразово вже звертався до виробника (та пов’язаних з ним суб’єктів) вказаного обладнання з метою отримання документів. Вдвадцяте надсилаємо прохання надати вказані документи. Кожний раз Скаржнику їх не надають або ігнорують запити.
Проте, вкотре додаємо запити до скарги.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть отримати вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Запит Представництвам, філіям виробника, імпортерам, дилерам, дистриб’юторам, представникам виробника, постачальника ТОВ «ТІРАС-12»
-
Повʼязаний документ:
7. Запит дилерам.pdf
-
-
Назва доказу:
Запит Виробнику
-
Повʼязаний документ:
7. Запит виробнику.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4,6,8,9 Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
8
Номер:
1ab95676bbad48da863db4fa3c253382
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 11 додатку 1 до тендерної документації: Для виконання пусконалагоджувальних робіт та комплексу електровимірювальних робіт, передбачених технічним завданням, Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції сертифікат або свідоцтво або інший документ, виданий уповноваженим органом, який підтверджує відповідність системи вимірювань випробувальної .. лабораторії
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
8. Відповідно до пункту 11 додатку 1 до тендерної документації: Для виконання пусконалагоджувальних робіт та комплексу електровимірювальних робіт, передбачених технічним завданням, Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції сертифікат або свідоцтво або інший документ, виданий уповноваженим органом, який підтверджує відповідність системи вимірювань випробувальної або електротехнічної лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення сертифікату або свідоцтва або інший документ, виданий уповноваженим органом, який підтверджує відповідність системи вимірювань випробувальної або електротехнічної лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення сертифікату або свідоцтва або інший документ, виданий уповноваженим органом, який підтверджує відповідність системи вимірювань випробувальної або електротехнічної лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4,6,8,9 Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
9
Номер:
ab4049007da14f8ca6a56b70bb357139
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: Пунктом 7.4 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» передбачено, що пусконалагоджувальні роботи можуть проводитися під технічним керівництвом підприємств – виробників або їх офіційним представником.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
9. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: Пунктом 7.4 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» передбачено, що пусконалагоджувальні роботи можуть проводитися під технічним керівництвом підприємств – виробників або їх офіційним представником. На підтвердження того, що пусконалагоджувальні роботи на даному об’єкті будуть проводитися під технічним керівництвом підприємств – виробників або їх офіційним представником, Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують, що пусконалагоджувальні роботи на цьому об’єкті будуть проводитися під технічним керівництвом підприємства – виробника ТОВ «Тірас-12» (лист, або довідка, або договір, або інший документ, який підтверджує, що виробник ТОВ «Тірас-12» буде присутнім при здійсненні пусконалагоджувальних робіт на даному об’єкті із зазначенням ідентифікатора закупівлі), або надати документи, які будуть підтверджувати, що Учасник є офіційним представником або дилером, або дистриб’ютором, або імпортером ТОВ «Тірас-12» (сертифікат, або свідоцтво, або інший документ). Також в складі тендерної пропозиції Учасники повинні надати документи щодо проходження навчання у виробника ТОВ «Тірас-12» на тему: «Монтаж, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування охоронного та протипожежного обладнання виробництва ТОВ «Тірас-12» на всіх працівників, які будуть залучені до виконання робіт за цим об’єктом.
По-перше, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення документи, які підтверджують, що пусконалагоджувальні роботи на об’єкті будуть проводитися під технічним керівництвом підприємства – виробника ТОВ «Тірас-12» (лист, або довідка, або договір, або інший документ, який підтверджує, що виробник ТОВ «Тірас-12» буде присутнім при здійсненні пусконалагоджувальних робіт на даному об’єкті із зазначенням ідентифікатора закупівлі), або документи, які будуть підтверджувати, що Учасник є офіційним представником або дилером, або дистриб’ютором, або імпортером ТОВ «Тірас-12» (сертифікат, або свідоцтво, або інший документ). Також, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення документи щодо проходження навчання у виробника ТОВ «Тірас-12» на тему: «Монтаж, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування охоронного та протипожежного обладнання виробництва ТОВ «Тірас-12» на всіх працівників, які будуть залучені до виконання робіт за цим об’єктом. Надаємо копію Ліцензійних умов.
По-друге, Скаржник звернувся до ТОВ «Тірас-12» з метою отримання документів. Запит додається до скарги. Відповіді на момент подання скарги не отримано.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть отримати вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
По-перше, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення документи, які підтверджують, що пусконалагоджувальні роботи на об’єкті будуть проводитися під технічним керівництвом підприємства – виробника ТОВ «Тірас-12» (лист, або довідка, або договір, або інший документ, який підтверджує, що виробник ТОВ «Тірас-12» буде присутнім при здійсненні пусконалагоджувальних робіт на даному об’єкті із зазначенням ідентифікатора закупівлі), або документи, які будуть підтверджувати, що Учасник є офіційним представником або дилером, або дистриб’ютором, або імпортером ТОВ «Тірас-12» (сертифікат, або свідоцтво, або інший документ). Також, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення документи щодо проходження навчання у виробника ТОВ «Тірас-12» на тему: «Монтаж, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування охоронного та протипожежного обладнання виробництва ТОВ «Тірас-12» на всіх працівників, які будуть залучені до виконання робіт за цим об’єктом. Надаємо копію Ліцензійних умов.
По-друге, Скаржник звернувся до ТОВ «Тірас-12» з метою отримання документів. Запит додається до скарги. Відповіді на момент подання скарги не отримано.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть отримати вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Запит до ТОВ «Тірас-12»
-
Повʼязаний документ:
9. Запит Тірас (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4,6,8,9 Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
10
Номер:
37f0458542d440ecbfca60cf189dd3e5
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до приміток додатку 3 до тендерної документації:
- всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Усі показники, функціональні можливості, якісні та фізико-хімічні характеристики еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
10. Відповідно до приміток додатку 3 до тендерної документації:
- всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Усі показники, функціональні можливості, якісні та фізико-хімічні характеристики еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару).
- якщо у найменуванні робіт технічного завдання є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал то даний вираз читається в значенні «або еквівалент».
- всі посилання на виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи роботу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, слід читати з виразом «або еквівалент».
- в місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
- у разі застосування товарів, що є еквівалентом до тих, вимоги до характеристик яких зазначені у Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
- документальне підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого ним товарів тим, які передбачені тендерною документацією закупівлі.
Учасник повинен надати порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару та запропонованого еквіваленту, а також скановану копію паспорту/-ів заводу виробника з переліком технічних характеристик, сертифікату/-ів якості та/або іншу технічну документацію, в якій зазначена технічна характеристика еквівалентного товару, тощо.
- У разі застосування еквівалентного товару, товар за всіма технічними характеристиками має бути ідентичним або з кращими технічними характеристиками ніж визначені вимогами Замовника.
Скаржник може запропонувати еквівалентний товар, проте оціночне поняття «з кращими технічними характеристиками ніж визначені вимогами Замовника» не дає можливості учаснику пропонувати такий товар, оскільки вимогами документації не визначено критерії за якими можна встановити, що еквівалентний товар є кращим.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
- всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Усі показники, функціональні можливості, якісні та фізико-хімічні характеристики еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару).
- якщо у найменуванні робіт технічного завдання є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал то даний вираз читається в значенні «або еквівалент».
- всі посилання на виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи роботу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, слід читати з виразом «або еквівалент».
- в місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
- у разі застосування товарів, що є еквівалентом до тих, вимоги до характеристик яких зазначені у Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
- документальне підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого ним товарів тим, які передбачені тендерною документацією закупівлі.
Учасник повинен надати порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару та запропонованого еквіваленту, а також скановану копію паспорту/-ів заводу виробника з переліком технічних характеристик, сертифікату/-ів якості та/або іншу технічну документацію, в якій зазначена технічна характеристика еквівалентного товару, тощо.
- У разі застосування еквівалентного товару, товар за всіма технічними характеристиками має бути ідентичним або з кращими технічними характеристиками ніж визначені вимогами Замовника.
Скаржник може запропонувати еквівалентний товар, проте оціночне поняття «з кращими технічними характеристиками ніж визначені вимогами Замовника» не дає можливості учаснику пропонувати такий товар, оскільки вимогами документації не визначено критерії за якими можна встановити, що еквівалентний товар є кращим.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
10. Тендерна документація.zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.