-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті Одеський ліцей № 80 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, 13/1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 8 робочих днів
2 904 266.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 521.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 521.33 UAH
Період оскарження:
11.08.2025 15:18 - 27.08.2025 00:00
Період оскарження для учасника ТОВ "ВБ СТРАЖ":
15.09.2025 11:22 - 21.09.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на умови
Номер:
a9deda2c29f447e09911e2741ea15f81
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-11-008226-a.c1
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 3. Запит постачальнику.pdf 22.08.2025 19:32
- 3. Запит виробнику.pdf 22.08.2025 19:32
- 2. Запит (2).pdf 22.08.2025 19:32
- Скарга до АМКУ (3).doc 22.08.2025 19:32
- 1. Ліцензійні умови.doc 22.08.2025 19:32
- sign.p7s 22.08.2025 19:36
- 211_Протокол про внесення змін до ТД _КР пожводопроводу Ліцей №80_25.08.2025.pdf 25.08.2025 16:03
- 211_Протокол про внесення змін до ТД _КР пожводопроводу Ліцей №80_25.08.2025.doc 25.08.2025 16:03
- Пояснення по скарзі UA-2025-08-11-008226-a.c1.pdf 28.08.2025 17:00
- Пояснення по скарзі UA-2025-08-11-008226-a.c1.docx 28.08.2025 17:00
- рішення від 26.08.2025 № 13112.pdf 26.08.2025 17:20
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.09.2025 № 13569.pdf 04.09.2025 13:02
- рішення від 03.09.2025 № 13569.pdf 05.09.2025 16:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.08.2025 22:47
Дата розгляду скарги:
03.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.08.2025 17:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.09.2025 16:14
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9b3919ce80c24262af61eb392fcbc3b0
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 6.13 додатку 1 до тендерної документації встановлено перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зокрема: Сертифікати, видані органом з оцінки відповідності (органом сертифікації).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до пункту 6.13 додатку 1 до тендерної документації встановлено перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зокрема:
Сертифікати, видані органом з оцінки відповідності (органом сертифікації). на підтвердження відповідності учасника/субпідрядника/співвиконавця вимогам ДСТУ:
ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» або сертифікат/свідоцтво ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»;
ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (нададі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення або його субпідрядників сертифікатів, виданих органом з оцінки відповідності (органом сертифікації) вимогам ДСТУ: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» або сертифікат/свідоцтво ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»; ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Сертифікати, видані органом з оцінки відповідності (органом сертифікації). на підтвердження відповідності учасника/субпідрядника/співвиконавця вимогам ДСТУ:
ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» або сертифікат/свідоцтво ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»;
ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (нададі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення або його субпідрядників сертифікатів, виданих органом з оцінки відповідності (органом сертифікації) вимогам ДСТУ: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» або сертифікат/свідоцтво ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»; ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1. Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
9fc73869f6914290885aaf844db738a5
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 9 розділу 3 тендерної документації: Отже, положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та вимоги даного пункту не застосовуються у разі, якщо країною походження товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт / надання послуг, є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до пункту 9 розділу 3 тендерної документації: Отже, положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та вимоги даного пункту не застосовуються у разі, якщо країною походження товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт / надання послуг, є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати виключно довідку в довільній формі з інформацією про країну походження товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт / надання послуг, відповідну угоду та документ, який підтверджує країну походження такого товару. Таким документом може бути: лист від виробника та/або офіційного дилера та/або офіційного імпортера або сертифікат про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару або інший офіційний документ, що підтверджує походження товару.
Відповідно до пункту 5.5. додатку 1 до тендерної документації: Положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не застосовуються у разі, якщо країною походження товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт / надання послуг, є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”.*
У такому випадку, учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі з інформацією про країну походження товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт / надання послуг, відповідну угоду та документ, який підтверджує країну походження такого товару. Таким документом може бути: лист від виробника та/або офіційного дилера та/або офіційного імпортера або сертифікат про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару або інший офіційний документ, що підтверджує походження товару.
*Документи, визначені пунктами 5.2. – 5.4. не подається учасником у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: Отже, положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та вимоги даного пункту не застосовуються у разі, якщо країною походження товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт / надання послуг, є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати виключно довідку в довільній формі з інформацією про країну походження товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт / надання послуг, відповідну угоду та документ, який підтверджує країну походження такого товару. Таким документом може бути: лист від виробника та/або офіційного диллера та/або офіційного імпортера або сертифікат про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару або інший офіційний документ, що підтверджує походження товару.
Скаржник планує використовувати насосну станцію ВПВ, в комплекті: Насоси підвищувачі, 18м3/год, 40м.в.ст. (між патр. станції), 5,5кВт; 380V AC NKP-G 32-200. 1/250 Dab 2 шт. виробництва ТОВ «СОНМАР». З метою підтвердження країни походження такого товару було здійснено запит до виробника з проханням надати відповідні документи, проте, відповіді на момент подання скарги не отримано. Надаємо копію запиту.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Відповідно до пункту 5.5. додатку 1 до тендерної документації: Положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не застосовуються у разі, якщо країною походження товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт / надання послуг, є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”.*
У такому випадку, учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі з інформацією про країну походження товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт / надання послуг, відповідну угоду та документ, який підтверджує країну походження такого товару. Таким документом може бути: лист від виробника та/або офіційного дилера та/або офіційного імпортера або сертифікат про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару або інший офіційний документ, що підтверджує походження товару.
*Документи, визначені пунктами 5.2. – 5.4. не подається учасником у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: Отже, положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та вимоги даного пункту не застосовуються у разі, якщо країною походження товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт / надання послуг, є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати виключно довідку в довільній формі з інформацією про країну походження товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт / надання послуг, відповідну угоду та документ, який підтверджує країну походження такого товару. Таким документом може бути: лист від виробника та/або офіційного диллера та/або офіційного імпортера або сертифікат про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару або інший офіційний документ, що підтверджує походження товару.
Скаржник планує використовувати насосну станцію ВПВ, в комплекті: Насоси підвищувачі, 18м3/год, 40м.в.ст. (між патр. станції), 5,5кВт; 380V AC NKP-G 32-200. 1/250 Dab 2 шт. виробництва ТОВ «СОНМАР». З метою підтвердження країни походження такого товару було здійснено запит до виробника з проханням надати відповідні документи, проте, відповіді на момент подання скарги не отримано. Надаємо копію запиту.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Запит виробнику
-
Повʼязаний документ:
2. Запит (2).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
8fa7eabf0ee946058f4b23ca12c8dc51
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 5.4. додатку 1 до тендерної документації: На підтвердження якості товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації, надати в складі пропозиції паспорт/настанову щодо експлуатування/інструкцію з експлуатації тощо...
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до пункту 5.4. додатку 1 до тендерної документації: На підтвердження якості товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації, надати в складі пропозиції паспорт/настанову щодо експлуатування/інструкцію з експлуатації тощо, виданий виробником або постачальником, який гарантує поставку товару (обладнання/устаткування) та сертифікат відповідності/декларацію відповідності, виданий на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) органом з оцінки відповідності.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: На підтвердження якості товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації, надати в складі пропозиції паспорт/настанову щодо експлуатування/інструкцію з експлуатації тощо, виданий виробником або постачальником, який гарантує поставку товару (обладнання/устаткування) та сертифікат відповідності/декларацію відповідності, виданий на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) органом з оцінки відповідності.
Скаржник планує використовувати насосну станцію ВПВ, в комплекті: Насоси підвищувачі, 18м3/год, 40м.в.ст. (між патр. станції), 5,5кВт; 380V AC NKP-G 32-200. 1/250 Dab 2 шт. виробництва ТОВ «СОНМАР». У Скаржника відсутній паспорт/настанова щодо експлуатування/інструкція з експлуатації тощо, виданий виробником або постачальником, який гарантує поставку товару (обладнання/устаткування) та сертифікат відповідності/декларацію відповідності, виданий на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) органом з оцінки відповідності.
Разом з тим, інформуємо, що останні зміни щодо оскаржуваного пункту були внесені 22 серпня 2025 16:21, що фактично унеможливлює отримання самостійно Скаржником сертифікату відповідності/декларацію відповідності, виданий на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) від органу з оцінки відповідності, через вихідні та скорочені строки.
Разом з тим, ми звернулися до виробника та постачальника з метою отримання відповідних документів, проте відповіді на момент подання скарги не отримали. Запити додаються.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: На підтвердження якості товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації, надати в складі пропозиції паспорт/настанову щодо експлуатування/інструкцію з експлуатації тощо, виданий виробником або постачальником, який гарантує поставку товару (обладнання/устаткування) та сертифікат відповідності/декларацію відповідності, виданий на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) органом з оцінки відповідності.
Скаржник планує використовувати насосну станцію ВПВ, в комплекті: Насоси підвищувачі, 18м3/год, 40м.в.ст. (між патр. станції), 5,5кВт; 380V AC NKP-G 32-200. 1/250 Dab 2 шт. виробництва ТОВ «СОНМАР». У Скаржника відсутній паспорт/настанова щодо експлуатування/інструкція з експлуатації тощо, виданий виробником або постачальником, який гарантує поставку товару (обладнання/устаткування) та сертифікат відповідності/декларацію відповідності, виданий на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) органом з оцінки відповідності.
Разом з тим, інформуємо, що останні зміни щодо оскаржуваного пункту були внесені 22 серпня 2025 16:21, що фактично унеможливлює отримання самостійно Скаржником сертифікату відповідності/декларацію відповідності, виданий на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) від органу з оцінки відповідності, через вихідні та скорочені строки.
Разом з тим, ми звернулися до виробника та постачальника з метою отримання відповідних документів, проте відповіді на момент подання скарги не отримали. Запити додаються.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Запит постачальнику
-
Повʼязаний документ:
3. Запит постачальнику.pdf
-
-
Назва доказу:
Запит виробнику
-
Повʼязаний документ:
3. Запит виробнику.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.