-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Канцелярське приладдя
Завершена
2 500 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Період оскарження:
11.08.2025 14:58 - 16.08.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
56fd50a2d6de4a5f93e22e49f73b724a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-11-007713-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 01.09.2025 16:46
- Скарга.doc 01.09.2025 16:46
- sign.p7s 01.09.2025 16:56
- рішення від 03.09.2025 №13544.pdf 03.09.2025 15:44
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.09.2025 №13918.pdf 11.09.2025 14:39
- рішення від 10.09.2025 №13918.pdf 12.09.2025 16:31
- Відповідь АМКУ по скарзі .doc 05.09.2025 14:05
- Відповідь АМКУ по скарзі.pdf 05.09.2025 14:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.09.2025 17:09
Дата розгляду скарги:
10.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.09.2025 15:44
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.09.2025 16:31
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ca29b22a81424606b838573c4094d2eb
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне визначення переможця закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до ч.1 Додатку 1 до тендерної документації встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством:
Під документальним підтвердженням належного виконання аналогічного договору мається на увазі надання належним чином завіреної копії договору з усіма додатками (якщо такі були) договору, та який на момент подання пропозиції виконаний. На підтвердження цього факту Учасник долучає або копію накладної (накладних) чи іншого документу про передачу-отримання товару за цим договором та/або відгуку від Покупця, якому поставлявся Товар по наданому згідно з даним пунктом Договору, щодо якості предмету закупівлі та виконання Договору в повному обсязі (у разі надання відгуку – його текст має містити дані про договір – номер, дату, щоб можна було ідентифікувати, що мається на увазі саме цей договір). **Аналогічним за предметом закупівлі договором вважатиметься договір з вартістю не менше 50% від вартості, заявленої в даній документації (дозволяється надання кількох договорів). При цьому період виконаних договорів має бути не більше 12 місяців. У разі надання кількох договорів – до кожного долучаються або копії накладної (накладних) чи іншого документу про передачу-отримання товару за такими договорами та/або відгуки від Покупців, яким поставлявся Товар, щодо якості предмету закупівлі та виконання договорів в повному обсязі (у разі надання відгуку – його текст має містити дані про договір – номер, дату, щоб можна було ідентифікувати, що мається на увазі саме цей договір).
Очікувана вартість закупівлі UA-2025-08-11-007713-a, зазначена Замовником складає – 2 500 000 грн.
Таким чином, вартість кожного договору, який учасник надає на підтвердження належного виконання аналогічного договору повинна бути не менше 1 250 000 грн.
Однак, в порушення вищезазначеної вимоги Замовника, для підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію ТОВ “ХАУС ПЕЙПЕР” надано:
1) Договір № Д-1694 від 11.09.202 4 р з ПАТ «Кіровоградобленерго» на суму - 735 004.98 грн. з ПДВ (хоча в довідці зазначена сума – 761 018,46 грн., однак додаткової угоди на збільшення суми договору не додано, хоча Замовником у тендерній документації вимагається надання усіх додатків якщо такі були. Тобто вартість даного договору є меншою, ніж 50% від вартості, заявленої в даній закупівлі.
2) Договір №53-145-01-24-01643 від 07.11.2024р. Філією «Відокремлений підрозділ «Складське господарство» АТ «НАЕК «Енергоатом» на суму 321 071, 94 грн. Тобто вартість даного договору є меншою, ніж 50% від вартості, заявленої в даній закупівлі.
3) Договір №83 від 11.11.2024 р. з ГУ Держпродспоживслужби в Одеській області на суму 224 550, 00 грн. Тобто вартість даного договору є меншою, ніж 50% від вартості, заявленої в даній закупівлі.
Отже, жоден договір учасника НЕ підтверджує обсяг поставок товару за предметом закупівлі 50% і більше від суми очікуваної вартості оголошеної закупівлі, що свідчить про невідповідність учасника ТОВ “ХАУС ПЕЙПЕР” вимогам тендерної документації.
Під документальним підтвердженням належного виконання аналогічного договору мається на увазі надання належним чином завіреної копії договору з усіма додатками (якщо такі були) договору, та який на момент подання пропозиції виконаний. На підтвердження цього факту Учасник долучає або копію накладної (накладних) чи іншого документу про передачу-отримання товару за цим договором та/або відгуку від Покупця, якому поставлявся Товар по наданому згідно з даним пунктом Договору, щодо якості предмету закупівлі та виконання Договору в повному обсязі (у разі надання відгуку – його текст має містити дані про договір – номер, дату, щоб можна було ідентифікувати, що мається на увазі саме цей договір). **Аналогічним за предметом закупівлі договором вважатиметься договір з вартістю не менше 50% від вартості, заявленої в даній документації (дозволяється надання кількох договорів). При цьому період виконаних договорів має бути не більше 12 місяців. У разі надання кількох договорів – до кожного долучаються або копії накладної (накладних) чи іншого документу про передачу-отримання товару за такими договорами та/або відгуки від Покупців, яким поставлявся Товар, щодо якості предмету закупівлі та виконання договорів в повному обсязі (у разі надання відгуку – його текст має містити дані про договір – номер, дату, щоб можна було ідентифікувати, що мається на увазі саме цей договір).
Очікувана вартість закупівлі UA-2025-08-11-007713-a, зазначена Замовником складає – 2 500 000 грн.
Таким чином, вартість кожного договору, який учасник надає на підтвердження належного виконання аналогічного договору повинна бути не менше 1 250 000 грн.
Однак, в порушення вищезазначеної вимоги Замовника, для підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію ТОВ “ХАУС ПЕЙПЕР” надано:
1) Договір № Д-1694 від 11.09.202 4 р з ПАТ «Кіровоградобленерго» на суму - 735 004.98 грн. з ПДВ (хоча в довідці зазначена сума – 761 018,46 грн., однак додаткової угоди на збільшення суми договору не додано, хоча Замовником у тендерній документації вимагається надання усіх додатків якщо такі були. Тобто вартість даного договору є меншою, ніж 50% від вартості, заявленої в даній закупівлі.
2) Договір №53-145-01-24-01643 від 07.11.2024р. Філією «Відокремлений підрозділ «Складське господарство» АТ «НАЕК «Енергоатом» на суму 321 071, 94 грн. Тобто вартість даного договору є меншою, ніж 50% від вартості, заявленої в даній закупівлі.
3) Договір №83 від 11.11.2024 р. з ГУ Держпродспоживслужби в Одеській області на суму 224 550, 00 грн. Тобто вартість даного договору є меншою, ніж 50% від вартості, заявленої в даній закупівлі.
Отже, жоден договір учасника НЕ підтверджує обсяг поставок товару за предметом закупівлі 50% і більше від суми очікуваної вартості оголошеної закупівлі, що свідчить про невідповідність учасника ТОВ “ХАУС ПЕЙПЕР” вимогам тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення щодо визначення переможця закупівлі ТОВ "ХАУС ПЕЙПЕР" та Повідомлення про намір підписати договір з ТОВ "ХАУС ПЕЙПЕР", оформлене протоколом визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-08-11-007713-a від 27.08.2025р.
Запити Органу оскарження
Номер:
ec0f54ac756b48f38509777c1a528f31
Тема запиту:
Надання інформації
Текст запиту:
У відповідь на Ваше рішення № №13544-р/пк-пз від 03.09.2025 ПрАТ «Рівнеобленерго» (надалі – Замовник) надає відповідні пояснення, інформацію, документи та матеріали щодо проведення процедури закупівлі канцелярського приладдя (Код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021-2015 «ЄЗС») (ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-11-007713-a).
У скарзі стверджується, що тендерна пропозиція ТОВ «ХАУС ПЕЙПЕР» не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема в частині невідповідності кваліфікаційного критерію - документального підтвердженого *досвіду виконання аналогічного** (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Частина 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» Додатку №1 до тендерної документації містить детальне роз’яснення що таке на думку Замовника поняття «документальне підтвердження належного виконання аналогічного договору» та «аналогічний за предметом закупівлі договір.
Зокрема, визначено, що аналогічним за предметом закупівлі договором вважатиметься договір з вартістю не менше 50% від вартості, заявленої в даній документації. Водночас, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених статтебю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником було дозволено надавати кілька договорів, які в загальній (сукупній) сумі мали становити не менше 50% очікуваної вартості закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі становить 2 500 000 грн, тому вартість одного договору або сукупна вартість декількох договорів має становити не менше 1 250 000 грн.
ТОВ «ХАУС ПЕЙПЕР» на підтвердження цього критерію надало належним чином завірені копії трьох договорів на загальну суму 1 280 626,92 грн з ПДВ, що перевищує встановлений поріг. Також до кожного договору долучено копії накладних, які підтверджують повне виконання наданих договорів як того вимагалось в Тендерній документації.
З огляду вищеописаного висновується, що учасник ТОВ «ХАУС ПЕЙПЕР» належним чином підтвердив свою відповідність кваліфікаційним вимогам, тому підстави для відхилення його тендерної пропозиції були відсутні.
Слід зауважити, що Тендерна документація по закупівлі канцелярського приладдя була розроблено відповідно до порядку та умов, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Так, документацією встановлено, що Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Скарга ТОВ «Шпановський Імпорт-Експорт» містить суб’єктивне тлумачення кваліфікаційних вимог, які встановлювались в Тендерній документації, тобто скарга базується на змісті, як зрозумів вимоги саме Скаржник, а не інші учасники. Тому, ПрАТ «Рівнеобленерго» вважає її необґрунтованою.
Враховуючи вищевикладене, ПрАТ «Рівнеобленерго»
ПРОСИТЬ:
Відмовити в задоволенні скарги ТОВ «Шпановський Імпорт-Експорт» в повному обсязі. (Номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання: UA-2025-08-11-007713-a.c1).
Дата опублікування:
05.09.2025 14:05