-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: Реконструкція Бориспільського ліцею імені Костянтина Могилка Бориспільської міської ради Київської області по вул. Володимира Момота, 16-а у м. Бориспіль Київської області (1 черга) (Коригування) (71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами)
Завершена
3 116 589.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 582.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 582.95 UAH
Період оскарження:
11.08.2025 10:31 - 16.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
cf436f1d4ddc44a0acae14e813a8cb15
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-11-001874-a.b2
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції
Скарга:
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції, у зв'язку з неналежним обгрунтуванням аномально низької ціни
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- Рішення від 22.10.2025 № 15908.pdf 22.10.2025 15:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.10.2025 № 16374.pdf 03.11.2025 12:24
- Рішення від 31.10.2025 № 16374.pdf 05.11.2025 15:38
- пояснення 22.10.2025 17:12
- пояснення ворд 22.10.2025 17:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.10.2025 13:49
Дата розгляду скарги:
31.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.10.2025 15:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.11.2025 15:38
Дата виконання рішення Замовником:
06.11.2025 10:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення АМКУ виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f42a0cc7ad1e4f5c9aff0959343794af
Заголовок пункту скарги:
Відхилення пропозиції, у зв'язку з неналежним обгрунтуванням аномально низької ціни
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Опис суті пункту скарги зазначено в Скарзі
×
-
Назва доказу:
Докази
-
Повʼязаний документ:
докази
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
3. Зобов’язати Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» зазначене у Протоколі уповноваженої особи від 16.10.2025.
Запити Органу оскарження
Номер:
3e4cc5a47e7c4d63a43f500a4d27bc07
Тема запиту:
пояснення
Текст запиту:
Пояснення на скаргу ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
від 20.10.2025, 13:49. ID: UA-2025-08-11-001874-a.b2
Управлінням капітального будівництва Бориспільської міської ради оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-11-001874-a. Предмет закупівлі - Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: Реконструкція Бориспільського ліцею імені Костянтина Могилка Бориспільської міської ради Київської області по вул. Володимира Момота, 16-а у м. Бориспіль Київської області (1 черга) (Коригування) (71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами) про що зазначено в тендерній документації. 20.10.2025 отримано скаргу від ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ.
Розглянувши скаргу ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ (далі - Скарга), повідомляємо Колегію, що Скарга підлягає відхиленню з таких підстав.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: -- Програми з відновлення України (далі – ПВУ, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Відносно пункту 1 скарги зазначаємо наступне:
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Відповідно до пункту 2 Особливостей у цих особливостях під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” (далі — аномально низька ціна) розуміється ціна / приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни / приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни / приведеної ціни тендерної пропозиції. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Згідно з пунктом 38 Особливостей учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, якщо учасник не надав належного обґрунтування зазначеної в ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію в разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом п’ятим цього пункту.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
сприятливі умови, за яких учасник процедури закупівлі може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку) учасника процедури закупівлі;
отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги згідно із законодавством.
Учасник надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою.
Тендерна пропозиція учасника визначена найбільш економічно вигідною 22.09.2025 Учасник протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції. Проте, враховуючи об’єм виконання робіт та терміни, що передбачені тендерною документацією, дане обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції не може вважатись належним щодо ціни або вартості відповідних робіт тендерної пропозиції, що є аномально низькою. Надане Учасником обґрунтування є не переконливим та не містить належних розрахунків, що підтверджують можливість виконання робіт з технічного нагляду за вказану ціну. Вивчивши надане обґрунтування Замовник вважає що Учасник не зможе якісно виконати послуги з технічного нагляду, не ставлячи під загрозу якість об’єкту.
Вартість виконання робіт з технічного нагляду обраховується згідно Настанови з визначення вартості будівництва (затверджено наказом №281 від 01.11.2021) (зі змінами) витрати на утримання служби замовника (до якої належить технічний нагляд) враховуються у главі 10 ЗКР – відповідно становить - 3`116`589,60 грн. Враховуючи дану вартість та трудозатрати, що мають бути понесені під час здійснення технічного нагляду 1 людино-день становить 1780 грн, це приблизно 1750 відвідувань об’єкту, що забезпечить належну якість виконання робіт з технічного нагляду на об’єкті. Запропонована вартість Учасником 1`499`997.44 грн., що становить 857 грн. (вартість одного відвідування), що є меншим удвічі від вартості передбаченої нормами. Відповідно заробітна плата працівникам ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ не відповідатиме нормативно передбаченій, також враховуючи податки та збори, обов’язкові платежі, що пов’язані з підприємницькою діяльністю, ще зменшать вартість заробітної плати технічного нагляду, що прямо впливає на якість виконання робіт та кількість виїздів на об’єкт для здійснення контролю за будівництвом. Учасником не враховано фактори, що впливають на трудозатрати:
1. Тривалість будівництва
2. Складність прєкту
3. Клас наслідків об’єкту
4. Інтенсивність робіт на об’єкті
5. Необхідна кількість відвідувань
Основна мете технічного нагляду на об’єкті будівництва – це забезпечення високої якості, безпечності, дотримання будівельних норм і відповідності робіт проєктній документації. Це повний комплекс заходів який здійснюється технічним наглядом від імені Замовника щоб захистити його інтереси та гарантувати успішне виконання проєкту.
Враховуючи викладене замовник вважає, що Учасник не обґрунтував належним чином аномально низьку ціну вартості технічного нагляду та не підкріпив їх належним підтверджуючими розрахунками. У складі обґрунтування не містяться підтвердження наявності транспортного засобу, що належить ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ, та не надано підтвердження логістичних заходів, які учасник використовує в роботі.
Згідно з підпунктом 1 пункту 42 Особливостей замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника була відхиленню на підставі зазначених норм.
Прошу:
1. Відмовити в задоволенні скарги ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ поданої в закупівлі «Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: Реконструкція Бориспільського ліцею імені Костянтина Могилка Бориспільської міської ради Київської області по вул. Володимира Момота, 16-а у м. Бориспіль Київської області (1 черга) (Коригування) (71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами), у зв’язку з необґрунтованістю тверджень скаржника.
Дата опублікування:
22.10.2025 17:11
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги
Номер:
bde849942cef41829e8e353588d52d7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-11-001874-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 15.08.2025 09:50
- тендерна документація 15.08.2025 09:50
- кваліфікаційні сертифікати 15.08.2025 09:50
- керівні принципи 15.08.2025 09:50
- керівні принципи 15.08.2025 09:50
- скарга 15.08.2025 09:50
- довідка досвід 15.08.2025 09:50
- довідка досвід 15.08.2025 09:50
- sign.p7s 15.08.2025 09:54
- рішення від 20.08.2025 № 12821.pdf 20.08.2025 14:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2025 № 13277.pdf 29.08.2025 14:25
- рішення від 28.08.2025 № 13277.pdf 02.09.2025 10:48
- пояснення 26.08.2025 13:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.08.2025 14:15
Дата розгляду скарги:
28.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.08.2025 14:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.09.2025 10:49
Дата виконання рішення Замовником:
08.09.2025 11:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано, зміни до ТД внесено
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7fd3be37031b4f9ab0787d123b9fd266
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
5.1.2. Документи, що підтверджують компетентність, знання, досвід роботи Учасника з матеріалами та технологіями оздоблювальних, фасадних робіт, інженерних комунікацій. Такими документами можуть слугувати сертифікати навчання від виробників матеріалів, сертифікати проходження семінарів та ін.
Учасник повинен бути спроможний виконувати контроль робіт по всім спеціалізаціям (загально-будівельні, інженерні мережі, оздоблювальні роботи та інші), що виконуються Підрядником за цим об’єктом.
Учасник повинен бути спроможний виконувати контроль робіт по всім спеціалізаціям (загально-будівельні, інженерні мережі, оздоблювальні роботи та інші), що виконуються Підрядником за цим об’єктом.
×
-
Назва доказу:
довідка досвід
-
Повʼязаний документ:
довідка досвід
-
-
Назва доказу:
довідка досвід
-
Повʼязаний документ:
довідка досвід
-
-
Назва доказу:
тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
тендерна документація
-
-
Назва доказу:
кваліфікаційні сертифікати
-
Повʼязаний документ:
кваліфікаційні сертифікати
-
-
Назва доказу:
керівні принципи
-
Повʼязаний документ:
керівні принципи
-
-
Назва доказу:
Керівні принципи
-
Повʼязаний документ:
керівні принципи
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради виключити з тендерної документації наступну вимогу: «Документи, що підтверджують компетентність, знання, досвід роботи Учасника з матеріалами та технологіями оздоблювальних, фасадних робіт, інженерних комунікацій. Такими документами можуть слугувати сертифікати навчання від виробників матеріалів, сертифікати проходження семінарів та ін. Учасник повинен бути спроможний виконувати контроль робіт по всім спеціалізаціям (загально-будівельні, інженерні мережі, оздоблювальні роботи та інші), що виконуються Підрядником за цим об’єктом.».