-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015-45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація ( Аварійно-відновлювальні роботи (Капітальний ремонт) двоповерхової житлової будівлі за адресою :Харківська область,Ізюмський район, м.Барвінкове, вул.Б.Хмельницького, 27( Коригування))
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 18 робочих днів
9 415 460.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 077.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 47 077.30 UAH
Період оскарження:
08.08.2025 14:04 - 20.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Номер:
89050bdb85e34a87993461c51ae5165c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-08-007050-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 5-Додаток № 4 .docx 02.09.2025 10:53
- 4-Додаток № 3 .docx 02.09.2025 10:53
- 10-ДОГОВІР З ДОДАТКАМИ.pdf 02.09.2025 10:53
- 8-ПРОТОКОЛ.PDF 02.09.2025 10:53
- 7-Додаток № 6 .docx 02.09.2025 10:53
- 9-КОШТОРИС З ДОДАТКАМИ.pdf 02.09.2025 10:53
- Скарга ФОП БУК ВЛАДИСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ..pdf 02.09.2025 10:53
- 6-Додаток № 5 .docx 02.09.2025 10:53
- 3-Додаток № 2 .docx 02.09.2025 10:53
- 1-Тендерна документація .docx 02.09.2025 10:53
- 11-акт ЗВЯГІНЦЕВ_merged.pdf 02.09.2025 10:53
- 2-Додаток №1 .docx 02.09.2025 10:53
- sign.p7s 02.09.2025 10:57
- рішення від 04.09.2025 № 13624.pdf 04.09.2025 17:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.09.2025 № 14019.pdf 12.09.2025 12:58
- рішення від 11.09.2025 № 14019.pdf 16.09.2025 12:33
- Локальний кошторис 02-001-005 ФОП Бук.PDF 08.09.2025 15:07
- Локальний кошторис 02-001-005.PDF 08.09.2025 15:07
- Договірна ціна ФОП Бук.PDF 08.09.2025 15:07
- Відомість ресурсів ФОП Бук.PDF 08.09.2025 15:07
- Акт ознайомлення .PDF 08.09.2025 15:07
- Пояснювальна записка ФОП Бук.PDF 08.09.2025 15:07
- Відомості ресурсів.PDF 08.09.2025 15:07
- Кошторис.PDF 08.09.2025 15:07
- Пояснення.PDF 08.09.2025 15:07
- Пояснення.docx 08.09.2025 15:07
- Обєктний кошторис ФОП Бук .PDF 08.09.2025 15:07
- Експертний звіт.PDF 08.09.2025 15:07
- Робочий проєкт.PDF 08.09.2025 15:07
- Зведений кошторис.PDF 08.09.2025 15:07
- ПРОТОКОЛ.PDF 19.09.2025 14:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.09.2025 11:17
Дата розгляду скарги:
11.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.09.2025 17:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.09.2025 12:34
Дата виконання рішення Замовником:
19.09.2025 14:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Барвінківське комунальне підприємство "Благоустрій" повідомляє,що відповідно до рішення № 14019-р/пк-пз від 11.09.2025 року скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Бук В.В.( код ЄДРПОУ :3535604939).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c021ccacae444d969aa22d6b00894fd7
Заголовок пункту скарги:
Оскарження рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП "БУК ВЛАДИСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
08 серпня 2025 року Замовником торгів, БАРВІНКІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ", було розпочато конкурентну процедуру закупівлі: відкриті торги (з особливостями), ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-08-007050-a, за предметом закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (Капітальний ремонт) двоповерхової житлової будівлі за адресою :Харківська область,Ізюмський район, м.Барвінкове, вул.Б.Хмельницького, 27( Коригування) (45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) (далі – Процедура закупівлі/Закупівля), на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, далі – Особливості.
22 серпня 2025 року ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ БУК ВЛАДИСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ (далі – Скаржник) виявив бажання взяти участь у Закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції, оформленої відповідно до вимог Тендерної документації Закупівлі, затвердженої Рішенням уповноваженої особи від 08 серпня 2025 року Протокол №221 (далі – Тендерна документація).
Відповідно до даних реєстру пропозицій у Процедурі закупівлі участь приймають дві особи – ФОП "БУК ВЛАДИСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ" (Скаржник) і ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРУМБУД".
Щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника
28 серпня 2025 року Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель рішення відхилити тендерну пропозицію Скаржника, яке Замовник обґрунтовує у ПРОТОКОЛІ № 246 від 28 серпня 2025 року уповноваженої особи (далі – Протокол №246), що міститься у файлі «ПРОТОКОЛ.PDF», наступним чином:
«Учасником - Фізична особа-підприємець Бук Владислав Васильович- у складі тендерної пропозиції надано кошторисну документацію, яка включає договірну ціну, пояснювальну записку, об’єктний кошторис №02-001, локальні кошториси на будівельні роботи №02-001-001, №02-001-002, №02-001-003, №02-001-004, №02-001-005, №02-001-006, №02-001-007, відомість ресурсів до договірної ціни, розрахунок №1-2 загально виробничих витрат до договірної ціни, розрахунок №5 на кошторисний прибуток, розрахунок №6 коштів на покриття адміністративних витрат. Вартість тендерної пропозиції учасника на виконання робіт-це договірна ціна на весь обсяг робіт, яку учасник згоден виконати. Обсяг та перелік робіт визначається замовником у технічному завданні. Локальний кошторис визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по об’єктах і складається на підставі обсягів робіт, визначених проєктною документацією (п. 1.1. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 1.11.2021 року №281). Дані з локальних кошторисів на окремі види будівельних робіт та витрати підсумовують в об’єктному кошторисі-документі, який визначає кошторисну вартість об’єкта.
Обов’язковою умовою у тендерній документації (Додаток №1 до тендерної документації) є ознайомлення учасником з проєктною документацією для визначення детального обсягу виконання робіт та подання тендерної пропозиції. У тендерній пропозиції учасником- Фізична особа-підприємець Бук Владислав Васильович - надано акт ознайомлення від 21.08.2025 року представником учасника Звягінцевим С.А., з проєктно-кошторисною документацією та експертним звітом для визначення детального обсягу виконання робіт за предметом закупівлі : Аварійно-відновлювальні роботи (Капітальний ремонт) двоповерхової житлової будівлі за адресою: Харківська область, Ізюмський район і, м.Барвінкове, вул.Б.Хмельницького, 27 (Коригування) (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація). При розгляді кошторисної документації учасника- Фізична особа-підприємець Бук Владислав Васильович- ( договірна ціна,локальний кошторис №02-001-005, об’єктний кошторис №02-001, відомості ресурсів) замовником виявлено невідповідність розрахунків у частині кошторисних витрат учасника на придбання устаткування,меблів та інвентарю ( котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком Vallant ecoTEC plus VU 10CS/1-5 (N-INT2), що не відповідає кошторисній частині проектно-кошторисної документації, яка виготовлена ТОВ «Інститут розбудови та розвитку» та експертному звіту ТОВ «Київська Експертиза» на аварійно-відновлювальні роботи (Капітальний ремонт) двоповерхової житлової будівлі за адресою : Харківська область, Ізюмський район і, м.Барвінкове, вул.Б.Хмельницького, 27. Проєктно-кошторисна документація є комплексом проєктних рішень, що визначають усі технічні, архітектурні та кошторисні аспекти будівництва і є обов’язковою для проведення закупівель робіт згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» та іншого законодавства України.Проєктно-кошторисна документація є невід’ємною частиною тендерної документації,що забезпечує її повноту, а також є запорукою успішного проведення тендеру та реалізації проєкту. Слід зазначити,що вказані замовником невідповідності стосуються саме предмета закупівлі та/або його характеристик, виправлення яких може призвести до зміни предмета закупівлі».
Однак, із зазначеним рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника Скаржник не може погодитись з огляду на наступне.
Так, відповідно до Додатку №1 до тендерної документації:
«Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1). Кошторисну документацію, яка включає:
- договірну ціну (динамічну),
- пояснювальну записку до Договірної ціни,
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до Технічного завдання замовника),
- підсумкову відомість ресурсів до Договірної ціни,
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису,
- розрахунки до Договірної ціни на витрати, які включені до вартості пропозиції (розрахунок прибутку, адміністративних витрат, тощо).
Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК у версіях або в інших ліцензійних програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) з ціноутворення, з врахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”, скріплена печаткою та підписана Учасником.
Загальна вартість пропозиції (Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі) є Договірною ціною на об’єкт будівництва. Договірна ціна визначається без урахування витрат на технічний та авторський нагляд.
2). Обов'язковою умовою участі в процедурі закупівлі є ознайомлення учасника з проектною документацією для визначення детального обсягу виконання робіт та подання тендерної пропозиції. Ознайомлення з проектною документацією здійснюється уповноваженими на це представниками учасника без ідентифікації назви учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють ознайомлення з проектною документацією повинні надати представнику замовника документ, що посвідчує таку особу, та документ про вищу будівельну освіту для забезпечення підписання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з проектною документацією із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, сканкопія якого надається у складі тендерної пропозиції.
Інші вимоги:
Обсяг та перелік робіт визначається замовником у Технічному завданні. Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не весь перелік робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) згідно з документацією закупівлі або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником.
На підтвердження згоди учасника із вказаним Технічним завданням до предмету закупівлі замовника учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає відповідну Довідку/Лист в довільній формі у складі своєї тендерної пропозиції».
Згідно із Технічним завданням, викладеним у Додатку 1 до Тендерної документації, відомість об’ємів робіт, зокрема, включає пункт 3 розділу ІУ «Установлення опалювальних конвекторів (Котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком)»:
3. Вузол підключення газового котла
47 КР15-90-3 Установлення опалювальних конвекторів (Котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком) 100 кВт конвекторів 0,8
Також, згідно із Технічним завданням, викладеним у Додатку 1 до Тендерної документації, перелік матеріалів включає пункт 4 розділу 4 «Котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком Vaillant ecoTECplus VU 10CS/1-5 (N-INT2) 8,0 шт»:
4 241996-20606 Котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком Vaillant ecoTECplus VU 10CS/1-5 (N-INT2) шт 8,0
Таким чином, умови Закупівлі передбачали роботи із встановлення Котла одноконтурного опалювального 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком Vaillant ecoTECplus VU 10CS/1-5 (N-INT2) 8,0 шт., що знаходився у переліку матеріалів Технічного завдання. Будь-яких положень, що цей котел учасникам Закупівлі не потрібно враховувати у розрахунках у частині кошторисних витрат учасника Технічне завдання не містило.
На виконання та з урахуванням вищенаведених умов Додатку №1 до Тендерної документації Скаржником у складі тендерної пропозиції подано, зокрема:
1) Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-004, у пункті 47 розділу №3 зазначено роботи з «Установлення опалювальних конвекторів (Котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком)»:
Розділ №3 ВУЗОЛ ПІДКЛЮЧЕННЯ ГАЗОВОГО КОТЛА
47 КР15-90-3 Установлення опалювальних конвекторів (Котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком) 100 кВт конвекторів 0,8
2) Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-001-005, у якому зазначено «Котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком Vaillant ecoTECplus VU» у кількості 8,0 шт.:
№ Ч.ч. Документ, що обгрунтовує ціну Найменування і характеристики устаткування, меблів та інвентарю, маса одиниці устаткування Одиниця виміру Кількість Вартість одиниці, грн. Загальна вартість, грн.
1 2 3 4 5 6 7
1 241996-20606 Котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком Vaillant ecoTECplus VU 10CS/1-5 (N-INT2) шт 8,0 72 000,00 576 000,00
3) Об’єктний кошторис № 02-001, у якому серед найменувань робіт і витрат зазначено «Придбання устаткування для систем опалення та вентиляції» кошторисною вартістю і всього, тис. грн.: 576,00000;
4) Договірну ціну, у пункті 9 Розділу ІІ якої враховано «витрати з придбання та доставки устаткування, що монтується», вартістю, тис. грн.: 576,00000;
5) Дефектний акт, пунктом 160 якого передбачено роботи з «Установлення опалювальних конвекторів (Котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком)»:
160 Установлення опалювальних конвекторів (Котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком) кВт конвекторів 80
6) Відомість ресурсів, у пункті 1 розділу V (Устаткування) якої зазначено «Котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком Vaillant ecoTECplus VU 10CS/1-5 (N-INT2) Країна походження: Україна»:
1 241996-20606 Котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком Vaillant ecoTECplus VU 10CS/1-5 (N-INT2)
Країна походження: Україна шт 8,0
Таким чином, Скаржник подав у складі тендерної пропозиції кошторисну документацію, яка враховує придбання та встановлення Котла одноконтурного опалювального 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком Vaillant ecoTECplus VU 10CS/1-5 (N-INT2) у кількості 8,0 шт., що відповідає Технічному завданню (Додаток №1 до Тендерної документації).
Разом з тим, відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно із частиною першою статті 22 Закону, тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Як слідує із даних електронної системи закупівель, 08 серпня 2025 року Замовником оприлюднено оголошення про проведення Процедури закупівлі (UA-2025-08-08-007050-a) і тендерну документацію, що складається з наступних семи файлів:
1) «Тендерна документація .docx»;
2) «Додаток №1 .docx»;
3) «Додаток № 2 .docx»;
4) «Додаток № 3 .docx»;
5) «Додаток № 4 .docx»;
6) «Додаток № 5 .docx»;
7) «Додаток № 6 .docx».
ЗМІСТ Тендерної документації:
«Розділ І. Загальні положення
1. Терміни, які вживаються в тендерній документації
2. Інформація про Замовника
2.1.1. Повне найменування
2.2. 2.Місцезнаходження
2.3. Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з Учасниками процедури закупівель
1.3. Процедура закупівлі
1.4. Інформація про предмет закупівлі
1.4.1. Назва предмета закупівлі
1.4.2. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції
1.4.3. Місце та обсяг виконання робіт
1.4.4. Строк виконання робіт
1.4.5.Очікувана вартість закупівлі
1.4.6.Умови оплати робіт
1.4.7.Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва
1.6. Недискримінація Учасників
1.7. Інформація про валюту, у якій повинна бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції
1.8. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції
Розділ ІІ. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
2.1. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
3.2. Забезпечення тендерної пропозиції.
3.3. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції.
3.4. Строк,протягом якого тендерні пропозиції є дійсними.
3.5. Кваліфікаційні критерії до учасників.
3.6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація.
3.7.Інформація про субпідрядника/ співвиконавця.
3.8.Вимоги щодо формування ціни тендерної пропозиції.
3.9.Вимоги щодо локалізації(застосовується у разі набуття замовником у власність відповідних товарів).
3.10. Унесення змін або відкликання тендерної пропозиції учасником.
Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції
4.1. Кінцевий строк подання тендерної пропозиції.
4.2. Електронний аукціон.
Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції
5.1.Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
5.2.Порядок розгляду тендерної пропозиції
5.3.Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок.
5.4. Інша інформація та умови
5.5.Дії замовника в разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах,що подані учасником процедури закупівлі в тендерній пропозиції та /або подання яких передбачено тендерною документацією.
5.6.Відхилення тендерної пропозиції та підстави для відмови в участі.
Розділ VI. Результати процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю
6.1. Відміна торгів.
6.2.Документи, які переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику
6.3. Строк укладання договору про закупівлю
6.4.Вимоги щодо формування договірної ціни
6.5. Проєкт договору про закупівлю
6.6.Умови договору про закупівлю та порядок внесення до них змін
6.7. Дії Замовника при відмові переможця процедури закупівлі підписати договір про закупівлю
6.8. Забезпечення виконання договору про закупівлю
ДОДАТКИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
(ОПРИЛЮДНЮЮТЬСЯ ОКРЕМИМИ ФАЙЛАМИ):
ДОДАТОК 1 – ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ;
ДОДАТОК 2 - ДОВІДКА ЩОДО СУБПІДРЯДНИКА/СПІВВИКОНАВЦЯ
ДОДАТОК 3 – ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ, УСТАНОВЛЕННИМ ПУНКТОМ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ, ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
ДОДАТОК 4- ПРОЄКТ ДОГОВОРУ
ДОДАТОК 5 -ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА
ДОДАТОК 6 – ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД ПЕРЕМОЖЦЯ».
Жоден із вищенаведених файлів Тендерної документації не включав кошторисну частину проектно-кошторисної документації, яка виготовлена ТОВ «Інститут розбудови та розвитку», та експертний звіт ТОВ «Київська Експертиза» на аварійно-відновлювальні роботи (Капітальний ремонт) двоповерхової житлової будівлі за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м.Барвінкове, вул.Б.Хмельницького, 27, на які посилається Замовник у Протоколі №246 як на документи, яким ніби не відповідає тендерна пропозиція Скаржника. При цьому, за даними Скаржника, Замовник вперше оперує цими документами в рамках Процедури закупівлі – ані у Тендерній документації, ані під час ознайомлення представником Скаржника із проектно-кошторисною документацією Замовник не наводив та не надавав Скаржникові чи його представникові кошторисну частину проектно-кошторисної документації, яка виготовлена ТОВ «Інститут розбудови та розвитку», та експертний звіт ТОВ «Київська Експертиза» на аварійно-відновлювальні роботи (Капітальний ремонт) двоповерхової житлової будівлі за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м.Барвінкове, вул.Б.Хмельницького, 27.
Так, у складі тендерної пропозиції Скаржника міститься Акт Ознайомлення учасника з проектною документацією для визначення детального обсягу виконання робіт та подання тендерної пропозиції: Аварійно-відновлювальні роботи (Капітальний ремонт) двоповерхової житлової будівлі за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м.Барвінкове, вул.Б.Хмельницького, 27 (Коригування) від 21.08.2025, у якому вказано про ознайомлення з проектною документацією для визначення детального обсягу виконання робіт та подання тендерної пропозиції на вищезазначений об’єкт представником Учасника. Однак, у цьому Акті немає жодної згадки ані про кошторисну частину проектно-кошторисної документації, яка виготовлена ТОВ «Інститут розбудови та розвитку», ані про експертний звіт ТОВ «Київська Експертиза» на аварійно-відновлювальні роботи (Капітальний ремонт) двоповерхової житлової будівлі за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м.Барвінкове, вул.Б.Хмельницького, 27, на які посилається Замовник у Протоколі №246.
Таким чином, у Протоколі №246 Замовник наводить недостовірні відомості, стверджуючи про надання у складі тендерної пропозиції Скаржника акта ознайомлення представником учасника Звягінцевим С.А. з експертним звітом.
До того ж, проектна документація, яка надавалась на ознайомлення представникові Скаржника Звягінцеву Станіславу Анатолійовичу, повністю відповідала Технічному завданню та включала вищенаведені умови щодо здійснення робіт із встановлення Котла одноконтурного опалювального 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком Vaillant ecoTECplus VU 10CS/1-5 (N-INT2) 8,0 шт., що також знаходився у переліку матеріалів Технічного завдання. Будь-яких вказівок на те, що цей котел не потрібно враховувати у розрахунках у частині кошторисних витрат учасника Замовник не давав.
Підсумовуючи викладене, по суті Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника внаслідок невідповідності його тендерної пропозиції документам, які не були складовою Тендерної документації, зміст яких Скаржникові не відомий, які відсутні в електронній системі закупівель в умовах Закупівлі. Під час підготовки тендерної пропозиції Скаржник чітко й неухильно керувався оприлюдненими Замовником в електронній системі закупівель умовами Тендерної документації (зокрема, Технічним завданням), зміст яких узгоджувався із змістом проектної документації, яка надавалась на ознайомлення представникові Скаржника Звягінцеву Станіславу Анатолійовичу 21.08.2025.
Отже, Замовник неправомірно та безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив вимоги пункту 44 Особливостей.
22 серпня 2025 року ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ БУК ВЛАДИСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ (далі – Скаржник) виявив бажання взяти участь у Закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції, оформленої відповідно до вимог Тендерної документації Закупівлі, затвердженої Рішенням уповноваженої особи від 08 серпня 2025 року Протокол №221 (далі – Тендерна документація).
Відповідно до даних реєстру пропозицій у Процедурі закупівлі участь приймають дві особи – ФОП "БУК ВЛАДИСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ" (Скаржник) і ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРУМБУД".
Щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника
28 серпня 2025 року Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель рішення відхилити тендерну пропозицію Скаржника, яке Замовник обґрунтовує у ПРОТОКОЛІ № 246 від 28 серпня 2025 року уповноваженої особи (далі – Протокол №246), що міститься у файлі «ПРОТОКОЛ.PDF», наступним чином:
«Учасником - Фізична особа-підприємець Бук Владислав Васильович- у складі тендерної пропозиції надано кошторисну документацію, яка включає договірну ціну, пояснювальну записку, об’єктний кошторис №02-001, локальні кошториси на будівельні роботи №02-001-001, №02-001-002, №02-001-003, №02-001-004, №02-001-005, №02-001-006, №02-001-007, відомість ресурсів до договірної ціни, розрахунок №1-2 загально виробничих витрат до договірної ціни, розрахунок №5 на кошторисний прибуток, розрахунок №6 коштів на покриття адміністративних витрат. Вартість тендерної пропозиції учасника на виконання робіт-це договірна ціна на весь обсяг робіт, яку учасник згоден виконати. Обсяг та перелік робіт визначається замовником у технічному завданні. Локальний кошторис визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по об’єктах і складається на підставі обсягів робіт, визначених проєктною документацією (п. 1.1. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 1.11.2021 року №281). Дані з локальних кошторисів на окремі види будівельних робіт та витрати підсумовують в об’єктному кошторисі-документі, який визначає кошторисну вартість об’єкта.
Обов’язковою умовою у тендерній документації (Додаток №1 до тендерної документації) є ознайомлення учасником з проєктною документацією для визначення детального обсягу виконання робіт та подання тендерної пропозиції. У тендерній пропозиції учасником- Фізична особа-підприємець Бук Владислав Васильович - надано акт ознайомлення від 21.08.2025 року представником учасника Звягінцевим С.А., з проєктно-кошторисною документацією та експертним звітом для визначення детального обсягу виконання робіт за предметом закупівлі : Аварійно-відновлювальні роботи (Капітальний ремонт) двоповерхової житлової будівлі за адресою: Харківська область, Ізюмський район і, м.Барвінкове, вул.Б.Хмельницького, 27 (Коригування) (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація). При розгляді кошторисної документації учасника- Фізична особа-підприємець Бук Владислав Васильович- ( договірна ціна,локальний кошторис №02-001-005, об’єктний кошторис №02-001, відомості ресурсів) замовником виявлено невідповідність розрахунків у частині кошторисних витрат учасника на придбання устаткування,меблів та інвентарю ( котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком Vallant ecoTEC plus VU 10CS/1-5 (N-INT2), що не відповідає кошторисній частині проектно-кошторисної документації, яка виготовлена ТОВ «Інститут розбудови та розвитку» та експертному звіту ТОВ «Київська Експертиза» на аварійно-відновлювальні роботи (Капітальний ремонт) двоповерхової житлової будівлі за адресою : Харківська область, Ізюмський район і, м.Барвінкове, вул.Б.Хмельницького, 27. Проєктно-кошторисна документація є комплексом проєктних рішень, що визначають усі технічні, архітектурні та кошторисні аспекти будівництва і є обов’язковою для проведення закупівель робіт згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» та іншого законодавства України.Проєктно-кошторисна документація є невід’ємною частиною тендерної документації,що забезпечує її повноту, а також є запорукою успішного проведення тендеру та реалізації проєкту. Слід зазначити,що вказані замовником невідповідності стосуються саме предмета закупівлі та/або його характеристик, виправлення яких може призвести до зміни предмета закупівлі».
Однак, із зазначеним рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника Скаржник не може погодитись з огляду на наступне.
Так, відповідно до Додатку №1 до тендерної документації:
«Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1). Кошторисну документацію, яка включає:
- договірну ціну (динамічну),
- пояснювальну записку до Договірної ціни,
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до Технічного завдання замовника),
- підсумкову відомість ресурсів до Договірної ціни,
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису,
- розрахунки до Договірної ціни на витрати, які включені до вартості пропозиції (розрахунок прибутку, адміністративних витрат, тощо).
Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК у версіях або в інших ліцензійних програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) з ціноутворення, з врахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”, скріплена печаткою та підписана Учасником.
Загальна вартість пропозиції (Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі) є Договірною ціною на об’єкт будівництва. Договірна ціна визначається без урахування витрат на технічний та авторський нагляд.
2). Обов'язковою умовою участі в процедурі закупівлі є ознайомлення учасника з проектною документацією для визначення детального обсягу виконання робіт та подання тендерної пропозиції. Ознайомлення з проектною документацією здійснюється уповноваженими на це представниками учасника без ідентифікації назви учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють ознайомлення з проектною документацією повинні надати представнику замовника документ, що посвідчує таку особу, та документ про вищу будівельну освіту для забезпечення підписання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з проектною документацією із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, сканкопія якого надається у складі тендерної пропозиції.
Інші вимоги:
Обсяг та перелік робіт визначається замовником у Технічному завданні. Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не весь перелік робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) згідно з документацією закупівлі або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником.
На підтвердження згоди учасника із вказаним Технічним завданням до предмету закупівлі замовника учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає відповідну Довідку/Лист в довільній формі у складі своєї тендерної пропозиції».
Згідно із Технічним завданням, викладеним у Додатку 1 до Тендерної документації, відомість об’ємів робіт, зокрема, включає пункт 3 розділу ІУ «Установлення опалювальних конвекторів (Котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком)»:
3. Вузол підключення газового котла
47 КР15-90-3 Установлення опалювальних конвекторів (Котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком) 100 кВт конвекторів 0,8
Також, згідно із Технічним завданням, викладеним у Додатку 1 до Тендерної документації, перелік матеріалів включає пункт 4 розділу 4 «Котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком Vaillant ecoTECplus VU 10CS/1-5 (N-INT2) 8,0 шт»:
4 241996-20606 Котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком Vaillant ecoTECplus VU 10CS/1-5 (N-INT2) шт 8,0
Таким чином, умови Закупівлі передбачали роботи із встановлення Котла одноконтурного опалювального 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком Vaillant ecoTECplus VU 10CS/1-5 (N-INT2) 8,0 шт., що знаходився у переліку матеріалів Технічного завдання. Будь-яких положень, що цей котел учасникам Закупівлі не потрібно враховувати у розрахунках у частині кошторисних витрат учасника Технічне завдання не містило.
На виконання та з урахуванням вищенаведених умов Додатку №1 до Тендерної документації Скаржником у складі тендерної пропозиції подано, зокрема:
1) Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-004, у пункті 47 розділу №3 зазначено роботи з «Установлення опалювальних конвекторів (Котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком)»:
Розділ №3 ВУЗОЛ ПІДКЛЮЧЕННЯ ГАЗОВОГО КОТЛА
47 КР15-90-3 Установлення опалювальних конвекторів (Котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком) 100 кВт конвекторів 0,8
2) Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-001-005, у якому зазначено «Котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком Vaillant ecoTECplus VU» у кількості 8,0 шт.:
№ Ч.ч. Документ, що обгрунтовує ціну Найменування і характеристики устаткування, меблів та інвентарю, маса одиниці устаткування Одиниця виміру Кількість Вартість одиниці, грн. Загальна вартість, грн.
1 2 3 4 5 6 7
1 241996-20606 Котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком Vaillant ecoTECplus VU 10CS/1-5 (N-INT2) шт 8,0 72 000,00 576 000,00
3) Об’єктний кошторис № 02-001, у якому серед найменувань робіт і витрат зазначено «Придбання устаткування для систем опалення та вентиляції» кошторисною вартістю і всього, тис. грн.: 576,00000;
4) Договірну ціну, у пункті 9 Розділу ІІ якої враховано «витрати з придбання та доставки устаткування, що монтується», вартістю, тис. грн.: 576,00000;
5) Дефектний акт, пунктом 160 якого передбачено роботи з «Установлення опалювальних конвекторів (Котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком)»:
160 Установлення опалювальних конвекторів (Котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком) кВт конвекторів 80
6) Відомість ресурсів, у пункті 1 розділу V (Устаткування) якої зазначено «Котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком Vaillant ecoTECplus VU 10CS/1-5 (N-INT2) Країна походження: Україна»:
1 241996-20606 Котел одноконтурний опалювальний 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком Vaillant ecoTECplus VU 10CS/1-5 (N-INT2)
Країна походження: Україна шт 8,0
Таким чином, Скаржник подав у складі тендерної пропозиції кошторисну документацію, яка враховує придбання та встановлення Котла одноконтурного опалювального 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком Vaillant ecoTECplus VU 10CS/1-5 (N-INT2) у кількості 8,0 шт., що відповідає Технічному завданню (Додаток №1 до Тендерної документації).
Разом з тим, відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно із частиною першою статті 22 Закону, тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Як слідує із даних електронної системи закупівель, 08 серпня 2025 року Замовником оприлюднено оголошення про проведення Процедури закупівлі (UA-2025-08-08-007050-a) і тендерну документацію, що складається з наступних семи файлів:
1) «Тендерна документація .docx»;
2) «Додаток №1 .docx»;
3) «Додаток № 2 .docx»;
4) «Додаток № 3 .docx»;
5) «Додаток № 4 .docx»;
6) «Додаток № 5 .docx»;
7) «Додаток № 6 .docx».
ЗМІСТ Тендерної документації:
«Розділ І. Загальні положення
1. Терміни, які вживаються в тендерній документації
2. Інформація про Замовника
2.1.1. Повне найменування
2.2. 2.Місцезнаходження
2.3. Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з Учасниками процедури закупівель
1.3. Процедура закупівлі
1.4. Інформація про предмет закупівлі
1.4.1. Назва предмета закупівлі
1.4.2. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції
1.4.3. Місце та обсяг виконання робіт
1.4.4. Строк виконання робіт
1.4.5.Очікувана вартість закупівлі
1.4.6.Умови оплати робіт
1.4.7.Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва
1.6. Недискримінація Учасників
1.7. Інформація про валюту, у якій повинна бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції
1.8. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції
Розділ ІІ. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
2.1. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
3.2. Забезпечення тендерної пропозиції.
3.3. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції.
3.4. Строк,протягом якого тендерні пропозиції є дійсними.
3.5. Кваліфікаційні критерії до учасників.
3.6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація.
3.7.Інформація про субпідрядника/ співвиконавця.
3.8.Вимоги щодо формування ціни тендерної пропозиції.
3.9.Вимоги щодо локалізації(застосовується у разі набуття замовником у власність відповідних товарів).
3.10. Унесення змін або відкликання тендерної пропозиції учасником.
Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції
4.1. Кінцевий строк подання тендерної пропозиції.
4.2. Електронний аукціон.
Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції
5.1.Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
5.2.Порядок розгляду тендерної пропозиції
5.3.Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок.
5.4. Інша інформація та умови
5.5.Дії замовника в разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах,що подані учасником процедури закупівлі в тендерній пропозиції та /або подання яких передбачено тендерною документацією.
5.6.Відхилення тендерної пропозиції та підстави для відмови в участі.
Розділ VI. Результати процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю
6.1. Відміна торгів.
6.2.Документи, які переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику
6.3. Строк укладання договору про закупівлю
6.4.Вимоги щодо формування договірної ціни
6.5. Проєкт договору про закупівлю
6.6.Умови договору про закупівлю та порядок внесення до них змін
6.7. Дії Замовника при відмові переможця процедури закупівлі підписати договір про закупівлю
6.8. Забезпечення виконання договору про закупівлю
ДОДАТКИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
(ОПРИЛЮДНЮЮТЬСЯ ОКРЕМИМИ ФАЙЛАМИ):
ДОДАТОК 1 – ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ;
ДОДАТОК 2 - ДОВІДКА ЩОДО СУБПІДРЯДНИКА/СПІВВИКОНАВЦЯ
ДОДАТОК 3 – ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ, УСТАНОВЛЕННИМ ПУНКТОМ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ, ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
ДОДАТОК 4- ПРОЄКТ ДОГОВОРУ
ДОДАТОК 5 -ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА
ДОДАТОК 6 – ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД ПЕРЕМОЖЦЯ».
Жоден із вищенаведених файлів Тендерної документації не включав кошторисну частину проектно-кошторисної документації, яка виготовлена ТОВ «Інститут розбудови та розвитку», та експертний звіт ТОВ «Київська Експертиза» на аварійно-відновлювальні роботи (Капітальний ремонт) двоповерхової житлової будівлі за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м.Барвінкове, вул.Б.Хмельницького, 27, на які посилається Замовник у Протоколі №246 як на документи, яким ніби не відповідає тендерна пропозиція Скаржника. При цьому, за даними Скаржника, Замовник вперше оперує цими документами в рамках Процедури закупівлі – ані у Тендерній документації, ані під час ознайомлення представником Скаржника із проектно-кошторисною документацією Замовник не наводив та не надавав Скаржникові чи його представникові кошторисну частину проектно-кошторисної документації, яка виготовлена ТОВ «Інститут розбудови та розвитку», та експертний звіт ТОВ «Київська Експертиза» на аварійно-відновлювальні роботи (Капітальний ремонт) двоповерхової житлової будівлі за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м.Барвінкове, вул.Б.Хмельницького, 27.
Так, у складі тендерної пропозиції Скаржника міститься Акт Ознайомлення учасника з проектною документацією для визначення детального обсягу виконання робіт та подання тендерної пропозиції: Аварійно-відновлювальні роботи (Капітальний ремонт) двоповерхової житлової будівлі за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м.Барвінкове, вул.Б.Хмельницького, 27 (Коригування) від 21.08.2025, у якому вказано про ознайомлення з проектною документацією для визначення детального обсягу виконання робіт та подання тендерної пропозиції на вищезазначений об’єкт представником Учасника. Однак, у цьому Акті немає жодної згадки ані про кошторисну частину проектно-кошторисної документації, яка виготовлена ТОВ «Інститут розбудови та розвитку», ані про експертний звіт ТОВ «Київська Експертиза» на аварійно-відновлювальні роботи (Капітальний ремонт) двоповерхової житлової будівлі за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м.Барвінкове, вул.Б.Хмельницького, 27, на які посилається Замовник у Протоколі №246.
Таким чином, у Протоколі №246 Замовник наводить недостовірні відомості, стверджуючи про надання у складі тендерної пропозиції Скаржника акта ознайомлення представником учасника Звягінцевим С.А. з експертним звітом.
До того ж, проектна документація, яка надавалась на ознайомлення представникові Скаржника Звягінцеву Станіславу Анатолійовичу, повністю відповідала Технічному завданню та включала вищенаведені умови щодо здійснення робіт із встановлення Котла одноконтурного опалювального 10 кВт з групою безпеки, насосом, розширювальним баком Vaillant ecoTECplus VU 10CS/1-5 (N-INT2) 8,0 шт., що також знаходився у переліку матеріалів Технічного завдання. Будь-яких вказівок на те, що цей котел не потрібно враховувати у розрахунках у частині кошторисних витрат учасника Замовник не давав.
Підсумовуючи викладене, по суті Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника внаслідок невідповідності його тендерної пропозиції документам, які не були складовою Тендерної документації, зміст яких Скаржникові не відомий, які відсутні в електронній системі закупівель в умовах Закупівлі. Під час підготовки тендерної пропозиції Скаржник чітко й неухильно керувався оприлюдненими Замовником в електронній системі закупівель умовами Тендерної документації (зокрема, Технічним завданням), зміст яких узгоджувався із змістом проектної документації, яка надавалась на ознайомлення представникові Скаржника Звягінцеву Станіславу Анатолійовичу 21.08.2025.
Отже, Замовник неправомірно та безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив вимоги пункту 44 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Акт Ознайомлення учасника з проектною документацією (з пропозиції Скаржника).
-
Повʼязаний документ:
11-акт ЗВЯГІНЦЕВ_merged.pdf
-
-
Назва доказу:
10. Проєкт договору та кошторисна документація (з пропозиції Скаржника).
-
Повʼязаний документ:
10-ДОГОВІР З ДОДАТКАМИ.pdf
-
-
Назва доказу:
9. Кошторисна документація (з пропозиції Скаржника).
-
Повʼязаний документ:
9-КОШТОРИС З ДОДАТКАМИ.pdf
-
-
Назва доказу:
8. ПРОТОКОЛ № 246 від 28 серпня 2025 року уповноваженої особи.
-
Повʼязаний документ:
8-ПРОТОКОЛ.PDF
-
-
Назва доказу:
7. Додаток №6 до тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
7-Додаток № 6 .docx
-
-
Назва доказу:
6. Додаток №5 до тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
6-Додаток № 5 .docx
-
-
Назва доказу:
5. Додаток №4 до тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
5-Додаток № 4 .docx
-
-
Назва доказу:
4. Додаток №3 до тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
4-Додаток № 3 .docx
-
-
Назва доказу:
3. Додаток №2 до тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
3-Додаток № 2 .docx
-
-
Назва доказу:
2. Додаток №1 до тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
2-Додаток №1 .docx
-
-
Назва доказу:
1. Тендерна документація Закупівлі (без додатків).
-
Повʼязаний документ:
1-Тендерна документація .docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Приймаючи до уваги, що вищевикладені порушення встановленого порядку проведення Процедури закупівлі, в тому числі неправомірне відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦЯ БУКА ВЛАДИСЛАВА ВАСИЛЬОВИЧА, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, впливають на об’єктивність визначення переможця Процедури закупівлі, призводять до порушення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника – ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦЯ БУКА ВЛАДИСЛАВА ВАСИЛЬОВИЧА, якого Замовник своїм неправомірними рішеннями про відхилення тендерної пропозиції Скаржника фактично позбавив можливості участі у Процедурі закупівлі на конкурентних засадах із рівним ставленням до кожного з учасників, об’єктивним та неупередженим визначенням переможця Процедури закупівлі, – керуючись статтями 24, 40 та 55 Конституції України, статтями 1, 5, 18, 22, 26, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 31, 33, 44, 55-67 Особливостей, ПРОШУ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень порядку проведення Процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника, БАРВІНКІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ", скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦЯ БУКА ВЛАДИСЛАВА ВАСИЛЬОВИЧА, викладене в електронній системі закупівель.
Запити Органу оскарження
Номер:
2bade3966b5746e59b64f0c8b18400d8
Тема запиту:
Пояснення на Рішення АМКУ №13624-р-пк-пз від 04.09.2025 року
Текст запиту:
По суті скарги ФО-П БУК ВЛАДИСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ (далі – Скаржник) можемо пояснити наступне:
1. Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" проектна документація – затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Проєктна документація на "Аварійно-відновлювальні роботи (Капітальний ремонт) двоповерхової житлової будівлі за адресою :Харківська область,Ізюмський район, м.Барвінкове, вул.Б.Хмельницького, 27( Коригування)(ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)" складається із робочого проєкту (загальна пояснювальна записка 5023-1 ПЗ,архітектурні рішення 5023-1-АР,конструкції залізобетонні 5023-1-КБ,внутрішні мережі водопостачання та каналізації 5023-1-ВК,опалення і вентиляція 5023-1-ОВ,електротехнічні рішення 5023-1-ЕТР,блискавкозахист 5023-1-БЗ),звіту ТЗ-5023-1, кошторисної документації Том 2 Робочого проєкту 5045-К, яка виготовлена ТОВ "Інститут розбудови та розвитку " та експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації №420-К-25 від 08.07.2025 року, який виданий ТОВ "Київська експертиза". Вищезазначена проєктна документація є основним аспектом для проведення закупівель робіт,що забезпечує її повноту та є запорукою успішного проведення тендеру щодо реалізації проєкту.
В складі тендерної пропозиції Скаржника надано Акт ознайомлення з проектною документацію (файл "акт ЗВЯГІНЦЕВ_merged.pdf"), який складений та підписаний Скаржником. Ознайомлення представником Скаржника з проєктною документацією,яка була надана у повному обсязі, здійснювалось в присутності директора Барвінківського комунального підприємства" Благоустрій". Скаржник не довів того, що саме Замовником не було надано для ознайомлення частину проектної документації.
Таким чином, Скаржник не довів наявність у нього порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Скаржника.
2. У Технічне завдання (Додаток №1 до тендерної документації) Замовником включено орієнтований перелік устаткування в тому числі:
№ з/п Найменування Одиниця виміру кількість
4 241996-20606 Котел одноконтурнийопалювальний 10 кВт з групоюбезпеки, насосом, розширювальним баком Vaillant ecoTECplus VU 10CS/1-5 (N-INT2) шт 8,0
При формуванні технічного завдання Замовником вищезазначені котли враховані для обліку об'ємів робіт з їхнього монтажу. У кошторисі, що є частиною проектної документації, це устаткування зазначене з нульовою вартістю. Для більш детального визначення обсягів виконання робіт у технічному завданні Замовником була внесена обов'язкова умова про ознайомлення з проєктною документацією представником учасника , який має вищу будівельну освіту та досвід у цій сфері.
Частиною 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" учасникам процедури закупівлі надане право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Скаржник таким правом не скористався. Відповідно до частини 8 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації. В даному випадку, питання щодо тендерної документації вже не підлягають розгляду.
Дата опублікування:
08.09.2025 15:07