-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комп’ютерна техніка та обладнання (Комп'ютери, жорсткі диски зовнішні, монітори, клавіатури, мишки, пристрої безперебійного живлення, флеш пам'ять, тонер-картридж ) за кодом ДК 021:2015:30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
УВАГА! Поставка товарів можлива лише однією партією в один етап.
Кваліфікація
від початку періоду пройшов 21 робочий день
239 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 198.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 198.00 UAH
Період оскарження:
08.08.2025 13:23 - 16.08.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга про неправомірне скасування закупівлі
Номер:
bc86934b24494e5ca009ee296e35df1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-08-006280-a.c1
Назва:
Скарга про неправомірне скасування закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.09.2025 № 14191.pdf 17.09.2025 13:33
- рішення від 09.09.2025 № 13819.pdf 09.09.2025 16:31
- Пояснення в АМКУ 10_09_2025.pdf 10.09.2025 11:10
- Пояснення до скарги.pdf 08.09.2025 10:18
- sign.p7s 05.09.2025 15:29
- Протокол від 26_08_2025 р_.pdf 05.09.2025 15:27
- Скарга UA-2025-08-08-006280-a.pdf 05.09.2025 15:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.09.2025 16:04
Дата розгляду скарги:
16.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.09.2025 16:31
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f529e2475d2a4dfeb1c5a744a54d4c49
Заголовок пункту скарги:
Підстави для скасування закупівлі неправомірні
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Детальний аналіз вищевказаної норми вказує на те, що скасування закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей можливе виключно у разі одночасної наявності наступних ознак:
1) наявне порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель;
2) виявлене порушення у сфері публічних закупівель неможливо виправити, що робить продовження закупівлі неможливим.
Разом з цим, підставою для скасування Тендеру Замовником зазначено відсутність повного обсягу технічних характеристик складової персонального комп’ютера (кулера до процесора) і відсутність операційної системи.
Вказані вимоги жодним чином не пов’язані з порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель повинні виражатися у недотриманні процедурних правил проведення публічних закупівель, що закріплені в чинних нормативно-правових актах (Закон України «Про публічні закупівлі», постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування).
Додатково слід зазначити, що через електронну систему закупівель до Замовника зверталися з запитаннями стосовно наявності програмного забезпечення. За результатами розгляду звернення Замовником надано відповідь про те, що будуть внесені зміни до тендерної документації. Разом з цим, жодних змін внесено не було
Детальний аналіз вищевказаної норми вказує на те, що скасування закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей можливе виключно у разі одночасної наявності наступних ознак:
1) наявне порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель;
2) виявлене порушення у сфері публічних закупівель неможливо виправити, що робить продовження закупівлі неможливим.
Разом з цим, підставою для скасування Тендеру Замовником зазначено відсутність повного обсягу технічних характеристик складової персонального комп’ютера (кулера до процесора) і відсутність операційної системи.
Вказані вимоги жодним чином не пов’язані з порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель повинні виражатися у недотриманні процедурних правил проведення публічних закупівель, що закріплені в чинних нормативно-правових актах (Закон України «Про публічні закупівлі», постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування).
Додатково слід зазначити, що через електронну систему закупівель до Замовника зверталися з запитаннями стосовно наявності програмного забезпечення. За результатами розгляду звернення Замовником надано відповідь про те, що будуть внесені зміни до тендерної документації. Разом з цим, жодних змін внесено не було
×
-
Назва доказу:
Протокол замовника в якому зазначені неправомірні підстави для відміни закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Протокол від 26_08_2025 р_.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Просимо зобов’язати Національний музей декоративного мистецтва України скасувати протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 26.08.2025 № 26-2.
Запити Органу оскарження
Номер:
2d77fad304994c56b4543bfa79d8f34a
Тема запиту:
Інформація про проведення Процедури закупівлі (пояснення по суті скарги)
Текст запиту:
) в Додатку №4 до Тендерної документації даної закупівлі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація та інші вимоги до учасника», що зазначений під номером 2 «Персональний комп’ютер», а саме: відсутні деякі технічні характеристики через допущення мною помилки. При оцінці кандидата в закупівлі у процесі аналізу тендерної пропозиції учасника на відповідність технічним, фінансовим та іншим критеріям, було виявлено у порівнянні технічних характеристик предмета закупівлі «Персональний комп’ютер», а саме відсутні у вимогах:
1. Кулер до процесора; 2. Операційна система Microsoft Windows 11 Pro укр, ОЕМ на DVD носії (FQC-10557).
По-друге, операційна система Windows повинна бути встановлена на комп'ютер, щоб він міг працювати, запускати програми та виконувати завдання, оскільки без неї комп'ютер є лише набором компонентів, які не можуть самостійно функціонувати. Оскільки, Замовник є бюджетною установою та згідно Кошторису на 2025 рік отримано з бюджету міста кошти. Це кошти, які спрямовуються на здійснення конкретних програм і заходів, передбачених бюджетом, і для яких встановлено кількісні, часові та цільові обмеження для головного розпорядника бюджетних коштів. Це означає, що бюджетні кошти не можуть використовуватися на будь-які потреби, а лише на ті, що чітко визначені в законі про бюджет і відповідають його цілям. В даному випадку нам виділено кошти в сумі 239 600,00 грн. для придбання комп’ютерної техніки та обладнання (комп'ютери, жорсткі диски зовнішні, монітори, клавіатури, мишки, пристрої безперебійного живлення, флеш пам'ять, тонер-картридж). Оскільки, виправити вищевказану помилку неможливо, мною Уповноваженою особою було прийняте рішення скасувати Закупівлю та оголосити іі повторно, додавши лише відсутні у вимогах даної закупівлі технічні характеристики.
Вказані вище аргументи та доводи підтверджують правоту Замовника, правомірність прийнятого Замовником рішення(нь) і, в свою чергу, спростовують зауваження та твердження Скаржника, викладені у Скарзі.
Дата опублікування:
10.09.2025 11:10
Номер:
0f32af35ad0c491f978ec6c2e704f7eb
Тема запиту:
Пояснення
Текст запиту:
Мною в Додатку №4 та Додатку №1 «Технічна специфікація» що зазначений під номером 2 «Персональний комп’ютер», а саме: відсутні наступні характеристики: 1. Кулер до процесора; 2. Операційна система Microsoft Windows 11 Pro укр, ОЕМ на DVD носії (FQC-10557). Так як Національний музей декоративного мистецтва є бюджетною установою, то бюджетна установа не має права використовувати неліцензійне програмне забезпечення, включаючи Windows, оскільки це є порушенням закону про інтелектуальну власність та може призвести до юридичної та фінансової відповідальності. Використання програмного забезпечення потребує наявності відповідної ліцензії, яка є дозволом правовласника на використання продукту. Оскільки, в бюджетних призначеннях для даної закупівлі нам виділено суму коштів для придбання комп’ютерної техніки, ми повинні в межах цих призначень придбати ці предмети закупівлі. Тому, перед визначенням Переможця закупівлі, мною передано Пропозицію Учасника та технічні характеристики із Додатку №1 та №4 до поточної закупівлі фахівцю з відділу комп’ютерної техніки, який вказав мені на неприпустиму помилку в тендерній документації. Яку виправити неможливо після проведення Аукціону. Лише методом скасування закупівлі та оголошення її повторно.
Дата опублікування:
08.09.2025 10:18