-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 –45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт огорожі (аварійний) в ліцеї №245 «Гелікон» Оболонського району м. Києва, вул. Північна, 26)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 6 днів назад
2 550 505.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 752.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 752.53 UAH
Період оскарження:
08.08.2025 13:23 - 07.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями» в частині дискримінаційних вимог в тендерній документації
Номер:
0775da13aa364de189f51dcd88124395
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-08-006276-a.b1
Назва:
Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями» в частині дискримінаційних вимог в тендерній документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Додаток 2 до ТД - Технічне завдання.docx 19.08.2025 22:39
- 1.1. Гольба І.М. (виконавець робіт).pdf 19.08.2025 22:39
- Скарга.pdf 19.08.2025 22:39
- 2.1. Антипін Є.М. (маляр).pdf 19.08.2025 22:39
- Скарга у ворд.docx 19.08.2025 22:39
- 2.2. Шмигленко електрозварник.pdf 19.08.2025 22:39
- 1. Декларація + ліцензія про провадження господарської діяльності.pdf 19.08.2025 22:39
- 3. Постанова № 1178 від 12.10.2022.pdf 19.08.2025 22:39
- sign.p7s 19.08.2025 23:26
- рішення від 21.08.2025 №12890.pdf 21.08.2025 14:00
- інформація про резолютивну частину рішення від 29.08.2025 №13334.pdf 01.09.2025 12:01
- рішення від 29.08.2025 №13334.pdf 02.09.2025 17:56
- Пояснення по суті скарги.docx 25.08.2025 16:28
- Пояснення по суті скарги.pdf 25.08.2025 16:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.08.2025 23:29
Дата розгляду скарги:
29.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.08.2025 14:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.09.2025 17:56
Дата виконання рішення Замовником:
05.09.2025 13:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником внесено зміни до ТД
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6e9b21b8d18947358df47ffa948b5a42
Заголовок пункту скарги:
Вимога стосовно сертифікату фахівця будівельної галузі відповідно до вимог стандарту СОУ-С-001:2016
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.п. 2.3. п. 2 Табл.1 Додатку 1 у складі пропозиції вимагається:
«Учасник підтверджує наявність у штаті виконавця робіт з наданням посвідчення та протоколу (витягу з протоколу) на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки.
Кваліфікація виконавця робіт підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного сертифікату фахівця будівельної галузі, виданими відповідним органом з сертифікації персоналу за спеціалізацією (професією) – виконавець робіт (відповідно до вимог стандарту СОУ-С-001:2016)»
Отже, умовами тендерної документації встановлено вимогу підтвердити кваліфікацію виконавця робіт шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного сертифікату фахівця будівельної галузі, виданими відповідним органом з сертифікації персоналу за спеціалізацією (професією) – виконавець робіт (відповідно до вимог стандарту СОУ-С-001:2016).
Вважаємо встановлену вимогу дискримінаційною:
Відповідно до ст. 37-1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності": Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до законів України "Про адміністративну процедуру", "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Та згідно з Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» установлено, що у період воєнного стану декларація про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що надає право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності/виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності.
Відповідно до статті 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності": Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Відповідно до статті 17 Закону України "Про архітектурну діяльність": відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлюються Кабінетом Міністрів України. Громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Відповідно до Порядку проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого Постановою від 23 травня 2011 р. No 554: виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури (далі - виконавці), - архітектор, інженер-проектувальник, інженер технічного нагляду та експерт, які здобули вищу освіту за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки.
Скаржник має в наявності Декларацію про провадження господарської діяльності, а також одного виконавця робіт, що дозволяє йому виконувати роботи, передбачені технічним завданням.
Отже, чинними нормами не встановлено, що виконавець робіт повинен отримати сертифікат фахівця будівельної галузі, виданими відповідним органом з сертифікації персоналу за спеціалізацією (професією) – виконавець робіт (відповідно до вимог стандарту СОУ-С-001:2016).
Доказ:
- Декларація на провадження господарської діяльності;
- Наказ про призначення виконавця робіт
«Учасник підтверджує наявність у штаті виконавця робіт з наданням посвідчення та протоколу (витягу з протоколу) на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки.
Кваліфікація виконавця робіт підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного сертифікату фахівця будівельної галузі, виданими відповідним органом з сертифікації персоналу за спеціалізацією (професією) – виконавець робіт (відповідно до вимог стандарту СОУ-С-001:2016)»
Отже, умовами тендерної документації встановлено вимогу підтвердити кваліфікацію виконавця робіт шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного сертифікату фахівця будівельної галузі, виданими відповідним органом з сертифікації персоналу за спеціалізацією (професією) – виконавець робіт (відповідно до вимог стандарту СОУ-С-001:2016).
Вважаємо встановлену вимогу дискримінаційною:
Відповідно до ст. 37-1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності": Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до законів України "Про адміністративну процедуру", "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Та згідно з Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» установлено, що у період воєнного стану декларація про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що надає право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності/виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності.
Відповідно до статті 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності": Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Відповідно до статті 17 Закону України "Про архітектурну діяльність": відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлюються Кабінетом Міністрів України. Громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Відповідно до Порядку проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого Постановою від 23 травня 2011 р. No 554: виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури (далі - виконавці), - архітектор, інженер-проектувальник, інженер технічного нагляду та експерт, які здобули вищу освіту за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки.
Скаржник має в наявності Декларацію про провадження господарської діяльності, а також одного виконавця робіт, що дозволяє йому виконувати роботи, передбачені технічним завданням.
Отже, чинними нормами не встановлено, що виконавець робіт повинен отримати сертифікат фахівця будівельної галузі, виданими відповідним органом з сертифікації персоналу за спеціалізацією (професією) – виконавець робіт (відповідно до вимог стандарту СОУ-С-001:2016).
Доказ:
- Декларація на провадження господарської діяльності;
- Наказ про призначення виконавця робіт
×
-
Назва доказу:
1.1. Гольба І.М. (виконавець робіт)
-
Повʼязаний документ:
1.1. Гольба І.М. (виконавець робіт).pdf
-
-
Назва доказу:
1. Декларація + ліцензія про провадження господарської діяльності
-
Повʼязаний документ:
1. Декларація + ліцензія про провадження господарської діяльності.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації у цій частині
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
34785477b11b4331ae8d3b888d3d2117
Заголовок пункту скарги:
Вимога стосовно кількості працівників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до до п.п. 2.7. п. 2 Табл.1 Додатку 1 у складі пропозиції вимагається:
«Учасник повинен підтвердити наявність у працівників робітничих професій, працевлаштованих на підприємстві учасника посвідчень і протоколів (витягів з протоколів) з охорони праці, а саме:
- допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
- групи електробезпеки не нижче 2-ї;
- допуску до робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07).
З цих працівників обов’язкова наявність зварника або електрогазозварника - не менше 2-х, а також маляра - не менше 2-х.»
Скаржник вважає дану вимогу надмірною та такою, що обмежує коло потенційних учасників.
Предметом даної закупівлі є «код ДК 021:2015 –45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт огорожі (аварійний) в ліцеї №245 «Гелікон» Оболонського району м. Києва, вул. Північна, 26)».
Додатком 2 до тендерної документації встановлено ІНФОРМАЦІЮ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ предмета закупівлі та додатково опубліковано Дефектний акт на капітальний ремонт огорожі (аварійний) в ліцеї № 245 "Гелікон" Оболонського району м. Києва, вул. Північна, 26:
Об'єми робіт
№
Ч.ч.
Найменування робіт і витрат
Одиниця
виміру Кількість Примітка
1 2 3 4 5
1 Демонтаж старої огорожi з сiтчастих панелей по
залiзобетонних стовпах без цоколя м 309
2 Навантаження смiття вручну (залізобетонні стовпи
огорожі після розбірання) т 6,2
3 Перевезення сміття до 30 км т 6,2
4 Установлення металевої огорожi по залiзних стовпах
без цоколя, висотою до 2,2 м м 309
5 Улаштування воріт двостулкових з установленням
металевих стовпів шт 2
6 Улаштування хвiрток шт 2
Підпунком 4.4. п. 4 Розділу Ⅰ тендерної документації встановлено строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – до 31.12.2025 р.
Виходячи із наданого технічного завдання (Додаток 2 до тендерної докуме6нтації) та строку виконання робіт, то чітко видно, що для виконання робіт не потрібна наявність зварника або електрогазозварника - не менше 2-х, а також маляра - не менше 2-х.
Така вимога є дискримінаційною для нас, як для потенційного Учасника торгів, адже участь у закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які мають наявність зварника або електрогазозварника - не менше 2-х, а також маляра - не менше 2-х. Адже технічним завданням та строком виконання робіт чітко встановлено, що така кількість працівників не потрібна.
Дана вимога значно звужує потенційне коло Учасників, тим самим порушує наше право як Учасника, прийняти Участь у закупівлі.
Ми маємо кваліфікованих співробітників, що ніяким чином не заважатиме нам, як Учаснику, надавати послуги ВЧАСНО ТА ЯКІСНО, в тому числі, у разі виникнення непередбачуваних ситуацій.
Замовник не має права втручатися в підприємницьку діяльність Учасників та відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен оприлюднити тендерну документацію, яка не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Учасник самостійно визначає свої можливості щодо спроможності виконання робіт, з огляду на наявність своїх матеріальних та професійних ресурсів.
Виходячи із вищесказаного, Замовником встановлено дискримінаційну вимога щодо наявності зварника або електрогазозварника - не менше 2-х, а також маляра - не менше 2-х. Адже ні технічним завданням (Додаток 2 до тендерної документації), ні строками виконання робіт немає потреби у встановленні такої кількості працівників.
Отже, просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення вимоги: «З цих працівників обов’язкова наявність зварника або електрогазозварника - не менше 2-х, а також маляра - не менше 2-х».
Докази:
1. Наказ про прийняття на роботу Антипін Є. М.
2. Наказ про прийняття на роботу Шмигленко В. Г..
«Учасник повинен підтвердити наявність у працівників робітничих професій, працевлаштованих на підприємстві учасника посвідчень і протоколів (витягів з протоколів) з охорони праці, а саме:
- допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
- групи електробезпеки не нижче 2-ї;
- допуску до робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07).
З цих працівників обов’язкова наявність зварника або електрогазозварника - не менше 2-х, а також маляра - не менше 2-х.»
Скаржник вважає дану вимогу надмірною та такою, що обмежує коло потенційних учасників.
Предметом даної закупівлі є «код ДК 021:2015 –45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт огорожі (аварійний) в ліцеї №245 «Гелікон» Оболонського району м. Києва, вул. Північна, 26)».
Додатком 2 до тендерної документації встановлено ІНФОРМАЦІЮ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ предмета закупівлі та додатково опубліковано Дефектний акт на капітальний ремонт огорожі (аварійний) в ліцеї № 245 "Гелікон" Оболонського району м. Києва, вул. Північна, 26:
Об'єми робіт
№
Ч.ч.
Найменування робіт і витрат
Одиниця
виміру Кількість Примітка
1 2 3 4 5
1 Демонтаж старої огорожi з сiтчастих панелей по
залiзобетонних стовпах без цоколя м 309
2 Навантаження смiття вручну (залізобетонні стовпи
огорожі після розбірання) т 6,2
3 Перевезення сміття до 30 км т 6,2
4 Установлення металевої огорожi по залiзних стовпах
без цоколя, висотою до 2,2 м м 309
5 Улаштування воріт двостулкових з установленням
металевих стовпів шт 2
6 Улаштування хвiрток шт 2
Підпунком 4.4. п. 4 Розділу Ⅰ тендерної документації встановлено строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – до 31.12.2025 р.
Виходячи із наданого технічного завдання (Додаток 2 до тендерної докуме6нтації) та строку виконання робіт, то чітко видно, що для виконання робіт не потрібна наявність зварника або електрогазозварника - не менше 2-х, а також маляра - не менше 2-х.
Така вимога є дискримінаційною для нас, як для потенційного Учасника торгів, адже участь у закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які мають наявність зварника або електрогазозварника - не менше 2-х, а також маляра - не менше 2-х. Адже технічним завданням та строком виконання робіт чітко встановлено, що така кількість працівників не потрібна.
Дана вимога значно звужує потенційне коло Учасників, тим самим порушує наше право як Учасника, прийняти Участь у закупівлі.
Ми маємо кваліфікованих співробітників, що ніяким чином не заважатиме нам, як Учаснику, надавати послуги ВЧАСНО ТА ЯКІСНО, в тому числі, у разі виникнення непередбачуваних ситуацій.
Замовник не має права втручатися в підприємницьку діяльність Учасників та відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен оприлюднити тендерну документацію, яка не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Учасник самостійно визначає свої можливості щодо спроможності виконання робіт, з огляду на наявність своїх матеріальних та професійних ресурсів.
Виходячи із вищесказаного, Замовником встановлено дискримінаційну вимога щодо наявності зварника або електрогазозварника - не менше 2-х, а також маляра - не менше 2-х. Адже ні технічним завданням (Додаток 2 до тендерної документації), ні строками виконання робіт немає потреби у встановленні такої кількості працівників.
Отже, просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення вимоги: «З цих працівників обов’язкова наявність зварника або електрогазозварника - не менше 2-х, а також маляра - не менше 2-х».
Докази:
1. Наказ про прийняття на роботу Антипін Є. М.
2. Наказ про прийняття на роботу Шмигленко В. Г..
×
-
Назва доказу:
2.2. Шмигленко електрозварник
-
Повʼязаний документ:
2.2. Шмигленко електрозварник.pdf
-
-
Назва доказу:
2.1. Антипін Є.М. (маляр)
-
Повʼязаний документ:
2.1. Антипін Є.М. (маляр).pdf
-
-
Назва доказу:
2. Додаток 2 до ТД - Технічне завдання
-
Повʼязаний документ:
2. Додаток 2 до ТД - Технічне завдання.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації у цій частині
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
f1ffedf3d9c34302ae76cbe727e73cbc
Заголовок пункту скарги:
Вимога щодо недотримання чинного законодавства
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації тендерної документації встановлено:
1) п. 4 Розділу Ⅴ тендерної документації: «Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків).
2. п. 1 Розділу Ⅵ тендерної документації: «Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення».
3) п. 1 Розділу Ⅵ тендерної документації: «Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами розгляду та оцінки його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення».
4) п. 3 Розділу Ⅴ тендерної документації: «Ненадання (не завантаження до електронної системи закупівель) Учасником будь – якого документу, який передбачений тендерною документацією, призведе до відхилення тендерної пропозиції».
5) Взагалі відсутня інформація зазначена п 44 Особливостей: щодо «Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту»
Таким чином, Замовником було викладено умови тендерної документації у формі, що не відповідає затвердженим нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Постанова).
Таким чином, Замовником було викладено умови тендерної документації у форматі, що не відповідає Постанові. Отже, Замовником встановлено незаконні та дискримінаційні вимоги для нас, які передбачають можливість відміни торгів відповідно до підстав щодо неможливості усунення порушень, саме в цій частині.
Докази:
1. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178
1) п. 4 Розділу Ⅴ тендерної документації: «Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків).
2. п. 1 Розділу Ⅵ тендерної документації: «Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення».
3) п. 1 Розділу Ⅵ тендерної документації: «Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами розгляду та оцінки його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення».
4) п. 3 Розділу Ⅴ тендерної документації: «Ненадання (не завантаження до електронної системи закупівель) Учасником будь – якого документу, який передбачений тендерною документацією, призведе до відхилення тендерної пропозиції».
5) Взагалі відсутня інформація зазначена п 44 Особливостей: щодо «Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту»
Таким чином, Замовником було викладено умови тендерної документації у формі, що не відповідає затвердженим нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Постанова).
Таким чином, Замовником було викладено умови тендерної документації у форматі, що не відповідає Постанові. Отже, Замовником встановлено незаконні та дискримінаційні вимоги для нас, які передбачають можливість відміни торгів відповідно до підстав щодо неможливості усунення порушень, саме в цій частині.
Докази:
1. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178
×
-
Назва доказу:
3. Постанова № 1178 від 12.10.2022
-
Повʼязаний документ:
3. Постанова № 1178 від 12.10.2022.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації у цій частині