• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Костюм літній (польовий), куртка утеплена (зимова), кофта з флісу)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 26 днів назад

820 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 100.00 UAH
Період оскарження: 08.08.2025 12:22 - 15.08.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

Скарга на рішення Замовника

Номер: 551ddda77a3c4f62a77850c21dac556f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-08-004784-a.b1
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 05.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.08.2025 15:29
Дата прийняття рішення по скарзі: 10.09.2025 10:58
Автор: ТОВ "ЗАХІДСПЕЦБЕЗПЕКА", Любов Горбатюк +380955622674 zahidspets@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 375ca28a13d948988c0439d94b44e731
Заголовок пункту скарги: Оскаржується те, що 22.08.2025 року, за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗАХІДСПЕЦБЕЗПЕКА», на її відповідність кваліфікаційним критеріям і технічним вимогам, що було оформлено протоколом, яким Замовником торгів протиправно було встановлено, не відповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
Відповідно до ч.6 ст. 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника може бути подана виключно в електронному вигляду та виключно до кінцевого строку прийняття пропозицій.
Відповідно до пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону; 7
є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону.
Враховуючи викладене, зразки продукції, не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог пункту 41 Особливостей.
Згідно з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6920-р/пк-пз від 24.11.2022 року, орган оскарження зазначає _ «Враховуючи наведене, зразки товару не є складовою Пропозиції, а тому їх відсутність та/або невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника»
Згідно з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7382-р/пк-пз від 25.05.2023 року, орган оскарження зазначає _ «Враховуючи наведене, зразок товару не є складовою тендерної пропозиції учасника, а тому його ненадання та/або невідповідність умовам Документації не може бути підставою відхилення Пропозиції учасника».
В іншому рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4197-р/пк-пз від 06.03.2024, орган оскарження зазначає _ «Враховуючи викладене, зразки товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону та Особливостей, у зв’язку з чим їх ненадання (або невідповідність вимогам Документації) не може бути підставою відхилення Пропозиції».
Таким чином, Замовник на свій розсуд розширив перелік підстав відхилення тендерних пропозицій учасників, чим порушив положення ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вони передбачають можливість доповнювати тендерну документацію лише умовами, які відповідають чинному законодавству.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження