-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (Протиаварійні заходи для забезпечення безпечної експлуатації шляхопроводу по вул. Олександри Екстер через залізничні колії швидкісного трамваю в м. Києві)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 12 днів назад
192 773 720.47
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 927 737.20 UAH
мін. крок: 1% або 1 927 737.20 UAH
Період оскарження:
08.08.2025 09:40 - 14.08.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на рішення замовника про визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю, в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
27469436329743a4a2d56a9d5ad851a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-08-001211-a.b2
Назва:
Скарга на рішення замовника про визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю, в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 10.09.2025 16:12
- 7. Довідка про кваліфік працівників (4).pdf 10.09.2025 16:12
- 1.3 Паспорт директор_vz (1).pdf 10.09.2025 16:13
- sign.p7s 10.09.2025 16:27
- рішення від 12.09.2025 № 14027.pdf 12.09.2025 15:27
- 053-282-01-14-1761.pdf 16.09.2025 14:58
- Пояснення на cкаргу.docx 16.09.2025 14:58
- 053-282-01-14-1761.pdf 16.09.2025 15:00
- Пояснення на cкаргу.docx 16.09.2025 15:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.09.2025 17:30
Дата розгляду скарги:
19.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.09.2025 15:27
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
559585dcd85b454b9123d53dcf80aa32
Заголовок пункту скарги:
Не відповідність інформації зазначеної Учасником в тендерної пропозиції вимогам пункту 1.2.2 Розділу 2 Додатку 2 та пункту 2.2.2 Додатку 7 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Учасником - Товариством з обмеженою відповідальністю "УКРТРАНСМІСТ" у Довідці про кваліфікацію та досвід працівників, що будуть залучені до надання послуг (копія додається), що є предметом закупівлі наведена інформація про посаду «начальник відділу охорони праці», та не зазначено чи виконує начальник відділу охорони праці, функції інженера з охорони праці, тобто Учасником не надано інформації чи дійсно «начальник відділу охорони праці» виконує функціональні обов’язки інженера з охорони праці, та здійснює контроль за дотримання норм з охорони праці працівниками підприємства при виконанні робіт, надані послуг.
Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) – (далі за текстом – «Особливості»), визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак, вимогу п. 43 Особливостей Замовником не виконано, що призвело до спотворення результатів торгів, до обмеження реальної конкуренції та як наслідок до порушення прав Скаржника, оскільки в складі тендерної пропозиції Скаржником надана відповідну довідку та підтверджуючи документи про наявність інженера з охорони праці (що найменше 1 особа) із наданням сертифікату фахівця будівельної галузі.
Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) – (далі за текстом – «Особливості»), визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак, вимогу п. 43 Особливостей Замовником не виконано, що призвело до спотворення результатів торгів, до обмеження реальної конкуренції та як наслідок до порушення прав Скаржника, оскільки в складі тендерної пропозиції Скаржником надана відповідну довідку та підтверджуючи документи про наявність інженера з охорони праці (що найменше 1 особа) із наданням сертифікату фахівця будівельної галузі.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скасувати рішення про визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-08-08-001211-a від 05.09.2025 року.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
ffc881b382d24ea39680341f0c740b4a
Заголовок пункту скарги:
Не надання Учасником в складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації місця проживання керівника товариства не на окупованій території
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Розділом І Додатку № 2 до Тендерної документації, пунктом «2. Документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям для нерезидентів України», визначено, що Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю: 1.2. Сканований Легалізований*** паспорт (на кожну особу уповноважену на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі. Паспорт на момент розкриття пропозиції повинен бути дійсний).
В складі Тендерної пропозиції Учасника міститься копія паспорту керівника (директора) товариства, згідно якого випливає, що директор товариства має зареєстроване місце проживання на окупованій території, а саме в м. Донецьк, Донецької області, інших документів, які підтверджували б зворотне (наприклад довідку тимчасово переміщеної особи, або довідку у довільній формі з зазначенням місця проживання на підконтрольній Україні території) Учасником не надано.
Відсутність у Учасника в складі Тендерної пропозиції підтверджуючих документів щодо іншого місця проживання (ані ж окупована територія) та/або підтверджуючих документів щодо відсутності громадянства Російської Федерації у директора Учасника, не може гарантувати, що Учасник не здійснює фінансування країни агресора через свого директора, шляхом нарахування та виплати заробітної плати або здійснення інших відрахувань, які в подальшому витрачаються на території Донецької області, в результаті чого через сплату прямих та/або не прямих податків відбувається фінансування країни агресора.
В свою чергу, Замовником в рамках п. 43 Особливостей не направлено повідомлення про усунення невідповідностей в наданій інформації/документації, щодо надання підтверджуючих документів відносно директора Учасника про відсутність громадянства Російської Федерації та роз’яснення щодо фактичного місця проживання.
Ігнорування вищевказаного призвело до спотворення результатів торгів та як наслідок порушення прав Скаржника.
В складі Тендерної пропозиції Учасника міститься копія паспорту керівника (директора) товариства, згідно якого випливає, що директор товариства має зареєстроване місце проживання на окупованій території, а саме в м. Донецьк, Донецької області, інших документів, які підтверджували б зворотне (наприклад довідку тимчасово переміщеної особи, або довідку у довільній формі з зазначенням місця проживання на підконтрольній Україні території) Учасником не надано.
Відсутність у Учасника в складі Тендерної пропозиції підтверджуючих документів щодо іншого місця проживання (ані ж окупована територія) та/або підтверджуючих документів щодо відсутності громадянства Російської Федерації у директора Учасника, не може гарантувати, що Учасник не здійснює фінансування країни агресора через свого директора, шляхом нарахування та виплати заробітної плати або здійснення інших відрахувань, які в подальшому витрачаються на території Донецької області, в результаті чого через сплату прямих та/або не прямих податків відбувається фінансування країни агресора.
В свою чергу, Замовником в рамках п. 43 Особливостей не направлено повідомлення про усунення невідповідностей в наданій інформації/документації, щодо надання підтверджуючих документів відносно директора Учасника про відсутність громадянства Російської Федерації та роз’яснення щодо фактичного місця проживання.
Ігнорування вищевказаного призвело до спотворення результатів торгів та як наслідок порушення прав Скаржника.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
3. Скасувати рішення про визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-08-08-001211-a від 05.09.2025 року.
Запити Органу оскарження
Номер:
73728d1bdfec4ee991bbe481884d17cd
Тема запиту:
ПОЯСНЕННЯ на скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "КОНСАЛТИНГ-БУД" UA-2025-08-08-001211-a.b2
Текст запиту:
10.09.2025 року Товариство з обмеженою відповідальністю "КОНСАЛТИНГ-БУД" (далі – Скаржник) подав скаргу до комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), про зобов'язання Комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м.Києва «Київавтошляхміст» (далі – Замовник) скасувати рішення про визначення переможця за процедурою «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (Протиаварійні заходи для забезпечення безпечної експлуатації шляхопроводу по вул. Олександри Екстер через залізничні колії швидкісного трамваю в м. Києві)».
Рішенням Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14027-р/пк-пз від 12.09.2025 скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "КОНСАЛТИНГ-БУД" за Ідентифікатором скарги UA-2025-08-08-001211-a.b2 прийнято до розгляду та зобов’язано Замовника протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу.
Ознайомившись зі Скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю "КОНСАЛТИНГ-БУД" Замовник категорично не погоджується з аргументами, викладеними у ній, та вважає за потрібне надати свої заперечення та пояснення щодо аргументів та доводів Товариства з обмеженою відповідальністю "КОНСАЛТИНГ-БУД", які викладені в скарзі.
1. Пунктом 2.2.2 Додатку 7 Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» визначено, що серед переліку працівників відповідної кваліфікації, вказаних у Довідці, відповідно пункту 1.2.1, обов’язкова наявність в Учасника наступних працівників:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (щонайменше 1 особа);
- виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (щонайменше 1 особа);
- інженер-проектувальник в частині кошторисної документації (із наданням копії чинного кваліфікаційного сертифікату інженера проектувальника в частині кошторисної документації);
- інженер з охорони праці (щонайменше 1 особа) (із наданням сертифікату фахівця будівельної галузі»);
- сертифікований інженер-консультант (будівництво) згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі».
У тендерній пропозиції ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» у графі «Підтвердження інших вимог тендерної документації» надані всі документи відповідно до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» надано документи щодо начальника відділу охорони праці, який має чинний сертифікат фахівця будівельної галузі № СІ-01234 інженер з охорони праці (будівництво). Окремо, у графі «наявність працівників відповідної кваліфікації» надана Довідка про кваліфікацію працівників.
Отже, посаду начальника відділу охорони праці займає співробітник, який має кваліфікацію «інженер з охорони праці», що повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Додаткових документів на підтвердження кваліфікації працівника, окрім, сертифікату, тендерною документацією не передбачено.
2. Скаржник вважає, що ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» порушено розділ 1 Додатку №2 до Тендерної документації, а саме пункт 2 «Документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям для нерезидентів України».
В той же час, Скаржник вважає, що особа, яка має зареєстроване місце проживання на тимчасово окупованій території України, у даному випадку на території м. Донецька, є нерезидентом України.
Відповідно до тендерної документації відсутня вимога від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Учасник процедури закупівлі підтвердив відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Крім того, у складі тендерної пропозиції додатково підтверджено ДОВІДКОЮ щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у пункті 47 Особливостей (№13 від 15.08.2025р.).
Таким чином, вимога Скаржника щодо надання додаткових підтверджуючих документів є безпідставною. Законодавство України не містить заборони щодо призначення директором особи, яка має реєстрацію на тимчасово окупованій території. Прописка (реєстрація місця проживання) не є критерієм для оцінки учасників закупівель, визначеним Законом України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку із чим, у Замовника були відсутні підстави для вчинення дій відповідно до ст. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСАЛТИНГ-БУД» необґрунтованою та безпідставною.
З огляду на вищевикладене, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 63 Особливостей,
ПРОШУ:
1. Врахувати дані заперечення на Скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСАЛТИНГ-БУД» від 10.09.2025 року за Ідентифікатором скарги № UA-2025-08-08-001211-a.b2;
2. Відмовити Товариству з обмеженою відповідальністю «КОНСАЛТИНГ-БУД» у задоволенні скарги від 10.09.2025 року за Ідентифікатором скарги № UA-2025-08-08-001211-a.b2.
Уповноважена особа Руслан ЧОРНОКОНЬ
Дата опублікування:
16.09.2025 15:00
Номер:
18dac0bae40f4e59b1acd216ded72152
Тема запиту:
ПОЯСНЕННЯ на скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю"КОНСАЛТИНГ-БУД" UA-2025-08-08-001211-a.b2
Текст запиту:
10.09.2025 року Товариство з обмеженою відповідальністю "КОНСАЛТИНГ-БУД" (далі – Скаржник) подав скаргу до комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), про зобов'язання Комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м.Києва «Київавтошляхміст» (далі – Замовник) скасувати рішення про визначення переможця за процедурою «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (Протиаварійні заходи для забезпечення безпечної експлуатації шляхопроводу по вул. Олександри Екстер через залізничні колії швидкісного трамваю в м. Києві)».
Рішенням Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14027-р/пк-пз від 12.09.2025 скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "КОНСАЛТИНГ-БУД" за Ідентифікатором скарги UA-2025-08-08-001211-a.b2 прийнято до розгляду та зобов’язано Замовника протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу.
Ознайомившись зі Скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю "КОНСАЛТИНГ-БУД" Замовник категорично не погоджується з аргументами, викладеними у ній, та вважає за потрібне надати свої заперечення та пояснення щодо аргументів та доводів Товариства з обмеженою відповідальністю "КОНСАЛТИНГ-БУД", які викладені в скарзі.
1. Пунктом 2.2.2 Додатку 7 Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» визначено, що серед переліку працівників відповідної кваліфікації, вказаних у Довідці, відповідно пункту 1.2.1, обов’язкова наявність в Учасника наступних працівників:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (щонайменше 1 особа);
- виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (щонайменше 1 особа);
- інженер-проектувальник в частині кошторисної документації (із наданням копії чинного кваліфікаційного сертифікату інженера проектувальника в частині кошторисної документації);
- інженер з охорони праці (щонайменше 1 особа) (із наданням сертифікату фахівця будівельної галузі»);
- сертифікований інженер-консультант (будівництво) згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі».
У тендерній пропозиції ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» у графі «Підтвердження інших вимог тендерної документації» надані всі документи відповідно до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» надано документи щодо начальника відділу охорони праці, який має чинний сертифікат фахівця будівельної галузі № СІ-01234 інженер з охорони праці (будівництво). Окремо, у графі «наявність працівників відповідної кваліфікації» надана Довідка про кваліфікацію працівників.
Отже, посаду начальника відділу охорони праці займає співробітник, який має кваліфікацію «інженер з охорони праці», що повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Додаткових документів на підтвердження кваліфікації працівника, окрім, сертифікату, тендерною документацією не передбачено.
2. Скаржник вважає, що ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» порушено розділ 1 Додатку №2 до Тендерної документації, а саме пункт 2 «Документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям для нерезидентів України».
В той же час, Скаржник вважає, що особа, яка має зареєстроване місце проживання на тимчасово окупованій території України, у даному випадку на території м. Донецька, є нерезидентом України.
Відповідно до тендерної документації відсутня вимога від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Учасник процедури закупівлі підтвердив відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Крім того, у складі тендерної пропозиції додатково підтверджено ДОВІДКОЮ щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у пункті 47 Особливостей (№13 від 15.08.2025р.).
Таким чином, вимога Скаржника щодо надання додаткових підтверджуючих документів є безпідставною. Законодавство України не містить заборони щодо призначення директором особи, яка має реєстрацію на тимчасово окупованій території. Прописка (реєстрація місця проживання) не є критерієм для оцінки учасників закупівель, визначеним Законом України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку із чим, у Замовника були відсутні підстави для вчинення дій відповідно до ст. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСАЛТИНГ-БУД» необґрунтованою та безпідставною.
З огляду на вищевикладене, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 63 Особливостей,
ПРОШУ:
1. Врахувати дані заперечення на Скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСАЛТИНГ-БУД» від 10.09.2025 року за Ідентифікатором скарги № UA-2025-08-08-001211-a.b2;
2. Відмовити Товариству з обмеженою відповідальністю «КОНСАЛТИНГ-БУД» у задоволенні скарги від 10.09.2025 року за Ідентифікатором скарги № UA-2025-08-08-001211-a.b2.
Уповноважена особа Руслан ЧОРНОКОНЬ
Дата опублікування:
16.09.2025 14:58
Скарга
Скасована
КЕП
СКАРГА на рішення замовника про визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю, в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
a719de6864144004aacd0bbcc903e6a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-08-001211-a.b1
Назва:
СКАРГА на рішення замовника про визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю, в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.3 Паспорт директор_vz (1).pdf 10.09.2025 15:00
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
11.09.2025 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
81d40f56f7254c898b0501689d93f0fa
Заголовок пункту скарги:
Не відповідність інформації зазначеної Учасником в тендерної пропозиції вимогам пункту 1.2.2 Розділу 2 Додатку 2 та пункту 2.2.2 Додатку 7 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Учасником - Товариством з обмеженою відповідальністю "УКРТРАНСМІСТ" у Довідці про кваліфікацію та досвід працівників, що будуть залучені до надання послуг (копія додається), що є предметом закупівлі наведена інформація про посаду «начальник відділу охорони праці», та не зазначено чи виконує начальник відділу охорони праці, функції інженера з охорони праці, тобто Учасником не надано інформації чи дійсно «начальник відділу охорони праці» виконує функціональні обов’язки інженера з охорони праці, та здійснює контроль за дотримання норм з охорони праці працівниками підприємства при виконанні робіт, надані послуг
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скасувати рішення про визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-08-08-001211-a від 05.09.2025 року.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
30d63a95f897470285cae454e48c3831
Заголовок пункту скарги:
Не надання Учасником в складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації місця проживання керівника товариства не на окупованій території
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
В складі Тендерної пропозиції Учасника міститься копія паспорту керівника (директора) товариства, згідно якого випливає, що директор товариства має зареєстроване місце проживання на окупованій території, а саме в м. Донецьк, Донецької області, інших документів, які підтверджували б зворотне (наприклад довідку тимчасово переміщеної особи, або довідку у довільній формі з зазначенням місця проживання на підконтрольній Україні території) Учасником не надано
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
3. Скасувати рішення про визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-08-08-001211-a від 05.09.2025 року.