-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху /електрощітки.
Електрощітки, згідно додатку №4 тендерної документації
Торги відмінено
505 020.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 525.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 525.10 UAH
Період оскарження:
12.09.2018 15:18 - 23.09.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
d1e8242ca66f42cca8dfec3155d822c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-12-002231-c.c4
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Повідомляємо, що Регіональна філія «Донецька залізниця» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі за текстом – Замовник) порушило законодавство України у сфері публічних закупівель шляхом:
- неправомірного відхилення (дискваліфікації) тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю фірми «ЛЕГ» (код ЄДРПОУ 14111810) в межах конкурсних торгів (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-09-12-002231-c), що за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною.
- допуску до участі в конкурсних торгах (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-09-12-002231-c) Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАМІ» (код ЄДРПОУ 41176104), тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
- визнання переможцем конкурсних торгів (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-09-12-002231-c) Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАМІ» (код ЄДРПОУ 41176104), тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 12.10.2018 13:31
- Скарга до АМКУ вих 804.pdf 12.10.2018 13:31
- Рішення від 17.10.2018 № 10586.pdf 17.10.2018 18:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.11.2018 № 11194.pdf 02.11.2018 14:17
- Рішення від 01.11.2018 № 11194.pdf 06.11.2018 19:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.10.2018 13:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.11.2018 19:12
Дата виконання рішення Замовником:
08.11.2018 16:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення № 11194-р/пк-пз від 01.11.2018 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скасувати рішення про визнання переможцем учасника ТОВ "ЛАМІ" та рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ ФІРМА "ЛЕГ на закупівлю за кодом ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху /електрощітки
Вимога
Вирішена
Надання розяснень та внесення змін до Додатків 3,5 ТД Замовником
Номер:
1914d2d1197a42cfb0cff08c3c5c5d52
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-12-002231-c.c3
Назва:
Надання розяснень та внесення змін до Додатків 3,5 ТД Замовником
Вимога:
1) У Додатку 3 Тендерної документації (Проект договору) просимо Замовника торгів внести наступні зміни:
4. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ
«4.1. Товар повинен бути поставлений ПОСТАЧАЛЬНИКОМ протягом 10 календарних днів від дати отримання заявки на поставку товара.» замінити «10» на більш реалістичний строк. За 10 календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки НЕМОЖЛИВО виготовити всю вказану в тендерній документації Замовника продукції. Імперативний термін «10 календарних днів» в Проекті договору Замовника прямо вказує або на нерозуміння процесу виготовлення та постачання електрощіток, або на корупційну складову майбутніх торгів, бо поставка електрощіток за цей строк можлива лише за умови, що у майбутнього переможця вони вже є в наявності (виготовлені та готові до відвантаження). Тобто, незважаючи на будь-який результат електронних торгів, цей Учасник впевнений, що Замовник (за результатами розгляду) обере саме його Переможцем. Встановлення такого строку ВИКЛЮЧАЄ участь виробників, що не мають на складі повної кількості товару який є предметом торгів (4 200 шт. електрощіток).
2) У Додатку 5 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ СПЕЦИФІКАЦІЇ НА ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРОДУКЦІЇ
«3.2 Учасник повинен надати : скановані копії (завіреної виробником) акту приймальної комісії за участі представників ПАТ «Укрзалізниця» про проведену атестацію чи обстеження виробництва та її допуску до постачання для потреб залізничного транспорту України, оформлено відповідно до процедури поставки на виробництво згідно з ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 або ГСТУ 32.0.08.001-97.» Наші вимоги щодо цього формулювання зумовлені практикою вільного застосування Замовниками вимог до цього документу, адже жоден з них (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009, ГСТУ 32.0.08.001-97), на наш погляд, не містить жорстких обмежень щодо повноти переліку однорідної продукції, що підлягає постачанню для потреб залізничного транспорту України. Це призводить до непорозумінь і волюнтаристського відхилення наданих пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо надати роз’яснення та при необхідності внести необхідні зміни в установленому законодавством України порядку до ТД:
- потрібний чи ні в цьому акті вичерпний перелік електрощіток з найменуванням матеріалу та їх лінійних розмірів та відповідно допуску до постачання для потреб залізничного транспорту України цих електрощіток згідно переліку.
- чи повинні всі електрощітки, найменування яких вказане в Додатку 4 до ТД Замовника, входити до складу вищезазначеного переліку цього акту, при умові, що вичерпний перелік електрощіток повинен бути в цьому акті.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.09.2018 12:04
Вирішення:
Шановний учасник! Відповідно ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно ст. 16, вимоги, встановлені ст.17 цього Закону. На теперішній час у замовника відсутня потреба у внесенні змін до тендерної документації.
Перелік електрощіток не потрібен.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
вимога щодо внесення змін
Номер:
ba390aaa680a4f918849398c1554a671
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-12-002231-c.a2
Назва:
вимога щодо внесення змін
Вимога:
Вимагаємо у встановленому порядку розглянути наше звернення та надати наступні роз’яснення, та при необхідності внести необхідні зміни в установленому законодавством України порядку до ТД
1. У Додатку 4 Тендерної документації (Технічна специфікація (ТС).Технічне завдання) стосовно продукції за №п/п 5 « Електрощітка ЭГ-2А 8х32х50мм*» просимо надати роз’яснення щодо найменування та типу електричної машини та найменування одиниці рухомого складу , де встановлюється ця електрощітка. Вимога обумовлена тим, що наведений кресленик не є загальновідомим та, за нашою інформацією, належить виробнику, що припинив свою діяльність зокрема на території України, а кресленики аналогічної продукції діючих виробників Замовником не надані.
2. У Додатку 4 Тендерної документації (Технічна специфікація (ТС).Технічне завдання) стосовно продукції за №п/п 6 «Электрощетки для токосъемника*» просимо надати роз’яснення щодо геометричних розмірів цих «электрощеток». Геометричні розміри є основною приймальною характеристикою та обов’язково вказуються у найменуванні продукції (електрощіток) – див. інші позиції цього додатку до ТД.
Пов'язані документи:
Замовник
- IMG-3fe08e5ef3dde9c15a1be0b87e77a8c5-V.jpg 20.09.2018 09:45
- IMG-4ee106c071a83270f5317e828681ddca-V.jpg 20.09.2018 09:45
- IMG-5633d39240ce2715c9e4fc9c734ee96d-V.jpg 20.09.2018 09:45
Дата подачі:
17.09.2018 11:22
Вирішення:
Шановний учасник!
1. Тепловох ТЕ-3, моторгенератор МВ, тепловоз 2ТЕ116
2. Електровоз 2ЕЛ4
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога про внесення змін до тендерної докуменнтаціїї
Номер:
cc1ebf4b21b740d08a3668e992299163
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-12-002231-c.c1
Назва:
Вимога про внесення змін до тендерної докуменнтаціїї
Вимога:
Вимагаємо змінити формулювання у Додатку 3 до Тендерної документації (Проект Договору) згідно з наведеними нижче аргументами.
Розділ 3. «ГАРАНТІЙНИЙ СТРОК» викладено у ТД наступним чином:
«3.3. Термін заміни товару в межах гарантійного терміну – 5 календарних днів з дати направлення ПОСТАЧАЛЬНИКУ повідомлення про виявлення неякісного товару засобами поштового зв’язку або кур’єрською доставкою»
По-перше, строк не може обчислюватися з дати направлення, загальноприйнятим є обчислення строку з дати отримання… Прописування строку таким чином не враховує затримки доставки повідомлення Замовника до Постачальника. Вимагаємо змінити це формулювання та внести необхідні зміни в установленому законодавством України порядку до ТД.
По-друге, строк 5 календарних днів є дуже стислим та унеможливлює заміну товару у вказаний термін, якщо така заміна буде потрібна. Вимагаємо змінити це формулювання на більш реалістичне – 15 або більше календарних днів з урахуванням нашої попередньої вимоги та внести необхідні зміни до ТД.
По-третє, вимагаємо змінити формулювання щодо способу виявлення неякісного товару, а саме «виявлення неякісного товару засобами поштового зв’язку», адже не є зрозумілим, як Замовник може виявити неякісний товар в такий спосіб. Вимагаємо внести необхідні зміни в установленому законодавством України порядку до ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.09.2018 09:23
Вирішення:
Шановний учасник! Відповідно ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно ст. 16, вимоги, встановлені ст.17 цього Закону. На теперішній час у замовника відсутня потреба у внесенні змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено