-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
C_25П-404_50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту легкових автомобілів марки Skoda)
Завершена
1 898 460.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 28 477.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 28 477.00 UAH
Період оскарження:
07.08.2025 21:08 - 12.08.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА УЧАСНИКА ТОВ «АВТОЦЕНТР-ПОЛТАВА» до закупівлі з ID UA-2025-08-07-0112246-a
Номер:
d4270c2e65374702b5afc30a56a1efb4
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-07-012246-a.b1
Назва:
ВИМОГА УЧАСНИКА ТОВ «АВТОЦЕНТР-ПОЛТАВА» до закупівлі з ID UA-2025-08-07-0112246-a
Вимога:
скасування рішення Замовника від 29.08.2025 – протокол № 490, про визнання переможцем відкритих торгів ТОВ «АИКОН-АВТО»
Уповноваженою особою АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» 27.08.2025 по закупівлі: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту легкових автомобілів марки SKODA) було оголошено вимогу про усунення порушень до поданих Учасником – ТОВ «АИКОН-АВТО» документів тендерної пропозиції. ТОВ «АИКОН-АВТО» 27.08.2025 прикріплено файли для підтвердження виправлення порушень, на підставі яких рішенням Уповноваженої особи 29.08.2025 – протокол № 490 даного Учасника визнано переможцем, не зважаючи що в підтвердження ТОВ «АИКОН-АВТО» було надано лист довільної форми та файл із скріном екрану невідомого ПЕОМ з нібито наявним програмним забезпеченням.
Розглядаючи досвід проведення Замовником аналогічних закупівель у поточному році інформуємо, що закупівлі 1) з ідентифікатором UA-2025-01-14-015401-a: https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-01-14-015401-a/lot-83965b557b8340faac5694ae78a4ea59 С_25П-068_50110000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту легкових автомобілів марки SKODA), а також закупівлі 2) UA-2025-03-20-014768-a: https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-03-20-014768-a/lot-b4a69baf9405406f84595fcf9eb31e5e Ц_25П-121_50110000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів Skoda), які були проведені за оголошеннями - ідентичним до критеріїв оцінювання закупівлі з ID UA-2025-08-07-0112246-a, Замовник у процедурі наведеній під №:
- 1) дискваліфікував Учасника – Приватне підприємство "Український ресорний центр" (ЄДРПОУ 40404935) через невідповідність вимогам тендерної документації Замовника, а саме: Учасником надано не в повному обсязі підтверджуючі документи, що Учасник повинен завантажити у електронному (сканованому) вигляді у Систему, до початку Аукціону на підтвердження вимог п.2 «Документи що підтверджують відповідність учасника вимогам п. 2 розділу ІХ «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів» частини 1.2 «Інші вимоги до учасників закупівель» розділу І.«Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» додатку №1 до тендерної документації, зокрема: Учасником завантажено скан-копію Ліцензійної угоди та договір про надання послуг з технічного обслуговування №39201 від 15.01.2025р., відповідно до якого, Приватне підприємство «Український ресорний центр», отримує доступ до Програмного забезпечення Audanet від компанії Audatex Gmbh. Окремо зазначаємо, що комплекс програмного забезпечення Audanet використовується для взаємодії зі страховими компаніями при розрахунку відновлювальних (кузовних) та малярних робіт. За рішенням Замовника – протокол № 116 від 24.02.2025 визнано, що дана ліцензійна угода та договір заключені саме між ТОВ «Аудатекс Україна» та ПП «Український Ресорний Центр», але ТОВ «Аудатекс Україна» не є Виробником базового шасі КТЗ, тому неможливо об’єктивно оцінити надані Учасником документи для підтвердження даного кваліфікаційного критерію.
- 2) визнав закупівлю такою, що не відбулась дискваліфікувавши всі пропозиції Учасників, окремо слід зазначити що причинами дискваліфікації учасника ТОВ «АИКОН-АВТО» стали невиконання Учасником зобов’язань по раніше укладеним договорам із Замовником та , що дуже важливо - інформаційні довідки НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ вимогам Закупівлі - Пункт 2. частини 2 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД:
- «мати необхідне інформаційне забезпечення від виробника, зокрема експлуатаційну, ремонтну, технологічну документацію для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ та їх складових частин (систем)»;
- «застосовувати переважно складові частини та системи, передбачені технологічною документацією виробника КТЗ, що ремонтується».
На виконання даної вимоги ТОВ «АИКОН-АВТО» було надано:
-Файл «5 Лист інформаційне забезпечення пояснення.pdf.p7s»;
- Файл «Skoda Oktavia.jpg.p7s»;
- Файл «Skoda Superb.jpg.p7s».
- Файл 5 Лист інформаційне забезпечення.pdf.p7s;
- Файл 5_1 Договір доступу AutoData.pdf.p7s;
- Файл 5_2 Акт надання послуг AutoData.pdf.p7s.
Однак, при детальному розгляді цих документів уповноваженим від АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» було встановлено, що всупереч положенням вищевказаної вимоги ТД, надані Учасником документи не є документами, що підтверджують факт отримання Учасником інформаційного забезпечення від виробника, а саме: у вигляді відповідного акту приймання-передачі або аналогічного за змістом документу та/або інформаційного листа від Виробника базового шасі КТЗ (або його дочірнього підприємства або імпортера або від іншого суб’єкта господарювання.
Ці ж документи ТОВ «АИКОН-АВТО» завантажував і у нещодавну закупівлю АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» з ID UA-2025-08-07-0112246-a, за якою з незрозумілих і безпідставних причин цього Учасника було визнано переможцем і 29.08.2025 об 14:35 сформовано Повідомлення про намір підписати договір.
Враховуючи всі вище наведені об’єктивні факти ТОВ «АВТОЦЕНТР-ПОЛТАВА», як Учасник Закупівлі вважає всі підстави, що визначені в протоколі Замовника № 490 від 29.08.2025 такими, що не підтверджуються наданими документами ТОВ «АИКОН-АВТО» оскільки не відповідають окремим вимогам, встановленим тендерною документацією. Жодної підстави для визнання Переможцем ТОВ «АИКОН-АВТО» Замовник не мав, підтвердження цьому слугують відхилення цього учасника у попередній закупівлі Замовника, а отже дії Замовника у прийнятті рішення носять суто незаконний характер.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
2. недискримінація учасників.
Вважаємо, що Замовник поверхнево та упереджено оцінив та розглянув пропозицію Учасника, порушивши наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Замовник в свою чергу допустив дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій адже наша пропозиція не була розглянута.
З огляду на вищезазначене вважаємо рішення про визнання переможцем учасника ТОВ «АИКОН-АВТО» безпідставним та незаконним, у зв’язку з чим:
ПРОСИМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Замовника скасувати рішення щодо визнання переможцем учасника ТОВ «АИКОН-АВТО» та діяти виключно у рамках Закону України “Про публічні закупівлі” і вимог Особливостей їх здійснення яким передбачено дотримуватися принципів проведення закупівель.
3. Розглянути вимогу та проінформувати у визначеному законом порядку.
З повагою,
Уповноважена особа ТОВ «АВТОЦЕНТР-ПОЛТАВА»
Пов'язані документи:
Учасник
- 327 від 28.05.25 Прот відхил Ц_25П-121 (1).docx 03.09.2025 20:08
- Протокол 116_24.02.25 відхилення ПП УРЦ_С_25П-068.docx 03.09.2025 20:08
- Відповідь на вимогу.docx 05.09.2025 10:12
Дата подачі:
03.09.2025 20:08
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги інформуємо про наступне.
Постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості) читко визначені обставини, за яких учасник може звернутися до Замовника з вимогою, а саме.
Згідно пункту 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення).»
Згідно абзацу 2 пункту 46 Особливостей: «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.»
Проте, надана Вами вимога не стосується жодного з вищезазначених пунктів.
Натомість, вимога стосується скасування рішення щодо визначення учасника переможцем, що не передбачено законодавством.
При цьому, зазначаємо, що кваліфікація пропозиції ТОВ «АИКОН-АВТО» проведена відповідно до вимог Замовника, викладених у тендерній документації, та згідно норм Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Водночас повідомляємо, норми Закону та Особливостей не містять підстав для скасування замовником своїх рішень і не передбачають можливості додаткового розгляду тендерної пропозиції учасника, щодо якого замовником уже прийнято рішення, за винятком виконання рішення органу оскарження (пункт 2 частини 18 статті 18 Закону).
Таким чином, замовник не може самостійно змінити таке рішення після його прийняття, оскільки це суперечить принципам публічних закупівель та порушує права учасників, за винятком випадків, передбачених законом.
У разі незгоди з рішенням Замовника про визначення переможця, учасник може оскаржити це рішення до Комісії АМКУ у встановленому законом порядку.
Статус вимоги:
Відхилено