-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Скасування закупівлі
Жалюзі
Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 Особливостей. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 28 днів назад
380 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 800.00 UAH
Період оскарження:
07.08.2025 18:09 - 12.08.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
карга на неправомірне визначення Переможцем ТП ФОП Гейко О.І., яка містить невиправні технічні помилки. Замовник Хмельницький національний університет. Сума 380000 грн.
Номер:
ab14682c82cc48babdfc2ae860bd746f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-07-011790-a.c1
Назва:
карга на неправомірне визначення Переможцем ТП ФОП Гейко О.І., яка містить невиправні технічні помилки. Замовник Хмельницький національний університет. Сума 380000 грн.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- НацБанк ДогНаклАктВідгЗвіт.pdf 21.08.2025 14:44
- Скарга Козимир О. на визначення Переможця.doc 21.08.2025 14:44
- ВИПИСКА ЄДР 20.05.2025 Козимир.pdf 21.08.2025 14:44
- Протокол №2 від 20.08.2025 - Про визначення учасника переможцем та намір укласти договір.docx 21.08.2025 14:44
- Скарга на визначення Переможця КЕП.rar 21.08.2025 14:44
- Скарга Козимир О. на визначення Переможця.pdf 21.08.2025 14:44
- Витяг Єд Податок Козимир 03.06.2025 Печатка.pdf 21.08.2025 14:44
- sign.p7s 21.08.2025 14:46
- рішення від 25.08.2025 № 13005.pdf 25.08.2025 17:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.09.2025 № 13489.pdf 03.09.2025 13:29
- рішення від 02.09.2025 № 13489.pdf 05.09.2025 14:23
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ (за Особливостями).docx 27.08.2025 12:31
- Таб.1-Технічна специфікація.pdf 27.08.2025 12:31
- Додаток 2 (техн. вимоги до предмета закупівлі)-ПОГОДЖЕНИЙ.pdf 27.08.2025 12:31
- Гарантійний лист.pdf 27.08.2025 12:31
- ПРОПОЗИЦІЯ.pdf 27.08.2025 12:31
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ (за Особливостями).pdf 27.08.2025 12:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.08.2025 14:51
Дата розгляду скарги:
02.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.08.2025 17:43
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.09.2025 14:23
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7d971d03e5474f13b94b5179fd7edc2f
Заголовок пункту скарги:
ТП Переможця не відповідає технічним вимогам ТД.
Порушення не підпадає під дію п.43 Особливостей, а саме – змінена назва товару.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ТП Переможця не відповідає технічним вимогам ТД.
Порушення не підпадає під дію п.43 Особливостей, а саме – змінена назва товару.
Порушення не підпадає під дію п.43 Особливостей, а саме – змінена назва товару.
×
-
Назва доказу:
Скарга Козимир О. на визначення Переможця.pdf
-
Повʼязаний документ:
Скарга Козимир О. на визначення Переможця.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Прошу Комісію АМКУ зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення Переможця та повідомлення про намір укласти договір.
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на неправомірну відміну закупівлі через неможливість визначити Переможцем "свого" учасника та підписати з нам Договір.
Номер:
f19ce11c3cca4abab83d875ee6b19359
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-07-011790-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірну відміну закупівлі через неможливість визначити Переможцем "свого" учасника та підписати з нам Договір.
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ (за Особливостями).docx 15.09.2025 14:00
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ (за Особливостями).pdf 15.09.2025 13:58
- рішення від 12.09.2025 № 14028.pdf 12.09.2025 15:28
- sign.p7s 10.09.2025 11:11
- Протокол №3 від 10.09.2025 - відміни відкритих торгів через відсутність подальшої потреби.docx 10.09.2025 11:09
- НацБанк ДогНаклАктВідгЗвіт.pdf 10.09.2025 11:09
- Скарга Козимир О. на відміну закупівлі КЕП.rar 10.09.2025 11:09
- Скарга Козимир О. на відміну закупівлі.pdf 10.09.2025 11:09
- Витяг Єд Податок Козимир 03.06.2025 Печатка.pdf 10.09.2025 11:09
- Скарга Козимир О. на відміну закупівлі.doc 10.09.2025 11:09
- ВИПИСКА ЄДР 20.05.2025 Козимир.pdf 10.09.2025 11:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.09.2025 11:13
Дата розгляду скарги:
19.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.09.2025 15:28
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c77ff76679b54deabfeed11e8d008d4e
Заголовок пункту скарги:
Відміна закупівлі не відповідає вимогам Закону, Особливостей та дійсності.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відміна закупівлі не відповідає вимогам Закону, Особливостей та дійсності.
×
-
Назва доказу:
Скарга Козимир О. на відміну закупівлі.pdf
-
Повʼязаний документ:
Скарга Козимир О. на відміну закупівлі.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
Просимо Комісію АМКУ зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відміни закупівлі.
Запити Органу оскарження
Номер:
dc19b4a756d74da8ab030f49af69fe2e
Тема запиту:
Відповідь по суті скарги на запит АМКУ
Текст запиту:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія) № 14028-р/пк-пз від 12.09.2025 року прийнято до розгляду скаргу Фізичної особи-підприємця Козимир Олени Олександрівни (далі — Скаржник) вих. №2 від 10.09.2025 р., зареєстровану в електронній системі закупівель (далі — ЕСЗ) за № UA-2025-08-07-011790-a.а2 від 10 вересня 2025 року (далі — Скарга).
Згідно з пунктом 2 згаданого рішення Замовнику потрібно протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в pdf-форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на вебпорталі Уповноваженого органу.
На виконання цього пункту, частини 16 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) та пункту 66 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), замовник цим листом надає інформацію, що стосується проведення процедури закупівлі відкриті торги, оголошеної Замовником від 07 серпня 2025 року за предметом закупівлі: «Жалюзі» код 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Процедура закупівлі, Закупівля).
У Скарзі Скаржник просить зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відміни закупівлі.
Замовник не погоджується з вимогами, викладеними у Скарзі, вважає їх необґрунтованими та безпідставними. Відповідно, Замовник заперечує проти вимог Скарги з огляду на таке.
Процедура закупівлі планувалась на основі реальної потреби Замовника з метою використання товару, а саме жалюзі, для забезпечення сонцезахисту навчальних приміщень. Потреба у придбанні зазначеного товару була актуальною переважно для сонячного періоду, коли необхідно забезпечувати захист приміщень від інтенсивного сонячного світла. Однак, у зв’язку з поданням скарги до Антимонопольного комітету України строки проведення процедури закупівлі та поставки товару були суттєво зміщені. Наразі, з настанням осінньо-зимового періоду, потреба у встановлені жалюзі відпала, оскільки сонячна активність суттєво знизилась, а витрачання бюджетних коштів на товар, який не матиме першочергового використання, є недоцільним.
Отже, відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні, оскільки на момент можливого постачання потреба у використанні товару втратила свою актуальність, а витрати бюджетних коштів у даному випадку є недоцільними.
Вказані вище аргументи та доводи підтверджують правомірність прийнятого Замовником рішення і, в свою чергу, спростовують зауваження та твердження Скаржника, викладені у Скарзі.
Керуючись статтями 5, 18 Закону та пунктами 66 і 67 Особливостей
ПРОШУ:
1. Взяти до уваги цю інформацію та обґрунтування щодо зауважень, викладених у Скарзі.
2. Не брати до уваги твердження, викладені у Скарзі.
3. Відмовити в задоволенні Скарги повністю.
Дата опублікування:
15.09.2025 13:58
Номер:
cba88d84783d437e8dd62e94df555ff2
Тема запиту:
Пояснення щодо відміни процедури закупівлі
Текст запиту:
Дана закупівля планувалась з метою використання жалюзі для забезпечення сонцезахисту навчальних приміщень. Однак у зв"язку з поданням скарги до Антимонопольного комітету України строки проведення процедури закупівлі та поставки товару були суттєво зміщені. На момент можливого постачання потреба у використанні товару втратила свою актуальність, а витрати бюджетних коштів у даному випадку є недоцільними.
Дата опублікування:
11.09.2025 19:53