-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 –45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасадів (заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №234 Оболонського району м. Києва, вул. Боровиковського, 2/10)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 дні назад
5 672 816.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 364.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 364.08 UAH
Період оскарження:
07.08.2025 17:07 - 06.09.2025 00:00
Період оскарження(за результатами переможця):
15.09.2025 11:15 - 21.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями» в частині дискримінаційних вимог в тендерній документації
Номер:
c913e48185f04ad980e9cf4d31555f03
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-07-011332-a.c1
Назва:
Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями» в частині дискримінаційних вимог в тендерній документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Декларація + ліцензія про провадження господарської діяльності.pdf 18.08.2025 16:39
- 3. Дозвіл БЛІЦ БУД ІНВЕСТ.pdf 18.08.2025 16:39
- Скарга в АМКУ UA-2025-08-07-011332-a.pdf 18.08.2025 16:39
- 4. Виписка по рахунку - 2025-08-18T155541.723.pdf 18.08.2025 16:39
- 1. Довідка ЮО.zip 18.08.2025 16:39
- 4. Виписка по рахунку - 2025-08-18T155632.147.pdf 18.08.2025 16:39
- Скарга в АМКУ UA-2025-08-07-011332-a.docx 18.08.2025 16:39
- 3. Декларація + ліцензія про провадження господарської діяльності.pdf 18.08.2025 16:39
- 1. 9001, 14001, 45001 Cert.pdf 18.08.2025 16:39
- 1. Довідка ФО.zip 18.08.2025 16:39
- 2. Дозвіл БЛІЦ БУД ІНВЕСТ.pdf 18.08.2025 16:39
- 3. Довідка про працівників.pdf 18.08.2025 16:39
- sign.p7s 18.08.2025 16:51
- рішення від 20.08.2025 № 12810.pdf 20.08.2025 14:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2025 № 13249.pdf 29.08.2025 14:48
- рішення від 28.08.2025 № 13249.pdf 02.09.2025 14:41
- Пояснення по суті скарги 234.docx 22.08.2025 13:28
- Пояснення по суті скарги.pdf 22.08.2025 13:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.08.2025 19:01
Дата розгляду скарги:
28.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.08.2025 14:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.09.2025 14:42
Дата виконання рішення Замовником:
04.09.2025 15:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником внесено зміни до ТД
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4eb0c643101c41b780ab1844b0917828
Заголовок пункту скарги:
Вимога стосовно сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.4.4. Табл.2 Додатку 1 у складі пропозиції вимагається:
«Копія сертифікату на систему управління щодо протидії корупції про відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» разом із звітом.»
Така вимога є дискримінаційною для нас, як Учасника цієї процедури закупівлі, адже сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданий на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ), не стосується предмету закупівлі.
Відповідно до оголошення, предметом закупівлі є код ДК 021:2015 –45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасадів (заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №234 Оболонського району м. Києва, вул. Боровиковського, 2/10).
Згідно Додатку №2 до тендерної документації, визначено перелік робіт (Дефектний акт), які потребують виконання. Серед видів таких робіт:
- ЗАГАЛЬНОБУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ (демонтажні, монтажні);
- ЕЛЕКТРОМОНТАЖНІ РОБОТИ;
- CАНТЕХНІЧНІ РОБОТИ тощо.
-
Сертифікат ДСТУ ISO 37001 призначений для протидії хабарництву. Стандартом передбачено впровадження низки заходів, до переліку яких входять:
- встановлення сфери застосування системи управління;
- прийняття політики проти хабарництва;
- призначення осіб, відповідальних за дотриманням цієї політики, навчання персоналу, проведення оцінки ризиків щодо проектів та бізнес-партнерів, здійснення фінансового та комерційного контролю, а також оформлення звітності;
- оцінка ризиків в контексті корупційних дій та встановлення мір контролю; фінансових і комерційних засобів управління, звітності
Отже, в контексті мети стандарту, він не має відношення до предмету закупівлі та робіт, які необхідно виконати, згідно Технічного завдання Додатку №2.
Додатково хочемо зазначити, що вимога є дискримінаційною для нас, як Учасника цієї процедури закупівлі, адже надання відомостей про те, що юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», виключно Переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстави для відмовити щодо корупційних правопорушеннь. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
В якості доказу надаємо Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення з інформацією про відсутність нашого підприємства у даному реєстрі. Також надаємо сертифікати ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019, які підтверджують відповідність Скаржника системам та стандартам, які можуть стосуватись предмету закупівлі.
Отже, сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 не стосується предмету закупівлі, а ми, в свою чергу, маємо інші документи, які підтверджують, що система управління Учасника щодо протидії корупції відповідає вимогам чинного законодавства України.
Але ми не можемо прийняти участь у закупівлі, адже Замовник просить надати саме сертифікат системи менеджменту протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) на виконання робіт (надання послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі, виданий на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ), разом зі звітом за результатами останнього аудиту, що є дискримінаційним по відношенню до нас, як Учасника процедури закупівлі.
Просимо зобовязати Замовника внести зміни до тендерної документацій в цій частині та видалили вимогу про надання вищезазначеного сертифікату на систему управління щодо протидії корупції про відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» разом із звітом.
«Копія сертифікату на систему управління щодо протидії корупції про відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» разом із звітом.»
Така вимога є дискримінаційною для нас, як Учасника цієї процедури закупівлі, адже сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданий на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ), не стосується предмету закупівлі.
Відповідно до оголошення, предметом закупівлі є код ДК 021:2015 –45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасадів (заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №234 Оболонського району м. Києва, вул. Боровиковського, 2/10).
Згідно Додатку №2 до тендерної документації, визначено перелік робіт (Дефектний акт), які потребують виконання. Серед видів таких робіт:
- ЗАГАЛЬНОБУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ (демонтажні, монтажні);
- ЕЛЕКТРОМОНТАЖНІ РОБОТИ;
- CАНТЕХНІЧНІ РОБОТИ тощо.
-
Сертифікат ДСТУ ISO 37001 призначений для протидії хабарництву. Стандартом передбачено впровадження низки заходів, до переліку яких входять:
- встановлення сфери застосування системи управління;
- прийняття політики проти хабарництва;
- призначення осіб, відповідальних за дотриманням цієї політики, навчання персоналу, проведення оцінки ризиків щодо проектів та бізнес-партнерів, здійснення фінансового та комерційного контролю, а також оформлення звітності;
- оцінка ризиків в контексті корупційних дій та встановлення мір контролю; фінансових і комерційних засобів управління, звітності
Отже, в контексті мети стандарту, він не має відношення до предмету закупівлі та робіт, які необхідно виконати, згідно Технічного завдання Додатку №2.
Додатково хочемо зазначити, що вимога є дискримінаційною для нас, як Учасника цієї процедури закупівлі, адже надання відомостей про те, що юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», виключно Переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстави для відмовити щодо корупційних правопорушеннь. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
В якості доказу надаємо Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення з інформацією про відсутність нашого підприємства у даному реєстрі. Також надаємо сертифікати ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019, які підтверджують відповідність Скаржника системам та стандартам, які можуть стосуватись предмету закупівлі.
Отже, сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 не стосується предмету закупівлі, а ми, в свою чергу, маємо інші документи, які підтверджують, що система управління Учасника щодо протидії корупції відповідає вимогам чинного законодавства України.
Але ми не можемо прийняти участь у закупівлі, адже Замовник просить надати саме сертифікат системи менеджменту протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) на виконання робіт (надання послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі, виданий на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ), разом зі звітом за результатами останнього аудиту, що є дискримінаційним по відношенню до нас, як Учасника процедури закупівлі.
Просимо зобовязати Замовника внести зміни до тендерної документацій в цій частині та видалили вимогу про надання вищезазначеного сертифікату на систему управління щодо протидії корупції про відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» разом із звітом.
×
-
Назва доказу:
Довідка ЮО
-
Повʼязаний документ:
1. Довідка ЮО.zip
-
-
Назва доказу:
Довідка ФО
-
Повʼязаний документ:
1. Довідка ФО.zip
-
-
Назва доказу:
9001, 14001, 45001 Cert
-
Повʼязаний документ:
1. 9001, 14001, 45001 Cert.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобовязати Замовника внести зміни до тендерної документацій в цій частині та видалили вимогу про надання вищезазначеного сертифікату на систему управління щодо протидії корупції про відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» разом із звітом.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
92931963d72a43f0887c93658752773d
Заголовок пункту скарги:
Вимога стосовно ліцензії
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.2.1. Табл.2 Додатку 1 у складі пропозиції вимагається:
«2.1. Сканований оригінал або копія ліцензії, виданої уповноваженим органом ліцензування, на право здійснення будівельної діяльності відповідно до предмету закупівлі та додатку до неї з повним переліком робіт.»
Скаржник вважає дану вимогу надмірною та такою, що обмежує коло потенційних учасників.
Така вимога є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже, відповідно до публічної інформації датою створення Скаржника є 17.10.2024 р. Водночас відповідно до Постанови КМУ від 13 березня 2020 р. № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» та інших постанов і рішень з 2020 р. (тобто до дати створення Скаржника) скасовано можливість отримання ліцензії з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які саме в складі Пропозиції зможуть надати сканований оригінал або копія ліцензії, виданої уповноваженим органом ліцензування, на право здійснення будівельної діяльності відповідно до предмету закупівлі та додатку до неї з повним переліком робіт, у тому числі, Скаржника.
Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» установлено, що у період воєнного стану декларація про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що надає право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності/виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності.
Ми маємо необхідну декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2 (отриману в законний спосіб згідно Постанови Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»), дозвільні документи на виконання робіт, передбачених технічним завданням. Але ми не можемо прийняти участь у закупівлі, адже Замовник просить надати саме Сканований оригінал або копія ліцензії, виданої уповноваженим органом ліцензування, на право здійснення будівельної діяльності відповідно до предмету закупівлі та додатку до неї з повним переліком робіт, що є дискримінаційним по відношенню до нас, як Учасника процедури закупівлі.
Просимо зобовязати Замовника внести зміни до тендерної документацій в цій частині та доповнити вимогу можливістю надання декларації на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2 (отриману в законний спосіб згідно Постанови Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану».
«2.1. Сканований оригінал або копія ліцензії, виданої уповноваженим органом ліцензування, на право здійснення будівельної діяльності відповідно до предмету закупівлі та додатку до неї з повним переліком робіт.»
Скаржник вважає дану вимогу надмірною та такою, що обмежує коло потенційних учасників.
Така вимога є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже, відповідно до публічної інформації датою створення Скаржника є 17.10.2024 р. Водночас відповідно до Постанови КМУ від 13 березня 2020 р. № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» та інших постанов і рішень з 2020 р. (тобто до дати створення Скаржника) скасовано можливість отримання ліцензії з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які саме в складі Пропозиції зможуть надати сканований оригінал або копія ліцензії, виданої уповноваженим органом ліцензування, на право здійснення будівельної діяльності відповідно до предмету закупівлі та додатку до неї з повним переліком робіт, у тому числі, Скаржника.
Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» установлено, що у період воєнного стану декларація про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що надає право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності/виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності.
Ми маємо необхідну декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2 (отриману в законний спосіб згідно Постанови Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»), дозвільні документи на виконання робіт, передбачених технічним завданням. Але ми не можемо прийняти участь у закупівлі, адже Замовник просить надати саме Сканований оригінал або копія ліцензії, виданої уповноваженим органом ліцензування, на право здійснення будівельної діяльності відповідно до предмету закупівлі та додатку до неї з повним переліком робіт, що є дискримінаційним по відношенню до нас, як Учасника процедури закупівлі.
Просимо зобовязати Замовника внести зміни до тендерної документацій в цій частині та доповнити вимогу можливістю надання декларації на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2 (отриману в законний спосіб згідно Постанови Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану».
×
-
Назва доказу:
Дозвіл БЛІЦ БУД ІНВЕСТ
-
Повʼязаний документ:
2. Дозвіл БЛІЦ БУД ІНВЕСТ.pdf
-
-
Назва доказу:
Декларація + ліцензія про провадження господарської діяльності
-
Повʼязаний документ:
2. Декларація + ліцензія про провадження господарської діяльності.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобовязати Замовника внести зміни до тендерної документацій в цій частині та доповнити вимогу можливістю надання декларації на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2 (отриману в законний спосіб згідно Постанови Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
7bce8a0548b14fe284974121c9634d7a
Заголовок пункту скарги:
Вимога стосовно працівників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.2.3.2. Табл.2 Додатку 1 у складі пропозиції вимагається:
2.3.2. Головний інженер проєкту (ГІП) – фахівець з вищою освітою у галузі будівництва, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині технології будівельного виробництва (додати до тендерної пропозиції копію чинного сертифікату інженера-проектувальника, засвідчену підписом і печаткою інженера-проектувальника).
Відповідно до п.2.6. Табл.2 Додатку 1 у складі пропозиції вимагається:
- інженер-консультант (будівництво) з кваліфікаційним рівнем не нижче базового. Зазначені фахівці (або фахівець, якщо він сертифікований по обом напрямкам одночасно) повинні мати чинні на момент подачі тендерної пропозиції сертифікати відповідно стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі». На підтвердження відповідності даній вимозі Учасник надає скановані сертифікати та кваліфікаційні посвідчення, видані відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі.
Скаржник вважає дану вимогу надмірною та такою, що обмежує коло потенційних учасників.
Відповідно до оголошення, предметом закупівлі є код ДК 021:2015 –45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасадів (заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №234 Оболонського району м. Києва, вул. Боровиковського, 2/10).
Завдання та обов’язки спеціалістів, які вимагаються в тендерній документації:
Щодо головного інженера проекту (ГІП): Завдання та обов'язки. Здійснює технічне керівництво проектно-дослідними роботами при проектуванні об'єкта й авторський нагляд за його будівництвом, запровадженням у дію та освоєння проектних потужностей. На основах використання новітніх досягнень науки і техніки, найбільш доцільних та економічних проектних рішень забезпечує високий техніко-економічний рівень проектованих об'єктів. Вживає заходів, спрямованих на підвищення якості проектно-кошторисної документації та скорочення витрат матеріальних ресурсів при будівництві об'єктів, зниження вартості їхньої експлуатації на основі поліпшення якості проектних, містобудівних та архітектурно-планувальних рішень. Готовить дані для укладення договорів із замовниками на розробку (передачу) науково-технічної продукції, у тому числі обґрунтування договірних цін. Бере участь у роботі комісій з вибору майданчиків (трас) для будівництва, у підготовці завдань на проектування та в організації інженерних обстежень для розробки проектно-кошторисної та іншої технічної документації. Організує її розробку по закріплених за ним об'єктах, бере участь у складанні комплексних планів-графіків виконання науково-дослідних, проектних, конструкторських і технологічних робіт для об'єктів, на яких будуть застосовуватися нові технологічні процеси та устаткування із тривалим циклом розробки, конструювання і виготовлення. Складає календарні плани випуску науково-технічної продукції. Розробляє пропозиції про склад розроблювачів проекту, розподіляє між ними завдання по розділах і частинах проекту, обсяги та вартість робіт. Формує завдання субпідрядним організаціям на виконання робіт, що доручають їм, і забезпечує ці організації необхідними вихідними даними. Вирішує питання, що виникають у них у процесі розробки документації. Здійснює контроль за технічним рівнем прийнятих проектних, містобудівних та архітектурно-планувальних рішень, економічною витратою засобів на проектно-дослідні роботи, строками розробки проектно-кошторисної документації. Гарантує відповідність розробленої проектно-кошторисної документації державним стандартам, нормам, правилам та інструкціям. Забезпечує перевірку на патентну чистоту та патентоспроможність уперше застосованих у проекті або розроблених для нього технологічних процесів, устаткування, приладів, конструкцій, матеріалів і виробів. Проводить захист проекту у вищестоящих організаціях та органах експертизи. Бере участь у розгляді і узгодженні генеральною підрядною будівельною організацією проектно-кошторисної документації. Вирішує питання, що виникають у процесі проектування будівництва, запровадження в дію об'єкта, освоєння проектних потужностей. Організує роботу з усунення виявлених дефектів проектно-кошторисної та іншої технічної документації, а також по обліку витрат затверджених кошторисів. Підготовляє пропозиції керівництву проектної організації і замовникові про внесення в робочу документацію змін, пов'язаних із введенням нових нормативних документів, з урахуванням фактичного стану будівництва. Погоджує обґрунтовані відступи від діючих норм, правил, інструкцій з органами державного нагляду та інших організацій, що затвердили їх. Забезпечує аналіз та узагальнення досвіду проектування, будівництва і експлуатації побудованих об'єктів і підготовку на цій основі пропозицій по підвищенню технічного та економічного рівня проектних рішень. Підготовляє відгуки та висновки на раціоналізаторські пропозиції і винаходи, проекти стандартів, технічних умов та інших нормативних документів, пов'язаних із проектуванням і будівництвом. Бере участь в експертизі проектів, підготовці публікацій і складанні заявок на винаходи, у роботі семінарів і конференцій по своїй спеціальності.
Щодо інженера-консультанта (будівництво): Завдання та обов'язки. Виступає представником інвестора (замовника) відповідно до укладеного договору в установленому законодавством порядку. Консультує інвестора з питань залучення проектних, генеральних підрядних організацій. Бере участь у підготовці договору підряду та контролює дотримання його положень усіма учасниками будівництва. Консультує з розробки організаційно-фінансових схем реалізації проекту будівництва з зазначенням усіх можливих організаційно-технологічних ризиків. Контролює організаційно-технологічну надійність будівництва. Бере участь та вносить пропозиції щодо стадійності проектування, черг будівництва та етапів реалізації проекту. Консультує з питань формування бюджету проекту у цілому, планів освоєння капітальних вкладень, обсягів фінансування окремих етапів будівництва та оптимізації інвестицій. Контролює витрачання коштів на усіх етапах будівництва. Аналізує результати перевірок та обґрунтованість висновків державних контролюючих і наглядових органів. Бере участь в аналізі претензій, які виникли між учасниками реалізації проекту, розробленні відповідних пропозицій щодо їх усунення (інформація з Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи").
Такі завдання та працівники не потребуються згідно технічного завдання закупівлі.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які саме в складі Пропозиції зможуть надати інформацію про головного інженера проєкту (ГІП) та інженера-консультанта (будівництво).
Ми маємо необхідну декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2 (отриману в законний спосіб згідно Постанови Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»), дозвільні документи на виконання робіт, передбачених технічним завданням, необхідний мінімум працівників. Але ми не можемо прийняти участь у закупівлі, адже Замовник просить надати саме інформацію про Головного інженера проєкту (ГІП), інженера-консультанта (будівництво), що є дискримінаційним по відношенню до нас, як Учасника процедури закупівлі.
Просимо зобовязати Замовника внести зміни до тендерної документацій в цій частині та вилучити вимогу про Головного інженера проєкту (ГІП), інженера-консультанта (будівництво).
2.3.2. Головний інженер проєкту (ГІП) – фахівець з вищою освітою у галузі будівництва, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині технології будівельного виробництва (додати до тендерної пропозиції копію чинного сертифікату інженера-проектувальника, засвідчену підписом і печаткою інженера-проектувальника).
Відповідно до п.2.6. Табл.2 Додатку 1 у складі пропозиції вимагається:
- інженер-консультант (будівництво) з кваліфікаційним рівнем не нижче базового. Зазначені фахівці (або фахівець, якщо він сертифікований по обом напрямкам одночасно) повинні мати чинні на момент подачі тендерної пропозиції сертифікати відповідно стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі». На підтвердження відповідності даній вимозі Учасник надає скановані сертифікати та кваліфікаційні посвідчення, видані відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі.
Скаржник вважає дану вимогу надмірною та такою, що обмежує коло потенційних учасників.
Відповідно до оголошення, предметом закупівлі є код ДК 021:2015 –45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасадів (заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №234 Оболонського району м. Києва, вул. Боровиковського, 2/10).
Завдання та обов’язки спеціалістів, які вимагаються в тендерній документації:
Щодо головного інженера проекту (ГІП): Завдання та обов'язки. Здійснює технічне керівництво проектно-дослідними роботами при проектуванні об'єкта й авторський нагляд за його будівництвом, запровадженням у дію та освоєння проектних потужностей. На основах використання новітніх досягнень науки і техніки, найбільш доцільних та економічних проектних рішень забезпечує високий техніко-економічний рівень проектованих об'єктів. Вживає заходів, спрямованих на підвищення якості проектно-кошторисної документації та скорочення витрат матеріальних ресурсів при будівництві об'єктів, зниження вартості їхньої експлуатації на основі поліпшення якості проектних, містобудівних та архітектурно-планувальних рішень. Готовить дані для укладення договорів із замовниками на розробку (передачу) науково-технічної продукції, у тому числі обґрунтування договірних цін. Бере участь у роботі комісій з вибору майданчиків (трас) для будівництва, у підготовці завдань на проектування та в організації інженерних обстежень для розробки проектно-кошторисної та іншої технічної документації. Організує її розробку по закріплених за ним об'єктах, бере участь у складанні комплексних планів-графіків виконання науково-дослідних, проектних, конструкторських і технологічних робіт для об'єктів, на яких будуть застосовуватися нові технологічні процеси та устаткування із тривалим циклом розробки, конструювання і виготовлення. Складає календарні плани випуску науково-технічної продукції. Розробляє пропозиції про склад розроблювачів проекту, розподіляє між ними завдання по розділах і частинах проекту, обсяги та вартість робіт. Формує завдання субпідрядним організаціям на виконання робіт, що доручають їм, і забезпечує ці організації необхідними вихідними даними. Вирішує питання, що виникають у них у процесі розробки документації. Здійснює контроль за технічним рівнем прийнятих проектних, містобудівних та архітектурно-планувальних рішень, економічною витратою засобів на проектно-дослідні роботи, строками розробки проектно-кошторисної документації. Гарантує відповідність розробленої проектно-кошторисної документації державним стандартам, нормам, правилам та інструкціям. Забезпечує перевірку на патентну чистоту та патентоспроможність уперше застосованих у проекті або розроблених для нього технологічних процесів, устаткування, приладів, конструкцій, матеріалів і виробів. Проводить захист проекту у вищестоящих організаціях та органах експертизи. Бере участь у розгляді і узгодженні генеральною підрядною будівельною організацією проектно-кошторисної документації. Вирішує питання, що виникають у процесі проектування будівництва, запровадження в дію об'єкта, освоєння проектних потужностей. Організує роботу з усунення виявлених дефектів проектно-кошторисної та іншої технічної документації, а також по обліку витрат затверджених кошторисів. Підготовляє пропозиції керівництву проектної організації і замовникові про внесення в робочу документацію змін, пов'язаних із введенням нових нормативних документів, з урахуванням фактичного стану будівництва. Погоджує обґрунтовані відступи від діючих норм, правил, інструкцій з органами державного нагляду та інших організацій, що затвердили їх. Забезпечує аналіз та узагальнення досвіду проектування, будівництва і експлуатації побудованих об'єктів і підготовку на цій основі пропозицій по підвищенню технічного та економічного рівня проектних рішень. Підготовляє відгуки та висновки на раціоналізаторські пропозиції і винаходи, проекти стандартів, технічних умов та інших нормативних документів, пов'язаних із проектуванням і будівництвом. Бере участь в експертизі проектів, підготовці публікацій і складанні заявок на винаходи, у роботі семінарів і конференцій по своїй спеціальності.
Щодо інженера-консультанта (будівництво): Завдання та обов'язки. Виступає представником інвестора (замовника) відповідно до укладеного договору в установленому законодавством порядку. Консультує інвестора з питань залучення проектних, генеральних підрядних організацій. Бере участь у підготовці договору підряду та контролює дотримання його положень усіма учасниками будівництва. Консультує з розробки організаційно-фінансових схем реалізації проекту будівництва з зазначенням усіх можливих організаційно-технологічних ризиків. Контролює організаційно-технологічну надійність будівництва. Бере участь та вносить пропозиції щодо стадійності проектування, черг будівництва та етапів реалізації проекту. Консультує з питань формування бюджету проекту у цілому, планів освоєння капітальних вкладень, обсягів фінансування окремих етапів будівництва та оптимізації інвестицій. Контролює витрачання коштів на усіх етапах будівництва. Аналізує результати перевірок та обґрунтованість висновків державних контролюючих і наглядових органів. Бере участь в аналізі претензій, які виникли між учасниками реалізації проекту, розробленні відповідних пропозицій щодо їх усунення (інформація з Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи").
Такі завдання та працівники не потребуються згідно технічного завдання закупівлі.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які саме в складі Пропозиції зможуть надати інформацію про головного інженера проєкту (ГІП) та інженера-консультанта (будівництво).
Ми маємо необхідну декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2 (отриману в законний спосіб згідно Постанови Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»), дозвільні документи на виконання робіт, передбачених технічним завданням, необхідний мінімум працівників. Але ми не можемо прийняти участь у закупівлі, адже Замовник просить надати саме інформацію про Головного інженера проєкту (ГІП), інженера-консультанта (будівництво), що є дискримінаційним по відношенню до нас, як Учасника процедури закупівлі.
Просимо зобовязати Замовника внести зміни до тендерної документацій в цій частині та вилучити вимогу про Головного інженера проєкту (ГІП), інженера-консультанта (будівництво).
×
-
Назва доказу:
Дозвіл БЛІЦ БУД ІНВЕСТ
-
Повʼязаний документ:
3. Дозвіл БЛІЦ БУД ІНВЕСТ.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка про працівників
-
Повʼязаний документ:
3. Довідка про працівників.pdf
-
-
Назва доказу:
Декларація + ліцензія про провадження господарської діяльності
-
Повʼязаний документ:
3. Декларація + ліцензія про провадження господарської діяльності.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобовязати Замовника внести зміни до тендерної документацій в цій частині та вилучити вимогу про Головного інженера проєкту (ГІП), інженера-консультанта (будівництво).
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
61e4c80bd2f5434ca33dc46a318c5538
Заголовок пункту скарги:
Вимога стосовно коштів на поточному рахунку
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.1.11. Табл.2 Додатку 1 у складі пропозиції вимагається:
1.11. З метою підтвердження фінансової платоспроможності учасника для виконання робіт за предметом закупівлі учасником у складі тендерної пропозиції подається довідка з обслуговуючого банку (або з усіх обслуговуючих банків) учасника, яка має підтверджувати наявність станом на 31.12.2024 р. на поточному рахунку (поточних рахунках) учасника грошових коштів у сумі, що становить не менше, ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Скаржник вважає дану вимогу надмірною та такою, що обмежує коло потенційних учасників.
Відповідно до оголошення, предметом закупівлі є код ДК 021:2015 –45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасадів (заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №234 Оболонського району м. Києва, вул. Боровиковського, 2/10). Очікувана вартість закупівлі - 5 672 816 грн. 50% від цієї суми складає 2 836 408,00 грн.
Така вимога є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже, відповідно до публічної інформації датою створення Скаржника є 17.10.2024 р. Скаржник не зміг протягом стислого часу (менше півтора місяця) реалізувати стільки проектів, щоб забезпечити наявність станом на 31.12.2024 р. на поточному рахунку (поточних рахунках) учасника грошових коштів у сумі, що становить не менше 2 836 408,00 грн. Відповідно до виписки з банку АТ «УКРСИББАНК» вихідний залишок на 31.12.2024 р. складав 2 526 359,95 грн., що менше від суми, що вимагається тендерною документацією.
Окрім того, наявність конкретної суми на поточному рахунку (рахунках) учасника станом на 31.12.2024 р. не може впливати на виконання робіт, які передбачені технічним завданням. Зазначена дата передує кінцевому строку подання пропозицій більше ніж на 6 місяців, що нівелює інформацію про кількість коштів на рахунку учасника, оскільки при здійсненні господарської діяльності неможливо уникнути суттєвого руху таких коштів.
Ми маємо необхідну декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2 (отриману в законний спосіб згідно Постанови Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»), дозвільні документи на виконання робіт, передбачених технічним завданням, виписку з банку АТ «УКРСИББАНК», якою підтверджено, що станом на 24.12.2024 р. вихідний залишок складав 4 485 469,95 грн.. Але ми не можемо прийняти участь у закупівлі, адже Замовник просить надати саме довідку з обслуговуючого банку (або з усіх обслуговуючих банків) учасника, яка має підтверджувати наявність станом на 31.12.2024 р. на поточному рахунку (поточних рахунках) учасника грошових коштів у сумі, що становить не менше, ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до нас, як Учасника процедури закупівлі.
Просимо зобовязати Замовника внести зміни до тендерної документацій в цій частині та вилучити вимогу про довідку з обслуговуючого банку (або з усіх обслуговуючих банків) учасника, яка має підтверджувати наявність станом на 31.12.2024 р. на поточному рахунку (поточних рахунках) учасника грошових коштів у сумі, що становить не менше, ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до нас, як Учасника процедури закупівлі.
1.11. З метою підтвердження фінансової платоспроможності учасника для виконання робіт за предметом закупівлі учасником у складі тендерної пропозиції подається довідка з обслуговуючого банку (або з усіх обслуговуючих банків) учасника, яка має підтверджувати наявність станом на 31.12.2024 р. на поточному рахунку (поточних рахунках) учасника грошових коштів у сумі, що становить не менше, ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Скаржник вважає дану вимогу надмірною та такою, що обмежує коло потенційних учасників.
Відповідно до оголошення, предметом закупівлі є код ДК 021:2015 –45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасадів (заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №234 Оболонського району м. Києва, вул. Боровиковського, 2/10). Очікувана вартість закупівлі - 5 672 816 грн. 50% від цієї суми складає 2 836 408,00 грн.
Така вимога є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже, відповідно до публічної інформації датою створення Скаржника є 17.10.2024 р. Скаржник не зміг протягом стислого часу (менше півтора місяця) реалізувати стільки проектів, щоб забезпечити наявність станом на 31.12.2024 р. на поточному рахунку (поточних рахунках) учасника грошових коштів у сумі, що становить не менше 2 836 408,00 грн. Відповідно до виписки з банку АТ «УКРСИББАНК» вихідний залишок на 31.12.2024 р. складав 2 526 359,95 грн., що менше від суми, що вимагається тендерною документацією.
Окрім того, наявність конкретної суми на поточному рахунку (рахунках) учасника станом на 31.12.2024 р. не може впливати на виконання робіт, які передбачені технічним завданням. Зазначена дата передує кінцевому строку подання пропозицій більше ніж на 6 місяців, що нівелює інформацію про кількість коштів на рахунку учасника, оскільки при здійсненні господарської діяльності неможливо уникнути суттєвого руху таких коштів.
Ми маємо необхідну декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2 (отриману в законний спосіб згідно Постанови Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»), дозвільні документи на виконання робіт, передбачених технічним завданням, виписку з банку АТ «УКРСИББАНК», якою підтверджено, що станом на 24.12.2024 р. вихідний залишок складав 4 485 469,95 грн.. Але ми не можемо прийняти участь у закупівлі, адже Замовник просить надати саме довідку з обслуговуючого банку (або з усіх обслуговуючих банків) учасника, яка має підтверджувати наявність станом на 31.12.2024 р. на поточному рахунку (поточних рахунках) учасника грошових коштів у сумі, що становить не менше, ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до нас, як Учасника процедури закупівлі.
Просимо зобовязати Замовника внести зміни до тендерної документацій в цій частині та вилучити вимогу про довідку з обслуговуючого банку (або з усіх обслуговуючих банків) учасника, яка має підтверджувати наявність станом на 31.12.2024 р. на поточному рахунку (поточних рахунках) учасника грошових коштів у сумі, що становить не менше, ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до нас, як Учасника процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Виписка по рахунку - 2025-08-18T155632.147
-
Повʼязаний документ:
4. Виписка по рахунку - 2025-08-18T155632.147.pdf
-
-
Назва доказу:
Виписка по рахунку - 2025-08-18T155541.723
-
Повʼязаний документ:
4. Виписка по рахунку - 2025-08-18T155541.723.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобовязати Замовника внести зміни до тендерної документацій в цій частині та вилучити вимогу про довідку з обслуговуючого банку (або з усіх обслуговуючих банків) учасника, яка має підтверджувати наявність станом на 31.12.2024 р. на поточному рахунку (поточних рахунках) учасника грошових коштів у сумі, що становить не менше, ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до нас, як Учасника процедури закупівлі.