• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електричні лампи розжарення (Лампи електричні в асортименті)

Електричні лампи розжарення (Лампи електричні в асортименті) 15 найменувань

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 21 день назад

638 233.33 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 195.00 UAH
Період оскарження: 07.08.2025 16:44 - 12.08.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП

Скарга на неправомірне визнання переможцем

Номер: 2e0c9ed4600449e6a3e369f44d82fc17
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-07-010993-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне визнання переможцем
Скарга:
Документи загружені у період 24год. не відповідають вимогам, детальніше у прикріпленому зверненні
Дата розгляду скарги: 18.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.09.2025 16:22
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬВІЛ", Фарина Ольга 380673103637 IBRAND@ELWILL.COM.UA

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c18d05c145c44ab8bdb1958aac927471
Заголовок пункту скарги: Не відповідність листа-пояснення учасника в період виправлення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п.п. 8 п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації «У разі якщо предмет цієї процедури закупівлі (товар або товар, який замовник набуває у власність під час надання послуг/виконання робіт) є таким, що визначений підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, та вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
- довідку у довільній формі про те, що ступінь локалізації товару (або товару, який замовник набуває у власність під час надання послуг/виконання робіт), дорівнює чи перевищує відсоток, визначений Законом для відповідного періоду, яка також містить інформацію про включення такого товару до Переліку локалізованих товарів та відповідний пункт Переліку локалізованих товарів, за яким відображається інформація про товар;
- сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;
Вищевказані вимоги не застосовуються до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару. Перелік країн, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік країн, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, публікується на офіційному веб-сайті Мінекономіки. У такому випадку Учасником надається лист-пояснення щодо вищезазначених обставин.».


Відповідно до п. 1 статті ІІ Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 року в м. Марракеші, зі змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 року в м. Женеві «Ця Угода поширюється на будь-які заходи, що стосуються закупівель, що охоплюються цією Угодою незалежно від того, чи здійснюються вони виключно або частково за допомогою електронних засобів.
2. Для цілей цієї Угоди закупівля, що охоплюється нею, означає закупівлю для державних цілей:
(с) вартість якої, розрахована згідно з пунктами 6-8, дорівнює або перевищує відповідну граничну величину, визначену в додатках Сторін до Додатку I на момент публікації повідомлення про торги у відповідності зі статтею VII;


В свою чергу Умови приєднання України до переглянутої Угоди про державні закупівлі Додаток І (Додаток А), Додатком 3 Рішення Світової організації торгівлі Комітет з державних закупівель від 11.11.2015 Приєднання України до Угоди про державні закупівлі, встановлено: «Інші установи, підприємства чи організації
Контрольні параметри:
Товари - 400 000 СПЗ
Послуги - 400 000 СПЗ
Будівельні послуги - 5 000 000 СПЗ
Перелік установ, підприємств чи організацій:
1. Установи, підприємства чи організації-3, які здійснюють діяльність у таких сферах:
b) забезпечення виробництва, транспортування та постачання теплової енергії;»

За курсом, визначеним Національним банком України 1 СПЗ (XDR) становить 56,6021 грн станом на день проведення аукціону 18.08.2025.

Отже, дія даної норми права не застосовується лише у випадку, якщо сума закупівлі дорівнює або перевищує 22 640 840,00 грн щодо товарів.

Оскільки вартість проведеної замовником закупівлі не перевищує зазначеної суми, відтак учасники закупівель несуть обов’язок надати у складі тендерної пропозиції документи, передбачені п.п. 8 п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації, у відповідності до вимог підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме:
- довідку у довільній формі про те, що ступінь локалізації товару (або товару, який замовник набуває у власність під час надання послуг/виконання робіт), дорівнює чи перевищує відсоток, визначений Законом для відповідного періоду, яка також містить інформацію про включення такого товару до Переліку локалізованих товарів та відповідний пункт Переліку локалізованих товарів, за яким відображається інформація про товар;
- сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.

Сума оголошеної заявником закупівлі становить 638 233,33 грн. без ПДВ, що перевищує 200 000,00 грн і є менше від сум, зазначених в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві. А отже підстав для звільнення від виконання зазначених вимог у даній закупівлі немає.

Відтак, наданий учасником ТОВ «Віан» лист від 26.08.2025 № 1, в якому учасник заявляє не застосування вимог п.п. 8 п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації – не відповідає дійсності, адже сума закупівлі є меншою від суми, зазначеної в Угоді про державні закупівлі, укладеної 15.04.1994 року в м. Марракеші, зі змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30.03.2012 року в м. Женеві.
Вимоги: Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі

Запити Органу оскарження