-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Поточний ремонт заміна окремих віконних та дверних блоків в багатоквартирному будинку за адресою: вул. Шухевича, 2/1 б в м. Хмельницькому»
Завершена
689 866.52
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 898.67 UAH
мін. крок: 1% або 6 898.67 UAH
Період оскарження:
07.08.2025 15:37 - 12.08.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Не правомірне визначення переможця
Номер:
7e4b8e0257dd4944b814aa20c2709f60
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-07-009235-a.c1
Назва:
Не правомірне визначення переможця
Вимога:
Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції повинен надати договірну ціну, підсумкову відомість ресурсів, проект календарного графіку виконання робіт (послуги). Дані документи мають бути заповнені згідно форм, наведених у Кошторисних нормах України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Помилка Учасника переможця у тому , що в п.6, 7, 9, 11, 12., Обґрунтування (шифр норми) прийнято не вірно , що за собою тягне зміни договірної ціни, а це вже порушення технічне яке на пряму впливає на договірну ціну.
Ми вказали дані порушення в Технічному завдані п 5. (Примітка)
Дані коефіцієнти приміняються тільки новому будівництву або реконструкції будинків, будівель та споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКН на нове будівництво із застосуванням до витрат праці робітників, зайнятих на ремонтно будівельних роботах, і до часу експлуатації машин та механізмів коефіцієнту 1,15)
Тому збільшена заробітна плата у 1,15 рази іскажає саму договірну ціну її розрахунок, потрібно було виконувати кошторисну документацію дипломованим кошторисником а не самому.
Розділ V пункт 3. прописано
Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник
процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або
зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
{Підпункт 2 пункту 45 в редакції Постанови КМ № 382 від 02.04.2024} (пункт 45 Особливостей)
Так як ФОП "ДЗЮБІЙ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ" являється Вашим постійним виконавцем даних робіт про , що відображено на сайті виконання ним робіт повинен був подати дану довідку підписавши її в у Вас Замовника про не порушення даних вимог.
ФОП "ДЗЮБІЙ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ повинен був подати саме Технічне завдання і згоду виконання його на основі чого розроблялось саме технічне завдання. Підсумовуючи, у Замовника виник обов’язок відхилити пропозиць
ВИМОГА ТЕХНІЧНОГО ХАРАКТЕРУ
2. учасники відповідно до своєї цінової пропозиції та у відповідності до вимог цієї Тендерної документації надають на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 до Тендерної документації: договірну ціну, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, а також Довідку про розмір заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості наступного змісту:
«Довідка
_____назва учасника___________ повідомляє, що при складані договірної ціни на будівельні роботи використовує розмір заробітної плати розрахований із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості у розмірі __________ гривень.»
Увага!!! Вказані вище документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково мають містити інформацію: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Не законне надання 24 години на виправлення надано Замовником
На виконання вказаних вимог учасником завантажено договірну ціну, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, Довідку про середній розмір заробітної плати. проте завантажені учасником документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, не містять інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Враховуючи, те що в складі документів пропозиції наявні документи, які вимагаються учасником на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, а виправлення допущеної в оформлені цих документів помилки ( а саме «відсутність інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції») не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, пропонуємо усунути вище вказані невідповідності шляхом дозавантаження протягом 24 годин виправлених документів, де буде вказана інформація про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Дискваліфікація ФОП "ДЗЮБІЙ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ", а не визнати переможцем. Тим самим, віднісся до учасників з дискримінацією та не об’єктивно, позбавив інших учасників права на добросовісну конкуренцію, справедливий розгляд пропозицій учасників та рівного ставлення.
Кооператив "Будівельник" вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірного визначення Переможця закупівлі, а також порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі”
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.Не буде рішення ми змушені подати скаргу До Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Голова кооперативу В.В.Турчин
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 23.08.2025 13:26
Дата подачі:
23.08.2025 13:26
Вирішення:
Шановний учаснику – Кооператив «Будівельник» щодо Вашої скарги поданої на рішення замовника по визначення переможця ФОП «Дзюбій Костянтин Миколайович» по закупівлі UA-2025-08-=07-009235-a «Поточний ремонт заміна окремих віконних та дверних блоків в багатоквартирному будинку за адресою: вул. Шухевича, 2/1 б в м. Хмельницькому» повідомляємо наступне.
Управління житлової політики і майна Хмельницької міської ради, як замовник не може виконати вимоги Вашої скарги, зокрема, «Прийняти її до розгляду…» оскільки, не є органом оскарження відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон), та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі -Особливості).
Пунктом 55 Особливостей, визначено, що Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Статтею 18 Закону вказано, що органом оскарження є Антимонопольний комітет України.
Водночас, Пунктом 46 Особливостей передбачено право учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Лише в такому випадку замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Звертаємо увагу, що Ваша пропозиція взагалі не розглядалась.
Разом з тим, з метою дотримання принципів закупівель, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, надаємо Вам наступні пояснення щодо наведених Вами зауважень в частині прийняття замовником рішення про визначення переможцем закупівлі UA-2025-08-=07-009235-a «Поточний ремонт заміна окремих віконних та дверних блоків в багатоквартирному будинку за адресою: вул. Шухевича, 2/1 б в м. Хмельницькому» ФОП «Дзюбій Костянтин Миколайовича», тендерна пропозиція якого була визначена електронною системою найбільш економічно вигідною.
1. Щодо невірного на Вашу думку прийняття шифру норми, зазначимо, що нами при визначенні вартості предмета закупівлі, було застосовано аналогічні ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтні та будівельні роботи (в подальшому РЕКНр та РЕКНб), із застосуванням до витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин і механізмів коефіцієнта 1,15, застосування якого чітко визначено в п.2.4. РЕКНр (вказівки, щодо застосування).
Наше технічне завдання сформовано на підставі дефектного акту форма якого затверджена додатком 29 Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерством розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року (далі Настанова), застосування якого передбачено частиною четвертою п.5.1 Настанови.
Жодним документом не передбачено необхідність зазначати в примітці дефектного акту шифр кошторисних норм РЕКНр та РЕКНб і тим паче застосування до них коефіцієнтів.
Тому Ваше зауваження не має жодного законного підґрунтя, лише замовник вирішує, які примітки зазначати в формі дефектного акту.
Також взагалі не зрозуміло звідки взято і що означає Ваше трактування: Дані кофіцієнти приміняються тільки новому будівництву або реконструкції будинків, будівель та споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКН на нове будівництво із застосуванням до витрат праці робітників, зайнятих на ремонтно будівельних роботах, і до часу експлуатації машин та механізмів коефіцієнту 1,15 В нас теж немає дипломованого кошторисника, але нам здається, що Вами вирвано з повного контексту уривки фраз, з яких не можливо зрозуміти, що мається на увазі?
В наступному робити висновок що це збільшена зарплата у 1,15 рази, хоча якщо уважно читати Настанову п.5.3 Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них
Застосовані учасником коефіцієнти не суперечать вимогам РЕКНр та РЕКНб тому замовник не має жодних підстав відхиляти ФОП «Дзюбій Костянтин Миколайович», адже найменування виду робіт, одиниця виміру та кількість, повністю відповідають технічному завданню, а цінова пропозиція є найбільш економічно вигідною, що повністю узгоджується з принципом публічних закупівель максимальної економії, ефективністю та пропорційністю.
2. Щодо ненадання учасником «ФОП «Дзюбій Костянтин Миколайович» Довідки, як Вами вказано в скарзі про непорушення вимог підпункту 2 пункту 45 Особливостей , звертаємо Вашу увагу на наступні норми чинного законодавства.
Отже, на виконання абзацу десятого пункту 28 Особливостей, проте що, «Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.» Тендерна документація, розміщена в електронній системі містить, зокрема, Додаток № 1 де визначено чіткий ПЕРЕЛІК документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. ФОП «Дзюбій Костянтин Миколайович» надав усі документи згідно цього переліку. Пунктами 44, 47 Особливостей визначенні імперативні підстави відхилення тендерної пропозиції. Також пунктом 44 чітко прописано, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
З незрозумілих причин і без будь-якого обгрунтування Ви посилаєтесь на підпункт 2 пункту 45 Особливостей, як на підставу, як Ви вказуєте обов’язкової подачі учасником Довідки, про непорушення вимог підпункту 2 пункту 45 Особливостей, зокрема Вами вказано «Так як ФОП "ДЗЮБІЙ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ" являється Вашим постійним виконавцем даних робіт про , що відображено на сайті виконання ним робіт повинен був подати дану довідку підписавши її в у Вас Замовника про не порушення даних вимог.»
Разом з тим, підпунктом 2 пункту 45 Особливостей визначено:
«45. Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.»
Зауважуємо, що при співпраці управління, як замовника з ФОП «Дзюбій Костянтин Миколайович», як підрядником відсутні факти не виконання останнім свої зобов’язань за раніше укладеними договорами про закупівлю, що призвело до їх дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків.
3) Щодо, як Ви вважаєте незаконного надання учаснику 24 години на виправлення, допущеної в оформлені документів технічної специфікації помилки, зокрема, «відсутність інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції», зауважуємо, що надання учаснику можливості на виправлення такої помилки є цілком правомірним та повністю узгоджується з пунктом 43 Особливостей. Адже, таке виправлення не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тому Ваше зауваження «Впливає на договірну ціну чи не впливає була подана вимога її потрібно згідно Законості виконати, а тут ну забув і що» є суб’єктивною думкою, яка суперечить законодавчим нормам здійснення закупівель та необгрунтована жодним доказом чи посиланням на норми права.
Статус вимоги:
Не задоволено