Запити Органу оскарження
Номер:
31282198798d4d5c8831c30fa97c4605
Тема запиту:
щодо надання пояснення
Текст запиту:
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Митрополита В. Липківського, 45 м. Київ-35, 03035
Замовник:
Шевченківська районна адміністрація
Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ 04056115
79047, Україна, Львівська область,
Львів, вул. Липинського,11
тел: 38(032) 252-18-46
Інформація про закупівлю:
Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025- UA-2025-08-07-008879-a -a.b1-a Публічне посилання на веб-порталі Prozorro: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2025-08-07-008879-a -a
ПОЯСНЕННЯ
по суті скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» (ідентифікатор UA-2025-08-07-008879-a -a.b1) на дії Замовника Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради щодо відхилення пропозиції Скаржника щодо закупівлі: «Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові»; ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-07-008879-a
05.09.2025 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято Рішення № 13672-р/пк-пз про прийняття до розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» (код ЄДРПОУ 31658533) ідентифікатор: UA-2025-08-07-008879-a -a.b1 у процедурі закупівлі: «Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові»; Код 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-07-008879-a.
Пунктом 2 Рішення від 01.05.09.2025 № 13672-р/пк-пз Колегія постановила, Замовнику протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в “pdf” форматі (а також у форматі “doc” з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу.
Враховуючи наведене, повідомляємо:
7 серпня 2025 року Шевченківською районною адміністрацією Львівської міської ради, як Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», було оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі: "Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові"; Код 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-07-008879-a.
Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюднено з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливості).
Згідно з умовами оголошення щодо проведення відкритих торгів з особливостями період уточнень завершився серпня 2025 року о 00:00 год., період подачі пропозицій завершився 22 серпня 2025 року, 00:00 год.
До участі у процедурі закупівлі було подано тендерні пропозиції 2 (двох) учасників, а саме:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» (далі - Скаржник) з ціновою пропозицією за результатами аукціону –1 987 800,00 грн.
2) Приватне підприємство «Спеціалізована Ремонтно-Будівельна Компанія «Портал» «»з ціновою пропозицією за результатами аукціону - 2 301 380,60 грн.
Відповідно до п. 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених Замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною.
Так, електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію Скаржника.
Відповідно до п. 38 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих Особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Ліфт-Еко» (ЄДРПОУ 31658533) у процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності у документах. Так, 26 серпня 2025 року о 17:09 год. Скаржнику було скеровано вимогу про усунення невідповідностей документах/інформації, а саме: «ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові» (оголошення № UA-2025-08-07-008879-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки від 20.08.2025 №292 в учасника наявні працівники на посаді, зокрема, «електромеханік-монтажник» в кількості 3 правника та «електромеханік-налагоджувальник» в кількості 2 працівника. Однак, слід зазначити, що відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції учасника штатного розпису ТзОВ «Ліфт-Еко» станом на 07.02.2024 в штаті підприємства відсутні посади «електромеханік-монтажник» та «електромеханік-налагоджувальник». Зважаючи на вищевикладене, це створює невідповідність у наданих документах та інформації. - відповідно до пункту 7 Розділу І до Тендерної документації, встановлено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою.* Відповідно до примітки до пункту 7 Розділу І Тендерної документації, ця вимога не стосується оригіналів або належним чином засвідчених копій оригіналів документів виданих органами державної влади, підприємствами / установами / організаціями іноземних держав. Разом з такими документами обов’язково подається їх переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Вимогами пункту 1.4. Частини 4 Додатку №1 до Тендерної документації, встановлено, що учасник має бути офіційним представником/дилером/дистриб’ютором заводу-виробника, що підтверджується наданням скан-копій довіреності чи доручення від заводу-виробника або дилерського/дистриб’юторського договору або сертифікату чи листа на представництво/дилерство/дистриб’юторство. Також, надається лист від заводу виробника про спроможність поставки ліфтового обладнання на даний об’єкт із зазначенням адреси, терміну поставки та технічних характеристик. Так, на виконання даних вимог учасник надав у складі тендерної пропозиції авторизаційний лист від 20.08.2025, складений на бланку підприємства FABRE ELEVATOR INTERNATIONAL та підписаний керівником даного підприємства, який зареєстрований та здійснює діяльність у Турецькій Республіці, однак, даний лист викладений українською мовою, який не засвідчено нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Та, в складі тендерної пропозиції відсутній лист оригіналу листа від FABRE ELEVATOR INTERNATIONAL. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту пункту 7 Розділу І до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - привести інформацію що міститься у довідці від 20.08.2025 №292, у відповідності до наданих документів, в частині, що стосується посади працівників; - надати оригінал листа FABRE ELEVATOR INTERNATIONAL, щодо підтвердження пункту 1.4. Частина 4 Додатку 1 до Тендерної документації, та у відповідності до пункту 7 Розділу І до Тендерної документації надати переклад українською мовою який засвідчено нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку».
ТзОВ «Ліфт-Еко» протягом 24 год. усунуто невідповідності.
По суті скарги повідомляємо.
1. Нормативні документи.
1.1. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі її невідповідності умовам тендерної документації.
1.2. Згідно з пунктом 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель…» (постанова КМУ від 12.10.2022 №1178, зі змінами), замовник зобов’язаний відхилити пропозицію, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації чи іншим вимогам Тендерної документації, крім випадків, коли невідповідність може бути усунута відповідно до пункту 43 Особливостей.
1.3. Пункт 43 Особливостей визначає, що до усувних належать лише несуттєві розбіжності (технічні чи формальні помилки), які не впливають на зміст пропозиції та не змінюють предмет закупівлі.
2. Невідповідність технічній специфікації
2.1. У додатку 3 до Тендерної документації («Технічна специфікація») зазначено: позиція №27 — «С111-1066 варіант 1. Просічно-витяжний пофарбований прокат… товщина 3 мм» — 1,39 т.
2.2. У локальному кошторисі №02-01-01, поданому ТОВ «Ліфт-Еко», за тією ж позицією вказано лише 1,07 т.
2.3. Таким чином, у пропозиції Скаржника наявна розбіжність у кількості матеріалу. Це не є формальною помилкою, а стосується зміни обсягів ресурсів, що впливає на ціну та якість виконання робіт.
2.4. Відповідно до п.44 Особливостей така невідповідність є підставою для відхилення пропозиції.
3. Щодо твердої договірної ціни
3.1. Посилання Скаржника на тверду договірну ціну (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) не спростовує вимоги відповідності кошторисних показників технічній специфікації.
3.2. Подання меншої кількості матеріалу створює ризик неповного виконання робіт та суперечить принципам закупівель, визначеним статтею 5 Закону (економія, ефективність, недискримінація).
4. Щодо підтвердження відповідності Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (ЕМС)
4.1. Тендерною документацією вимагалось надати документи, що підтверджують відповідність обладнання:
- Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (постанова КМУ від 21.06.2017 №438),
- Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (постанова КМУ від 16.12.2015 №1077).
4.2. Поданий сертифікат відповідності за модулем H1, виданий у межах регламенту ліфтів та містить посилання на стандарти з ЕМС, проте не є окремим підтвердженням відповідності саме вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності (ЕМС).
4.3. Відсутність належних документів у складі пропозиції є невідповідністю вимогам Тендерної документації та підставою для відхилення згідно зі статтею 31 Закону та п.44 Особливостей.
5. Висновок
Виявлені невідповідності у пропозиції ТОВ «Ліфт-Еко» (кількість матеріалу та відсутність документа щодо відповідності Технічному регламенту з ЕМС) є істотними.
Вони не можуть бути усунені як формальні помилки відповідно до п.43 Особливостей.
Замовник діяв у суворій відповідності до вимог Закону та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.20222 №1178.
Отже, визначено належну підставу про відхилення тендерної пропозиції учасника – ТзОВ «Ліфт-Еко» (ЄДРПОУ 31658533) згідно з абзацом 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178): «...тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена...».
Підсумовуючи викладене, рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ліфт-Еко» є правомірним та обґрунтованим та таким, що відповідає принципам публічних закупівель.
Враховуючи наведене, Замовник торгів – Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради вважає безпідставною та необгрунтованою скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» (ЄДРПОУ 31658533) щодо закупівлі: «Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові»; Код 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-07-008879-a.
Уповноважена особа Н.Б. Хміль
Пункт скарги, до якого відноситься пояснення:
988d1f3713bf4f82ba502c25a8d92991
Дата опублікування:
09.09.2025 13:44
Автор:
Замовник
Номер:
cc05949302bf4d48aa12081d90a3a6db
Тема запиту:
щодо надання пояснення
Текст запиту:
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Митрополита В. Липківського, 45 м. Київ-35, 03035
Замовник:
Шевченківська районна адміністрація
Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ 04056115
79047, Україна, Львівська область,
Львів, вул. Липинського,11
тел: 38(032) 252-18-46
Інформація про закупівлю:
Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025- UA-2025-08-07-008879-a -a.b1-a Публічне посилання на веб-порталі Prozorro: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2025-08-07-008879-a -a
ПОЯСНЕННЯ
по суті скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» (ідентифікатор UA-2025-08-07-008879-a -a.b1) на дії Замовника Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради щодо відхилення пропозиції Скаржника щодо закупівлі: «Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові»; ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-07-008879-a
05.09.2025 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято Рішення № 13672-р/пк-пз про прийняття до розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» (код ЄДРПОУ 31658533) ідентифікатор: UA-2025-08-07-008879-a -a.b1 у процедурі закупівлі: «Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові»; Код 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-07-008879-a.
Пунктом 2 Рішення від 01.05.09.2025 № 13672-р/пк-пз Колегія постановила, Замовнику протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в “pdf” форматі (а також у форматі “doc” з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу.
Враховуючи наведене, повідомляємо:
7 серпня 2025 року Шевченківською районною адміністрацією Львівської міської ради, як Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», було оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі: "Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові"; Код 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-07-008879-a.
Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюднено з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливості).
Згідно з умовами оголошення щодо проведення відкритих торгів з особливостями період уточнень завершився серпня 2025 року о 00:00 год., період подачі пропозицій завершився 22 серпня 2025 року, 00:00 год.
До участі у процедурі закупівлі було подано тендерні пропозиції 2 (двох) учасників, а саме:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» (далі - Скаржник) з ціновою пропозицією за результатами аукціону –1 987 800,00 грн.
2) Приватне підприємство «Спеціалізована Ремонтно-Будівельна Компанія «Портал» «»з ціновою пропозицією за результатами аукціону - 2 301 380,60 грн.
Відповідно до п. 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених Замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною.
Так, електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію Скаржника.
Відповідно до п. 38 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих Особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Ліфт-Еко» (ЄДРПОУ 31658533) у процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності у документах. Так, 26 серпня 2025 року о 17:09 год. Скаржнику було скеровано вимогу про усунення невідповідностей документах/інформації, а саме: «ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові» (оголошення № UA-2025-08-07-008879-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки від 20.08.2025 №292 в учасника наявні працівники на посаді, зокрема, «електромеханік-монтажник» в кількості 3 правника та «електромеханік-налагоджувальник» в кількості 2 працівника. Однак, слід зазначити, що відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції учасника штатного розпису ТзОВ «Ліфт-Еко» станом на 07.02.2024 в штаті підприємства відсутні посади «електромеханік-монтажник» та «електромеханік-налагоджувальник». Зважаючи на вищевикладене, це створює невідповідність у наданих документах та інформації. - відповідно до пункту 7 Розділу І до Тендерної документації, встановлено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою.* Відповідно до примітки до пункту 7 Розділу І Тендерної документації, ця вимога не стосується оригіналів або належним чином засвідчених копій оригіналів документів виданих органами державної влади, підприємствами / установами / організаціями іноземних держав. Разом з такими документами обов’язково подається їх переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Вимогами пункту 1.4. Частини 4 Додатку №1 до Тендерної документації, встановлено, що учасник має бути офіційним представником/дилером/дистриб’ютором заводу-виробника, що підтверджується наданням скан-копій довіреності чи доручення від заводу-виробника або дилерського/дистриб’юторського договору або сертифікату чи листа на представництво/дилерство/дистриб’юторство. Також, надається лист від заводу виробника про спроможність поставки ліфтового обладнання на даний об’єкт із зазначенням адреси, терміну поставки та технічних характеристик. Так, на виконання даних вимог учасник надав у складі тендерної пропозиції авторизаційний лист від 20.08.2025, складений на бланку підприємства FABRE ELEVATOR INTERNATIONAL та підписаний керівником даного підприємства, який зареєстрований та здійснює діяльність у Турецькій Республіці, однак, даний лист викладений українською мовою, який не засвідчено нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Та, в складі тендерної пропозиції відсутній лист оригіналу листа від FABRE ELEVATOR INTERNATIONAL. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту пункту 7 Розділу І до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - привести інформацію що міститься у довідці від 20.08.2025 №292, у відповідності до наданих документів, в частині, що стосується посади працівників; - надати оригінал листа FABRE ELEVATOR INTERNATIONAL, щодо підтвердження пункту 1.4. Частина 4 Додатку 1 до Тендерної документації, та у відповідності до пункту 7 Розділу І до Тендерної документації надати переклад українською мовою який засвідчено нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку».
ТзОВ «Ліфт-Еко» протягом 24 год. усунуто невідповідності.
По суті скарги повідомляємо.
1. Нормативні документи.
1.1. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі її невідповідності умовам тендерної документації.
1.2. Згідно з пунктом 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель…» (постанова КМУ від 12.10.2022 №1178, зі змінами), замовник зобов’язаний відхилити пропозицію, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації чи іншим вимогам Тендерної документації, крім випадків, коли невідповідність може бути усунута відповідно до пункту 43 Особливостей.
1.3. Пункт 43 Особливостей визначає, що до усувних належать лише несуттєві розбіжності (технічні чи формальні помилки), які не впливають на зміст пропозиції та не змінюють предмет закупівлі.
2. Невідповідність технічній специфікації
2.1. У додатку 3 до Тендерної документації («Технічна специфікація») зазначено: позиція №27 — «С111-1066 варіант 1. Просічно-витяжний пофарбований прокат… товщина 3 мм» — 1,39 т.
2.2. У локальному кошторисі №02-01-01, поданому ТОВ «Ліфт-Еко», за тією ж позицією вказано лише 1,07 т.
2.3. Таким чином, у пропозиції Скаржника наявна розбіжність у кількості матеріалу. Це не є формальною помилкою, а стосується зміни обсягів ресурсів, що впливає на ціну та якість виконання робіт.
2.4. Відповідно до п.44 Особливостей така невідповідність є підставою для відхилення пропозиції.
3. Щодо твердої договірної ціни
3.1. Посилання Скаржника на тверду договірну ціну (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) не спростовує вимоги відповідності кошторисних показників технічній специфікації.
3.2. Подання меншої кількості матеріалу створює ризик неповного виконання робіт та суперечить принципам закупівель, визначеним статтею 5 Закону (економія, ефективність, недискримінація).
4. Щодо підтвердження відповідності Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (ЕМС)
4.1. Тендерною документацією вимагалось надати документи, що підтверджують відповідність обладнання:
- Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (постанова КМУ від 21.06.2017 №438),
- Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (постанова КМУ від 16.12.2015 №1077).
4.2. Поданий сертифікат відповідності за модулем H1, виданий у межах регламенту ліфтів та містить посилання на стандарти з ЕМС, проте не є окремим підтвердженням відповідності саме вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності (ЕМС).
4.3. Відсутність належних документів у складі пропозиції є невідповідністю вимогам Тендерної документації та підставою для відхилення згідно зі статтею 31 Закону та п.44 Особливостей.
5. Висновок
Виявлені невідповідності у пропозиції ТОВ «Ліфт-Еко» (кількість матеріалу та відсутність документа щодо відповідності Технічному регламенту з ЕМС) є істотними.
Вони не можуть бути усунені як формальні помилки відповідно до п.43 Особливостей.
Замовник діяв у суворій відповідності до вимог Закону та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.20222 №1178.
Отже, визначено належну підставу про відхилення тендерної пропозиції учасника – ТзОВ «Ліфт-Еко» (ЄДРПОУ 31658533) згідно з абзацом 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178): «...тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена...».
Підсумовуючи викладене, рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ліфт-Еко» є правомірним та обґрунтованим та таким, що відповідає принципам публічних закупівель.
Враховуючи наведене, Замовник торгів – Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради вважає безпідставною та необгрунтованою скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» (ЄДРПОУ 31658533) щодо закупівлі: «Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові»; Код 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-07-008879-a.
Уповноважена особа Н.Б. Хміль
Пункт скарги, до якого відноситься пояснення:
988d1f3713bf4f82ba502c25a8d92991
Дата опублікування:
09.09.2025 13:41
Автор:
Замовник
Номер:
0ecd4a8659bd48218b112d7a9ed337c2
Тема запиту:
щодо надання пояснення
Текст запиту:
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Митрополита В. Липківського, 45 м. Київ-35, 03035
Замовник:
Шевченківська районна адміністрація
Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ 04056115
79047, Україна, Львівська область,
Львів, вул. Липинського,11
тел: 38(032) 252-18-46
Інформація про закупівлю:
Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025- UA-2025-08-07-008879-a -a.b1-a Публічне посилання на веб-порталі Prozorro: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2025-08-07-008879-a -a
ПОЯСНЕННЯ
по суті скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» (ідентифікатор UA-2025-08-07-008879-a -a.b1) на дії Замовника Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради щодо відхилення пропозиції Скаржника щодо закупівлі: «Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові»; ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-07-008879-a
05.09.2025 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято Рішення № 13672-р/пк-пз про прийняття до розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» (код ЄДРПОУ 31658533) ідентифікатор: UA-2025-08-07-008879-a -a.b1 у процедурі закупівлі: «Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові»; Код 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-07-008879-a.
Пунктом 2 Рішення від 01.05.09.2025 № 13672-р/пк-пз Колегія постановила, Замовнику протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в “pdf” форматі (а також у форматі “doc” з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу.
Враховуючи наведене, повідомляємо:
7 серпня 2025 року Шевченківською районною адміністрацією Львівської міської ради, як Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», було оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі: "Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові"; Код 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-07-008879-a.
Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюднено з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливості).
Згідно з умовами оголошення щодо проведення відкритих торгів з особливостями період уточнень завершився серпня 2025 року о 00:00 год., період подачі пропозицій завершився 22 серпня 2025 року, 00:00 год.
До участі у процедурі закупівлі було подано тендерні пропозиції 2 (двох) учасників, а саме:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» (далі - Скаржник) з ціновою пропозицією за результатами аукціону –1 987 800,00 грн.
2) Приватне підприємство «Спеціалізована Ремонтно-Будівельна Компанія «Портал» «»з ціновою пропозицією за результатами аукціону - 2 301 380,60 грн.
Відповідно до п. 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених Замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною.
Так, електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію Скаржника.
Відповідно до п. 38 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих Особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Ліфт-Еко» (ЄДРПОУ 31658533) у процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності у документах. Так, 26 серпня 2025 року о 17:09 год. Скаржнику було скеровано вимогу про усунення невідповідностей документах/інформації, а саме: «ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові» (оголошення № UA-2025-08-07-008879-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки від 20.08.2025 №292 в учасника наявні працівники на посаді, зокрема, «електромеханік-монтажник» в кількості 3 правника та «електромеханік-налагоджувальник» в кількості 2 працівника. Однак, слід зазначити, що відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції учасника штатного розпису ТзОВ «Ліфт-Еко» станом на 07.02.2024 в штаті підприємства відсутні посади «електромеханік-монтажник» та «електромеханік-налагоджувальник». Зважаючи на вищевикладене, це створює невідповідність у наданих документах та інформації. - відповідно до пункту 7 Розділу І до Тендерної документації, встановлено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою.* Відповідно до примітки до пункту 7 Розділу І Тендерної документації, ця вимога не стосується оригіналів або належним чином засвідчених копій оригіналів документів виданих органами державної влади, підприємствами / установами / організаціями іноземних держав. Разом з такими документами обов’язково подається їх переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Вимогами пункту 1.4. Частини 4 Додатку №1 до Тендерної документації, встановлено, що учасник має бути офіційним представником/дилером/дистриб’ютором заводу-виробника, що підтверджується наданням скан-копій довіреності чи доручення від заводу-виробника або дилерського/дистриб’юторського договору або сертифікату чи листа на представництво/дилерство/дистриб’юторство. Також, надається лист від заводу виробника про спроможність поставки ліфтового обладнання на даний об’єкт із зазначенням адреси, терміну поставки та технічних характеристик. Так, на виконання даних вимог учасник надав у складі тендерної пропозиції авторизаційний лист від 20.08.2025, складений на бланку підприємства FABRE ELEVATOR INTERNATIONAL та підписаний керівником даного підприємства, який зареєстрований та здійснює діяльність у Турецькій Республіці, однак, даний лист викладений українською мовою, який не засвідчено нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Та, в складі тендерної пропозиції відсутній лист оригіналу листа від FABRE ELEVATOR INTERNATIONAL. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту пункту 7 Розділу І до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - привести інформацію що міститься у довідці від 20.08.2025 №292, у відповідності до наданих документів, в частині, що стосується посади працівників; - надати оригінал листа FABRE ELEVATOR INTERNATIONAL, щодо підтвердження пункту 1.4. Частина 4 Додатку 1 до Тендерної документації, та у відповідності до пункту 7 Розділу І до Тендерної документації надати переклад українською мовою який засвідчено нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку».
ТзОВ «Ліфт-Еко» протягом 24 год. усунуто невідповідності.
По суті скарги повідомляємо.
1. Нормативні документи.
1.1. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі її невідповідності умовам тендерної документації.
1.2. Згідно з пунктом 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель…» (постанова КМУ від 12.10.2022 №1178, зі змінами), замовник зобов’язаний відхилити пропозицію, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації чи іншим вимогам Тендерної документації, крім випадків, коли невідповідність може бути усунута відповідно до пункту 43 Особливостей.
1.3. Пункт 43 Особливостей визначає, що до усувних належать лише несуттєві розбіжності (технічні чи формальні помилки), які не впливають на зміст пропозиції та не змінюють предмет закупівлі.
2. Невідповідність технічній специфікації
2.1. У додатку 3 до Тендерної документації («Технічна специфікація») зазначено: позиція №27 — «С111-1066 варіант 1. Просічно-витяжний пофарбований прокат… товщина 3 мм» — 1,39 т.
2.2. У локальному кошторисі №02-01-01, поданому ТОВ «Ліфт-Еко», за тією ж позицією вказано лише 1,07 т.
2.3. Таким чином, у пропозиції Скаржника наявна розбіжність у кількості матеріалу. Це не є формальною помилкою, а стосується зміни обсягів ресурсів, що впливає на ціну та якість виконання робіт.
2.4. Відповідно до п.44 Особливостей така невідповідність є підставою для відхилення пропозиції.
3. Щодо твердої договірної ціни
3.1. Посилання Скаржника на тверду договірну ціну (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) не спростовує вимоги відповідності кошторисних показників технічній специфікації.
3.2. Подання меншої кількості матеріалу створює ризик неповного виконання робіт та суперечить принципам закупівель, визначеним статтею 5 Закону (економія, ефективність, недискримінація).
4. Щодо підтвердження відповідності Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (ЕМС)
4.1. Тендерною документацією вимагалось надати документи, що підтверджують відповідність обладнання:
- Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (постанова КМУ від 21.06.2017 №438),
- Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (постанова КМУ від 16.12.2015 №1077).
4.2. Поданий сертифікат відповідності за модулем H1, виданий у межах регламенту ліфтів та містить посилання на стандарти з ЕМС, проте не є окремим підтвердженням відповідності саме вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності (ЕМС).
4.3. Відсутність належних документів у складі пропозиції є невідповідністю вимогам Тендерної документації та підставою для відхилення згідно зі статтею 31 Закону та п.44 Особливостей.
5. Висновок
Виявлені невідповідності у пропозиції ТОВ «Ліфт-Еко» (кількість матеріалу та відсутність документа щодо відповідності Технічному регламенту з ЕМС) є істотними.
Вони не можуть бути усунені як формальні помилки відповідно до п.43 Особливостей.
Замовник діяв у суворій відповідності до вимог Закону та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.20222 №1178.
Отже, визначено належну підставу про відхилення тендерної пропозиції учасника – ТзОВ «Ліфт-Еко» (ЄДРПОУ 31658533) згідно з абзацом 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178): «...тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена...».
Підсумовуючи викладене, рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ліфт-Еко» є правомірним та обґрунтованим та таким, що відповідає принципам публічних закупівель.
Враховуючи наведене, Замовник торгів – Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради вважає безпідставною та необгрунтованою скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» (ЄДРПОУ 31658533) щодо закупівлі: «Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові»; Код 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-07-008879-a.
Уповноважена особа Н.Б. Хміль
Пункт скарги, до якого відноситься пояснення:
c9ef04886c6944719e0a63b700158c10
Дата опублікування:
09.09.2025 13:37
Автор:
Замовник
Номер:
a933f86980234b6dae218f6f14400783
Тема запиту:
щодо надання пояснення
Текст запиту:
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Митрополита В. Липківського, 45 м. Київ-35, 03035
Замовник:
Шевченківська районна адміністрація
Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ 04056115
79047, Україна, Львівська область,
Львів, вул. Липинського,11
тел: 38(032) 252-18-46
Інформація про закупівлю:
Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025- UA-2025-08-07-008879-a -a.b1-a Публічне посилання на веб-порталі Prozorro: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2025-08-07-008879-a -a
ПОЯСНЕННЯ
по суті скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» (ідентифікатор UA-2025-08-07-008879-a -a.b1) на дії Замовника Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради щодо відхилення пропозиції Скаржника щодо закупівлі: «Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові»; ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-07-008879-a
05.09.2025 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято Рішення № 13672-р/пк-пз про прийняття до розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» (код ЄДРПОУ 31658533) ідентифікатор: UA-2025-08-07-008879-a -a.b1 у процедурі закупівлі: «Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові»; Код 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-07-008879-a.
Пунктом 2 Рішення від 01.05.09.2025 № 13672-р/пк-пз Колегія постановила, Замовнику протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в “pdf” форматі (а також у форматі “doc” з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу.
Враховуючи наведене, повідомляємо:
7 серпня 2025 року Шевченківською районною адміністрацією Львівської міської ради, як Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», було оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі: "Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові"; Код 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-07-008879-a.
Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюднено з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливості).
Згідно з умовами оголошення щодо проведення відкритих торгів з особливостями період уточнень завершився серпня 2025 року о 00:00 год., період подачі пропозицій завершився 22 серпня 2025 року, 00:00 год.
До участі у процедурі закупівлі було подано тендерні пропозиції 2 (двох) учасників, а саме:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» (далі - Скаржник) з ціновою пропозицією за результатами аукціону –1 987 800,00 грн.
2) Приватне підприємство «Спеціалізована Ремонтно-Будівельна Компанія «Портал» «»з ціновою пропозицією за результатами аукціону - 2 301 380,60 грн.
Відповідно до п. 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених Замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною.
Так, електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію Скаржника.
Відповідно до п. 38 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих Особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Ліфт-Еко» (ЄДРПОУ 31658533) у процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності у документах. Так, 26 серпня 2025 року о 17:09 год. Скаржнику було скеровано вимогу про усунення невідповідностей документах/інформації, а саме: «ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові» (оголошення № UA-2025-08-07-008879-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки від 20.08.2025 №292 в учасника наявні працівники на посаді, зокрема, «електромеханік-монтажник» в кількості 3 правника та «електромеханік-налагоджувальник» в кількості 2 працівника. Однак, слід зазначити, що відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції учасника штатного розпису ТзОВ «Ліфт-Еко» станом на 07.02.2024 в штаті підприємства відсутні посади «електромеханік-монтажник» та «електромеханік-налагоджувальник». Зважаючи на вищевикладене, це створює невідповідність у наданих документах та інформації. - відповідно до пункту 7 Розділу І до Тендерної документації, встановлено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою.* Відповідно до примітки до пункту 7 Розділу І Тендерної документації, ця вимога не стосується оригіналів або належним чином засвідчених копій оригіналів документів виданих органами державної влади, підприємствами / установами / організаціями іноземних держав. Разом з такими документами обов’язково подається їх переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Вимогами пункту 1.4. Частини 4 Додатку №1 до Тендерної документації, встановлено, що учасник має бути офіційним представником/дилером/дистриб’ютором заводу-виробника, що підтверджується наданням скан-копій довіреності чи доручення від заводу-виробника або дилерського/дистриб’юторського договору або сертифікату чи листа на представництво/дилерство/дистриб’юторство. Також, надається лист від заводу виробника про спроможність поставки ліфтового обладнання на даний об’єкт із зазначенням адреси, терміну поставки та технічних характеристик. Так, на виконання даних вимог учасник надав у складі тендерної пропозиції авторизаційний лист від 20.08.2025, складений на бланку підприємства FABRE ELEVATOR INTERNATIONAL та підписаний керівником даного підприємства, який зареєстрований та здійснює діяльність у Турецькій Республіці, однак, даний лист викладений українською мовою, який не засвідчено нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Та, в складі тендерної пропозиції відсутній лист оригіналу листа від FABRE ELEVATOR INTERNATIONAL. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту пункту 7 Розділу І до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - привести інформацію що міститься у довідці від 20.08.2025 №292, у відповідності до наданих документів, в частині, що стосується посади працівників; - надати оригінал листа FABRE ELEVATOR INTERNATIONAL, щодо підтвердження пункту 1.4. Частина 4 Додатку 1 до Тендерної документації, та у відповідності до пункту 7 Розділу І до Тендерної документації надати переклад українською мовою який засвідчено нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку».
ТзОВ «Ліфт-Еко» протягом 24 год. усунуто невідповідності.
По суті скарги повідомляємо.
1. Нормативні документи.
1.1. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі її невідповідності умовам тендерної документації.
1.2. Згідно з пунктом 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель…» (постанова КМУ від 12.10.2022 №1178, зі змінами), замовник зобов’язаний відхилити пропозицію, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації чи іншим вимогам Тендерної документації, крім випадків, коли невідповідність може бути усунута відповідно до пункту 43 Особливостей.
1.3. Пункт 43 Особливостей визначає, що до усувних належать лише несуттєві розбіжності (технічні чи формальні помилки), які не впливають на зміст пропозиції та не змінюють предмет закупівлі.
2. Невідповідність технічній специфікації
2.1. У додатку 3 до Тендерної документації («Технічна специфікація») зазначено: позиція №27 — «С111-1066 варіант 1. Просічно-витяжний пофарбований прокат… товщина 3 мм» — 1,39 т.
2.2. У локальному кошторисі №02-01-01, поданому ТОВ «Ліфт-Еко», за тією ж позицією вказано лише 1,07 т.
2.3. Таким чином, у пропозиції Скаржника наявна розбіжність у кількості матеріалу. Це не є формальною помилкою, а стосується зміни обсягів ресурсів, що впливає на ціну та якість виконання робіт.
2.4. Відповідно до п.44 Особливостей така невідповідність є підставою для відхилення пропозиції.
3. Щодо твердої договірної ціни
3.1. Посилання Скаржника на тверду договірну ціну (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) не спростовує вимоги відповідності кошторисних показників технічній специфікації.
3.2. Подання меншої кількості матеріалу створює ризик неповного виконання робіт та суперечить принципам закупівель, визначеним статтею 5 Закону (економія, ефективність, недискримінація).
4. Щодо підтвердження відповідності Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (ЕМС)
4.1. Тендерною документацією вимагалось надати документи, що підтверджують відповідність обладнання:
- Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (постанова КМУ від 21.06.2017 №438),
- Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (постанова КМУ від 16.12.2015 №1077).
4.2. Поданий сертифікат відповідності за модулем H1, виданий у межах регламенту ліфтів та містить посилання на стандарти з ЕМС, проте не є окремим підтвердженням відповідності саме вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності (ЕМС).
4.3. Відсутність належних документів у складі пропозиції є невідповідністю вимогам Тендерної документації та підставою для відхилення згідно зі статтею 31 Закону та п.44 Особливостей.
5. Висновок
Виявлені невідповідності у пропозиції ТОВ «Ліфт-Еко» (кількість матеріалу та відсутність документа щодо відповідності Технічному регламенту з ЕМС) є істотними.
Вони не можуть бути усунені як формальні помилки відповідно до п.43 Особливостей.
Замовник діяв у суворій відповідності до вимог Закону та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.20222 №1178.
Отже, визначено належну підставу про відхилення тендерної пропозиції учасника – ТзОВ «Ліфт-Еко» (ЄДРПОУ 31658533) згідно з абзацом 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178): «...тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена...».
Підсумовуючи викладене, рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ліфт-Еко» є правомірним та обґрунтованим та таким, що відповідає принципам публічних закупівель.
Враховуючи наведене, Замовник торгів – Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради вважає безпідставною та необгрунтованою скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» (ЄДРПОУ 31658533) щодо закупівлі: «Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові»; Код 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-07-008879-a.
Уповноважена особа Н.Б. Хміль
Пункт скарги, до якого відноситься пояснення:
c9ef04886c6944719e0a63b700158c10
Дата опублікування:
09.09.2025 13:28
Автор:
Замовник
Номер:
6b10c539b42d432a91eb8b5d8483fe24
Тема запиту:
щодо надання пояснення
Текст запиту:
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Митрополита В. Липківського, 45 м. Київ-35, 03035
Замовник:
Шевченківська районна адміністрація
Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ 04056115
79047, Україна, Львівська область,
Львів, вул. Липинського,11
тел: 38(032) 252-18-46
Інформація про закупівлю:
Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025- UA-2025-08-07-008879-a -a.b1-a Публічне посилання на веб-порталі Prozorro: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2025-08-07-008879-a -a
ПОЯСНЕННЯ
по суті скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» (ідентифікатор UA-2025-08-07-008879-a -a.b1) на дії Замовника Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради щодо відхилення пропозиції Скаржника щодо закупівлі: «Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові»; ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-07-008879-a
05.09.2025 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято Рішення № 13672-р/пк-пз про прийняття до розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» (код ЄДРПОУ 31658533) ідентифікатор: UA-2025-08-07-008879-a -a.b1 у процедурі закупівлі: «Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові»; Код 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-07-008879-a.
Пунктом 2 Рішення від 01.05.09.2025 № 13672-р/пк-пз Колегія постановила, Замовнику протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в “pdf” форматі (а також у форматі “doc” з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу.
Враховуючи наведене, повідомляємо:
7 серпня 2025 року Шевченківською районною адміністрацією Львівської міської ради, як Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», було оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі: "Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові"; Код 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-07-008879-a.
Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюднено з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливості).
Згідно з умовами оголошення щодо проведення відкритих торгів з особливостями період уточнень завершився серпня 2025 року о 00:00 год., період подачі пропозицій завершився 22 серпня 2025 року, 00:00 год.
До участі у процедурі закупівлі було подано тендерні пропозиції 2 (двох) учасників, а саме:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» (далі - Скаржник) з ціновою пропозицією за результатами аукціону –1 987 800,00 грн.
2) Приватне підприємство «Спеціалізована Ремонтно-Будівельна Компанія «Портал» «»з ціновою пропозицією за результатами аукціону - 2 301 380,60 грн.
Відповідно до п. 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених Замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною.
Так, електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію Скаржника.
Відповідно до п. 38 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих Особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Ліфт-Еко» (ЄДРПОУ 31658533) у процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності у документах. Так, 26 серпня 2025 року о 17:09 год. Скаржнику було скеровано вимогу про усунення невідповідностей документах/інформації, а саме: «ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові» (оголошення № UA-2025-08-07-008879-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки від 20.08.2025 №292 в учасника наявні працівники на посаді, зокрема, «електромеханік-монтажник» в кількості 3 правника та «електромеханік-налагоджувальник» в кількості 2 працівника. Однак, слід зазначити, що відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції учасника штатного розпису ТзОВ «Ліфт-Еко» станом на 07.02.2024 в штаті підприємства відсутні посади «електромеханік-монтажник» та «електромеханік-налагоджувальник». Зважаючи на вищевикладене, це створює невідповідність у наданих документах та інформації. - відповідно до пункту 7 Розділу І до Тендерної документації, встановлено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою.* Відповідно до примітки до пункту 7 Розділу І Тендерної документації, ця вимога не стосується оригіналів або належним чином засвідчених копій оригіналів документів виданих органами державної влади, підприємствами / установами / організаціями іноземних держав. Разом з такими документами обов’язково подається їх переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Вимогами пункту 1.4. Частини 4 Додатку №1 до Тендерної документації, встановлено, що учасник має бути офіційним представником/дилером/дистриб’ютором заводу-виробника, що підтверджується наданням скан-копій довіреності чи доручення від заводу-виробника або дилерського/дистриб’юторського договору або сертифікату чи листа на представництво/дилерство/дистриб’юторство. Також, надається лист від заводу виробника про спроможність поставки ліфтового обладнання на даний об’єкт із зазначенням адреси, терміну поставки та технічних характеристик. Так, на виконання даних вимог учасник надав у складі тендерної пропозиції авторизаційний лист від 20.08.2025, складений на бланку підприємства FABRE ELEVATOR INTERNATIONAL та підписаний керівником даного підприємства, який зареєстрований та здійснює діяльність у Турецькій Республіці, однак, даний лист викладений українською мовою, який не засвідчено нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Та, в складі тендерної пропозиції відсутній лист оригіналу листа від FABRE ELEVATOR INTERNATIONAL. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту пункту 7 Розділу І до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - привести інформацію що міститься у довідці від 20.08.2025 №292, у відповідності до наданих документів, в частині, що стосується посади працівників; - надати оригінал листа FABRE ELEVATOR INTERNATIONAL, щодо підтвердження пункту 1.4. Частина 4 Додатку 1 до Тендерної документації, та у відповідності до пункту 7 Розділу І до Тендерної документації надати переклад українською мовою який засвідчено нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку».
ТзОВ «Ліфт-Еко» протягом 24 год. усунуто невідповідності.
По суті скарги повідомляємо.
1. Нормативні документи.
1.1. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі її невідповідності умовам тендерної документації.
1.2. Згідно з пунктом 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель…» (постанова КМУ від 12.10.2022 №1178, зі змінами), замовник зобов’язаний відхилити пропозицію, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації чи іншим вимогам Тендерної документації, крім випадків, коли невідповідність може бути усунута відповідно до пункту 43 Особливостей.
1.3. Пункт 43 Особливостей визначає, що до усувних належать лише несуттєві розбіжності (технічні чи формальні помилки), які не впливають на зміст пропозиції та не змінюють предмет закупівлі.
2. Невідповідність технічній специфікації
2.1. У додатку 3 до Тендерної документації («Технічна специфікація») зазначено: позиція №27 — «С111-1066 варіант 1. Просічно-витяжний пофарбований прокат… товщина 3 мм» — 1,39 т.
2.2. У локальному кошторисі №02-01-01, поданому ТОВ «Ліфт-Еко», за тією ж позицією вказано лише 1,07 т.
2.3. Таким чином, у пропозиції Скаржника наявна розбіжність у кількості матеріалу. Це не є формальною помилкою, а стосується зміни обсягів ресурсів, що впливає на ціну та якість виконання робіт.
2.4. Відповідно до п.44 Особливостей така невідповідність є підставою для відхилення пропозиції.
3. Щодо твердої договірної ціни
3.1. Посилання Скаржника на тверду договірну ціну (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) не спростовує вимоги відповідності кошторисних показників технічній специфікації.
3.2. Подання меншої кількості матеріалу створює ризик неповного виконання робіт та суперечить принципам закупівель, визначеним статтею 5 Закону (економія, ефективність, недискримінація).
4. Щодо підтвердження відповідності Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (ЕМС)
4.1. Тендерною документацією вимагалось надати документи, що підтверджують відповідність обладнання:
- Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (постанова КМУ від 21.06.2017 №438),
- Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (постанова КМУ від 16.12.2015 №1077).
4.2. Поданий сертифікат відповідності за модулем H1, виданий у межах регламенту ліфтів та містить посилання на стандарти з ЕМС, проте не є окремим підтвердженням відповідності саме вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності (ЕМС).
4.3. Відсутність належних документів у складі пропозиції є невідповідністю вимогам Тендерної документації та підставою для відхилення згідно зі статтею 31 Закону та п.44 Особливостей.
5. Висновок
Виявлені невідповідності у пропозиції ТОВ «Ліфт-Еко» (кількість матеріалу та відсутність документа щодо відповідності Технічному регламенту з ЕМС) є істотними.
Вони не можуть бути усунені як формальні помилки відповідно до п.43 Особливостей.
Замовник діяв у суворій відповідності до вимог Закону та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.20222 №1178.
Отже, визначено належну підставу про відхилення тендерної пропозиції учасника – ТзОВ «Ліфт-Еко» (ЄДРПОУ 31658533) згідно з абзацом 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178): «...тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена...».
Підсумовуючи викладене, рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ліфт-Еко» є правомірним та обґрунтованим та таким, що відповідає принципам публічних закупівель.
Враховуючи наведене, Замовник торгів – Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради вважає безпідставною та необгрунтованою скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліфт-Еко» (ЄДРПОУ 31658533) щодо закупівлі: «Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського у житловому будинку на проспекті В. Чорновола, 45 (VII під’їзд) у м. Львові»; Код 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-07-008879-a.
Уповноважена особа Н.Б. Хміль
Пункт скарги, до якого відноситься пояснення:
c9ef04886c6944719e0a63b700158c10
Дата опублікування:
09.09.2025 13:21
Автор:
Замовник