• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з поточного ремонту площадки для паркування комунального підприємства «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б

Завершена

6 561 231.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 65 612.32 UAH
Період оскарження: 07.08.2025 15:14 - 15.08.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірно визначено переможця закупівлі

Номер: 1b9c7bb4d3c3436286d715cefaea08a7
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-07-008333-a.b1
Назва: Неправомірно визначено переможця закупівлі
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУД СІТІ РІВНЕ» 33027, Рівненська обл., Рівненський р-н, місто Рівне, вул. Крушельницької Соломії 77А, офіс 201 код ЄДРПОУ 44980867 вих № 3/1 від 22.08.2025 року Вимога про скасування незаконно прийнятого рішення Замовника. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей здійснення закупівель, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Разом з тим, повідомляємо, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури, закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зважаючи на наведене Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕНВІТ» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель так як тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: 1.Не сказано в договірній ціні : 2. Одна розрахункова зарплата 3.використання даних норм без отримання дозволу неможна СОУ Д.2.2-21685172-004:2015 СТАНДАРТ ОРГАНІЗАЦІЇ УКРАЇНИ Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи Ізоляційні, оздоблювальні та інші роботи з використанням матеріалів ТМ Ceresit та Thomsit(з урахуванням Зміни №1 та №2)СОУ Д.2.2-21685172-004:2015 1.2 Цей стандарт призначений для використання ТОВ з ІІ «Хенкель Баутехнік (Україна)» та іншими учасниками інвестиційного процесу при виконанні ізоляційних, оздоблювальних та інших робіт з використанням матеріалів ТМ CERESIT та THOMSIT за умови, що технологія, організація робіт, витрати трудових та матеріально-технічних ресурсів не відрізняються від прийнятих у цьому стандарті, та за умови отримання згоди на застосування стандарту від ТОВ з ІІ «Хенкель Баутехнік (Україна)». 4..Невідповідність Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ Вимагаємо скасувати незаконне рішення Замовника про визначення переможця процедури Закупівлі ТОВ «ОЛЕНВІТ», як незаконно прийняте. В разі залишення рішення замовника без змін оскаржуватимемо рішення замовника в АМК, як таке що прийняте з грубими порушеннями законодавства. Директор КЕП Олена Соловей
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Про розгляд вимоги ТОВ «БУД СІТІ РІВНЕ» (код ЄДРПОУ: 44980867) про скасування рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «ОЛЕНВІТ» (код ЄДРПОУ: 42142186) у відкритих торгах з особливостями UA-2025-08-07-008333-a на закупівлю послуги з поточного ремонту площадки для паркування комунального підприємства «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б, згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 − Інші завершальні будівельні роботи, оголошених згідно «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Через електронну систему закупівель 22.08.2025 надійшла вимога UA-2025-08-07-008333-a.b1 ТОВ «БУД СІТІ РІВНЕ» (далі — Учасник) про скасування рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «ОЛЕНВІТ». Вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «ОЛЕНВІТ» не відповідає умовам технічної специфікації (в договірній ціні відсутнє посилання на Настанови; щодо розрахунку зарплати; щодо використання норм СОУ Д.2.2-21685172-004:2015 без дозволу). Замовник обгрунтовує прийняття рішення про визначення переможцем ТОВ «ОЛЕНВІТ» наступним. Відповідно до вимог чинного законодавства та Додатку № 1 до Тендерної документації визначення договірної ціни проводиться згідно наступних вимог: Ціна тендерної пропозиції повинна враховувати усі податки, збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно предмету закупівлі. Розрахунок договірної ціни здійснюється відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Тобто, наявна вимога Тендерної документації щодо проведення розрахунків відповідно до Настанови. П. 1.1. Настанови визначено, що ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. Тендерна документація не містить вимог щодо форми документа “Договірна ціна” (зокрема, посилання на Настанови). Визначені Настановою форми документів обов’язкові для проведення робіт з капітального ремонту, реконструкції, реставрації, нового будівництва, але не поточного ремонту. Пояснювальна записка учасника - переможця містить інформацію щодо тарифної сітки для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при середньомісячній нормі тривалості робочого часу та для пусконалагоджувального персоналу при різних розрядах. Технічним завданням Замовника (Додатком 1 до Тендерної документації) визначено обсяги робіт, зокрема: 17 Улаштування теплоізоляції вертикальних будівельних конструкцій з дрібноштучних стінових матеріалів із застосуванням системи утеплення CERESIT ППС [без опорядження] при товщині пінополістирольних плит від 50 мм до 120 мм 100 м2 0,45 1 Улаштування монолітної залізобетонної плити 100м3 0,16 ТОВ «ОЛЕНВІТ» виконано вимогу Технічного завдання та відображено відповідний обсяг робіт в локальному кошторисі. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що вимагаються умовами закупівлі та відповідають таким вимогам, не більше й не менше. Враховуючи, що Тендерна документація не містить окремих вимог щодо отримання дозволів на застосування стандарту чи перевірки їх наявності в учасників, а також відсутні вимоги щодо нормування, Замовник не розглядав відповідні питання. Згідно п. 1 Розділу III. Тендерної документації, тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає надати Учасник. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції тендерній документації. Аналогічної позиції дотримався АМКУ при ухваленні рішення №11372-р/пк-пз від 01.07.2024 у закупівлі UA-2024-05-17-008075-a. Отже, ТОВ «ОЛЕНВІТ» дотримано вимог тендерної документації/закупівлі та відсутні підстави для її відхилення. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Відмовити у задоволенні вимоги ТОВ «БУД СІТІ РІВНЕ» (код ЄДРПОУ: 44980867) про скасування рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «ОЛЕНВІТ» (код ЄДРПОУ: 42142186) у відкритих торгах з особливостями UA-2025-08-07-008333-a на закупівлю послуги з поточного ремонту площадки для паркування комунального підприємства «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б, згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 − Інші завершальні будівельні роботи
Статус вимоги: Відхилено