-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Створення (нове будівництво) місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) в населених пунктах Жовтоводської міської територіальної громади Кам'янського району Дніпропетровської області (1 черга будівництва)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 16 днів назад
1 956 141.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 780.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 780.71 UAH
Період оскарження:
07.08.2025 14:59 - 19.08.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
50d434d4d34c4a31855c3459738c06f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-07-008075-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг стаття 7 Закону Про ліцензування.pdf 05.09.2025 12:04
- 4.1. Кошторис.pdf 05.09.2025 12:04
- 11.2. Інші довідки.pdf 05.09.2025 12:04
- Додаток 1 Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі.docx 05.09.2025 12:04
- Додаток 1.1 Технічне завдання (специфікація) (1).docx 05.09.2025 12:04
- Скарга АМКУ.pdf 05.09.2025 12:04
- sign.p7s 05.09.2025 12:06
- рішення від 08.09.2025 № 13738.pdf 08.09.2025 15:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.09.2025 № 14116.pdf 16.09.2025 14:25
- Довідка про ліцензію.PDF 10.09.2025 16:46
- Довідка щодо еквівалентів.PDF 10.09.2025 16:46
- Пояснення по суті скарги.docx 10.09.2025 16:46
- Пояснення по суті скарги.PDF 10.09.2025 16:46
- Доповнення до відповіді 11.09.2025.docx 11.09.2025 13:46
- Доповнення відповіді.PDF 11.09.2025 13:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.09.2025 12:35
Дата розгляду скарги:
15.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.09.2025 15:55
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f334493ac7664387bfacc5e6a982b344
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Виконавчий комітет Жовтоводської міської ради (далі – Замовник) оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями «Створення (нове будівництво) місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) в населених пунктах Жовтоводської міської територіальної громади Кам'янського району Дніпропетровської області (1 черга будівництва)» ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-08-07-008075-a.
Вищевказана закупівля, що затверджена протоколом уповноваженої особи від 07.08.2025 р. № 28, оголошена 07.08.2025 в електронній системі закупівель на вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
22 серпня 11:59 завершився аукціон між двома учасниками ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» (ЄДРПОУ: 43906405) та ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» (ЄДРПОУ: 42223385). Найбільш економічно вигідною, відповідно до п. 37 Особливостей, електронною системою закупівель визначено пропозицію ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» (ЄДРПОУ: 42223385) після відхилення попереднього учасника.
За результатом розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Замовника, протокольним рішенням від 01.09.2025 № 31, вищезазначеного учасника (ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ») визначено переможцем та оприлюднено намір укласти договір.
Однак за результатом вивчення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» нами виявлено невідповідність цієї пропозиції вимогам тендерної документації, а відтак рішення про визначення переможця та намір укласти договір порушують права та законні інтереси ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» як учасника цієї закупівлі та публічних закупівель в цілому.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
І.
Згідно п. 5 розділу 9 (Інша інформація документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації:
Учасник має надати власні дозвільні документи на право виконання вищевказаних робіт (дозволи, ліцензії тощо) або документи суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця (договір співпраці, субпідряду тощо; дозвільні документи).
На виконання цієї вимоги учасником ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції надано документ «11.2. Інші довідки» (додається) в якому міститься «Довідка про ліцензію вих. № 18. від 21.08.2025р» в якій зазначено наступне: Учасник - товариство з обмеженою відповідальністю «АЙТI ТЕХ КОМПАНI» повідомляє, що вид діяльності, передбачений технічним завданням закупівлі, не відноситься до видів господарської діяльності, які передбачають ліцензію згідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
Тобто учасником не надано жодного з можливих дозвільних документів, що передбачені Замовником, що не відповідає вимогам Замовника встановленим у тендерній документації та чинному законодавству.
Слід зазначити що відповідно до Додатку 1.1. до тендерної документації (Технічне завдання (Специфікація), Клас наслідків об’єкту: СС2!,
Згідно пункту 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» №222-VIII Ліцензуванню підлягають зокрема такі види господарської діяльності: будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Більше того, експертизу проекту було зроблено саме на «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) в населених пунктах Жовтоводської міської територіальної громади Кам’янського району Дніпропетровської області (1 черга будівництва)
. Експертизою визначено клас наслідків об’єкта СС2 та складено позитивний експертний звіт.
Відповідно до вимог Особливостей, а саме п. 43: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Вищезазначені вимоги у електронній системі закупівель відсутні!
Враховуючи вимоги абз. 3 пп. 1 п. 44 Особливостей: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей, у Замовника були відсутні підстави вважати тендерну пропозицію ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та законодавству.
Враховуючи вимоги абз. 5 пп. 2 п. 44 Особливостей: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, у Замовника були відсутні підстави вважати тендерну пропозицію ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та законодавству.
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині визначення переможцем учасника тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Замовника порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
З метою забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, керуючись ст. ст. 3, 5, ст. 18, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 28, 55, 56, 59 Особливостей, Законом України «Про антимонопольний комітет України», законами України «Про захист економічної конкуренції», «Про захист від недобросовісної конкуренції» та враховуючи все вищевикладене
Вищевказана закупівля, що затверджена протоколом уповноваженої особи від 07.08.2025 р. № 28, оголошена 07.08.2025 в електронній системі закупівель на вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
22 серпня 11:59 завершився аукціон між двома учасниками ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» (ЄДРПОУ: 43906405) та ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» (ЄДРПОУ: 42223385). Найбільш економічно вигідною, відповідно до п. 37 Особливостей, електронною системою закупівель визначено пропозицію ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» (ЄДРПОУ: 42223385) після відхилення попереднього учасника.
За результатом розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Замовника, протокольним рішенням від 01.09.2025 № 31, вищезазначеного учасника (ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ») визначено переможцем та оприлюднено намір укласти договір.
Однак за результатом вивчення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» нами виявлено невідповідність цієї пропозиції вимогам тендерної документації, а відтак рішення про визначення переможця та намір укласти договір порушують права та законні інтереси ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» як учасника цієї закупівлі та публічних закупівель в цілому.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
І.
Згідно п. 5 розділу 9 (Інша інформація документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації:
Учасник має надати власні дозвільні документи на право виконання вищевказаних робіт (дозволи, ліцензії тощо) або документи суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця (договір співпраці, субпідряду тощо; дозвільні документи).
На виконання цієї вимоги учасником ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції надано документ «11.2. Інші довідки» (додається) в якому міститься «Довідка про ліцензію вих. № 18. від 21.08.2025р» в якій зазначено наступне: Учасник - товариство з обмеженою відповідальністю «АЙТI ТЕХ КОМПАНI» повідомляє, що вид діяльності, передбачений технічним завданням закупівлі, не відноситься до видів господарської діяльності, які передбачають ліцензію згідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
Тобто учасником не надано жодного з можливих дозвільних документів, що передбачені Замовником, що не відповідає вимогам Замовника встановленим у тендерній документації та чинному законодавству.
Слід зазначити що відповідно до Додатку 1.1. до тендерної документації (Технічне завдання (Специфікація), Клас наслідків об’єкту: СС2!,
Згідно пункту 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» №222-VIII Ліцензуванню підлягають зокрема такі види господарської діяльності: будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Більше того, експертизу проекту було зроблено саме на «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) в населених пунктах Жовтоводської міської територіальної громади Кам’янського району Дніпропетровської області (1 черга будівництва)
. Експертизою визначено клас наслідків об’єкта СС2 та складено позитивний експертний звіт.
Відповідно до вимог Особливостей, а саме п. 43: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Вищезазначені вимоги у електронній системі закупівель відсутні!
Враховуючи вимоги абз. 3 пп. 1 п. 44 Особливостей: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей, у Замовника були відсутні підстави вважати тендерну пропозицію ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та законодавству.
Враховуючи вимоги абз. 5 пп. 2 п. 44 Особливостей: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, у Замовника були відсутні підстави вважати тендерну пропозицію ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та законодавству.
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині визначення переможцем учасника тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Замовника порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
З метою забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, керуючись ст. ст. 3, 5, ст. 18, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 28, 55, 56, 59 Особливостей, Законом України «Про антимонопольний комітет України», законами України «Про захист економічної конкуренції», «Про захист від недобросовісної конкуренції» та враховуючи все вищевикладене
×
-
Назва доказу:
Витяг стаття 7 Закон Про ліцензування
-
Повʼязаний документ:
Витяг стаття 7 Закону Про ліцензування.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка про ліцензію
-
Повʼязаний документ:
11.2. Інші довідки.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення порядку проведення процедури закупівлі у межах отриманої у скарзі інформації та інформації що розміщена в електронній системі закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, протокольне рішення від 01.09.2025 № 31, яким ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» визначено переможцем процедури закупівлі.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
452a14993a1c4fd792be1452f31cc915
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ІІ.
Тендерна пропозиція ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» не відповідає технічному завданню (специфікації) до Тендерної документації (додаток 1.1.), вказаним учасником в пропозиції не надано чітких документів які б підтверджували, що він пропонує обладнання що за характеристиками відповідає технічному завданню.
Зокрема згідно технічного завдання у складі базової станції оповіщення вимагається кількість гучномовців WADL-200 (Виконання 3) 4 шт. при цьому учасником пропонується згідно кошторису гучномовець або звукова колонка та взагалі не визначено тип виконання. Також специфікацією до базової станції оповіщення вимагається два блоки живлення з функцію UPS пропозиція переможця не містить вказаних даних.
Крім того згідно специфікації до модуля розширення цифрового радіозв’язку стандарту DMR (RSU. WA) вимагається технічні характеристики Антени Sirio SMA 108-550-SL Частотний діапазон: 108-550 (настроюваний) МГц пропозиція переможця не містить вказаного обладнання з необхідними характеристиками кошторис переможця містить пропозицію «Антена приймально-передавальна "хвильовий канал" без зазначення моделі та характеристик.
Також необхідно зазначити, що згідно додатоку 1.1. тендерної документації: При наданні Учасником еквіваленту(ів) предмета закупівлі, який(і) вимагається(ються) Замовником, Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції повинен надати на своєму фірмовому бланку, порівняльну таблицю із зазначенням країни виробника, повної назви Товару, що пропонується ним у складі тендерної пропозиції, технічних характеристик запропонованого(их) товару(ів) та предмета закупівлі, який(і) вимагається.
Переможцем не надано у складі пропозиції жодних порівняльних таблиць щодо пропонованих еквівалентів.
Таким чином тендерна пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації що є підставою для її відхилення.
Згідно абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей: Замовник відхиляє тендерну пропозицію яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині визначення переможцем учасника тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Замовника порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Тендерна пропозиція ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» не відповідає технічному завданню (специфікації) до Тендерної документації (додаток 1.1.), вказаним учасником в пропозиції не надано чітких документів які б підтверджували, що він пропонує обладнання що за характеристиками відповідає технічному завданню.
Зокрема згідно технічного завдання у складі базової станції оповіщення вимагається кількість гучномовців WADL-200 (Виконання 3) 4 шт. при цьому учасником пропонується згідно кошторису гучномовець або звукова колонка та взагалі не визначено тип виконання. Також специфікацією до базової станції оповіщення вимагається два блоки живлення з функцію UPS пропозиція переможця не містить вказаних даних.
Крім того згідно специфікації до модуля розширення цифрового радіозв’язку стандарту DMR (RSU. WA) вимагається технічні характеристики Антени Sirio SMA 108-550-SL Частотний діапазон: 108-550 (настроюваний) МГц пропозиція переможця не містить вказаного обладнання з необхідними характеристиками кошторис переможця містить пропозицію «Антена приймально-передавальна "хвильовий канал" без зазначення моделі та характеристик.
Також необхідно зазначити, що згідно додатоку 1.1. тендерної документації: При наданні Учасником еквіваленту(ів) предмета закупівлі, який(і) вимагається(ються) Замовником, Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції повинен надати на своєму фірмовому бланку, порівняльну таблицю із зазначенням країни виробника, повної назви Товару, що пропонується ним у складі тендерної пропозиції, технічних характеристик запропонованого(их) товару(ів) та предмета закупівлі, який(і) вимагається.
Переможцем не надано у складі пропозиції жодних порівняльних таблиць щодо пропонованих еквівалентів.
Таким чином тендерна пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації що є підставою для її відхилення.
Згідно абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей: Замовник відхиляє тендерну пропозицію яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині визначення переможцем учасника тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Замовника порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ.pdf
-
-
Назва доказу:
Кошторис
-
Повʼязаний документ:
4.1. Кошторис.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1.1. до Тендерної документації Технічне завдання (специфікація)
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1.1 Технічне завдання (специфікація) (1).docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення порядку проведення процедури закупівлі у межах отриманої у скарзі інформації та інформації що розміщена в електронній системі закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, протокольне рішення від 01.09.2025 № 31, яким ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» визначено переможцем процедури закупівлі.
Запити Органу оскарження
Номер:
f961f580f33c4390866892b50687c098
Тема запиту:
Доповнення до п.1 пояснення по суті скарги
Текст запиту:
Замовник додає, що відповідно до п. 14 Постанови КМУ від 7 червня 2017 р. № 406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» Улаштування автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення, систем протипожежного захисту та їх складових, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопроводу, систем блискавкозахисту будівель та споруд, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі не потребують документів, що дають право на їх виконання.
Дата опублікування:
11.09.2025 13:46
Номер:
2610147b23924e0d808de810bc4bad0a
Тема запиту:
Пояснення по суті скарги на неправомірне визначення переможця
Текст запиту:
У своїй скарзі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" (надалі – Скаржник) стверджує, що ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» (надалі – Учасник) не надано дозвільних документів відповідно до Додатку 1.1 згідно п.5 розділу 9 (Інша інформація документи, які повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції):
Учасник має надати власні дозвільні документи на право виконання вищевказаних робіт (дозволи, ліцензії тощо) або документи суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця (договір співпраці, субпідряду тощо; дозвільні документи).
На виконання цієї вимоги ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі «11.2 Інші довідки» (додається) в якому міститься: «Довідка про ліцензію вих. № 18. від 21.08.2025р» в якій зазначено наступне: Учасник - товариство з обмеженою відповідальністю «АЙТI ТЕХ КОМПАНI» повідомляє, що вид діяльності, передбачений технічним завданням закупівлі, не відноситься до видів господарської діяльності, які передбачають ліцензію згідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та «Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці»
Умовами тендерної документації не передбачено конкретного переліку дозвільних документів (дозволів, ліцензій), які повинні бути надані у складі пропозиції учасників.
Згідно оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу предметом закупівлі є «Створення (нове будівництво) місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) в населених пунктах Жовтоводської міської територіальної громади Кам'янського району Дніпропетровської області (1 черга будівництва)». Технічним завданням закупівлі передбачається виконання робіт: монтаж, придбання устаткування та пусконалагоджувальні роботи.
Згідно п. 14-1 Постанови КМУ від 9 січня 2014 р. № 11 «Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту» для забезпечення оповіщення та інформування органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, органів управління і сил цивільного захисту та населення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій функціонують на місцевому рівні - місцева автоматизована система централізованого оповіщення (МАСЦО).
Згідно Наказу МВС від 08.02.2019 № 93 затверджено інструкцію щодо практик чи процедур проектування, дослідження, введення в експлуатацію, експлуатації та технічного обслуговування (супроводження) автоматизованих систем централізованого оповіщення. При цьому даним документом визначено, що до основних заходів та/або робіт щодо введення в експлуатацію автоматизованої системи централізованого оповіщення відносять комплектація системи відповідно до проектної документації; монтаж технічних засобів та технічних засобів електронних комунікацій.
Згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.01.2014 р. № 29 затверджено ДБН В.2.5-76:2014 "Автоматизовані системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення". Даним документом деталізовано норми при монтуванні автоматизованих систем оповіщення населення.
Отже, будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення включає в себе комплектацію системи та монтаж технічних засобів.
Згідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» саме будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів Україні, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" є видом діяльності, що ліцензується в Україні.
Згідно Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» об’єкти будівництва - це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури (крім трубопроводів внутрішньогосподарських меліоративних систем).
Додаток 1.1 до тендерної документації визначає, що автоматизована система оповіщення - сукупність алгоритмів дій, процесів (заходів), технологій, а також організаційно і технічно поєднаних програмних і технічних засобів електронних комунікацій, засобів обробки та передачі (відображення) інформації, що забезпечують своєчасне доведення сигналів та інформації з питань цивільного захисту до органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, органів управління і сил цивільного захисту, підприємств, установ, організацій та населення в разі загрози виникнення або під час виникнення надзвичайних ситуацій;
Вважаємо, що роботи, які передбачені технічним завданням, не відносяться до будівництва об’єкта будівництва.
Згідно оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу предметом закупівлі є «Створення (нове будівництво) місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) в населених пунктах Жовтоводської міської територіальної громади Кам'янського району Дніпропетровської області (1 черга будівництва)». Технічним завданням закупівлі передбачається виконання робіт: монтаж, придбання устаткування та пусконалагоджувальні роботи.
В Розділі 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності умовам технічної специфікації необхідно надати:
1. Лист-згода з технічним завданням(специфікацією), викладеному в додатку 1.1 до тендерної документації та з гарантуванням виконання учасником всіх технічних, якісних та кількісних вимог до предмету закупівлі.
2. Договірна ціна, яка розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом від 01.11.2021 року №281 (надалі Настанова) з додатками, а саме:
• пояснювальна записка;
• локальний кошторис;
• підсумкова відомість ресурсів;
• розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису.
На виконання цієї вимоги ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції надано:
- Лист-згода з технічним завданням(специфікацією), викладеному в додатку 1.1 до тендерної документації та з гарантуванням виконання учасником всіх технічних, якісних та кількісних вимог до предмету закупівлі;
- Кошторисні документи (договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису).
Додатково пропозиція містить копію технічного завдання Додатку 1.1 з переліком технічних характеристик устаткування згідно технічного завдання.
Згідно Додатку 1.1 тендерної документації: При наданні Учасником еквіваленту(ів) предмета закупівлі, який(і) вимагається(ються) Замовником, Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції повинен надати на своєму фірмовому бланку, порівняльну таблицю із зазначенням країни виробника, повної назви Товару, що пропонується ним у складі тендерної пропозиції, технічних характеристик запропонованого(их) товару(ів) та предмета закупівлі, який(і) вимагається.
Відповідно до даної умови, порівняльна таблиця надається лише у випадку пропозиції еквіваленту. Переможцем у складі пропозиції надано довідку в довільній формі (додається) вих. №10 від 21.08.2025 р. «Довідка щодо еквівалентів» в якій вказано, що Учасник не планує використання еквівалентів та не пропонує еквівалент у складі пропозиції.
Вважаємо, що пропозиція ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» відповідає технічному завданню, а учасником надано усі документи, які вимагались документацією.
Дата опублікування:
10.09.2025 16:46