-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металопластикові вікна з монтажем для сільського клубу с. Українське за кодом ДК 021:2015 44220000-8 - Столярні вироби
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 7 днів назад
110 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 100.00 UAH
Період оскарження:
07.08.2025 14:57 - 12.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
d4a6971511424566b293ee91a5fc4276
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-07-008018-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.docx 27.08.2025 21:12
- Скарга до АМКУ (1).pdf.p7s 27.08.2025 21:12
- Скарга до АМКУ.pdf 27.08.2025 21:12
- Стеко пояснення.pdf 27.08.2025 21:12
- sign.p7s 27.08.2025 21:14
- рішення від 29.08.2025 № 13295.pdf 29.08.2025 16:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.08.2025 № 13703.pdf 08.09.2025 14:33
- рішення від 05.09.2025 № 13703.pdf 10.09.2025 10:55
- Проток.вик.рішення.pdf 11.09.2025 08:50
- Прот.перем.ТОВ Пірамід Корп.pdf 11.09.2025 14:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.08.2025 21:22
Дата розгляду скарги:
05.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.08.2025 16:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.09.2025 10:55
Дата виконання рішення Замовником:
11.09.2025 15:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення №13703-р/пк-пз від 05.09.2025 виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5beb5732e39a443a92d6e95003634ec4
Заголовок пункту скарги:
докази підтверджують що в діях замовника вбачаються порушення вимог Закону і Особливостей, а саме зловживання своїми правами і обов’язками
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
07.08.2025 року Відділ освіти, культури, молоді та спорту Талалаївської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області (далі - Замовник) в системі електронних торгів оприлюднив оголошення № UA-2025-08-07-008018-a про проведення процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю товару «Металопластикові вікна з монтажем для сільського клубу с. Українське за кодом ДК 021:2015 44220000-8 - Столярні вироби )» з загальною очікуваною вартістю 110 500 грн з ПДВ
У вказаній процедурі закупівлі прийняли участь
товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Пірамід Корп» (далі - Скаржник)
фізична особа – підприємець Гудименко Олена Анатоліївна
Найменшу ціну надав Скаржник.
22.08.2025 року Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив протокол №38/08 яким відхилив тендерну пропозицію скаржника.
Своє рішення Замовник мотивував наступним.
Відповідно до додатку 1 перелік документів для учасника ТОВ ’’БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ’’ПІРАМІД КОРП” у технічній специфікації у характеристиці товару зазначалось, що вікно повинно мати склопакет з характеристиками: 4-24-4І (32і)-енергозберігаюче, а учасник ТОВ ’’БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ’’ПІРАМІД КОРП" зазначає склопакет з характеристиками: 4- 24Аг-4і (32і)-енергозберігаюче. У випадку, коли учасник тендеру пропонує склопакет 4-24Аг- 4і замість вимоги 4-24-4І. це є обгрунтованою підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки запропонований склопакет не відповідає технічним специфікаціям замовника, а саме: наявність аргонового заповнення (Аг) у пропозиції учасника
Вважаємо вказане рішення Замовника передчасним та таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
Так, у підрозділі «Технічна специфікація» розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Додатку № 1 до тендерної документації Замовника зазначалось що від учасників вимагається поставка товару з формулою Скління: 4-24-4і (32і) – енергозберігаюче.
У примітках, наведених під таблицею «Технічна специфікація» Замовник вказав:
* Технічні характеристики запропонованого товару не повинні бути гіршими, ніж встановлені Замовником. При поданні пропозиції зазначаються конкретні параметри запропонованого товару. Застосування слів “не більше”, “не менше”, “або” унеможливлює перевірку відповідності запропонованого товару, тому така пропозиція підлягає відхиленню згідно законодавства.
На виконання вищевказаної вимоги тендерної документації, Скаржник завантажив в електронну систему закупівель файл «Таблиця 1 ТОВАР УЧАСНИКА.pdf,», які містять відомості про товар, який є предметом закупівлі та його порівняльні характеристики.
Замовник вимагав Скління: 4-24-4і (32і) енергозберігаюче, в свою чергу Скаржник надав Скління: 4-24Ar-4i (32і)-енергозберігаюче
Товар запропонований Скаржником має найкращу якість та технічні характеристики, ніж ті які вимагав Замовник.
Так формула скління Замовника 4-24-4і (32і) означає, що склопакет в перерізі складається з скла товщиною 4 мм, камери товщиною 24 мм заповненою повітрям і скла товщиною 4 мм. При цьому в камеру задувають звичайне повітря «з цеху», не сухе, а з певним показником вологості. Таке вологе повітря не є ефективним теплоізоляційним, звукоізоляційним і енергозберігаючим матеріалом.
Натомість формула скління Скаржника 4-24 Ar -4і (32і) означає, що склопакет в перерізі складається з скла товщиною 4 мм, камери товщиною 24 мм заповненою інертним газом аргоном і скла товщиною 4 мм. Сам по собі інертний газ аргон є сухим, має кращі експлуатаційні якості (в т.ч. енергозберігаючі як того вимагав Замовник) у порівнянні із звичайним повітрям, яке вимагав Замовник.
Таким чином Скаржник надав в своїй тендерній пропозиції товар, який є негіршим, а навіть кращим за товар Замовника, з технічними показниками, кращими ніж вимагав Замовник, і за ціну яка менше ніж у конкурентів.
За таких обставин. Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Вважаємо що Замовник порушив Конституцію України, а також вищевказані принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Таким чином, відхиливши пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія «Піраміда Корп», Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси суб’єкта оскарження, зокрема право бути визнаним переможцем вказаної закупівлі і укласти договір, право як суб’єкт господарювання отримати замовлення за бюджетні кошти і надати послуги, право отримання прибутку, доходів, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене, право на підприємницьку діяльність, передбачене ст. 42 Конституції України, право на працю, передбачене ст. 43 Конституції України (кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.)
Скаржник є потенційним продавцем товару, що є предметом закупівлі. Відомості щодо участі і перемог ТОВ «Будівельна компанія «Пірамід Корп» у закупівлях містяться в електронній системі закупівель.
Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника у процедурі закупівлі UA-2025-08-07-008018-a відмінити рішення оформлене протоколом № 38/8 від 22.08.2025 року.
Керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Порядком оскарження відкритих торгів Особливостей,
У вказаній процедурі закупівлі прийняли участь
товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Пірамід Корп» (далі - Скаржник)
фізична особа – підприємець Гудименко Олена Анатоліївна
Найменшу ціну надав Скаржник.
22.08.2025 року Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив протокол №38/08 яким відхилив тендерну пропозицію скаржника.
Своє рішення Замовник мотивував наступним.
Відповідно до додатку 1 перелік документів для учасника ТОВ ’’БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ’’ПІРАМІД КОРП” у технічній специфікації у характеристиці товару зазначалось, що вікно повинно мати склопакет з характеристиками: 4-24-4І (32і)-енергозберігаюче, а учасник ТОВ ’’БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ’’ПІРАМІД КОРП" зазначає склопакет з характеристиками: 4- 24Аг-4і (32і)-енергозберігаюче. У випадку, коли учасник тендеру пропонує склопакет 4-24Аг- 4і замість вимоги 4-24-4І. це є обгрунтованою підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки запропонований склопакет не відповідає технічним специфікаціям замовника, а саме: наявність аргонового заповнення (Аг) у пропозиції учасника
Вважаємо вказане рішення Замовника передчасним та таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
Так, у підрозділі «Технічна специфікація» розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Додатку № 1 до тендерної документації Замовника зазначалось що від учасників вимагається поставка товару з формулою Скління: 4-24-4і (32і) – енергозберігаюче.
У примітках, наведених під таблицею «Технічна специфікація» Замовник вказав:
* Технічні характеристики запропонованого товару не повинні бути гіршими, ніж встановлені Замовником. При поданні пропозиції зазначаються конкретні параметри запропонованого товару. Застосування слів “не більше”, “не менше”, “або” унеможливлює перевірку відповідності запропонованого товару, тому така пропозиція підлягає відхиленню згідно законодавства.
На виконання вищевказаної вимоги тендерної документації, Скаржник завантажив в електронну систему закупівель файл «Таблиця 1 ТОВАР УЧАСНИКА.pdf,», які містять відомості про товар, який є предметом закупівлі та його порівняльні характеристики.
Замовник вимагав Скління: 4-24-4і (32і) енергозберігаюче, в свою чергу Скаржник надав Скління: 4-24Ar-4i (32і)-енергозберігаюче
Товар запропонований Скаржником має найкращу якість та технічні характеристики, ніж ті які вимагав Замовник.
Так формула скління Замовника 4-24-4і (32і) означає, що склопакет в перерізі складається з скла товщиною 4 мм, камери товщиною 24 мм заповненою повітрям і скла товщиною 4 мм. При цьому в камеру задувають звичайне повітря «з цеху», не сухе, а з певним показником вологості. Таке вологе повітря не є ефективним теплоізоляційним, звукоізоляційним і енергозберігаючим матеріалом.
Натомість формула скління Скаржника 4-24 Ar -4і (32і) означає, що склопакет в перерізі складається з скла товщиною 4 мм, камери товщиною 24 мм заповненою інертним газом аргоном і скла товщиною 4 мм. Сам по собі інертний газ аргон є сухим, має кращі експлуатаційні якості (в т.ч. енергозберігаючі як того вимагав Замовник) у порівнянні із звичайним повітрям, яке вимагав Замовник.
Таким чином Скаржник надав в своїй тендерній пропозиції товар, який є негіршим, а навіть кращим за товар Замовника, з технічними показниками, кращими ніж вимагав Замовник, і за ціну яка менше ніж у конкурентів.
За таких обставин. Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Вважаємо що Замовник порушив Конституцію України, а також вищевказані принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Таким чином, відхиливши пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія «Піраміда Корп», Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси суб’єкта оскарження, зокрема право бути визнаним переможцем вказаної закупівлі і укласти договір, право як суб’єкт господарювання отримати замовлення за бюджетні кошти і надати послуги, право отримання прибутку, доходів, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене, право на підприємницьку діяльність, передбачене ст. 42 Конституції України, право на працю, передбачене ст. 43 Конституції України (кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.)
Скаржник є потенційним продавцем товару, що є предметом закупівлі. Відомості щодо участі і перемог ТОВ «Будівельна компанія «Пірамід Корп» у закупівлях містяться в електронній системі закупівель.
Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника у процедурі закупівлі UA-2025-08-07-008018-a відмінити рішення оформлене протоколом № 38/8 від 22.08.2025 року.
Керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Порядком оскарження відкритих торгів Особливостей,
×
-
Назва доказу:
Стеко пояснення.pdf
-
Повʼязаний документ:
Стеко пояснення.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга до АМКУ.pdf
-
Повʼязаний документ:
Скарга до АМКУ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
2. Визнати рішення Відділу освіти, культури, молоді та спорту Талалаївської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області у закупівлі № UA-2025-08-07-008018-a «Металопластикові вікна з монтажем для сільського клубу с. Українське за кодом ДК 021:2015 44220000-8 - Столярні вироби )», оформлене протоколом № 38/8 від 22.08.2025 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Піраміда Корп», неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Відділ освіти, культури, молоді та спорту Талалаївської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія «Піраміда Корп» у процедурі закупівлі № UA-2025-08-07-008018-a «Металопластикові вікна з монтажем для сільського клубу с. Українське за кодом ДК 021:2015 44220000-8 - Столярні вироби )» оформлене протоколом № 38/8 від 22.08.2025 року.
Вимога
Є відповідь
Технічні характеристики запропонованого товару не повинні бути гіршими, ніж встановлені Замовником
Номер:
cedd18c3b4fd45dbbb040b91d413f94f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-07-008018-a.b1
Назва:
Технічні характеристики запропонованого товару не повинні бути гіршими, ніж встановлені Замовником
Вимога:
В додатку 1.
Технічні характеристики запропонованого товару не повинні бути гіршими, ніж встановлені Замовником.
Поданий товар склопакет 4-24Ar-4і є не гіршим ніж склопакет 4-24-4і
Прохання переглянути своє рішення та відмінити рішення про відхилення
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.08.2025 13:13
Вирішення:
• Добрий день. Шановний Учасник Закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП", розглянувши вашу Вимогу повідомляємо наступне.
• Згідно з пунктами 41-44 Особливостей визначено підстави відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів, а також порядок прийняття такого рішення та його оприлюднення в системі закупівель.
• Замовником проводиться закупівля за предметом: Металопластикові вікна з монтажем для сільського клубу с. Українське за кодом ДК 021:2015 44220000-8 - Столярні вироби, закупівля № UA-2025-08-07-008018-a. У відповідності до вимог Закону та Особливостей, замовник здійснює розгляд пропозицій учасника на предмет відповідності його пропозиції та вимогам тендерної документації.
• Замовник вважає, що Учасник процедури закупівлі не виконав вимоги тендерної документації в частині підтвердження технічніх та якісних характеристик предмета закупівлі ,а саме: Учасником подано файл (Технічні характеристики pdf) і в порівняльній таблиці Технічна специфікація зазначив склопакет з характеристиками – 4-24Ar-4i(32i)-енергозберігаюче , тоді як в тендерній документації замовник визначив такий показник як склопакет з характеристиками - 4-24-4i(32i)- енергозберігаюче. Підстава для відхилення залишається незмінною.
• Положеннями Закону або Особливостями не визначено норми, які б дозволяли чи забороняли самостійно скасувати замовника самостійно прийнятого ним рішення, наприклад про визначення переможця чи відхилення учасника. У свою чергу, за цими ж нормативно-правовими актами визначено механізм оскарження таких рішень до Антимонопольного комітету України. Тобто, технічна можливість для скасування свого рішення надається замовнику після подання скарги.
• Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави задовільнити вимогу Учасника закупівлі - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"
Статус вимоги:
Відхилено