-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Багатофункціональний пристрій Epson L14150 або еквівалент; принтер Canon i-SENSYS LBP-122 dw або еквівалент; багатофункціональний пристрій Canon MF237w або еквівалент; принтер Canon LBP-6030B Black або еквівалент
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 27 днів назад
195 083.33
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 950.83 UAH
мін. крок: 1% або 1 950.83 UAH
Період оскарження:
07.08.2025 14:47 - 12.08.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
00bd91ee61eb4c27be388042d0306ff7
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-07-007616-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями ) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-07-007616-a. Ми, ТОВ «ПБГ19» (надалі за текстом – Скаржник) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подали свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було – Багатофункціональний пристрій Epson L1415 або еквівалент, принтер Canon i-SENSYS LBP-122 dw або еквівалент, багатофункціональний пристрій Canon MF237w або еквівалент, принтер Canon LBP-6030B Black або еквівалент (код 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» згідно з національним класифікатором України ДК 021:2015).
Тендерна пропозиція Скаржника протоколом від 22.08.2025 року була відхилена з наступної підстави:
Ми, ТОВ «ПБГ19», не погоджуємось з вказаною підставою відхилення враховуючи наступне.
Відповідно до п. 1 Розділу III тендерної документації перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі визначений Додатком 1 до тендерної документації.
Пунктом 1 Додатку 1 встановлено, що учасник підтверджує один з критеріїв, визначених у статті 16 Закону, - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента) про виконання аналогічних договорів (2024 – 2025 роки). У якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати не менш 1-єї завіреної учасником копії договору з копією документу передбаченого умовами договору, що підтверджує його повне виконання (накладна, видаткова накладна).
На виконання вказаної вимоги Скаржником у складі пропозиції надано довідку в довільній формі, копію договору від 08.02.2025 року, копію видаткової накладної № 0012 від 10.02.2025 року та лист-відгук вих. № 27 від 14.02.2025 року.
Отже, вимоги п.1 Додатку 1 виконані учасником ТОВ «ПБГ19» в повному обсязі.
Замовник вважає що учасником зазначено недостовірну інформацію, а саме в специфікації зазначено ціну з ПДВ, хоча на момент виконання договору учасник не повинен був сплачувати ПДВ.
Пунктом 43 Особливостей, встановлено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Аналогічні вимоги містяться у пункті 1 Розділу V Тендерної документації до закупівлі UA-2025-08-07-007616-a.
Таким чином, у випадку, якщо Замовник виявив будь-які невідповідності, крім встановлених виключень, Замовник на виконання вимог п. 43 Особливостей був зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель та надати нам можливість виправити їх протягом 24 годин.
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону» вимагається підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Зазначена вимога не стосується забезпечення тендерної пропозиції та не є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Отже, Замовник, якщо він вважає, що надані нами документи мають невідповідності, на виконання вимог п. 43 Особливостей був зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель та надати нам можливість виправити їх протягом 24 годин.
Отже, не надавши можливості на виправлення виявлених у пропозиції ТОВ «ПБГ19» невідповідностей замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178.
Висловлюю своє бажання бути присутньою на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ «ПБГ19», пропозиція якої відповідає вимогам тендерної документації та не може бути відхилена з підстав, вказаних у протоколі. Відхиливши пропозицію ТОВ «ПБГ19» порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої тендерної пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПБГ19».
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2025-08-07-007616-a.pdf 27.08.2025 21:23
- Скарга UA-2025-08-07-007616-a.docx 27.08.2025 21:23
- sign.p7s 27.08.2025 21:24
- рішення від 29.08.2025 № 13306.pdf 29.08.2025 16:25
- інформація про перенесення дати розгляду скарги від 05.09.2025 № 1848.pdf 05.09.2025 17:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.09.2025 № 14119.pdf 16.09.2025 14:31
- рішення від 15.09.2025 № 14119.pdf 17.09.2025 12:44
- Пояснення 01.09.2025 09:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.08.2025 21:28
Дата розгляду скарги:
15.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.08.2025 16:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.09.2025 12:44
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6af730c6738144a395c8e27641f839c0
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення
Опис заперечення:
Скарга на неправомірне відхилення
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями ) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-07-007616-a. Ми, ТОВ «ПБГ19» (надалі за текстом – Скаржник) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подали свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було – Багатофункціональний пристрій Epson L1415 або еквівалент, принтер Canon i-SENSYS LBP-122 dw або еквівалент, багатофункціональний пристрій Canon MF237w або еквівалент, принтер Canon LBP-6030B Black або еквівалент (код 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» згідно з національним класифікатором України ДК 021:2015).
Тендерна пропозиція Скаржника протоколом від 22.08.2025 року була відхилена з наступної підстави:
Ми, ТОВ «ПБГ19», не погоджуємось з вказаною підставою відхилення враховуючи наступне.
Відповідно до п. 1 Розділу III тендерної документації перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі визначений Додатком 1 до тендерної документації.
Пунктом 1 Додатку 1 встановлено, що учасник підтверджує один з критеріїв, визначених у статті 16 Закону, - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента) про виконання аналогічних договорів (2024 – 2025 роки). У якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати не менш 1-єї завіреної учасником копії договору з копією документу передбаченого умовами договору, що підтверджує його повне виконання (накладна, видаткова накладна).
На виконання вказаної вимоги Скаржником у складі пропозиції надано довідку в довільній формі, копію договору від 08.02.2025 року, копію видаткової накладної № 0012 від 10.02.2025 року та лист-відгук вих. № 27 від 14.02.2025 року.
Отже, вимоги п.1 Додатку 1 виконані учасником ТОВ «ПБГ19» в повному обсязі.
Замовник вважає що учасником зазначено недостовірну інформацію, а саме в специфікації зазначено ціну з ПДВ, хоча на момент виконання договору учасник не повинен був сплачувати ПДВ.
Пунктом 43 Особливостей, встановлено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Аналогічні вимоги містяться у пункті 1 Розділу V Тендерної документації до закупівлі UA-2025-08-07-007616-a.
Таким чином, у випадку, якщо Замовник виявив будь-які невідповідності, крім встановлених виключень, Замовник на виконання вимог п. 43 Особливостей був зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель та надати нам можливість виправити їх протягом 24 годин.
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону» вимагається підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Зазначена вимога не стосується забезпечення тендерної пропозиції та не є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Отже, Замовник, якщо він вважає, що надані нами документи мають невідповідності, на виконання вимог п. 43 Особливостей був зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель та надати нам можливість виправити їх протягом 24 годин.
Отже, не надавши можливості на виправлення виявлених у пропозиції ТОВ «ПБГ19» невідповідностей замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178.
Висловлюю своє бажання бути присутньою на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ «ПБГ19», пропозиція якої відповідає вимогам тендерної документації та не може бути відхилена з підстав, вказаних у протоколі. Відхиливши пропозицію ТОВ «ПБГ19» порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої тендерної пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПБГ19».
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Предметом закупівлі було – Багатофункціональний пристрій Epson L1415 або еквівалент, принтер Canon i-SENSYS LBP-122 dw або еквівалент, багатофункціональний пристрій Canon MF237w або еквівалент, принтер Canon LBP-6030B Black або еквівалент (код 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» згідно з національним класифікатором України ДК 021:2015).
Тендерна пропозиція Скаржника протоколом від 22.08.2025 року була відхилена з наступної підстави:
Ми, ТОВ «ПБГ19», не погоджуємось з вказаною підставою відхилення враховуючи наступне.
Відповідно до п. 1 Розділу III тендерної документації перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі визначений Додатком 1 до тендерної документації.
Пунктом 1 Додатку 1 встановлено, що учасник підтверджує один з критеріїв, визначених у статті 16 Закону, - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента) про виконання аналогічних договорів (2024 – 2025 роки). У якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати не менш 1-єї завіреної учасником копії договору з копією документу передбаченого умовами договору, що підтверджує його повне виконання (накладна, видаткова накладна).
На виконання вказаної вимоги Скаржником у складі пропозиції надано довідку в довільній формі, копію договору від 08.02.2025 року, копію видаткової накладної № 0012 від 10.02.2025 року та лист-відгук вих. № 27 від 14.02.2025 року.
Отже, вимоги п.1 Додатку 1 виконані учасником ТОВ «ПБГ19» в повному обсязі.
Замовник вважає що учасником зазначено недостовірну інформацію, а саме в специфікації зазначено ціну з ПДВ, хоча на момент виконання договору учасник не повинен був сплачувати ПДВ.
Пунктом 43 Особливостей, встановлено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Аналогічні вимоги містяться у пункті 1 Розділу V Тендерної документації до закупівлі UA-2025-08-07-007616-a.
Таким чином, у випадку, якщо Замовник виявив будь-які невідповідності, крім встановлених виключень, Замовник на виконання вимог п. 43 Особливостей був зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель та надати нам можливість виправити їх протягом 24 годин.
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону» вимагається підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Зазначена вимога не стосується забезпечення тендерної пропозиції та не є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Отже, Замовник, якщо він вважає, що надані нами документи мають невідповідності, на виконання вимог п. 43 Особливостей був зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель та надати нам можливість виправити їх протягом 24 годин.
Отже, не надавши можливості на виправлення виявлених у пропозиції ТОВ «ПБГ19» невідповідностей замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178.
Висловлюю своє бажання бути присутньою на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ «ПБГ19», пропозиція якої відповідає вимогам тендерної документації та не може бути відхилена з підстав, вказаних у протоколі. Відхиливши пропозицію ТОВ «ПБГ19» порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої тендерної пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПБГ19».
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Запити Органу оскарження
Номер:
2e5aa9ca4dee494c98dc443531012ac5
Тема запиту:
Дії Замовника щодо відхилення пропозиції Учасника
Текст запиту:
Всі закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти в Управлінні Служби безпеки України в Миколаївській області проводяться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471, далі – Особливості), а також на підставі відомчого нормативно-правового акту СБУ (Інструкція про порядок організації та здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти в Службі безпеки України, затвердженої наказом Центрального управління Служби безпеки України від 01.12.2023 № 492 (зі змінами), далі – Інструкція)).
Відповідно до положень Інструкції, для проведення відкритих торгів (з Особливостями, UA-2025-08-07-007616-a) на закупівлю за кошти державного бюджету 3 (трьох) одиниць багатофункціонального пристрою Epson L14150 або еквівалент; 3 (трьох) одиниць принтера Canon i-SENSYS LBP-122 dw або еквівалент; 5 (п’яти) одиниць багатофункціонального пристрою Canon MF237w або еквівалент та 5 (п’яти) одиниць принтеру Canon LBP-6030B Black або еквівалент (код 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» згідно з національним класифікатором України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник) була створена робоча група.
Вказана робоча група, після розкриття пропозицій учасників здійснює розгляд на відповідність вимогам (умовам) тендерної документації найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника за результатами електронного аукціону та готує довідку із пропозиціями стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації, в якій у разі наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника зазначається конкретне обґрунтування (причини та підстави) такого відхилення із посиланням на відповідну правову норму. Така довідка підписується членами робочої групи та затверджується уповноваженою особою.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону, пункту 36 Особливостей та пункту 1 розділу V Інструкції, робочою групою було розглянуто на відповідність вимогам тендерної документації пропозицію ТОВ «ПБГ19» та встановлено наступне:
згідно з наданим у складі тендерної пропозиції учасника витягом № 2526574500394 з реєстру платників податку на додану вартість дата реєстрації учасника платником податку на додану вартість зазначена 01.03.2025. В той самий час Учасником, у складі тендерної пропозиції, був наданий договір поставки № 12 від 08.02.2025 року (далі – Договір 1), де Учасник вже зазначається як платник ПДВ.
Виходячи з того, що Учасник надав неправдиві відомості, робочою групою була продовжена робота з аналізу наданих Учасником документів із застосуванням відкритих джерел інформації.
Так, в результаті було виявлено договір № 11032024/1 купівлі-продажу товарів від 14.03.2024 між ФОП Широбокова Н.М. та 3-ДПРЗ ГУ ДСНС України у Київській області (далі – Договір 2) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-14-005036-а) (додається). ФОП Широбокова Н.М. той самий контрагент як і в Договорі 1 (наданого Учасником у складі тендерної пропозиції). В Договорі 2 у Наталі Широбокової підпис суттєво відрізняється від підписи у Договорі 1, а також наявна печатка. Зазначені обставини також були враховані робочою групою.
З урахуванням того, що в тендерній пропозиції Учасника були подані всі документи, подання яких передбачається тендерною документацією Замовника, положення абзацу першого пункту 43 Особливостей застосовано не було.
Відповідно – робочою групою за результатами вивчення наданої Учасником тендерної пропозиції було рекомендовано цю пропозицію відхилити.
Дата опублікування:
01.09.2025 09:43