• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція приміщень будівлі пожежного депо (літ. А-1-2) по вулиці Фінальна, будинок 3 в місті Запоріжжя, Запорізького р-ну, Запорізької області

Згідно коду за ДК 021:2015 - 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція приміщень будівлі пожежного депо (літ. А-1-2) по вулиці Фінальна, будинок 3 в місті Запоріжжя, Запорізького р-ну, Запорізької області) код 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація (Реконструкція приміщень будівлі пожежного депо (літ. А-1-2) по вулиці Фінальна, будинок 3 в місті Запоріжжя, Запорізького р-ну, Запорізької області) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі), з урахуванням положень Настанови з визначення вартості будівництва (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Враховуючи особливості здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).

Завершена

3 390 588.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 952.94 UAH
Період оскарження: 07.08.2025 14:18 - 19.08.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

порушення законодавства про закупівлі (невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону)

Номер: 0fecfc5fa968485cbc9f48ccf4b14967
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-07-006799-a.a1
Назва: порушення законодавства про закупівлі (невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону)
Вимога:
Згідно рішення уповноваженої особи 4 державного пожежно-рятувального загону головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області, оформленого протоколом №4 від 29.08.2025р., було вирішено визначити переможцем процедури відкритих торгів згідно предмета закупівлі учасника торгів – ТОВ «ІН-ТРАНС» ПП «ДЕЛЬТА Ж» не згодне із таким рішенням з огляду на наступні обставини. 1. Відповідно до вимог п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. В даному випадку, наявні наступні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ІН-ТРАНС». 1) абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей – тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Обґрунтування: відповідно до вимог пп.3.2 п.3 додатка 1 до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника має бути поданий діючий договір на захоронення або утилізацію, або з оброблення відходів відповідно до вимог Закону України "Про управління відходами" як документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у технічній специфікації (додатку 2 до тендерної документації). Зокрема, згідно обсягам робіт з реконструкції приміщень будівлі пожежного депо (літ. А-1-2) по вулиці Фінальна, будинок 3 в місті Запоріжжя Запорізького району Запорізької області, наведеним у технічній специфікації, передбачено роботи з перевезення сміття до 30 км у кількості 126,84 тон. Водночас у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ІН-ТРАНС» на виконання вимог пп.3.2 п.3 додатка 1 до тендерної документації було подано договір на надання послуг по захороненню відходів від 10.01.2025 р № 202507599, згідно умов якого обсяг послуг із захоронення відходів складає 30 тон, що є більш ніж у 4 рази менше за необхідний обсяг згідно вимог технічної специфікації (додатку 2 до тендерної документації). Відтак, учасником процедури закупівлі ТОВ «ІН-ТРАНС» не було надано належне документальне підтвердження відповідності його тендерної пропозиції умовам технічної специфікації, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. 2) абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей – тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Обґрунтування: відповідно до вимог пп.4.2 п.3 додатка 1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі ТОВ «ІН-ТРАНС» повинен був надати у складі тендерної пропозиції достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Відповідно до положень пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107, виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8. В даному випаду на виконання умов пп.4.2 п.3 додатка 1 до тендерної документації учасником процедури закупівлі ТОВ «ІН-ТРАНС» було надано у складі тендерної пропозиції декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану 27.11.2024 за №ДК12076/ПС/1-24, згідно якої у ТОВ «ІН-ТРАНС» відсутнє право на виконання робіт підвищеної небезпеки, що входять до складу робіт згідно технічної специфікації (додатку 2 до тендерної документації), а саме – нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) Відтак, учасником процедури закупівлі ТОВ «ІН-ТРАНС» не було надано належне документальне підтвердження відповідності його тендерної пропозиції вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. 3) абзац 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей – учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Обґрунтування: згідно вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, опублікованої 28.08.2025 учаснику процедури закупівлі ТОВ «ІН-ТРАНС» слід було надати: - коректно заповнену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - інформацію та документи щодо підтвердження права власності або договір (и) оренди на екскаватор-навантажувач (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2025). разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця на зазначені транспортні засоби. На виконання вказаної вимоги учасником процедури закупівлі ТОВ «ІН-ТРАНС» було надано у складі тендерної пропозиції договір про надання послуг №05/09/24 від 05.09.2024, предметом якого є надання послуг будівельної техніки (зокрема екскаватора-навантажувача). При цьому пунктом 11.1 вказаного договору передбачено, що цей договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31 грудня 2024 року. Крім того, вказаний договір містить недостовірну інформацію щодо місцезнаходження контрагента у м. Запоріжжі Згідно відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, місцезнаходженням виконавця за вказаним договором є Хмельницька обл., Кам'янець-Подільський р-н, місто Кам'янець-Подільський, пр. Грушевського, будинок 31/2. Зазначена обставина ставить під сумнів спроможність учасника процедури закупівлі ТОВ «ІН-ТРАНС» використовувати спецтехніку, передбачену умовами тендерної документації. Відтак, учасником процедури закупівлі ТОВ «ІН-ТРАНС» не було належним чином виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. З огляду на наведені обставини, вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи 4 державного пожежно-рятувального загону головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області, оформлене протоколом №4 від 29.08.2025р., про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІН-ТРАНС». Слід зауважити, що описані вище порушення містять ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 164-14 КУпАП.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Порядок здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг визначається нормативно-правовими актами, що регулюють відносити у сфері публічних закупівель, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). На час дії правового режиму воєнного стану, введеного на території держави Указом Президента України №64/2022 від 24.02.2022 року, порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг регламентовано Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178. Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно абзацу третього пункту 37 Особливостей, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених Замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з вимогами законодавства у сфері публічних закупівель, а саме п. 28 Особливостей, стосовно того, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації, всі документи та інформація, що вимагалась від учасників процедури закупівлі, були зазначені в Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно п. 5 Розділу 3 тендерної документації Замовника, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. У пп.3.2. п. 3 Додатка 1 до тендерної документації Замовником зазначено, що Учасник процедури закупівлі, відповідно до вимог Закону України "Про управління відходами", надає діючий договір на захоронення або утилізацію, або з оброблення відходів. На виконання зазначеної вимоги, учасник ТОВ "ІН-ТРАС" надав у складі своєї пропозиції копію договору від 10.01.2025 р. №202507599 на надання послуг по захороненню відходів між ТОВ "ІН-ТРАС" та ТОВ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ» на загальний обсяг відходів 30 тонн. При цьому, в пп. 2.1.8. п.2 ПРАВА ТА ЗОБОВ’ЯЗАННЯ СТОРІН зазначено: Замовник зобов’язується в разі невідповідності кількості відходів заявлених у листі на укладення договору на захоронення відходів до затвердженої кількості відходів у Декларації, Замовник зобов’язаний надати Декларацію та укласти Додаткову угоду про внесення змін щодо кількості відходів. Тобто, ТОВ "ІН-ТРАС", в разі необхідності, має можливість збільшити заявлений об’єм згідно наданого договору, шляхом оформлення (подання) Декларації про відходи (згідно ПКМУ від 07.052022 №556, в редакції ПКМУ від 19.08.2023 р № 876). Таким чином, учасник процедури закупівлі, ТОВ "ІН-ТРАС" повністю виконав вимогу Замовника викладену у тендерній документації. Відповідно пп. 4.2. п.4 Додатка 1 до тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції повинна бути надана достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначені дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). Підкреслимо, ніякі додаткові вимоги стосовно надання Ліцензій або документа дозвільного характеру не були зазначені Замовником в тендерній документації. На підтвердження даної вимоги Замовника, учасником ТОВ "ІН-ТРАС" була надана Ліцензія від 07.08.2018 р № 46-Л (з Додатком) на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками. Враховуючи все зазначене вище, учасник ТОВ "ІН-ТРАС" в повному обсязі виконав дану вимогу Замовника. Щодо інформації, викладеної у вашому зверненні, про не виправлення Учасником виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: ТОВ "ІН-ТРАС" було надано копію Договору про надання послуг від 05.09.2024 р. № 05/09/24, де в пп. 11.1. п. 11 зазначено: Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2024 року…. В разі, якщо жодна із Сторін не заявить про свій намір припинити дію даного Договору, Договір вважається пролонгованим на кожний наступний рік, з «01» січня по «31» грудня, включно. У зв’язку з тим, що до вищевказаного Договору було надано лише Додаткову угоду № 1, якою доповнюються п.1.1. та п. 2.2. Договору і не надано жодної Додаткової угоди, та/або Листа про розірвання Договору про надання послуг від 05.09.2024 р. № 05/09/24, учасник ТОВ "ІН-ТРАС" тим самим підтверджує, що даний Договір пролонговано на 2025 рік. Тобто, все вищенаведене свідчить про те, що всупереч Вашому твердженню, учасник ТОВ "ІН-ТРАС", правомірно визначений Замовником переможцем процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція приміщень будівлі пожежного депо (літ. А-1-2) по вулиці Фінальна, будинок 3 в місті Запоріжжя, Запорізького р-ну, Запорізької області). Відповідно п. 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно п. 46 особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації. Оскільки пропозиція ПП «ДЕЛЬТА Ж» не розглядалась, а відповідно і не була відхилена, то згідно п.55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Відміна рішення уповноваженої особи про визнання учасника процедури відкритих торгів переможцем процедури закупівлі передбачено лише у разі відмови учасника-переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, або на підставі рішення органу оскарження. Враховуючи все зазначене вище, рішення про визначення ТОВ "ІН-ТРАС" переможцем процедури закупівлі є цілком обгрунтованим і законним, а процедура закупівлі реалізувалась Замовником із неухильним дотриманням вимог Закону, відповідає принципам закупівель згідно ст. 5 Закону та іншим вимогам діючого законодавства.
Статус вимоги: Відхилено