-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект баскетбольної форми (шорти, футболка)
Торги не відбулися
72 856.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 364.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 364.28 UAH
Період оскарження:
06.08.2025 15:28 - 11.08.2025 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо підтвердження відповідності аналогічного договору умовам тендерної документації (Договір №18/06 з ДВНЗ "Ужгородський національний університет")
Номер:
9941163ce0464c64824a2801355bc6e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-06-008604-a.b3
Назва:
Щодо підтвердження відповідності аналогічного договору умовам тендерної документації (Договір №18/06 з ДВНЗ "Ужгородський національний університет")
Вимога:
У Додатку №1 до тендерної документації (п. 1.1.1.) Вами визначено вимогу:
«Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним в рамках цієї закупівлі вважається договір предмет закупівлі якого визначений за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 за четвертою цифрою. Дана вимога встановлена з метою належної перевірки наявності в Учасника позитивного досвіду».
Відповідно до зазначеної вимоги, нами надано договір №18/06 від 18.06.2024 р., укладений з Державним вищим навчальним закладом "Ужгородський національний університет", предмет закупівлі якого відповідає коду ДК 021:2015 за четвертою цифрою коду предмета закупівлі у даній процедурі.
Більше того, вказаний договір був укладений саме за результатами процедури закупівлі у системі ProZorro, ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-11-006703-a, що повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з цим просимо підтвердити, що наданий нами договір №18/06 від 18.06.2024 р. відповідає встановленим Вами критеріям аналогічності та враховується при оцінці нашої пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.08.2025 14:13
Опис причини скасування:
Повідомляю, що прийнято рішення відкликати подану вимогу.
Причина: відсутність подальшого бажання співпрацювати з Замовником, дії якого носять ознаки недобросовісності та створюють ризик порушення принципів Закону України «Про публічні закупівлі».
Захист своїх прав та інтересів планую здійснювати в іншому порядку, а саме шляхом звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Дата скасування:
21.08.2025 14:22
Вимога
Є відповідь
Щодо відповідності наданих договорів вимогам тендерної документації
Номер:
d988ded4f1484238b9e3e23c7c009e67
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-06-008604-a.a2
Назва:
Щодо відповідності наданих договорів вимогам тендерної документації
Вимога:
Суть вимоги:
Вимагаємо перегляду рішення Замовника щодо невизнання наданих договорів такими, що підтверджують досвід виконання аналогічного договору.
Обґрунтування:
У складі тендерної пропозиції було надано:
Договір №18/06 від 11.06.2024 р. (Форма спортивна, код ДК 021:2015 – 18410000-6 «Спеціальний одяг»);
Договір №50 від 29.04.2024 р. (Форма спортивна, код ДК 021:2015 – 18410000-6 «Спеціальний одяг»).
Обидва договори укладені з навчальними закладами – установами, які є замовниками у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Предмет договорів повністю відповідає визначенню «аналогічний предмет закупівлі», адже класифікується за кодом ДК 021:2015 за четвертою цифрою.
Таким чином, надані договори відповідають вимогам тендерної документації та Закону, і Замовник безпідставно відхилив пропозицію Учасника.
Вимога:
Зобов’язати Замовника переглянути рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції та визнати надані договори такими, що відповідають кваліфікаційним критеріям.
Пов'язані документи:
Учасник
- аналог договори.docx 19.08.2025 08:18
- Договір ХНУРЕ 50.pdf 19.08.2025 08:18
- Договір Ужгород.pdf 19.08.2025 08:18
Дата подачі:
19.08.2025 08:18
Вирішення:
Протоколом уповноваженої особи від 18.08.2025 року, відхилено пропозицію учасника ФОП "ІВАНЕС ДЕНІС ЛЕОНІДОВИЧ" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною поданої під час проведення процедури закупівлі – Комплект баскетбольної форми (шорти, футболка) » (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 18410000-6 - Спеціальний одяг), відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовником, у тендерній документації, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зазначена вимога про надання аналогічного договору.
Замовником у пп. 1.1.1. Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» чітко визначено та прописано, що являється аналогічним договором, а саме: «Аналогічним в рамках цієї закупівлі вважається договір предмет закупівлі якого визначений за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 за четвертою цифрою. Тобто, аналогічним вважається договір укладений із Замовником в розумінні Закону «Про публічні закупівлі». Дана вимога встановлена з метою належної перевірки наявності в Учасника позитивного досвіду».
Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ / СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Учасником, на виконання даної вимоги, надані аналогічні договори №18/06 від 11.06.2024 р., та №50 від 29.04.2024 р., не в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», та не є таким, що укладено між замовником і учасником за РЕЗУЛЬТАТАМИ ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ / СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, відсутні підстави для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Скасована
КЕП
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції через необґрунтовану невідповідність аналогічного договору
Номер:
9226635858d64e2ca9c1729cbf3c2342
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-06-008604-a.c1
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції через необґрунтовану невідповідність аналогічного договору
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір ХНУРЕ 50.pdf 18.08.2025 14:03
- аналог договори.docx 18.08.2025 14:03
- Договір Ужгород.pdf 18.08.2025 14:03
- sign.p7s 18.08.2025 14:42
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
24.08.2025 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
04574aa01be549f88d56279d9d6e847f
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції через критерій «аналогічний договір»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовник відхилив нашу тендерну пропозицію, аргументуючи це тим, що надані учасником договори нібито не відповідають критерію «аналогічний договір», оскільки, на думку Замовника, вони не укладені із Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Водночас учасником надані два договори, які повністю відповідають критеріям тендерної документації та предмету закупівлі:
1. Договір №18/06 від 11.06.2024 р. – Форма спортивна для команди медичного факультету ДВНЗ «УжНУ», код ДК 021:2015 – 18410000-6 Спеціальний одяг;
2. Договір №50 від 29.04.2024 р. – Харківський національний університет радіоелектроніки - аналогічний предмет закупівлі, код ДК 021:2015 – 18410000-6 Спеціальний одяг (спортивні футболки)
Обидва договори укладені з державними замовниками, передбачають платне надання товару та відповідають визначенню «договір про закупівлю» згідно з п. 6 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, предмети обох договорів повністю відповідають критерію «аналогічний предмет закупівлі», зазначеному в п. 1.1.1 Додатку 1 до тендерної документації та визначеному кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 18410000-6.
Відхилення тендерної пропозиції на підставі того, що договори нібито не відповідають критерію «аналогічний договір», є необґрунтованим та неправомірним. Такі дії порушують:
• ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» – принципи добросовісної конкуренції, недискримінації, рівного ставлення, відкритості та прозорості процедур закупівель;
• п. 1.1.1 Додатку 1 до тендерної документації – вимоги щодо аналогічного предмету закупівлі.
Водночас учасником надані два договори, які повністю відповідають критеріям тендерної документації та предмету закупівлі:
1. Договір №18/06 від 11.06.2024 р. – Форма спортивна для команди медичного факультету ДВНЗ «УжНУ», код ДК 021:2015 – 18410000-6 Спеціальний одяг;
2. Договір №50 від 29.04.2024 р. – Харківський національний університет радіоелектроніки - аналогічний предмет закупівлі, код ДК 021:2015 – 18410000-6 Спеціальний одяг (спортивні футболки)
Обидва договори укладені з державними замовниками, передбачають платне надання товару та відповідають визначенню «договір про закупівлю» згідно з п. 6 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, предмети обох договорів повністю відповідають критерію «аналогічний предмет закупівлі», зазначеному в п. 1.1.1 Додатку 1 до тендерної документації та визначеному кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 18410000-6.
Відхилення тендерної пропозиції на підставі того, що договори нібито не відповідають критерію «аналогічний договір», є необґрунтованим та неправомірним. Такі дії порушують:
• ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» – принципи добросовісної конкуренції, недискримінації, рівного ставлення, відкритості та прозорості процедур закупівель;
• п. 1.1.1 Додатку 1 до тендерної документації – вимоги щодо аналогічного предмету закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Договір №50 – ХНУРЕ Футболки спортивні
-
Повʼязаний документ:
Договір ХНУРЕ 50.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір №18/06 – Форма спортивна для команди медичного факультету ДВНЗ «УжНУ»
-
Повʼязаний документ:
Договір Ужгород.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Визнати тендерну пропозицію учасника такою, що відповідає умовам тендерної документації, та переглянути рішення Замовника щодо її відхилення. Відхилення тендерної пропозиції на підставі нібито невідповідності договорів є необґрунтованим, оскільки обидва надані договори відповідають предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 18410000-6 Спеціальний одяг, укладені з державними замовниками та передбачають платне надання товару. Відповідно, рішення Замовника є неправомірним та дискримінаційним.