• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбук

Ноутбук Asus X553SA (X553SA-XX005) , 2 шт.

Торги не відбулися

20 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 200.00 UAH
Період оскарження: 10.10.2016 14:37 - 13.10.2016 09:00
Вимога
Відхилено

Щодо дискваліфікації

Номер: 10367f9257da493ca621a112c5dd83d9
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-10-000484-c.c4
Назва: Щодо дискваліфікації
Вимога:
Виберете переможцем "Вінець" у цілях "економії" бюджетних коштів - у них дорожче на чотири з лишнім тисячі грн. Чи вони є виробниками ТМ "ASUS", як вказують їхні документи?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ми не обирали переможцем ПП "Компанія Вінець", тому що відповідно до оголошення UA - 2016-10-10-000484-с Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції відповідні документи. Учасником ПП «Компанія Вінець» у складі своєї пропозиції не було надано деяких необхідних документів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

При суперечності норм закону та підзаконних нормативно-правових актів, необхідно застосовувати норму закону, а не Наказ ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35. Тому вимога додати фразу "еквівалент" є законною та обгрунтованою

Номер: 2d8084e8015c40a0a4aad5ddb4723723
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-10-000484-c.c3
Назва: При суперечності норм закону та підзаконних нормативно-правових актів, необхідно застосовувати норму закону, а не Наказ ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35. Тому вимога додати фразу "еквівалент" є законною та обгрунтованою
Вимога:
Норма 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - закон) має вищу юридичну силу над п.6.4 Наказу ДП "Зовнішторгвидав" №35. Допорогові закупівлі також регулюються цим законом, а наказ - конкретизуючий підзаконний акт. Тому вимога додати фразу "еквівалент" є законною та обгрунтованою, а неврахування ст. 22 закону є порушенням. Більш детальне обгрунтування - у вкладенні.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Так як у нас закупівля не перевищує 200 тисяч гривень і є допороговою ми керуємось Законом України «Про державні закупівлі», а саме Порядком здійснення допорогових закупівель та Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2015 р., де в п. 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель прописано: Вимоги до предмета закупівлі можуть встановлюватись Замовником, що містять посилання на певну торговельну марку або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Тобто, Замовник може сам як вказувати так і не вказувати аналоги або еквіваленти, а вказати конкретну марку предмету закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.

Номер: c6c5549b72864c5889d9292f0959617e
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-10-000484-c.a2
Назва: Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Вимога:
Про публічні закупівлі Верховна Рада України; Закон від 25.12.2015 № 922-VIII П.3 ч. 2 Статті 22. Тендерна документація має містити, зоремаінформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". З огляду на вищевикладене, просимо Вас додати до технічної специфікації фразу "або еквівалент".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Єдиним документом, який регулює допорогові закупівлі є Порядок № 35. Додаток № 3 «Характеристики ноутбуків» складено відповідно до Наказу від 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» і ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922. Більш детальне пояснення прикріплюємо в файлі "Відповідь".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

технічні вимоги не повинні містити посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження, або виробника.

Номер: ac00f222cf4a40c7b29202bfa83331bc
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-10-000484-c.c1
Назва: технічні вимоги не повинні містити посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження, або виробника.
Вимога:
На підставі п. 2 ст. 22 Закону України «Про здійснення державних закупівель»: технічні вимоги не повинні містити посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження, або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити «або еквівалент».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Єдиним документом, який регулює допорогові закупівлі є Порядок № 35. Додаток № 3 «Характеристики ноутбуків» складено відповідно до Наказу від 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» і ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922. Більш детальне пояснення прикріплюємо в файлі "Відповідь".
Статус вимоги: Відхилено