• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Зернові культури та картопля

Торги відмінено

9 735.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 48.68 UAH
Період оскарження: 07.11.2018 16:08 - 08.11.2018 18:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення в процесі проведення Закупівлі

Номер: 3cf2ff43425441aeadfa3d38d01b342d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-07-002363-c.c2
Назва: Вимога про усунення порушення в процесі проведення Закупівлі
Вимога:
Порушення при визначенні переможця в процесі проведення процедури закупівлі
Вирішення: Засіданням комісії з проведення допорогових закупівель (протокол № 11-31-75 від «19» листопада 2018 року) Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 75 Вінницької міської ради» було розглянуто Вашу Вимогу №_2/о від 16.11.2018р. щодо усунення порушення в процесі проведення закупівлі з приводу неправомірного визначення переможця за ДК 021:2015 – 03210000-9 – Зернові культури та картопля, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-07-002363-c. Щодо відсутності у складі Пропозиції ФОП Дідик Г.І. документу, що підтверджують якість картоплі згідно ДСТУ 4875:2007 зазначаємо, що Учасник надав скан-копію декларації виробника / постачальника № 5 від 05 листопада 2018 року, у якій зазначено, що виробникомє ФОП Антонюк М.Б., а постачальником – ФОП Дідик Г.І. та ДСТУ на продукцію – ДСТУ 4875:2007. Стосовно ненадання ФОП Дідик Г.І. в складі своєї пропозиції документального підтвердження правомочності на укладання договору. В Оголошені до Закупівлі, Замовником була висунута вимога, щодо надання Учасниками у складі своїх пропозицій документу, що підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю (завірена учасником копія протоколу зборів засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо-для юридичних осіб).Учасником ФОП Дідик Г.І. подано довідку у довільній формі про те, що право підпису тендерної пропозиції та Договору про закупівлю належить саме їй. Підставою заначено Витяг з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та паспорт. Учасник також надав завірену копію паспорту та Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформовану станом на 03.07.2018 року. Таким чином, Учасником ФОП Дідик Г.І. документально підтверджено правомочності на укладання договору за результатами закупівлі. Щодо відсутності в складі пропозиції ФОП Дідик Г.І копії договору на дезінфекцію складських приміщень повідомляємо, щоФОП Дідик Г.І в складі своєї тендерної пропозиції були подані документи: 1) Договір оренди складського приміщення від 1 серпня 2018 року, де вказано, що орендується приміщення загальною площею 90 кв.м; 2) Договір № 82 від 17 жовтня 2018 року на проведення робіт з дезінсекції, дератизації на загальній площі 90 кв.м., дезінфекція у вказаному договорі дійсно не зазначена. Також, Замовником надіслано офіційний запит Учаснику ФОП «ДІДИК ГАЛИНА ІВАНІВНА» із вимогою надати підтверджуючі документи стосовно того, що Кришталь Олександр Миколайович дійсно є їх працівником. Якщо даний Учасник не підтвердить зазначеної вимоги, його Пропозицію буде дискваліфіковано.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення в процесі проведення Закупівлі

Номер: f8ea08750656477fb017cc6018fafd2f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-07-002363-c.b1
Назва: Вимога про усунення порушення в процесі проведення Закупівлі
Вимога:
Порушення при визначенні переможця в процесі проведення процедури закупівлі
Вирішення: Засіданням комісії з проведення допорогових закупівель (протокол № 11-31-75 від «19» листопада 2018 року) Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 75 Вінницької міської ради» було розглянуто Вашу Вимогу №_2/о від 16.11.2018р. щодо усунення порушення в процесі проведення закупівлі з приводу неправомірного визначення переможця за ДК 021:2015 – 03210000-9 – Зернові культури та картопля, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-07-002363-c. Щодо відсутності у складі Пропозиції ФОП Дідик Г.І. документу, що підтверджують якість картоплі згідно ДСТУ 4875:2007 зазначаємо, що Учасник надав скан-копію декларації виробника / постачальника № 5 від 05 листопада 2018 року, у якій зазначено, що виробникомє ФОП Антонюк М.Б., а постачальником – ФОП Дідик Г.І. та ДСТУ на продукцію – ДСТУ 4875:2007. Стосовно ненадання ФОП Дідик Г.І. в складі своєї пропозиції документального підтвердження правомочності на укладання договору. В Оголошені до Закупівлі, Замовником була висунута вимога, щодо надання Учасниками у складі своїх пропозицій документу, що підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю (завірена учасником копія протоколу зборів засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо-для юридичних осіб).Учасником ФОП Дідик Г.І. подано довідку у довільній формі про те, що право підпису тендерної пропозиції та Договору про закупівлю належить саме їй. Підставою заначено Витяг з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та паспорт. Учасник також надав завірену копію паспорту та Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформовану станом на 03.07.2018 року. Таким чином, Учасником ФОП Дідик Г.І. документально підтверджено правомочності на укладання договору за результатами закупівлі. Щодо відсутності в складі пропозиції ФОП Дідик Г.І копії договору на дезінфекцію складських приміщень повідомляємо, щоФОП Дідик Г.І в складі своєї тендерної пропозиції були подані документи: 1) Договір оренди складського приміщення від 1 серпня 2018 року, де вказано, що орендується приміщення загальною площею 90 кв.м; 2) Договір № 82 від 17 жовтня 2018 року на проведення робіт з дезінсекції, дератизації на загальній площі 90 кв.м., дезінфекція у вказаному договорі дійсно не зазначена. Також, Замовником надіслано офіційний запит Учаснику ФОП «ДІДИК ГАЛИНА ІВАНІВНА» із вимогою надати підтверджуючі документи стосовно того, що Кришталь Олександр Миколайович дійсно є їх працівником. Якщо даний Учасник не підтвердить зазначеної вимоги, його Пропозицію буде дискваліфіковано.
Статус вимоги: Задоволено