-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Навчальні засоби
Торги не відбулися
1 849 984.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
06.11.2018 09:42 - 17.11.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення порушень
Номер:
915fa1fb55bf41a0a53265508c15611d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-06-000299-b.b1
Назва:
Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Відповідно до положень ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось з вимогою внести до тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 80520000-5 «Навчальні засоби» (Оснащення закладів загальної середньої освіти з поглибленим/профільним вивченням природничих та математичних предметів та опорних шкіл засобами навчання, у тому числі фізики, хімії, біології, математики, географія мультимедійними засобами навчання) наступні зміни:
1. Видалити з Додатку 4 до Тендерної документації наступний пункт: «Учасник повинен надати лист про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення». Інформуємо, що факт наявності листів, директив, свідоцтв та інших документів, виданих профільними міністерствами або підпорядкованими їм установами, не може бути застосований у якості вимоги до учасників відкритих торгів, оскількі дані документи носять суто рекомендаційний характер. Нагадуємо Замовнику, що лист МОН № 1/9-607 від 05 вересня 2013 року, яким встановлювались «вимоги щодо використання лише навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, що мають гриф Міністерства або схвалені відповідною комісією Науково-методичної ради з питань освіти» відкликано листом № 1/9-607 від 07 березня 2014 року. Підкреслюємо, що умови проведення відкритих торгів регламентуються виключно нормами Закону України «Про публічні закупівлі», обладнання, яке є предметом закупівлі, для застосування в навчальних закладах повинно відповідати нормам Законів України «Про освіту», «Про стандартизацію та сертифікацію» та "Про забезпечення санітарного та
епідемічного благополуччя населення" та мати виключно пакет документів, зазначений у цих законодавчих актах. Наявність «свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам» нормами вищезазначених законів не передбачена, тому вимога щодо його надання є дискримінаційною.
2. Видалити з Додатку 4 до Тендерної документації наступний пункт щодо надання:
«Авторизаційного листа, наданого виробником інтерактивних комплексів зазначенням даних конкретної закупівлі». Доводимо до відома Замовника, що інтерактивний комплекс є сукупністю декількох видів спеціалізованого обладнання, яке не виготовляється єдиним виробником, тому застосування даного формулювання є безпідставним.
3. Видалити з Додатку 4 до Тендерної документації наступний пункт щодо надання:
«Копії чинного на дату розкриття висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кабінети хімії, фізики, біології, географії, математики, навчальний комп’ютерний комплекс (НКК) та інтерактивний комплекс (ІАК) засвідченої підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення». Нагадуємо Замовнику, що «навчальний комп’ютерний комплекс (НКК)» не є предметом закупівлі та не входить до складу специфікації, тому присутність вимоги щодо надання листа стосовно нього є порушенням з боку Замовника.
4. Видалити з Додатку 4 до Тендерної документації наступний пункт щодо надання:
«Копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 виробника кабінетів хімії, фізики, біології, географії, математики, навчальних комп’ютерних комплексів (НКК) та інтерактивного комплексу (ІАК), засвідченої підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.». Повідомляємо Замовнику, що «кабінети хімії, фізики, біології, географії, математики» не є єдиним виробом, а являють собою специфікацію з декількох сотен найменувань обладнання різного направлення, переважна більшість якого на території України не виробляється, тому не існує єдиного підприємства, яке б їх виробляло та мало, відповідно до цього, сертифікат на систему якості ISO 9001:2015. Дане зауваження стосується також інтерактивного комплексу, оскільки він є сукупністю декількох видів спеціалізованого обладнання, яке не виготовляється єдиним виробником.
Вимагаємо усунути вищевикладені порушення та нагадуємо, що Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Наостанок зауважимо Замовнику, що стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі» містить чіткий перелік інформації та вимог, які замовник має право включити до Тендерної документації, а кваліфікаційні критерії, щодо яких висуваються вимоги до учасника, чітко окреслені нормами ст.16 та 17. Перелік нормативів даних пунктів є виключним та не дозволяє Замовнику включати до складу Документації вимоги щодо надання інших документів на власний розсуд. П.3 ст.22 Закону дає право Замовнику включити до складу документації тільки додаткову інформацію, включення ж до неї інших вимог, не визначеним Законом, є прямим порушенням з боку Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Станиця.jpg 10.11.2018 19:54
Дата подачі:
10.11.2018 19:54
Вирішення:
Згідно наказу МОН від 17.06.2008 р. за № 537 (Зареєстровано в Мінюсті 10.07.2008 р. за №628/15319), що діє на рівні Закону затверджено Порядок надання засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв МОН. Перелік обладнання, згідно закупівлі UA-2018-11-06-000299-b вказаний у п.п. 1.5.4., 1.5.5., 1.5.6., цього Наказу. Повідомляю що відділ освіти у своєї діяльності зобов"заний керуватися наказами та вимогами Міністерства освіти України. Автор вимоги, чомусь, посилається на лист МОН 1/9 - 607 (від 05.09.13 та 07.03.14), котрий ні яким чином не згадується в нашому тендерному завданні, так як відноситься до навчальної літератури, нагадуємо що тендерним комітетом у Додатку № 4 до Тендерної документації виставлені вимоги до обладнання кабінетів, ні про яку литературу у технічному завданні мови не ведеться. Щодо авторизаційних листів, сертіфікатів ISO та довідок СЕС повідомляєм, що у коментарях до тлумачення ч. 3 ст. 22 Закона України "Про публичні закупівлі" замовник, виходячи з рішення АМКУ від 27.08.2012 № 866-р/пк-ск, надає перелік документів, які можуть буди подані, а це - оригінал або нотаріально завірена копія Висновку Державної СЄС, копіі сертифікатів якості ISO та інше. Крім встановлення можливості власного забов"язання учасника, дотримання гармонізації системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС 81 вказаної вимоги в довільній формі, можуть біти подані документи інших організацій та установ. Щодо вимог Технічного завдання про надання авторізаційних листів, Тендерний комітет таким чином запобігає придбанню обладнання незконним шляхом. Виходячи з вищевикладеного вимога Тендерним комітетом визнається не дійсною.
Статус вимоги:
Не задоволено