-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект димаря утеплений 8м 220/280 н/оц 0,8мм з ревізією Комплект димаря утеплений 16м 220/280 н/оц 0,8мм з ревізією
Завершена
111 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 559.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 559.75 UAH
Період оскарження:
04.08.2025 11:49 - 09.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
d321351076104e27af8308e57f326c22
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-04-004119-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга смарт клімат відхилення UA-2025-08-04-004119-a.pdf 17.08.2025 15:27
- 1 ДПРЗ ТД .docx 17.08.2025 15:27
- Лист-пояснення.pdf 17.08.2025 15:27
- Додаток 1.1 (1).docx 17.08.2025 15:27
- протокол -1051.pdf 17.08.2025 15:27
- Сертифікати ISO.pdf 17.08.2025 15:27
- скарга смарт клімат відхилення UA-2025-08-04-004119-a.pdf.p7s 17.08.2025 15:27
- скарга смарт клімат відхилення UA-2025-08-04-004119-a.docx 17.08.2025 15:27
- sign.p7s 17.08.2025 15:27
- Пояснення.pdf 19.08.2025 13:59
- Пояснення.docx 19.08.2025 13:59
- 204 Протокол скасування рішення.pdf 05.09.2025 17:36
- Рішення від 20.08.2025 № 12826.pdf 20.08.2025 14:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.08.2025 № 13344.pdf 01.09.2025 15:45
- Рішення від 29.08.2025 № 13344.pdf 03.09.2025 11:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.08.2025 12:48
Дата розгляду скарги:
29.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.08.2025 14:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.09.2025 11:37
Дата виконання рішення Замовником:
05.09.2025 17:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано в повному обсязі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
80190cf0a29448b5ad38c2161cf4b41e
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
04.08.2025 року 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області (далі-Замовник) опубліковало оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Комплект димаря утеплений 8м 220/280 н/оц 0,8мм з ревізією Комплект димаря утеплений 16м 220/280 н/оц 0,8мм з ревізією» з очікуваною вартістю 111 950,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі були подані тендерні пропозиції ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ» (далі – Скаржник) та ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРОКЕРСЬКА КОНТОРА "ЮГ-АГРО".
12.08.2025 року відбулося розкриття тендерних пропозицій.
14.08.2025 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛ № 184 від 14.08.2025 року, відповідно до якого відхилив тендерну пропозицію Скаржника у процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2025-08-04-004119-a.
Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника, Замовник зазначає наступне:
Відповідно до вимог Додатку 1.1 тендерної документації, Учасник повинен мати впроваджену систему управління якістю, яка відповідає ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ідентичний ДСТУ ISO 9001:2015 / ISO 9001:2015, IDT), та у складі тендерної пропозиції надати:
1. Сертифікат на систему управління якістю, виданий на ім'я Учасника, стосовно оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів, виданий акредитованим НААУ державним органом сертифікації;
2. Лист від органу сертифікації, який підтверджує видачу сертифіката;
3. Атестат про акредитацію органу сертифікації з додатками;
4. Чинний звіт про первинний або наглядовий аудит на 2025 рік.
Замовником у Додатку 1.1 допущено технічну помилку у формулюванні «стосовно оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів», що фактично не відповідає предмету закупівлі (комплекти димаря утеплені 8 м та 16 м з ревізією).
Однак зазначена описка не змінює суті вимоги щодо підтвердження наявності сертифіката у потрібній сфері та не звільняє Учасника від обов'язку надати документ, який би підтверджував впровадження системи управління якістю саме за видом діяльності, що охоплює предмет закупівлі, та надання підтвердження, що СЕРТИФІКАТ НА СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ є чинним.
Встановлені невідповідності:
Під час розгляду тендерної пропозиції встановлено, що Вами не надано наступні обов'язкові документи, передбачені тендерною документацією:
Лист від органу сертифікації, який підтверджує видачу сертифіката;
Атестат про акредитацію органу сертифікації з додатками;
Чинний звіт про первинний або наглядовий аудит на 2025 рік.
Учасником наданий СЕРТИФІКАТ НА СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ стосовно надання послуг з: ремонтування машин; ремонтування електричного устаткування; монтування машин і устаткування: робіт електромонтажних: монтажу трубопровідних мереж. систем опалювання та кондиціювання повітря; оптової торгівлі побутовими виробами; оптової торгівлі металевими виробами, водопровідним та опалювальним устаткуванням і приладдям до нього (коди ДКПІ 33.12. 33.14, 33.20, 43.21, 43.22. 46.49, 46.74) Галузі економіки: 18, 19, 28.29 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ КЛІМАТ".
Відсутнє підтвердження, що орган сертифікації акредитований НААУ у визначеній сфері.
Вказані недоліки не підлягають виправленню за п. 43 Особливостей.
Тендерна пропозиція Скаржника була відхилена відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-08-04-004119-a.
1. По-перше, відповідно до Додатку 1.1 до тендерної документації передбачено: У випадку якщо умовами цього додатку або умовами тендерної документації передбачено необхідність надання документу, складання та/або подання якого не передбачено вимогами нормативно-правових актів, учасник надає лист-пояснення, який повинен містити обґрунтування ненадання такого документу з посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, яким передбачено умови, за яких такий документ не подається чи не складається.
Разом з цим відповідно до Додатку 1.1 до тендерної документації вимагається наступне.
Учасник повинен мати впроваджену систему управління якістю, яка відповідає ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ. ВИМОГИ»). Учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати сертифікат на систему управління якістю, виданий на ім’я учасника, стосовно оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України державним органом сертифікації (акредитованого згідно Реєстру НААУ (Національне агентство з акредитації України - за посиланням у відкритому доступі на офіційному сайті - https://naau.org.ua/) , відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ. ВИМОГИ»).
Додатково учасник надає лист від державного підприємства органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику, атестат про акредитацію органу сертифікації (разом з додатками про сферу акредитації та ліцензійну (сертифікаційну) угоду на право застосування сертифікату), завірений уповноваженою особою органу сертифікації, та звіт про сертифікаційний первинний (або наглядовий) аудит з перевірки системи управління якістю, який чинний на 2025 рік.
Варто зазначити, що оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів не є предметом закупівлі, оскільки жодним чином не стосується поставки Комплекту димаря утеплений 8м 220/280 н/оц 0,8мм з ревізією, Комплекту димаря утеплений 16м 220/280 н/оц 0,8мм з ревізією. Таким чином, з огляду на положення Додатку 1.1 до тендерної документації надання сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно саме оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів не є обов’язковим для учасників в контексті даної закупівлі. Це фактично підтверджує і сам Замовник, зазначаючи у протоколі про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що допустив технічну помилку, вказуючи таку сферу сертифікації, яка не відповідає предмету закупівлі.
У складі тендерної пропозиції Скаржник надав сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (файл Сертифікати ISO.pdf), сфера сертифікації яких стосується предмету закупівлі.
Також у складі тендерної пропозиції Скаржник надав лист-пояснення Вих. № 4 від 08.08.2025р., у якому зазначив, що не надає сертифікат на систему управління якістю, виданий на ім’я учасника, стосовно оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів оскільки торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів не є предметом закупівлі. Що повністю відповідає вимогам Додатку 1.1 до тендерної документації стосовно можливості ненадання документу, складання та/або подання якого не передбачено вимогами нормативно-правових актів. Тобто зі змісту листа вбачається що Скаржник не зобов’язаний був надавати документи стосовно оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України державним органом сертифікації.
Факт надання Скаржником сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» не спростовується і підтверджується Замовником у протоколі про відхилення. Але разом з тим при відхиленні тендерної пропозиції Скаржника Замовник не розглянув лист-пояснення Вих. № 4 від 08.08.2025р. і не врахував вимог Додатку 1.1 до тендерної документації стосовно можливості ненадання документу, складання та/або подання якого не передбачено вимогами нормативно-правових актів. Чим порушив принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Крім цього, Замовник допускає суперечливу поведінку, з одного боку зазначаючи про допущення ним технічної помилки стосовно сфери сертифікації ,а отже підтверджуючи, що у сертифікаті ДСТУ EN ISO 9001:2018 зазначення сфери сертифікації «оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів» не є обов’язковим. І з іншого боку відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника за відсутність у наданому ним сертифікаті цієї сфери сертифікації.
Сертифікат містить дату його дії (з 12.03.2025 по11.03.2028), відмітку НАУ ( ), а також спосіб перевірки дійсності вказаного сертифіката, як і факт його видачі. Тому безпідставним є твердження, що відсутнє підтвердження, що орган сертифікації акредитований НААУ у визначеній сфері.
Тому всі документи, які вимагалися Замовником були надані.
Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто відповідно до абз.2 пп.2 п.44 Особливостей тендерна пропозиція повинна була б бути відхиленою, якщо б у складі тендерної пропозиції не було надано сертифікату та лита-пояснення. І виключно у цьому випадку не повинен бути застосований механізм 24 годин відповідно до п.43 Особливостей. Але у даному випадку документи, які вимагалися Замовником наявні. Тому у випадку, якщо Замовник вважає, що надані документи, чи інформація в них не відповідають вимогам Замовника, то у цьому випадку він повинен був застосувати механізм 24 годин відповідно до п.43 Особливостей. При цьому зміна чи виправлення інформації у зазначеному сертифікаті чи листі-поясненні жодним чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З огляду на це, відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника з підстав, які вказані в протоколі про відхилення є безпідставним та таким, що не узгоджується і не ґрунтується на умовах тендерної документації.
Незрозуміло, яким вимогам не відповідає тендерна пропозиція Скаржника і на підставі невідповідності яким вимогам Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника, а також які вимоги тендерної документації не виконав Скаржник. Оскільки тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації, в тому числі Додатку 1.1 до тендерної документації.
З огляду на вищезазначене, Скаржник повністю виконав вимоги тендерної документації.
Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно і безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до п. 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для участі в даній закупівлі були подані тендерні пропозиції ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ» (далі – Скаржник) та ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРОКЕРСЬКА КОНТОРА "ЮГ-АГРО".
12.08.2025 року відбулося розкриття тендерних пропозицій.
14.08.2025 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛ № 184 від 14.08.2025 року, відповідно до якого відхилив тендерну пропозицію Скаржника у процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2025-08-04-004119-a.
Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника, Замовник зазначає наступне:
Відповідно до вимог Додатку 1.1 тендерної документації, Учасник повинен мати впроваджену систему управління якістю, яка відповідає ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ідентичний ДСТУ ISO 9001:2015 / ISO 9001:2015, IDT), та у складі тендерної пропозиції надати:
1. Сертифікат на систему управління якістю, виданий на ім'я Учасника, стосовно оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів, виданий акредитованим НААУ державним органом сертифікації;
2. Лист від органу сертифікації, який підтверджує видачу сертифіката;
3. Атестат про акредитацію органу сертифікації з додатками;
4. Чинний звіт про первинний або наглядовий аудит на 2025 рік.
Замовником у Додатку 1.1 допущено технічну помилку у формулюванні «стосовно оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів», що фактично не відповідає предмету закупівлі (комплекти димаря утеплені 8 м та 16 м з ревізією).
Однак зазначена описка не змінює суті вимоги щодо підтвердження наявності сертифіката у потрібній сфері та не звільняє Учасника від обов'язку надати документ, який би підтверджував впровадження системи управління якістю саме за видом діяльності, що охоплює предмет закупівлі, та надання підтвердження, що СЕРТИФІКАТ НА СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ є чинним.
Встановлені невідповідності:
Під час розгляду тендерної пропозиції встановлено, що Вами не надано наступні обов'язкові документи, передбачені тендерною документацією:
Лист від органу сертифікації, який підтверджує видачу сертифіката;
Атестат про акредитацію органу сертифікації з додатками;
Чинний звіт про первинний або наглядовий аудит на 2025 рік.
Учасником наданий СЕРТИФІКАТ НА СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ стосовно надання послуг з: ремонтування машин; ремонтування електричного устаткування; монтування машин і устаткування: робіт електромонтажних: монтажу трубопровідних мереж. систем опалювання та кондиціювання повітря; оптової торгівлі побутовими виробами; оптової торгівлі металевими виробами, водопровідним та опалювальним устаткуванням і приладдям до нього (коди ДКПІ 33.12. 33.14, 33.20, 43.21, 43.22. 46.49, 46.74) Галузі економіки: 18, 19, 28.29 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ КЛІМАТ".
Відсутнє підтвердження, що орган сертифікації акредитований НААУ у визначеній сфері.
Вказані недоліки не підлягають виправленню за п. 43 Особливостей.
Тендерна пропозиція Скаржника була відхилена відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-08-04-004119-a.
1. По-перше, відповідно до Додатку 1.1 до тендерної документації передбачено: У випадку якщо умовами цього додатку або умовами тендерної документації передбачено необхідність надання документу, складання та/або подання якого не передбачено вимогами нормативно-правових актів, учасник надає лист-пояснення, який повинен містити обґрунтування ненадання такого документу з посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, яким передбачено умови, за яких такий документ не подається чи не складається.
Разом з цим відповідно до Додатку 1.1 до тендерної документації вимагається наступне.
Учасник повинен мати впроваджену систему управління якістю, яка відповідає ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ. ВИМОГИ»). Учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати сертифікат на систему управління якістю, виданий на ім’я учасника, стосовно оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України державним органом сертифікації (акредитованого згідно Реєстру НААУ (Національне агентство з акредитації України - за посиланням у відкритому доступі на офіційному сайті - https://naau.org.ua/) , відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ. ВИМОГИ»).
Додатково учасник надає лист від державного підприємства органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику, атестат про акредитацію органу сертифікації (разом з додатками про сферу акредитації та ліцензійну (сертифікаційну) угоду на право застосування сертифікату), завірений уповноваженою особою органу сертифікації, та звіт про сертифікаційний первинний (або наглядовий) аудит з перевірки системи управління якістю, який чинний на 2025 рік.
Варто зазначити, що оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів не є предметом закупівлі, оскільки жодним чином не стосується поставки Комплекту димаря утеплений 8м 220/280 н/оц 0,8мм з ревізією, Комплекту димаря утеплений 16м 220/280 н/оц 0,8мм з ревізією. Таким чином, з огляду на положення Додатку 1.1 до тендерної документації надання сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно саме оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів не є обов’язковим для учасників в контексті даної закупівлі. Це фактично підтверджує і сам Замовник, зазначаючи у протоколі про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що допустив технічну помилку, вказуючи таку сферу сертифікації, яка не відповідає предмету закупівлі.
У складі тендерної пропозиції Скаржник надав сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (файл Сертифікати ISO.pdf), сфера сертифікації яких стосується предмету закупівлі.
Також у складі тендерної пропозиції Скаржник надав лист-пояснення Вих. № 4 від 08.08.2025р., у якому зазначив, що не надає сертифікат на систему управління якістю, виданий на ім’я учасника, стосовно оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів оскільки торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів не є предметом закупівлі. Що повністю відповідає вимогам Додатку 1.1 до тендерної документації стосовно можливості ненадання документу, складання та/або подання якого не передбачено вимогами нормативно-правових актів. Тобто зі змісту листа вбачається що Скаржник не зобов’язаний був надавати документи стосовно оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України державним органом сертифікації.
Факт надання Скаржником сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» не спростовується і підтверджується Замовником у протоколі про відхилення. Але разом з тим при відхиленні тендерної пропозиції Скаржника Замовник не розглянув лист-пояснення Вих. № 4 від 08.08.2025р. і не врахував вимог Додатку 1.1 до тендерної документації стосовно можливості ненадання документу, складання та/або подання якого не передбачено вимогами нормативно-правових актів. Чим порушив принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Крім цього, Замовник допускає суперечливу поведінку, з одного боку зазначаючи про допущення ним технічної помилки стосовно сфери сертифікації ,а отже підтверджуючи, що у сертифікаті ДСТУ EN ISO 9001:2018 зазначення сфери сертифікації «оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів» не є обов’язковим. І з іншого боку відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника за відсутність у наданому ним сертифікаті цієї сфери сертифікації.
Сертифікат містить дату його дії (з 12.03.2025 по11.03.2028), відмітку НАУ ( ), а також спосіб перевірки дійсності вказаного сертифіката, як і факт його видачі. Тому безпідставним є твердження, що відсутнє підтвердження, що орган сертифікації акредитований НААУ у визначеній сфері.
Тому всі документи, які вимагалися Замовником були надані.
Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто відповідно до абз.2 пп.2 п.44 Особливостей тендерна пропозиція повинна була б бути відхиленою, якщо б у складі тендерної пропозиції не було надано сертифікату та лита-пояснення. І виключно у цьому випадку не повинен бути застосований механізм 24 годин відповідно до п.43 Особливостей. Але у даному випадку документи, які вимагалися Замовником наявні. Тому у випадку, якщо Замовник вважає, що надані документи, чи інформація в них не відповідають вимогам Замовника, то у цьому випадку він повинен був застосувати механізм 24 годин відповідно до п.43 Особливостей. При цьому зміна чи виправлення інформації у зазначеному сертифікаті чи листі-поясненні жодним чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З огляду на це, відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника з підстав, які вказані в протоколі про відхилення є безпідставним та таким, що не узгоджується і не ґрунтується на умовах тендерної документації.
Незрозуміло, яким вимогам не відповідає тендерна пропозиція Скаржника і на підставі невідповідності яким вимогам Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника, а також які вимоги тендерної документації не виконав Скаржник. Оскільки тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації, в тому числі Додатку 1.1 до тендерної документації.
З огляду на вищезазначене, Скаржник повністю виконав вимоги тендерної документації.
Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно і безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до п. 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
протокол -1051.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника