• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 797 Деснянського району міста Києва, бульв. Леоніда Бикова, 3-А

В очікувану вартість закупівлі входять витрати на здійснення технічного нагляду

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження: 24.10.2018 15:20 - 29.10.2018 15:25
Вимога
Вирішена

ПОРУШЕННЯ ПОЛОЖЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА І ПРИНЦИПІВ ЧЕСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ

Номер: d1f41edb7f90428287dfdf5fbcdae56c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-24-000562-b.b1
Назва: ПОРУШЕННЯ ПОЛОЖЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА І ПРИНЦИПІВ ЧЕСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ
Вимога:
Ознайомившись з вимогами тендерної документації Замовника щодо надання учасником документації у складі цінової пропозиції на електронні торги (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, є не коректними та обмежують конкуренцію, а саме: Пунктом 24 Оголошення, Учасника зобов’язано надати «Лист у довільній формі щодо відсутності Учасника у переліку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua». Однак ця вимога є незаконною, оскільки в ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко встановлено, що: «1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції…». А тому, Вимога надання такого Листа є незаконною. Окрім того, хочемо наголосити, що на сайті http://kyivaudit.gov.ua взагалі відсутній «перелік досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою»! Також хочемо зазначити, що відповідно до діючого законодавства, нормативних актів та безпосередньо «Порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю розпорядниками бюджетних коштів, підзвітними і підконтрольними виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації)», - об'єктами внутрішнього фінансового контролю є підприємства, установи та організації, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва та сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і районних у м. Києві державних адміністрацій та їх структурних підрозділів, або які фінансуються ними, а не приватні Товариства! Внутрішній фінансовий контроль здійснюється як система заходів, спрямованих на забезпечення Київського міського голови, Київської міської ради та її виконавчого органу (Київської міської державної адміністрації), департаментів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) достовірною інформацією про використання суб'єктами господарювання (об'єктами контролю), які підлягають контролю, фінансових ресурсів, оцінку ефективності їх господарської діяльності, виявлення і запобігання в ній відхиленням, що перешкоджають законному та ефективному використанню комунального майна та коштів і не є оцінкою діяльності приватних Товариств, а тим більше, не є законним рішенням, яке повинно виконуватись приватними Товариствами. Це лише суб’єктивна думка представників «Київаудиту», яка не доведена! Окрім того, згідно ст. 19 Конституції України - правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Отже, суб’єкт підприємницької діяльності зобов’язаний виконувати лише ті вимоги державного органу права, підстави та спосіб реалізації яких чітко визначені в законі. Якщо ж вимоги державного органу не обґрунтовані конкретними нормами закону або суперечать їм, суб’єкт підприємницької діяльності має право не виконувати такі вимоги. Враховуючи все вище викладене, керуючись чинним законодавством України, - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення п. 24 Оголошення, щодо надання «Листа у довільній формі щодо відсутності Учасника у переліку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Під час проведення процедури закупівлі Замовник керується принципами здійснення закупівель, визначеними в Законі України «Про публічні закупівлі» та Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 р. «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель». П. 6.3 вищезгаданого Наказу визначено позиції, необхідні для розміщення Замовником під час оголошення закупівлі, серед яких передбачено публікацію вимог до Учасника та іншу інформацію, яка, на думку Замовника, є необхідною для проведення закупівлі. З метою забезпечення принципу максимальної економії та ефективності, передбаченого ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та зважаючи на те, що об'єктами контролю Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту є комунальні підприємства, бюджетні установи та організації комунальної форми власності, які є одержувачами бюджетних коштів, Замовником було додано вимогу щодо відсутності Учасника у переліку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua. На сайті Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту наявний перелік досвіду співпраці з контрагентами за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/index.nsf/(documents)/05DC70B205AD0E84C2257E15005A6070 Враховуючи вище викладене, Замовником вирішено вимогу відхилити.
Статус вимоги: Задоволено