• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Зернові культури та картопля

Торги відмінено

2 550 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 750.00 UAH
Період оскарження: 02.08.2025 22:29 - 07.08.2025 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога Протоколом №119 від 18.08.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Військова частина 301 Національної гвардії України Код за ЄДРПОУ: 39806952 визнано Учасника ФОП "БІЛИЛОВЕЦЬ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" (ІПН: 3274717730) переможцем Закупівлі зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-08-02-000517-a. З даним рішенням не погоджуємось

Номер: bf2439b7fd2c49f3bee5389c427b16fd
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-02-000517-a.a1
Назва: Вимога Протоколом №119 від 18.08.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Військова частина 301 Національної гвардії України Код за ЄДРПОУ: 39806952 визнано Учасника ФОП "БІЛИЛОВЕЦЬ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" (ІПН: 3274717730) переможцем Закупівлі зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-08-02-000517-a. З даним рішенням не погоджуємось
Вимога:
Вимога Протоколом №119 від 18.08.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Військова частина 301 Національної гвардії України Код за ЄДРПОУ: 39806952 визнано Учасника ФОП "БІЛИЛОВЕЦЬ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" (ІПН: 3274717730) переможцем Закупівлі зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-08-02-000517-a. З даним рішенням не погоджуємось з наступних підстав: 1) Згідно тендерної документації в ДОДАТКУ № 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ : «3. Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа, в якому учасник гарантує що: зможе належним чином забезпечити особовий склад продуктами харчування; забезпечить підвезення продуктів харчування до складів Замовника, транспортні засоби будуть відповідати вимогам статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами). У гарантійному листі необхідно зробити посилання на ID закупівлі, відповідно до якої планується постачання товару.» Учасника ФОП "БІЛИЛОВЕЦЬ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" (ІПН: 3274717730) надав гарантійний лист від 07.08.2025 р. вих. №24 в якому відсутнє посилання на ID закупівлі, відповідно до якої планується постачання товару. Пропозиція ФОП "БІЛИЛОВЕЦЬ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" (ІПН: 3274717730) не відповідає вимогам замовника, оскільки не надано гарантійний лист передбачений п.3. Додатку 2 до Оголошення.. 2) Згідно тендерної документації в ДОДАТКУ № 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ : «1. Копії експертних висновків або протоколів випробувань, виданих не раніше липня 2025 року акредитованою та уповноваженою для цілей державного контролю лабораторією на відповідність показникам згідно ДСТУ та іншим чинним нормативним документам.» У складі пропозиції учасника ФОП "БІЛИЛОВЕЦЬ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" (ІПН: 3274717730) надано протоколи випробувань, видані Державною установою «Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (Обухівська районна філія), а саме: • протокол № 683 від 07.08.2025 р. – дослідження лише за показником «нітрати»; • протокол № 685 від 07.08.2025 р. – дослідження лише за показником «нітрати»; • протокол № 684 від 06.07.2025 р. – дослідження лише за показником «цезій»; • протокол № 686 від 06.07.2025 р. – дослідження лише за показником «цезій». Зазначені протоколи охоплюють лише окремі показники, тоді як згідно з вимогами тендерної документації Учасник повинен був надати копії експертних висновків або протоколів випробувань, виданих акредитованою та уповноваженою для цілей державного контролю лабораторією, на відповідність продукції показникам згідно з ДСТУ 9221:2023 та іншим чинним нормативним документам. Таким чином: 1. Надані протоколи містять лише два показники з переліку показників, передбачених ДСТУ 9221:2023 для картоплі. 2. Лабораторія, яка видала протоколи, має лише свідоцтво відповідності системи вимірювань ISO 10012:2005, але не має акредитації за стандартом ISO/IEC 17025 та не є уповноваженою для проведення державного контролю харчових продуктів відповідно до законодавства. У зв’язку з цим надані Учасником документи не відповідають вимогам тендерної документації та не можуть бути прийняті як належне підтвердження якості та безпечності продукції. Враховуючи все вищевикладене, звертаємо увагу Замовника на необхідність дискваліфікувати пропозицію ФОП "БІЛИЛОВЕЦЬ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Ваша вимога щодо дискваліфікації пропозиції ФОП "БІЛИЛОВЕЦЬ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" не відповідає нормам чинного законодавства, у зв’язку з чим, не підлягає задоволенню, виходячи з наступних підстав. Згідно преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону; закону про публічні закупівлі), цей закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Порядок та етапи проведення спрощеної закупівлі регулюються ст. 14 Закону. Так спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; подання пропозицій учасниками; проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону. При цьому, нормами закону про публічні закупівлі не передбачено такої можливості, як скасування рішення уповноваженої особи про визнання переможця у спрощеній закупівлі. Переможцем спрощеної закупівлі є учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю (п. 19 ч. 1 ст. 1 Закону). Якщо ж пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, то замовник зобов’язаний відхилити таку пропозицію у відповідності до пункту 1 ч. 13 ст. 14 Закону. Якщо ж учасника визнаного переможцем у спрощеній закупівлі слід було дискваліфікувати то замовник повинен керуватися пунктом 2 ч. 17 ст. 14 Закону і відмінити спрощену закупівлю, адже порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, неможливо усунути
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.08.2025 15:35