-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт пасажирського ліфта КНП «5 МКП м.Львова» блоку А (3 поверхи) за адресою вул. Виговського,32 в м. Львів» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 20 робочих днів
2 560 387.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 801.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 801.94 UAH
Період оскарження:
01.08.2025 21:52 - 17.08.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
c8a6d7b119664de881de73db1fe352e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-01-010286-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Замовник помилково не врахував належний відгук щодо договору №18-С3/20-1, який повністю відповідає п.3 Додатку №2 ТД. У складі пропозиції подано лист-відгук вих. №161 від 23.03.2022 від Замовника за договором — ТзОВ «Сихівська управлінська компанія». Лист містить усі обов’язкові реквізити та дані: посилання на договір №18-С3/20-1 від 10.09.2020, предмет — капітальний ремонт пасажирського ліфта в будинку №19а по вул. Морозна м. Львова, підтвердження виконання в строки та з належною якістю, а також загальну вартість робіт 1 110 000,00 грн із деталізацією співфінансування. Ігнорування цього відгуку і одночасне посилання лише на більш ранній лист Сихівської РДА від 12.07.2021, у якому відсутня ціна, є однобічною оцінкою доказів і суперечить принципам об’єктивності та пропорційності. Наявність хоча б одного відгуку, що повністю покриває вимоги ТД, є достатньою підставою для підтвердження критерію.
Скаржник не може під кожний аукціон брати відгук з відповідною інформацією, наданий відгук містить інформацію про номер та дату договору тому замовник торгів може встановити будь яку інформацію з самого договору в той же час наданий відгук містить в собі інформацію що роботи були виконанні якісно у терміни відповідно до умов договору що і вимагалось вимогами ТД.
Договір №18-С3/20-1 є беззаперечно аналогічним за предметом і строком, що повністю усуває зауваження Замовника щодо кількості «аналогічних договорів». Сам договір прямо передбачає «Капітальний ремонт пасажирського ліфта» у 2020 році, що дослівно відповідає переліку видів робіт, які Замовник визнав «аналогічними» (будівництво/реконструкція/капремонт) і відповідає календарним межам 2020–2025 років. Отже після надання цього договору та належного відгуку вимога про «не менше двох копій аналогічних договорів» стала виконаною. Висновок про невиконання вимоги є фактично необґрунтованим.
Договір №18-С3/20-1 встановлює предмет, обсяг, відповідальність і строки робіт, включно з 90-денним строком виконання після перерахування авансу, що корелює з підтвердженням у відгуку щодо виконання в строки і належної якості. Сукупність цих документів підтверджує як факт виконання, так і відповідність кваліфікаційному критерію. Формальне і вибіркове ігнорування одного із двох поданих відгуків суперечить принципу достатності доказів.
Зрив або затримка капітального ремонту пасажирського ліфта у комунальному медичному закладі безпосередньо впливає на транспортування пацієнтів, доступність для маломобільних осіб, безпеку персоналу, а також збільшує витрати бюджету через повторні процедури та втрату економії, запропонованої найбільш економічно вигідною пропозицією. Безпідставне відхилення підриває довіру до закупівель та шкодить ефективності використання публічних коштів.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю.
Також заявляємо про попереднє бажання бути присутніми на засіданні Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, остаточне рішення про нашу присутність буде прийняте після отримання та аналізу пояснень від Замовника у даній справі.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. Аналогічний договір;
2. Відгуки;
3. Протокол відхилення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження_АМКУ_дискваліфікація.docx 11.09.2025 12:51
- в12 Відгуки Морозна.pdf 11.09.2025 12:51
- в08 Договір Морозна СУК.pdf 11.09.2025 12:51
- CamScanner 08.09.2025 14.27.pdf 11.09.2025 12:51
- sign.p7s 11.09.2025 12:53
- рішення від 15.09.2025 № 14080.pdf 15.09.2025 12:53
- Пояснення по суті скарги.pdf 17.09.2025 15:52
- Пояснення по суті скарги.docx 17.09.2025 15:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.09.2025 13:20
Дата розгляду скарги:
22.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.09.2025 12:53
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a9eabebebe3a4cde864f2cfc9642cc96
Заголовок пункту скарги:
Замовник помилково не врахував належний відгук щодо договору №18-С3/20-1, який повністю відповідає п.3 Додатку №2 ТД
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовник помилково не врахував належний відгук щодо договору №18-С3/20-1, який повністю відповідає п.3 Додатку №2 ТД. У складі пропозиції подано лист-відгук вих. №161 від 23.03.2022 від Замовника за договором — ТзОВ «Сихівська управлінська компанія». Лист містить усі обов’язкові реквізити та дані: посилання на договір №18-С3/20-1 від 10.09.2020, предмет — капітальний ремонт пасажирського ліфта в будинку №19а по вул. Морозна м. Львова, підтвердження виконання в строки та з належною якістю, а також загальну вартість робіт 1 110 000,00 грн із деталізацією співфінансування. Ігнорування цього відгуку і одночасне посилання лише на більш ранній лист Сихівської РДА від 12.07.2021, у якому відсутня ціна, є однобічною оцінкою доказів і суперечить принципам об’єктивності та пропорційності. Наявність хоча б одного відгуку, що повністю покриває вимоги ТД, є достатньою підставою для підтвердження критерію.
Скаржник не може під кожний аукціон брати відгук з відповідною інформацією, наданий відгук містить інформацію про номер та дату договору тому замовник торгів може встановити будь яку інформацію з самого договору в той же час наданий відгук містить в собі інформацію що роботи були виконанні якісно у терміни відповідно до умов договору що і вимагалось вимогами ТД.
Договір №18-С3/20-1 є беззаперечно аналогічним за предметом і строком, що повністю усуває зауваження Замовника щодо кількості «аналогічних договорів». Сам договір прямо передбачає «Капітальний ремонт пасажирського ліфта» у 2020 році, що дослівно відповідає переліку видів робіт, які Замовник визнав «аналогічними» (будівництво/реконструкція/капремонт) і відповідає календарним межам 2020–2025 років. Отже після надання цього договору та належного відгуку вимога про «не менше двох копій аналогічних договорів» стала виконаною. Висновок про невиконання вимоги є фактично необґрунтованим.
Договір №18-С3/20-1 встановлює предмет, обсяг, відповідальність і строки робіт, включно з 90-денним строком виконання після перерахування авансу, що корелює з підтвердженням у відгуку щодо виконання в строки і належної якості. Сукупність цих документів підтверджує як факт виконання, так і відповідність кваліфікаційному критерію. Формальне і вибіркове ігнорування одного із двох поданих відгуків суперечить принципу достатності доказів.
Зрив або затримка капітального ремонту пасажирського ліфта у комунальному медичному закладі безпосередньо впливає на транспортування пацієнтів, доступність для маломобільних осіб, безпеку персоналу, а також збільшує витрати бюджету через повторні процедури та втрату економії, запропонованої найбільш економічно вигідною пропозицією. Безпідставне відхилення підриває довіру до закупівель та шкодить ефективності використання публічних коштів.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю.
Також заявляємо про попереднє бажання бути присутніми на засіданні Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, остаточне рішення про нашу присутність буде прийняте після отримання та аналізу пояснень від Замовника у даній справі.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
Скаржник не може під кожний аукціон брати відгук з відповідною інформацією, наданий відгук містить інформацію про номер та дату договору тому замовник торгів може встановити будь яку інформацію з самого договору в той же час наданий відгук містить в собі інформацію що роботи були виконанні якісно у терміни відповідно до умов договору що і вимагалось вимогами ТД.
Договір №18-С3/20-1 є беззаперечно аналогічним за предметом і строком, що повністю усуває зауваження Замовника щодо кількості «аналогічних договорів». Сам договір прямо передбачає «Капітальний ремонт пасажирського ліфта» у 2020 році, що дослівно відповідає переліку видів робіт, які Замовник визнав «аналогічними» (будівництво/реконструкція/капремонт) і відповідає календарним межам 2020–2025 років. Отже після надання цього договору та належного відгуку вимога про «не менше двох копій аналогічних договорів» стала виконаною. Висновок про невиконання вимоги є фактично необґрунтованим.
Договір №18-С3/20-1 встановлює предмет, обсяг, відповідальність і строки робіт, включно з 90-денним строком виконання після перерахування авансу, що корелює з підтвердженням у відгуку щодо виконання в строки і належної якості. Сукупність цих документів підтверджує як факт виконання, так і відповідність кваліфікаційному критерію. Формальне і вибіркове ігнорування одного із двох поданих відгуків суперечить принципу достатності доказів.
Зрив або затримка капітального ремонту пасажирського ліфта у комунальному медичному закладі безпосередньо впливає на транспортування пацієнтів, доступність для маломобільних осіб, безпеку персоналу, а також збільшує витрати бюджету через повторні процедури та втрату економії, запропонованої найбільш економічно вигідною пропозицією. Безпідставне відхилення підриває довіру до закупівель та шкодить ефективності використання публічних коштів.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю.
Також заявляємо про попереднє бажання бути присутніми на засіданні Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, остаточне рішення про нашу присутність буде прийняте після отримання та аналізу пояснень від Замовника у даній справі.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
×
-
Назва доказу:
Скарга до АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Оскарження_АМКУ_дискваліфікація.docx
-
-
Назва доказу:
Протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
CamScanner 08.09.2025 14.27.pdf
-
-
Назва доказу:
Відгуки
-
Повʼязаний документ:
в12 Відгуки Морозна.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір
-
Повʼязаний документ:
в08 Договір Морозна СУК.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією. 3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
Запити Органу оскарження
Номер:
06f5efb377134cc49bf474fb9e0ad92c
Тема запиту:
Пояснення по суті скарги
Текст запиту:
08 вересня 2025 року вказаним учасником оприлюднено скаргу № UA-2025-08-01-010286-a.c1 на рішення, прийняті замовником, в якій Скаржник стверджує, що Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Також скаржник припускає, що пропозиція відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації.
У скарзі вказано:
1. Замовник помилково не врахував належний відгук щодо договору №18-С3/20-1, який повністю відповідає п.3 Додатку №2 ТД. У складі пропозиції подано лист-відгук вих. №161 від 23.03.2022 від Замовника за договором — ТзОВ «Сихівська управлінська компанія». Лист містить усі обов’язкові реквізити та дані: посилання на договір №18-С3/20-1 від 10.09.2020, предмет — капітальний ремонт пасажирського ліфта в будинку №19а по вул. Морозна м. Львова, підтвердження виконання в строки та з належною якістю, а також загальну вартість робіт 1 110 000,00 грн із деталізацією співфінансування. Ігнорування цього відгуку і одночасне посилання лише на більш ранній лист Сихівської РДА від 12.07.2021, у якому відсутня ціна, є однобічною оцінкою доказів і суперечить принципам об’єктивності та пропорційності. Наявність хоча б одного відгуку, що повністю покриває вимоги ТД, є достатньою підставою для підтвердження критерію.
Як заперечення слід зазначити: з метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) умовами п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації визначено спосіб підтвердження вказаному критерію, а саме: У цій закупівлі замовник вимагає підтвердити наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним вважається двосторонній договір на виконання робіт підряду, укладений учасником у період з 2020 по 2025 роки, предметом якого є роботи з будівництва /реконструкції /капітального ремонту. Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 3.1. Довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою Г. 3.2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці за формою Г учасник має надати - копію аналогічного договору (не менше двох) та копію документу(ів), що підтверджують його виконання на суму зазначену в довідці за формою Г. - акт ( акти) виконаних робіт форми КБ-2в та довідки форми КБ-3; - відгук про виконання договору, який подано у складі тендерної пропозиції. Лист повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату видачі такого документу), мати посилання на договір (із зазначенням його назви, дати та номеру), щодо якого наданий відгук, а також містити інформацію про: предмет договору, його ціну (загальну вартість та вартість фактично поставленого товару і виконаних робіт, спосіб і стан виконання (якість і безпека використаних матеріалів, кваліфікація залучених працівників, додержання вимог законодавства, дотримання встановлених договором строків (термінів) його виконання), наявність (відсутність) претензій у замовника. Таким чином у вказаному пункті чітко визначено вимоги та спосіб їх підтвердження.
Щодо виконання договору №18-С3/20 укладеного 08.09.2020 року між Скаржником та Сихівською РА ЛМР подано лист-відгук виданий 12.07.2021 року, але без інформації про ціну договору загальну вартість та вартість фактично поставленого товару і виконаних робіт, спосіб і стан виконання (якість і безпека використаних матеріалів, додержання вимог законодавства, дотримання встановлених договором строків (термінів) його виконання), а відтак, не відповідає
Документ оформлений із недотриманням вимог тендерної документації не може бути належним документальним підтвердженням відповідності її вимог, і, апріорі, не може бути прийнятим Замовником, адже визначення переможцем учасника, в якого документи не відповідають вимогам є порушенням законодавства.
Крім того, у пропозиції також подано Лист-відгук виданий 23.03.2022 року ТОВ «Сихівська управляюча компанія», однак, і цей документ не відповідає усім вимогам тендерної документації, зокрема: не містить відомостей про вартість фактично поставленого товару і виконаних робіт та про якість і безпеку використаних матеріалів, кваліфікацію залучених працівників, додержання вимог законодавства, і теж не відповідає вимогам пп. 3.2. п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації.
Відтак жоден з поданих відгуків не є належним документальним підтвердженням виконання одного з 2-ох аналогічних договорів.
Зважаючи на те, що умовами тендерної чітко вказано про потребу підтвердження виконання не менше двох договорів, на які, в тому числі потрібно й надати відгуки з вичерпною інформацією, твердження Скаржника про те, що наявність хоча б одного відгуку, що повністю покриває вимоги ТД, є достатньою підставою для підтвердження критерію є суб’єктивним та необґрунтованим, адже, за нормами чинного законодавства для визначення переможця учасник повинен надати всі належно оформлені до вимог тендерної документації документи, а не «через один на свій розсуд», звинувачуючи, при цьому Замовника в протиправності.
Відповідно до п. 41 Особливостей, затверджених Постановою 1178, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Крім того, за нормами п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Замовником було дотримано законодавства та в рамках норм чинного законодавства оприлюднено перелік невідповідностей для виправлення, однак, учасник не виправив усіх невідповідностей, що за абз. 4 ч. 1 п. 44 Особливостей є підставою для відхилення: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
2. Скаржник також стверджує, що не може під кожний аукціон брати відгук з відповідною інформацією. При цьому, право на звернення/оскарження вимог тендерної документації, закріплене п. 54 Особливостей а саме: «фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель» ним реалізоване не було. Відтак, на момент подання своєї пропозиції Скаржник був ознайомлений з умовами тендерної документації та згоден ї усіма її умовами. Заперечення щодо вимог документації в нього виникли лише після відхилення, що для оскарження вимог документації є несвоєчасним.
Додатково також варто зазначити, що однією з причин відхилення була невідповідність щодо листа-відгуку №260205-вих-88947 виданого 20.06.2024 р. КНП «Львівське територіальне медичне об`єднання «Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги» щодо виконання договору від 05.10.2022 № 562. Що само по собі є самостійною підставою для відхилення, незалежно від того, який відгук подано на інший аналогічний договір
Підсумовуючи вищевикладене, вважаю Скаргу безпідставною, необґрунтованою, та такою, що не підлягає задоволенню, дії уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника вчинені в рамках норм чинного законодавства.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 52 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» прошу відмовити в задоволенні скарги.
Дата опублікування:
17.09.2025 15:52