-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Монтаж й установка системи охоронно-пожежної сигналізації в приміщеннях будівлі інв.No3/88 військової частини А1913 за адресою: Одеська область, Болградський район, м.Арциз, В/ч А1913,
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишився день (до 20.09.25 15:00)
368 816.05
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 688.16 UAH
мін. крок: 1% або 3 688.16 UAH
До закінчення прийому пропозицій
01
дн
21
год
25
хв
06
сек
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період оскарження:
01.08.2025 18:09 - 17.09.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на умови
Номер:
14b7e405af6a4e05ba93f75b1e0af04b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-01-010013-a.c4
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. запит Виробнику (1).pdf 16.09.2025 22:44
- Скарга до АМКУ (1) (5) (1).doc 16.09.2025 22:44
- 1,2 Ліцензійні умови.doc 16.09.2025 22:44
- Запити постачальникам.pdf 16.09.2025 22:45
- рішення від 20.08.2025 №12852 (2).pdf 16.09.2025 22:45
- sign.p7s 16.09.2025 22:50
- рішення від 18.09.2025 № 14303.pdf 18.09.2025 16:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.09.2025 22:57
Дата розгляду скарги:
25.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.09.2025 16:29
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
69c41ed9f5384e51939bfba634c3e0f8
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: на підтвердження того, що обладнання щодо даної закупівлі буде поставлено вчасно та на підтвердження зобов’язань виробника щодо якості та надійності обладнання, а також для уникнення неофіційної продукції, Учасник має надати документ (-и)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення:
Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: на підтвердження того, що обладнання щодо даної закупівлі буде поставлено вчасно та на підтвердження зобов’язань виробника щодо якості та надійності обладнання, а також для уникнення неофіційної продукції, Учасник має надати документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або іншого (-их) суб’єкта (-ів) господарювання, який (-і) буде (-уть) здійснювати поставку обладнання учаснику, в якому виробник (-и), або інший (-і) суб’єкт (-и) господарювання гарантуватиме учаснику поставку (або можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. Якщо гарантійний лист надається від іншого (-их) суб’єкту (-ів) господарювання, Замовник просить учасників надати документальне підтвердження відносин між іншим суб’єктом господарювання та виробником протипожежного обладнання, а також документально підтвердити (довідка, або лист, або договір, або інший документ, виданий виробником протипожежного обладнання іншому суб’єкту господарювання) можливість здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування протипожежного обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний).
По-перше, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або іншого (-их) суб’єкта (-ів) господарювання, який (-і) буде (-уть) здійснювати поставку обладнання учаснику, в якому виробник (-и), або інший (-і) суб’єкт (-и) господарювання гарантуватиме учаснику поставку (або можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. Якщо гарантійний лист надається від іншого (-их) суб’єкту (-ів) господарювання, потрібно також надати документальне підтвердження відносин між іншим суб’єктом господарювання та виробником протипожежного обладнання, а також документально підтвердити (довідка, або лист, або договір, або інший документ, виданий виробником протипожежного обладнання іншому суб’єкту господарювання) можливість здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування протипожежного обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний).
По-друге, Скаржник неодноразово вже звертався до виробника (та пов’язаних з ним суб’єктів) вказаного обладнання з метою отримання документів. В двадцять перше надсилаємо прохання надати вказані документи. Кожний раз Скаржнику їх не надають або ігнорують запити.
Проте, вкотре додаємо запити до скарги.
По-третє, Скаржник вже оскаржив вимогу про надання листів від виробника в цій закупівлі. Рішення Комісії АМКУ долучаємо. Замовник після опублікування повного рішення видалив таку вимогу, проте повторно її долучив в останніх змінах до тендерної документації.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть отримати вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
По-перше, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або іншого (-их) суб’єкта (-ів) господарювання, який (-і) буде (-уть) здійснювати поставку обладнання учаснику, в якому виробник (-и), або інший (-і) суб’єкт (-и) господарювання гарантуватиме учаснику поставку (або можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. Якщо гарантійний лист надається від іншого (-их) суб’єкту (-ів) господарювання, потрібно також надати документальне підтвердження відносин між іншим суб’єктом господарювання та виробником протипожежного обладнання, а також документально підтвердити (довідка, або лист, або договір, або інший документ, виданий виробником протипожежного обладнання іншому суб’єкту господарювання) можливість здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування протипожежного обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний).
По-друге, Скаржник неодноразово вже звертався до виробника (та пов’язаних з ним суб’єктів) вказаного обладнання з метою отримання документів. В двадцять перше надсилаємо прохання надати вказані документи. Кожний раз Скаржнику їх не надають або ігнорують запити.
Проте, вкотре додаємо запити до скарги.
По-третє, Скаржник вже оскаржив вимогу про надання листів від виробника в цій закупівлі. Рішення Комісії АМКУ долучаємо. Замовник після опублікування повного рішення видалив таку вимогу, проте повторно її долучив в останніх змінах до тендерної документації.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть отримати вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 20.08.2025 р. №12852
-
Повʼязаний документ:
рішення від 20.08.2025 №12852 (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Запит постачальникам
-
Повʼязаний документ:
Запити постачальникам.pdf
-
-
Назва доказу:
Запит виробнику
-
Повʼязаний документ:
2. запит Виробнику (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2 Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на невиконання рішення АМКУ
Номер:
1d6d83e9e9484de99cbd5bc87ef0e3aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-01-010013-a.b3
Назва:
Скарга на невиконання рішення АМКУ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Відповідь Охоронні системи.pdf 26.08.2025 20:02
- запит2.pdf 26.08.2025 20:02
- Відповідь Годсенд.pdf 26.08.2025 20:02
- Запит Охоронні системи.pdf 26.08.2025 20:02
- запит1.pdf 26.08.2025 20:02
- рішення від 20.08.2025 №12852.pdf 26.08.2025 20:02
- Запит Годсенд.pdf 26.08.2025 20:02
- Ліцензійні умови.doc 26.08.2025 20:02
- Скарга до АМКУ (1) (5).doc 26.08.2025 20:02
- sign.p7s 26.08.2025 20:05
- рішення від 28.08.2025 № 13233.pdf 28.08.2025 15:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.09.2025 № 13700.pdf 08.09.2025 12:59
- рішення від 05.09.2025 № 13700.pdf 10.09.2025 11:07
- відповідь на скаргу 28.08.2025 19:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.08.2025 21:43
Дата розгляду скарги:
05.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.08.2025 15:42
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
10.09.2025 11:08
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
10.09.2025 11:08
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
02a21a3f44664620bdd2fe2b0a9247fd
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: На підтвердження того, що обладнання щодо даної закупівлі буде поставлено вчасно та на підтвердження зобов’язань виробника щодо якості та надійності обладнання, а також для уникнення неофіційної продукції, Учасник має надати документ..
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення:
Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: На підтвердження того, що обладнання щодо даної закупівлі буде поставлено вчасно та на підтвердження зобов’язань виробника щодо якості та надійності обладнання, а також для уникнення неофіційної продукції, Учасник має надати документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або іншого (-их) суб’єкта (-ів) господарювання, який (-і) буде (-уть) здійснювати поставку обладнання учаснику, в якому виробник (-и), або інший (-і) суб’єкт (-и) господарювання гарантуватиме учаснику поставку (або можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. Якщо гарантійний лист надається від іншого (-их) суб’єкту (-ів) господарювання, Замовник просить учасників надати документальне підтвердження відносин між іншим суб’єктом господарювання та виробником протипожежного обладнання, а також документально підтвердити (довідка, або лист, або договір, або інший документ, виданий виробником протипожежного обладнання іншому суб’єкту господарювання) можливість здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування протипожежного обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний).
По-перше, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або іншого (-их) суб’єкта (-ів) господарювання, який (-і) буде (-уть) здійснювати поставку обладнання учаснику, в якому виробник (-и), або інший (-і) суб’єкт (-и) господарювання гарантуватиме учаснику поставку (або можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. Якщо гарантійний лист надається від іншого (-их) суб’єкту (-ів) господарювання, Замовник просить учасників надати документальне підтвердження відносин між іншим суб’єктом господарювання та виробником протипожежного обладнання, а також документально підтвердити (довідка, або лист, або договір, або інший документ, виданий виробником протипожежного обладнання іншому суб’єкту господарювання) можливість здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування протипожежного обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний).
По-друге, Скаржник неодноразово вже звертався до виробника (та пов’язаних з ним суб’єктів) вказаного обладнання з метою отримання документів. Вдвадцяте надсилаємо прохання надати вказані документи. Кожний раз Скаржнику їх не надають або ігнорують запити.
Проте, вкотре додаємо запити до скарги.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть отримати вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
По-третє, нами вже оскаржувався цей пункт, за результатами розгляду було прийняте рішення №12852-р/пк-пз від 20.08.2025 відповідно до якого було зазначено:
Слід зазначити, що Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 не передбачено необхідності наведених вище оскаржуваних документів. Таким чином, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Крім того, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або іншого (-их) суб’єкта (-ів) господарювання, який (-і) буде (-уть) здійснювати поставку обладнання учаснику, в якому виробник (-и), або інший (-і) суб’єкт (-и) господарювання гарантуватиме учаснику поставку (або можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. Якщо гарантійний лист надається від іншого (-их) суб’єкту (-ів) господарювання, Замовник просить учасників надати документальне підтвердження відносин між іншим суб’єктом господарювання та виробником протипожежного обладнання, а також документально підтвердити (довідка, або лист, або договір, або інший документ, виданий виробником протипожежного обладнання іншому суб’єкту господарювання) можливість здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування протипожежного обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
25 серпня 2025 12:09 було опубліковано повне рішення.
25 серпня 2025 09:16 були внесені зміни до тендерної документації шляхом її підписання електронним підписом, без змін умов.
Таким чином, Замовник не виконав рішення органу оскарження.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
По-перше, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або іншого (-их) суб’єкта (-ів) господарювання, який (-і) буде (-уть) здійснювати поставку обладнання учаснику, в якому виробник (-и), або інший (-і) суб’єкт (-и) господарювання гарантуватиме учаснику поставку (або можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. Якщо гарантійний лист надається від іншого (-их) суб’єкту (-ів) господарювання, Замовник просить учасників надати документальне підтвердження відносин між іншим суб’єктом господарювання та виробником протипожежного обладнання, а також документально підтвердити (довідка, або лист, або договір, або інший документ, виданий виробником протипожежного обладнання іншому суб’єкту господарювання) можливість здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування протипожежного обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний).
По-друге, Скаржник неодноразово вже звертався до виробника (та пов’язаних з ним суб’єктів) вказаного обладнання з метою отримання документів. Вдвадцяте надсилаємо прохання надати вказані документи. Кожний раз Скаржнику їх не надають або ігнорують запити.
Проте, вкотре додаємо запити до скарги.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть отримати вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
По-третє, нами вже оскаржувався цей пункт, за результатами розгляду було прийняте рішення №12852-р/пк-пз від 20.08.2025 відповідно до якого було зазначено:
Слід зазначити, що Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 не передбачено необхідності наведених вище оскаржуваних документів. Таким чином, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Крім того, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або іншого (-их) суб’єкта (-ів) господарювання, який (-і) буде (-уть) здійснювати поставку обладнання учаснику, в якому виробник (-и), або інший (-і) суб’єкт (-и) господарювання гарантуватиме учаснику поставку (або можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. Якщо гарантійний лист надається від іншого (-их) суб’єкту (-ів) господарювання, Замовник просить учасників надати документальне підтвердження відносин між іншим суб’єктом господарювання та виробником протипожежного обладнання, а також документально підтвердити (довідка, або лист, або договір, або інший документ, виданий виробником протипожежного обладнання іншому суб’єкту господарювання) можливість здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування протипожежного обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
25 серпня 2025 12:09 було опубліковано повне рішення.
25 серпня 2025 09:16 були внесені зміни до тендерної документації шляхом її підписання електронним підписом, без змін умов.
Таким чином, Замовник не виконав рішення органу оскарження.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Ліцензійні умови.doc
-
-
Назва доказу:
Запит2
-
Повʼязаний документ:
запит2.pdf
-
-
Назва доказу:
Запит1
-
Повʼязаний документ:
запит1.pdf
-
-
Назва доказу:
Запит Охоронні системи
-
Повʼязаний документ:
Запит Охоронні системи.pdf
-
-
Назва доказу:
Запит Годсенд
-
Повʼязаний документ:
Запит Годсенд.pdf
-
-
Назва доказу:
Відповідь охоронні системи
-
Повʼязаний документ:
Відповідь Охоронні системи.pdf
-
-
Назва доказу:
Відповідь Годсенд
-
Повʼязаний документ:
Відповідь Годсенд.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 20.08.2025 №12852
-
Повʼязаний документ:
рішення від 20.08.2025 №12852.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга умови
Номер:
5ff93841e8784b678ec88e1843f5fca9
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-01-010013-a.b2
Назва:
Скарга умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. запит1.pdf 10.08.2025 22:28
- Скарга до АМКУ (1) (5).doc 10.08.2025 22:28
- 2. запит2.pdf 10.08.2025 22:28
- 1,2 Ліцензійні умови.doc 10.08.2025 22:28
- 3_ТД_Пожежна_та_охоронна_сигналізація_А2372_зі_змінами_1.docx 10.08.2025 22:28
- sign.p7s 10.08.2025 22:57
- Повідомлення.pdf 14.08.2025 16:52
- Запит Годсенд.pdf 18.08.2025 22:21
- Відповідь Охоронні системи.pdf 18.08.2025 22:21
- Відповідь Годсенд.pdf 18.08.2025 22:21
- Запит Охоронні системи.pdf 18.08.2025 22:21
- рішення від 12.08.2025 №12372.pdf 12.08.2025 17:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.08.2025 №12852.pdf 21.08.2025 16:03
- рішення від 20.08.2025 №12852.pdf 25.08.2025 12:09
- відповідь на скаргу 15.08.2025 14:26
- Відповідь на скаргу 15.09.2025 18:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.08.2025 23:05
Дата розгляду скарги:
20.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.08.2025 17:04
Дата прийняття рішення по скарзі:
25.08.2025 12:09
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5b1b38bab0b14c45a9b941ad62d220da
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п.1 додатку 2 до тендерної документації учасники мають надати: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору за формою :
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п.1 додатку 2 до тендерної документації учасники мають надати: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору за формою :
№ п/п Прізвище, ім’я, по батькові Адреса регістрації серія та № паспорту, інн код Адреса проживання ПосаКодда № посвідчення з охорони праці № посвідчення з охорони прац
посвідчення з охорони праці посвідчення з охорони праці посвідчення з охорони праці Досвід роботи Приналежність працівників (працівник учасника або працівник співвиконавця/субпідрядника)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
1)Обов’язкова наявність працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору, зокрема:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду не менше 1-го працівника;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду – не менше 1-го працівника
Зазначені учасником працівники відповідно до вимог п. 1 повинні володіти достатнім рівнем знань, умінь та навичок для виконання робіт, які є предметом закупівлі, зокрема учасники повинні підтвердити знання даних працівників з охорони праці. На підтвердження, учасники у складі своїх пропозицій повинні надати:
• посвідчення, видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання працівниками курсу охорони праці з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
• посвідчення, видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
• документ про присвоєння та/або отримання та/або підвищення робітничої кваліфікації..
2) Обов’язково надати реєстраційні документи на кожного працівника(паспорт, картка платника податків-фізичних осіб,)
По-перше, Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (нададі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у працівників суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
• посвідчень, що видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання працівниками курсу охорони праці з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
• посвідчень, що видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13).
• Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів у працівників розрахована на учасників торгів, в працівників яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
По-друге, Замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції:
• реєстраційні документи на кожного працівника(паспорт, картка платника податків-фізичних осіб);
• інформацію про адресу реєстрації, серію та № паспорту, інн, адресу проживання.
По-друге, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкового надання суб’єктом провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення будь-якої інформації, в тому числі персональних даних будь-якому.
Вимога про надання вищенаведених документів та інформації про працівників розрахована на учасників торгів, в працівників яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
№ п/п Прізвище, ім’я, по батькові Адреса регістрації серія та № паспорту, інн код Адреса проживання ПосаКодда № посвідчення з охорони праці № посвідчення з охорони прац
посвідчення з охорони праці посвідчення з охорони праці посвідчення з охорони праці Досвід роботи Приналежність працівників (працівник учасника або працівник співвиконавця/субпідрядника)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
1)Обов’язкова наявність працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору, зокрема:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду не менше 1-го працівника;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду – не менше 1-го працівника
Зазначені учасником працівники відповідно до вимог п. 1 повинні володіти достатнім рівнем знань, умінь та навичок для виконання робіт, які є предметом закупівлі, зокрема учасники повинні підтвердити знання даних працівників з охорони праці. На підтвердження, учасники у складі своїх пропозицій повинні надати:
• посвідчення, видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання працівниками курсу охорони праці з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
• посвідчення, видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
• документ про присвоєння та/або отримання та/або підвищення робітничої кваліфікації..
2) Обов’язково надати реєстраційні документи на кожного працівника(паспорт, картка платника податків-фізичних осіб,)
По-перше, Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (нададі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у працівників суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
• посвідчень, що видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання працівниками курсу охорони праці з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
• посвідчень, що видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13).
• Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів у працівників розрахована на учасників торгів, в працівників яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
По-друге, Замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції:
• реєстраційні документи на кожного працівника(паспорт, картка платника податків-фізичних осіб);
• інформацію про адресу реєстрації, серію та № паспорту, інн, адресу проживання.
По-друге, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкового надання суб’єктом провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення будь-якої інформації, в тому числі персональних даних будь-якому.
Вимога про надання вищенаведених документів та інформації про працівників розрахована на учасників торгів, в працівників яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2 Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
18cd0d2cbd2b4ecb841e3bf5efead490
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: на підтвердження того, що обладнання щодо даної закупівлі буде поставлено вчасно та на підтвердження зобов’язань виробника щодо якості та надійності обладнання, а також для уникнення неофіційної продукції, Учасник має надати документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: на підтвердження того, що обладнання щодо даної закупівлі буде поставлено вчасно та на підтвердження зобов’язань виробника щодо якості та надійності обладнання, а також для уникнення неофіційної продукції, Учасник має надати документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), або представник (-и) виробника (-ів), або постачальник (-и) гарантуватиме учаснику поставку (можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. У випадку, якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників надати документи, які підтверджують офіційний статус представництва (-в) чи філії виробника (-й) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів) або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів) по відношенню до виробника, а також документ (лист, або довідку, або договір, або інший документ), виданий виробником, який повинен підтверджувати можливість виробника поставити обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний) представництву (-ам) чи філії виробника (-ям) – якщо їх повноваження поширюються на територію, або імпортеру (-ам), або дилеру (-ам), або дистриб’ютору (-ам), або представнику (-ам) виробника (-ів), або постачальнику (-ам) для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі.
По-перше, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення документів (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), або представник (-и) виробника (-ів), або постачальник (-и) гарантуватиме учаснику поставку (можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. У випадку, якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників надати документи, які підтверджують офіційний статус представництва (-в) чи філії виробника (-й) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів) або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів) по відношенню до виробника, а також документ (лист, або довідку, або договір, або інший документ), виданий виробником, який повинен підтверджувати можливість виробника поставити обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний) представництву (-ам) чи філії виробника (-ям) – якщо їх повноваження поширюються на територію, або імпортеру (-ам), або дилеру (-ам), або дистриб’ютору (-ам), або представнику (-ам) виробника (-ів), або постачальнику (-ам) для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі.
По-друге, Скаржник неодноразово вже звертався до виробника (та пов’язаних з ним суб’єктів) вказаного обладнання з метою отримання документів. Вдвадцяте надсилаємо прохання надати вказані документи. Кожний раз Скаржнику їх не надають або ігнорують запити.
Проте, вкотре додаємо запити до скарги.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть отримати вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
По-перше, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення документів (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), або представник (-и) виробника (-ів), або постачальник (-и) гарантуватиме учаснику поставку (можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. У випадку, якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників надати документи, які підтверджують офіційний статус представництва (-в) чи філії виробника (-й) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів) або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів) по відношенню до виробника, а також документ (лист, або довідку, або договір, або інший документ), виданий виробником, який повинен підтверджувати можливість виробника поставити обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний) представництву (-ам) чи філії виробника (-ям) – якщо їх повноваження поширюються на територію, або імпортеру (-ам), або дилеру (-ам), або дистриб’ютору (-ам), або представнику (-ам) виробника (-ів), або постачальнику (-ам) для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі.
По-друге, Скаржник неодноразово вже звертався до виробника (та пов’язаних з ним суб’єктів) вказаного обладнання з метою отримання документів. Вдвадцяте надсилаємо прохання надати вказані документи. Кожний раз Скаржнику їх не надають або ігнорують запити.
Проте, вкотре додаємо запити до скарги.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть отримати вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2 Ліцензійні умови.doc
-
-
Назва доказу:
Запит дилерам
-
Повʼязаний документ:
2. запит2.pdf
-
-
Назва доказу:
Запит виробнику
-
Повʼязаний документ:
2. запит1.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
2755a34b65fa4e9c9c121e11af4a199f
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: учасник, який має намір запропонувати еквівалент предмету закупівлі повинен, в тендерній пропозиції, розмістити порівняльну таблицю характеристик оригіналу та запропонованого еквіваленту.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: учасник, який має намір запропонувати еквівалент предмету закупівлі повинен, в тендерній пропозиції, розмістити порівняльну таблицю характеристик оригіналу та запропонованого еквіваленту. В таблиці вказуються всі характеристики предмету без виключень.
Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими ніж у товару, зазначеному у вищезазначених вимогах.
Варто зазначити, що тендерна документація не містить критеріїв визначення не гірших показників. На підтвердження надаємо копію тендерної документації.
Через відсутність даної інформації скаржник не може надати свою тендерну пропозицію.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими ніж у товару, зазначеному у вищезазначених вимогах.
Варто зазначити, що тендерна документація не містить критеріїв визначення не гірших показників. На підтвердження надаємо копію тендерної документації.
Через відсутність даної інформації скаржник не може надати свою тендерну пропозицію.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
3_ТД_Пожежна_та_охоронна_сигналізація_А2372_зі_змінами_1.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на умови
Номер:
64951aada1844220b9f684ce1f39f8a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-01-010013-a.b1
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. запит1.pdf 10.08.2025 19:37
- 3_ТД_Пожежна_та_охоронна_сигналізація_А2372_зі_змінами_1.docx 10.08.2025 19:37
- Скарга до АМКУ (1) (5).docx 10.08.2025 19:37
- 1,2 Ліцензійні умови.doc 10.08.2025 19:37
- 2 запит2.pdf 10.08.2025 19:37
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
17.08.2025 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a3ff42d49e7547aaaf3044af0cf4c1d7
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п.1 додатку 2 до тендерної документації учасники мають надати: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору за формою
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п.1 додатку 2 до тендерної документації учасники мають надати: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору за формою :
№ п/п Прізвище, ім’я, по батькові Адреса регістрації серія та № паспорту, інн код Адреса проживання ПосаКодда № посвідчення з охорони праці № посвідчення з охорони прац
посвідчення з охорони праці посвідчення з охорони праці посвідчення з охорони праці Досвід роботи Приналежність працівників (працівник учасника або працівник співвиконавця/субпідрядника)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
1)Обов’язкова наявність працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору, зокрема:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду не менше 1-го працівника;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду – не менше 1-го працівника
Зазначені учасником працівники відповідно до вимог п. 1 повинні володіти достатнім рівнем знань, умінь та навичок для виконання робіт, які є предметом закупівлі, зокрема учасники повинні підтвердити знання даних працівників з охорони праці. На підтвердження, учасники у складі своїх пропозицій повинні надати:
• посвідчення, видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання працівниками курсу охорони праці з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
• посвідчення, видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
• документ про присвоєння та/або отримання та/або підвищення робітничої кваліфікації..
2) Обов’язково надати реєстраційні документи на кожного працівника(паспорт, картка платника податків-фізичних осіб,)
По-перше, Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (нададі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у працівників суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
• посвідчень, що видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання працівниками курсу охорони праці з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
• посвідчень, що видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13).
• Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів у працівників розрахована на учасників торгів, в працівників яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
По-друге, Замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції:
• реєстраційні документи на кожного працівника(паспорт, картка платника податків-фізичних осіб);
• інформацію про адресу реєстрації, серію та № паспорту, інн, адресу проживання.
По-друге, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкового надання суб’єктом провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення будь-якої інформації, в тому числі персональних даних будь-якому.
Вимога про надання вищенаведених документів та інформації про працівників розрахована на учасників торгів, в працівників яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
№ п/п Прізвище, ім’я, по батькові Адреса регістрації серія та № паспорту, інн код Адреса проживання ПосаКодда № посвідчення з охорони праці № посвідчення з охорони прац
посвідчення з охорони праці посвідчення з охорони праці посвідчення з охорони праці Досвід роботи Приналежність працівників (працівник учасника або працівник співвиконавця/субпідрядника)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
1)Обов’язкова наявність працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору, зокрема:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду не менше 1-го працівника;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду – не менше 1-го працівника
Зазначені учасником працівники відповідно до вимог п. 1 повинні володіти достатнім рівнем знань, умінь та навичок для виконання робіт, які є предметом закупівлі, зокрема учасники повинні підтвердити знання даних працівників з охорони праці. На підтвердження, учасники у складі своїх пропозицій повинні надати:
• посвідчення, видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання працівниками курсу охорони праці з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
• посвідчення, видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
• документ про присвоєння та/або отримання та/або підвищення робітничої кваліфікації..
2) Обов’язково надати реєстраційні документи на кожного працівника(паспорт, картка платника податків-фізичних осіб,)
По-перше, Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (нададі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у працівників суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
• посвідчень, що видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання працівниками курсу охорони праці з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
• посвідчень, що видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13).
• Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів у працівників розрахована на учасників торгів, в працівників яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
По-друге, Замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції:
• реєстраційні документи на кожного працівника(паспорт, картка платника податків-фізичних осіб);
• інформацію про адресу реєстрації, серію та № паспорту, інн, адресу проживання.
По-друге, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкового надання суб’єктом провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення будь-якої інформації, в тому числі персональних даних будь-якому.
Вимога про надання вищенаведених документів та інформації про працівників розрахована на учасників торгів, в працівників яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2 Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
c24cb75903d84f9d8244fe4cf61c5538
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: на підтвердження того, що обладнання щодо даної закупівлі буде поставлено вчасно та на підтвердження зобов’язань виробника щодо якості та надійності обладнання, а також для уникнення неофіційної продукції, Учасник має надати документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: на підтвердження того, що обладнання щодо даної закупівлі буде поставлено вчасно та на підтвердження зобов’язань виробника щодо якості та надійності обладнання, а також для уникнення неофіційної продукції, Учасник має надати документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), або представник (-и) виробника (-ів), або постачальник (-и) гарантуватиме учаснику поставку (можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. У випадку, якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників надати документи, які підтверджують офіційний статус представництва (-в) чи філії виробника (-й) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів) або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів) по відношенню до виробника, а також документ (лист, або довідку, або договір, або інший документ), виданий виробником, який повинен підтверджувати можливість виробника поставити обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний) представництву (-ам) чи філії виробника (-ям) – якщо їх повноваження поширюються на територію, або імпортеру (-ам), або дилеру (-ам), або дистриб’ютору (-ам), або представнику (-ам) виробника (-ів), або постачальнику (-ам) для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі.
По-перше, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення документів (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), або представник (-и) виробника (-ів), або постачальник (-и) гарантуватиме учаснику поставку (можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. У випадку, якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників надати документи, які підтверджують офіційний статус представництва (-в) чи філії виробника (-й) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів) або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів) по відношенню до виробника, а також документ (лист, або довідку, або договір, або інший документ), виданий виробником, який повинен підтверджувати можливість виробника поставити обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний) представництву (-ам) чи філії виробника (-ям) – якщо їх повноваження поширюються на територію, або імпортеру (-ам), або дилеру (-ам), або дистриб’ютору (-ам), або представнику (-ам) виробника (-ів), або постачальнику (-ам) для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі.
По-друге, Скаржник неодноразово вже звертався до виробника (та пов’язаних з ним суб’єктів) вказаного обладнання з метою отримання документів. Вдвадцяте надсилаємо прохання надати вказані документи. Кожний раз Скаржнику їх не надають або ігнорують запити.
Проте, вкотре додаємо запити до скарги.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть отримати вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
По-перше, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення документів (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), або представник (-и) виробника (-ів), або постачальник (-и) гарантуватиме учаснику поставку (можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. У випадку, якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників надати документи, які підтверджують офіційний статус представництва (-в) чи філії виробника (-й) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів) або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів) по відношенню до виробника, а також документ (лист, або довідку, або договір, або інший документ), виданий виробником, який повинен підтверджувати можливість виробника поставити обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний) представництву (-ам) чи філії виробника (-ям) – якщо їх повноваження поширюються на територію, або імпортеру (-ам), або дилеру (-ам), або дистриб’ютору (-ам), або представнику (-ам) виробника (-ів), або постачальнику (-ам) для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі.
По-друге, Скаржник неодноразово вже звертався до виробника (та пов’язаних з ним суб’єктів) вказаного обладнання з метою отримання документів. Вдвадцяте надсилаємо прохання надати вказані документи. Кожний раз Скаржнику їх не надають або ігнорують запити.
Проте, вкотре додаємо запити до скарги.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть отримати вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2 Ліцензійні умови.doc
-
-
Назва доказу:
Запит дилерам
-
Повʼязаний документ:
2 запит2.pdf
-
-
Назва доказу:
Запит виробнику обладнання
-
Повʼязаний документ:
2. запит1.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
56b8f549c4ba4a67b1d77b483dd227e3
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: учасник, який має намір запропонувати еквівалент предмету закупівлі повинен, в тендерній пропозиції, розмістити порівняльну таблицю характеристик оригіналу та запропонованого еквівалент у
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: учасник, який має намір запропонувати еквівалент предмету закупівлі повинен, в тендерній пропозиції, розмістити порівняльну таблицю характеристик оригіналу та запропонованого еквіваленту. В таблиці вказуються всі характеристики предмету без виключень.
Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими ніж у товару, зазначеному у вищезазначених вимогах.
Варто зазначити, що тендерна документація не містить критеріїв визначення не гірших показників. На підтвердження надаємо копію тендерної документації.
Через відсутність даної інформації скаржник не може надати свою тендерну пропозицію.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими ніж у товару, зазначеному у вищезазначених вимогах.
Варто зазначити, що тендерна документація не містить критеріїв визначення не гірших показників. На підтвердження надаємо копію тендерної документації.
Через відсутність даної інформації скаржник не може надати свою тендерну пропозицію.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
3_ТД_Пожежна_та_охоронна_сигналізація_А2372_зі_змінами_1.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.