-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Роботи з проведення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт південної частини парку по вул. Прирічній у Оболонському районі Києва» за ДК 021:2015 код 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився день назад
486 884.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 434.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 434.42 UAH
Період оскарження:
01.08.2025 16:39 - 13.08.2025 00:00
Період оскарження(за результатами переможця):
16.09.2025 17:57 - 22.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
343a8bf2315941d498db50252f472d49
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-01-009395-a.c1
Назва:
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- рішення від 01.09.2025 № 13348.pdf 01.09.2025 16:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.09.2025 № 13771.pdf 09.09.2025 11:47
- рішення від 08.09.2025 № 13771.pdf 11.09.2025 11:20
- Довідка №1169 від 14.08.2025.pdf 03.09.2025 17:43
- ТД за Особливостями (технагляд).docx 03.09.2025 17:43
- Довідка №1204 від 26.08.2025.pdf 03.09.2025 17:43
- Договір №34-23!ТН.pdf 03.09.2025 17:43
- Пояснення по Прирічній_0925.zip 03.09.2025 17:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.08.2025 22:34
Дата розгляду скарги:
08.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.09.2025 16:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.09.2025 11:20
Дата виконання рішення Замовником:
12.09.2025 15:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення від 27.08.2025 № 17/08/25 скасовано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b92434e80c5c41e1b794048817ab8d2e
Заголовок пункту скарги:
Відхилення пропозиції, у зв'язку з не виправленням невідповідностей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відхилення пропозиції, у зв'язку з не виправленням невідповідностей
×
-
Назва доказу:
докази
-
Повʼязаний документ:
докази
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
3. Зобов’язати Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» зазначене у Протоколі № 17/08/25 уповноваженої особи КО «Київзеленбуд» від 27.08.2025. 4. Зобов’язати Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» визнати Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» переможцем закупівлі UA-2025-08-01-009395-a «Роботи з проведення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт південної частини парку по вул. Прирічній у Оболонському районі Києва» за ДК 021:2015 код 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»».
Запити Органу оскарження
Номер:
ccba8cf9f9ad4ef5994c3e0b7792122d
Тема запиту:
Відзив на скаргу
Текст запиту:
Обґрунтування щодо непогодження з повідомленням скаржника про порушення порядку проведення процедури Закупівлі та відхилення пропозиції учасника.
Тендерна документація за даною процедурою закупівлі складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
При формуванні тендерної документації Замовником дотримано принципів, визначених статтею 5 Закону, зокрема:
- Добросовісної конкуренції серед учасників;
- Максимальної економії, ефективності та пропорційності;
- Недискримінації учасників та рівного ставлення до них;
- Об’єктивного та неупередженого визнання переможця.
Умови документації не містять вимог чи положень, які б обмежували конкуренцію або призводили до дискримінації учасників. Всі кваліфікаційні критерії та вимоги щодо підтвердження відповідності предмета закупівлі встановлені виключно в обсязі, необхідному для належного та якісного виконання договору.
Таким чином, тендерна документація є такою, що відповідає вимогам чинного законодавства та не містить дискримінаційних положень.
Відповідно до вимог пп.1.3 п.1 Додатку 4 тендерної документації учасник повинен був надати довідку у встановленій формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
У складі своєї тендерної пропозиції Скаржник надав довідку вих. №1169 від 14.08.2025 р. та договір №34-23/ТН від 30.05.2023, початкова ціна якого складає 179 424,00 грн. Надалі додатковою угодою №1 від 31.08.2023, у зв’язку зі зміною системи оподаткування, ціну договору було змінено на 149 520,00 грн. У довідці вих. №1169 у колонці «Ціна договору, грн., сума виконання договору, грн., відсоток виконання договору» було некоректно зазначено вартість договору та відсутня інформація про відсоток виконання договору.
З метою виправлення невідповідностей Скаржник надав оновлену довідку вих. №1204 від 26.08.2025 р., однак у ній недоліки не були усунуті належним чином — інформація про вартість договору знову зазначена невірно.
Відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» ціна договору про закупівлю є істотною умовою договору, яка визначається на момент його укладення. Додаткові угоди можуть змінювати умови договору, у тому числі й ціну, однак це не скасовує первісної вартості, визначеної у договорі. Отже, при підтвердженні досвіду виконання аналогічних договорів належним є зазначення саме початкової ціни договору, визначеної в основному договорі, з урахуванням можливого окремого зазначення суми фактичного виконання з урахуванням додаткових угод.
Таким чином, надані учасником довідки не відповідають вимогам підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 4 тендерної документації, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 44 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022, та частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиція Скаржника підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Невідповідності на які посилається Скаржник відповідно до вимог Додатку 4 тендерної документації відсутні.
Дата опублікування:
03.09.2025 17:45
Номер:
b8c3b860757746989282338f1c8cad49
Тема запиту:
Відзив на скаргу
Текст запиту:
Обґрунтування щодо непогодження з повідомленням скаржника про порушення порядку проведення процедури Закупівлі та відхилення пропозиції учасника.
Тендерна документація за даною процедурою закупівлі складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
При формуванні тендерної документації Замовником дотримано принципів, визначених статтею 5 Закону, зокрема:
- Добросовісної конкуренції серед учасників;
- Максимальної економії, ефективності та пропорційності;
- Недискримінації учасників та рівного ставлення до них;
- Об’єктивного та неупередженого визнання переможця.
Умови документації не містять вимог чи положень, які б обмежували конкуренцію або призводили до дискримінації учасників. Всі кваліфікаційні критерії та вимоги щодо підтвердження відповідності предмета закупівлі встановлені виключно в обсязі, необхідному для належного та якісного виконання договору.
Таким чином, тендерна документація є такою, що відповідає вимогам чинного законодавства та не містить дискримінаційних положень.
Відповідно до вимог пп.1.3 п.1 Додатку 4 тендерної документації учасник повинен був надати довідку у встановленій формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
У складі своєї тендерної пропозиції Скаржник надав довідку вих. №1169 від 14.08.2025 р. та договір №34-23/ТН від 30.05.2023, початкова ціна якого складає 179 424,00 грн. Надалі додатковою угодою №1 від 31.08.2023, у зв’язку зі зміною системи оподаткування, ціну договору було змінено на 149 520,00 грн. У довідці вих. №1169 у колонці «Ціна договору, грн., сума виконання договору, грн., відсоток виконання договору» було некоректно зазначено вартість договору та відсутня інформація про відсоток виконання договору.
З метою виправлення невідповідностей Скаржник надав оновлену довідку вих. №1204 від 26.08.2025 р., однак у ній недоліки не були усунуті належним чином — інформація про вартість договору знову зазначена невірно.
Відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» ціна договору про закупівлю є істотною умовою договору, яка визначається на момент його укладення. Додаткові угоди можуть змінювати умови договору, у тому числі й ціну, однак це не скасовує первісної вартості, визначеної у договорі. Отже, при підтвердженні досвіду виконання аналогічних договорів належним є зазначення саме початкової ціни договору, визначеної в основному договорі, з урахуванням можливого окремого зазначення суми фактичного виконання з урахуванням додаткових угод.
Таким чином, надані учасником довідки не відповідають вимогам підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 4 тендерної документації, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 44 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022, та частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиція Скаржника підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Невідповідності на які посилається Скаржник відповідно до вимог Додатку 4 тендерної документації відсутні.
Дата опублікування:
03.09.2025 17:43