-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Монтаж й установка системи охоронно-пожежної сигналізації в приміщеннях будівлі інв.№117/3 військової частини А2372 за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, с.Лощинівка, В/ч А2
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишився день (до 20.09.25 10:00)
285 212.17
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 852.12 UAH
мін. крок: 1% або 2 852.12 UAH
До закінчення прийому пропозицій
01
дн
14
год
40
хв
38
сек
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період оскарження:
01.08.2025 13:23 - 17.09.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на невиконання рішення АМКУ
Номер:
cad2e029c07c43c78643c8e4abb9279a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-01-005514-a.a2
Назва:
Скарга на невиконання рішення АМКУ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- запит2.pdf 26.08.2025 19:30
- Відповідь Охоронні системи.pdf 26.08.2025 19:30
- Запит Годсенд.pdf 26.08.2025 19:30
- Відповідь Годсенд.pdf 26.08.2025 19:30
- Скарга до АМКУ (1).doc 26.08.2025 19:30
- Запит Охоронні системи.pdf 26.08.2025 19:30
- запит1.pdf 26.08.2025 19:30
- Ліцензійні умови.doc 26.08.2025 19:30
- рішення від 19.08.2025 №12797.pdf 26.08.2025 19:30
- sign.p7s 26.08.2025 19:33
- рішення від 28.08.2025 № 13243.pdf 28.08.2025 15:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.08.2025 № 13701.pdf 08.09.2025 14:29
- рішення від 05.09.2025 № 13701.pdf 10.09.2025 10:53
- відповідь на скаргу 29.08.2025 09:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.08.2025 21:40
Дата розгляду скарги:
05.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.08.2025 15:26
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
10.09.2025 10:53
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
10.09.2025 10:53
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
cab93a3424754d338289fe7de940e3a2
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: На підтвердження того, що обладнання щодо даної закупівлі буде поставлено вчасно та на підтвердження зобов’язань виробника щодо якості та надійності обладнання, а також для уникнення неофіційної продукції, Учасник має надати документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника..
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення:
Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: На підтвердження того, що обладнання щодо даної закупівлі буде поставлено вчасно та на підтвердження зобов’язань виробника щодо якості та надійності обладнання, а також для уникнення неофіційної продукції, Учасник має надати документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або іншого (-их) суб’єкта (-ів) господарювання, який (-і) буде (-уть) здійснювати поставку обладнання учаснику, в якому виробник (-и), або інший (-і) суб’єкт (-и) господарювання гарантуватиме учаснику поставку (або можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. Якщо гарантійний лист надається від іншого (-их) суб’єкту (-ів) господарювання, Замовник просить учасників надати документальне підтвердження відносин між іншим суб’єктом господарювання та виробником протипожежного обладнання, а також документально підтвердити (довідка, або лист, або договір, або інший документ, виданий виробником протипожежного обладнання іншому суб’єкту господарювання) можливість здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування протипожежного обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний).
.
По-перше, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або іншого (-их) суб’єкта (-ів) господарювання, який (-і) буде (-уть) здійснювати поставку обладнання учаснику, в якому виробник (-и), або інший (-і) суб’єкт (-и) господарювання гарантуватиме учаснику поставку (або можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. Якщо гарантійний лист надається від іншого (-их) суб’єкту (-ів) господарювання, Замовник просить учасників надати документальне підтвердження відносин між іншим суб’єктом господарювання та виробником протипожежного обладнання, а також документально підтвердити (довідка, або лист, або договір, або інший документ, виданий виробником протипожежного обладнання іншому суб’єкту господарювання) можливість здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування протипожежного обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний).
По-друге, Скаржник неодноразово вже звертався до виробника (та пов’язаних з ним суб’єктів) вказаного обладнання з метою отримання документів. Вдвадцяте надсилаємо прохання надати вказані документи. Кожний раз Скаржнику їх не надають або ігнорують запити.
Проте, вкотре додаємо запити до скарги.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть отримати вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
По-третє, нами вже оскаржувався цей пункт, за результатами розгляду було прийняте рішення №12797-р/пк-пз від 19.08.2025 відповідно до якого було зазначено:
Слід зазначити, що Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 не передбачено необхідності наведених вище оскаржуваних документів.
Таким чином, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Крім того, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або іншого (-их) суб’єкта (-ів) господарювання, який (-і) буде (-уть) здійснювати поставку обладнання учаснику, в якому виробник (-и), або інший (-і) суб’єкт (-и) господарювання гарантуватиме учаснику поставку (або можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. Якщо гарантійний лист надається від іншого (-их) суб’єкту (-ів) господарювання, Замовник просить учасників надати документальне підтвердження відносин між іншим суб’єктом господарювання та виробником протипожежного обладнання, а також документально підтвердити (довідка, або лист, або договір, або інший документ, виданий виробником протипожежного обладнання іншому суб’єкту господарювання) можливість здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування протипожежного обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
22 серпня 2025 09:18 було опубліковано повне рішення.
25 серпня 2025 09:21 були внесені зміни до тендерної документації шляхом її підписання електронним підписом, без змін умов.
Таким чином, Замовник не виконав рішення органу оскарження.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
.
По-перше, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або іншого (-их) суб’єкта (-ів) господарювання, який (-і) буде (-уть) здійснювати поставку обладнання учаснику, в якому виробник (-и), або інший (-і) суб’єкт (-и) господарювання гарантуватиме учаснику поставку (або можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. Якщо гарантійний лист надається від іншого (-их) суб’єкту (-ів) господарювання, Замовник просить учасників надати документальне підтвердження відносин між іншим суб’єктом господарювання та виробником протипожежного обладнання, а також документально підтвердити (довідка, або лист, або договір, або інший документ, виданий виробником протипожежного обладнання іншому суб’єкту господарювання) можливість здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування протипожежного обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний).
По-друге, Скаржник неодноразово вже звертався до виробника (та пов’язаних з ним суб’єктів) вказаного обладнання з метою отримання документів. Вдвадцяте надсилаємо прохання надати вказані документи. Кожний раз Скаржнику їх не надають або ігнорують запити.
Проте, вкотре додаємо запити до скарги.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть отримати вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
По-третє, нами вже оскаржувався цей пункт, за результатами розгляду було прийняте рішення №12797-р/пк-пз від 19.08.2025 відповідно до якого було зазначено:
Слід зазначити, що Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 не передбачено необхідності наведених вище оскаржуваних документів.
Таким чином, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Крім того, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або іншого (-их) суб’єкта (-ів) господарювання, який (-і) буде (-уть) здійснювати поставку обладнання учаснику, в якому виробник (-и), або інший (-і) суб’єкт (-и) господарювання гарантуватиме учаснику поставку (або можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. Якщо гарантійний лист надається від іншого (-их) суб’єкту (-ів) господарювання, Замовник просить учасників надати документальне підтвердження відносин між іншим суб’єктом господарювання та виробником протипожежного обладнання, а також документально підтвердити (довідка, або лист, або договір, або інший документ, виданий виробником протипожежного обладнання іншому суб’єкту господарювання) можливість здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування протипожежного обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
22 серпня 2025 09:18 було опубліковано повне рішення.
25 серпня 2025 09:21 були внесені зміни до тендерної документації шляхом її підписання електронним підписом, без змін умов.
Таким чином, Замовник не виконав рішення органу оскарження.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Ліцензійні умови.doc
-
-
Назва доказу:
Запит2
-
Повʼязаний документ:
запит2.pdf
-
-
Назва доказу:
Запит1
-
Повʼязаний документ:
запит1.pdf
-
-
Назва доказу:
Запит Охоронні системи
-
Повʼязаний документ:
Запит Охоронні системи.pdf
-
-
Назва доказу:
Запит Годсенд
-
Повʼязаний документ:
Запит Годсенд.pdf
-
-
Назва доказу:
Відповідь охоронні системи
-
Повʼязаний документ:
Відповідь Охоронні системи.pdf
-
-
Назва доказу:
Відповідь Годсенд
-
Повʼязаний документ:
Відповідь Годсенд.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 19.08.2025 №12797
-
Повʼязаний документ:
рішення від 19.08.2025 №12797.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Запити Органу оскарження
Номер:
a56ae4cbed59448e941236a5137673b4
Тема запиту:
відповідь на скаргу
Текст запиту:
Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03680
Військовою частиною А2372 (далі – Замовник) 01.08.2025 року було оголошено процедуру закупівлі: «Монтаж й установка системи охоронно-пожежної сигналізації в приміщеннях будівлі інв.№117/3 військової частини А2372 за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, с.Лощинівка, В/ч А2372», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-01-005514-a.
Водночас, Товариством з обмеженою відповідальністю «СПАС» (далі – Скаржник) було подано скаргу про порушення законодавства в сфері публічних закупівель вих. № 205/5 від 026.08.2025 року, відповідно до якої просить зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія Антимонопольного комітету України) було прийнято рішення № 13243-р/пк-пз від 28.08.2025 року щодо прийняття скарги до розгляду та надання відповідних пояснень, інформації, документів та матеріалів щодо проведення процедури закупівлі.
З приводу наведених у скарзі обставин повідомляємо наступне.
1 Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: На підтвердження того, що обладнання щодо даної закупівлі буде поставлено вчасно та на підтвердження зобов’язань виробника щодо якості та надійності обладнання, а також для уникнення неофіційної продукції, Учасник має надати документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або іншого (-их) суб’єкта (-ів) господарювання, який (-і) буде (-уть) здійснювати поставку обладнання учаснику, в якому виробник (-и), або інший (-і) суб’єкт (-и) господарювання гарантуватиме учаснику поставку (або можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. Якщо гарантійний лист надається від іншого (-их) суб’єкту (-ів) господарювання, Замовник просить учасників надати документальне підтвердження відносин між іншим суб’єктом господарювання та виробником протипожежного обладнання, а також документально підтвердити (довідка, або лист, або договір, або інший документ, виданий виробником протипожежного обладнання іншому суб’єкту господарювання) можливість здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування протипожежного обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний).
.
По-перше, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або іншого (-их) суб’єкта (-ів) господарювання, який (-і) буде (-уть) здійснювати поставку обладнання учаснику, в якому виробник (-и), або інший (-і) суб’єкт (-и) господарювання гарантуватиме учаснику поставку (або можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. Якщо гарантійний лист надається від іншого (-их) суб’єкту (-ів) господарювання, Замовник просить учасників надати документальне підтвердження відносин між іншим суб’єктом господарювання та виробником протипожежного обладнання, а також документально підтвердити (довідка, або лист, або договір, або інший документ, виданий виробником протипожежного обладнання іншому суб’єкту господарювання) можливість здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування протипожежного обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний).
По-друге, Скаржник неодноразово вже звертався до виробника (та пов’язаних з ним суб’єктів) вказаного обладнання з метою отримання документів. Вдвадцяте надсилаємо прохання надати вказані документи. Кожний раз Скаржнику їх не надають або ігнорують запити.
Проте, вкотре додаємо запити до скарги.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть отримати вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
По-третє, нами вже оскаржувався цей пункт, за результатами розгляду було прийняте рішення №12797-р/пк-пз від 19.08.2025 відповідно до якого було зазначено:
Слід зазначити, що Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 не передбачено необхідності наведених вище оскаржуваних документів.
Таким чином, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Крім того, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або іншого (-их) суб’єкта (-ів) господарювання, який (-і) буде (-уть) здійснювати поставку обладнання учаснику, в якому виробник (-и), або інший (-і) суб’єкт (-и) господарювання гарантуватиме учаснику поставку (або можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. Якщо гарантійний лист надається від іншого (-их) суб’єкту (-ів) господарювання, Замовник просить учасників надати документальне підтвердження відносин між іншим суб’єктом господарювання та виробником протипожежного обладнання, а також документально підтвердити (довідка, або лист, або договір, або інший документ, виданий виробником протипожежного обладнання іншому суб’єкту господарювання) можливість здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування протипожежного обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Отже, Замовником було усунуто порушення, зазначене в скарзі.
Просимо припинити розгляд скарги в цій частині.
Отже, Замовником було внесено зміни до тендерної документації по всім питанням, вказаним в скарзі, та відповідно усунуто всі порушення, які Скаржник вказав в скарзі.
Дата опублікування:
29.08.2025 09:32
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга на умови
Номер:
3752ebb5231f4e5688bcfae87b309b30
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-01-005514-a.c1
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ (1).doc 09.08.2025 18:07
- 1. запит2.pdf 09.08.2025 18:07
- 1. запит1.pdf 09.08.2025 18:07
- 1. Ліцензійні умови.doc 09.08.2025 18:07
- sign.p7s 09.08.2025 18:10
- Відповідь Годсенд.pdf 18.08.2025 22:20
- Запит Охоронні системи.pdf 18.08.2025 22:20
- Відповідь Охоронні системи.pdf 18.08.2025 22:20
- Запит Годсенд.pdf 18.08.2025 22:20
- рішення від 12.08.2025 № 12342.pdf 12.08.2025 16:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.08.2025 №12797.pdf 20.08.2025 15:59
- рішення від 19.08.2025 №12797.pdf 22.08.2025 09:18
- відповідь на скаргу 15.08.2025 14:27
- Відповідь на скаргу 15.09.2025 18:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.08.2025 21:08
Дата розгляду скарги:
19.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.08.2025 16:16
Дата прийняття рішення по скарзі:
22.08.2025 09:18
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
063d73fa0b96465e80adc6f3865bb4f5
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п.1 додатку 2 до тендерної документації учасники мають надати: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору за формою :
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.1 додатку 2 до тендерної документації учасники мають надати: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору за формою :
№ п/п Прізвище, ім’я, по батькові Посада Приналежність працівників (працівник учасника або працівник співвиконавця/субпідрядника)
1 2 3
1) Обов’язкова наявність працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору, зокрема:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду не менше 1-го працівника;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду – не менше 1-го працівника
Зазначені учасником працівники відповідно до вимог п. 1 повинні володіти достатнім рівнем знань, умінь та навичок для виконання робіт, які є предметом закупівлі, зокрема учасники повинні підтвердити знання даних працівників з охорони праці. На підтвердження, учасники у складі своїх пропозицій повинні надати:
• посвідчення, видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання працівниками курсу охорони праці з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
• посвідчення, видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (нададі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у працівників суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
• посвідчень, що видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання працівниками курсу охорони праці з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
• посвідчень, що видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13).
Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів у працівників розрахована на учасників торгів, в працівників яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
№ п/п Прізвище, ім’я, по батькові Посада Приналежність працівників (працівник учасника або працівник співвиконавця/субпідрядника)
1 2 3
1) Обов’язкова наявність працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору, зокрема:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду не менше 1-го працівника;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду – не менше 1-го працівника
Зазначені учасником працівники відповідно до вимог п. 1 повинні володіти достатнім рівнем знань, умінь та навичок для виконання робіт, які є предметом закупівлі, зокрема учасники повинні підтвердити знання даних працівників з охорони праці. На підтвердження, учасники у складі своїх пропозицій повинні надати:
• посвідчення, видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання працівниками курсу охорони праці з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
• посвідчення, видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (нададі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у працівників суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
• посвідчень, що видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання працівниками курсу охорони праці з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
• посвідчень, що видані відповідним навчальним центром (закладом), що підтверджують проходження спеціального навчання з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13).
Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів у працівників розрахована на учасників торгів, в працівників яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1. Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
0f7306819e0649d4810f157a8ea3f546
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: на підтвердження того, що обладнання щодо даної закупівлі буде поставлено вчасно та на підтвердження зобов’язань виробника щодо якості та надійності обладнання, а також для уникнення неофіційної продукції, Учасник має надати документ (-и)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: на підтвердження того, що обладнання щодо даної закупівлі буде поставлено вчасно та на підтвердження зобов’язань виробника щодо якості та надійності обладнання, а також для уникнення неофіційної продукції, Учасник має надати документ (-и) (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), або представник (-и) виробника (-ів), або постачальник (-и) гарантуватиме учаснику поставку (можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. У випадку, якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників надати документи, які підтверджують офіційний статус представництва (-в) чи філії виробника (-й) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів) або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів) по відношенню до виробника, а також документ (лист, або довідку, або договір, або інший документ), виданий виробником, який повинен підтверджувати можливість виробника поставити обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний) представництву (-ам) чи філії виробника (-ям) – якщо їх повноваження поширюються на територію, або імпортеру (-ам), або дилеру (-ам), або дистриб’ютору (-ам), або представнику (-ам) виробника (-ів), або постачальнику (-ам) для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі.
По-перше, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення документів (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), або представник (-и) виробника (-ів), або постачальник (-и) гарантуватиме учаснику поставку (можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. У випадку, якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників надати документи, які підтверджують офіційний статус представництва (-в) чи філії виробника (-й) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів) або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів) по відношенню до виробника, а також документ (лист, або довідку, або договір, або інший документ), виданий виробником, який повинен підтверджувати можливість виробника поставити обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний) представництву (-ам) чи філії виробника (-ям) – якщо їх повноваження поширюються на територію, або імпортеру (-ам), або дилеру (-ам), або дистриб’ютору (-ам), або представнику (-ам) виробника (-ів), або постачальнику (-ам) для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі.
По-друге, Скаржник неодноразово вже звертався до виробника (та пов’язаних з ним суб’єктів) вказаного обладнання з метою отримання документів. Вдвадцяте надсилаємо прохання надати вказані документи. Кожний раз Скаржнику їх не надають або ігнорують запити.
Проте, вкотре додаємо запити до скарги.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть отримати вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
По-перше, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення документів (лист, або довідку, або договір, або інший документ) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально – контрольний пожежний), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), або представник (-и) виробника (-ів), або постачальник (-и) гарантуватиме учаснику поставку (можливість поставки) обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі. У випадку, якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників надати документи, які підтверджують офіційний статус представництва (-в) чи філії виробника (-й) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів) або дистриб’ютора (-ів), або представника (-ів) виробника (-ів), або постачальника (-ів) по відношенню до виробника, а також документ (лист, або довідку, або договір, або інший документ), виданий виробником, який повинен підтверджувати можливість виробника поставити обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний) представництву (-ам) чи філії виробника (-ям) – якщо їх повноваження поширюються на територію, або імпортеру (-ам), або дилеру (-ам), або дистриб’ютору (-ам), або представнику (-ам) виробника (-ів), або постачальнику (-ам) для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору закупівлі.
По-друге, Скаржник неодноразово вже звертався до виробника (та пов’язаних з ним суб’єктів) вказаного обладнання з метою отримання документів. Вдвадцяте надсилаємо прохання надати вказані документи. Кожний раз Скаржнику їх не надають або ігнорують запити.
Проте, вкотре додаємо запити до скарги.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть отримати вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1. Ліцензійні умови.doc
-
-
Назва доказу:
Запит офіційним дистриб’юторам виробника
-
Повʼязаний документ:
1. запит2.pdf
-
-
Назва доказу:
Запит виробнику
-
Повʼязаний документ:
1. запит1.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.