-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
18420000-9 «Аксесуари для одягу» (Робочі рукавиці в асортименті)
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - заступник начальника СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua З питань, які стосуються технічної специфікації - Филипчук Світлана Анатоліївна – пров. економіст з МТЗ, тел. 048-7358894(8234),e-mail: S.Fylypchuk@imtp.ua 5. Вид предмета закупівлі: товар. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Робочі рукавиці в асортименті 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 18420000-9 «Аксесуари для одягу» 8. Кількість товарів, робіт послуг: 10 найменувань 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ДП « МТП «Чорноморськ» 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025 року, протягом 10 робочих днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 333 000,00 грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10.08.2025 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
мін. крок: 1% або 3 330.00 UAH
Скарга щодо неправомірного рішення про відхилення тендерної пропозиції
- скарга чорноморськ.pdf 25.08.2025 18:00
- сертифікати част 3.pdf 25.08.2025 18:00
- сертифікати част 6.pdf 25.08.2025 18:00
- сертифікати част 5.pdf 25.08.2025 18:00
- Технічний регламент.pdf 25.08.2025 18:00
- сертифікати част 4.pdf 25.08.2025 18:00
- протокол відхилення.docx 25.08.2025 18:00
- sign.p7s 25.08.2025 18:02
- рішення від 27.08.2025 №13173.pdf 27.08.2025 16:56
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.09.2025 №13628.pdf 05.09.2025 13:07
- рішення від 04.09.2025 №13628.pdf 08.09.2025 17:53
- Лист в АМКУ рукавиці.docx 29.08.2025 15:38
- Лист в АМКУ рукавиці.pdf 29.08.2025 15:38
Пункт скарги
Замовником було розпочато Процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями. Скаржник виявив бажання взяти в ній участь та згідно з тендерною документацією (надалі – Документація) подав свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція).
За результатом проведених торгів єдину тендерну пропозицію надано ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АЛЕС".
Відповідно до Протоколу б/н від 20.08.2025 уповноваженою особою Замовника ДП «МТП «Чорноморськ» прийнято рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції.
Зокрема, у протоколі зазначено: «За результатами розгляду тендерної пропозиції з урахуванням аналізу пропозиції Учасника, наданого підрозділом-ініціатором закупівлі, встановлено, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АЛЕС» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до вимог п.1.2 додатку 1/3 до тендерної документації (інформація про спосіб документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічній специфікації (технічним вимогам, необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі), Учасник в складі пропозиції документально підтверджує відповідність поданої тендерної пропозиції технічній специфікації (технічним вимогам) та надає документи про якість/відповідність Товару згідно Таблиці 1 додатку ½ Технічна специфікація (Технічні вимоги). Учасником, відповідно до п.1.1. Додатку 1/3 до тендерної документації, надано порівняльну таблицю за кожним найменуванням товару, запропонованого ним. У стовпчику 7 «Характеристики Товару запропонованого Учасником» у п.2, п.4, п.5, п.9 зазначено опис Товару повністю тотожній характеристикам, зазначеним Замовником у стовпчику 3. В той же час Учасником надано документи, що підтверджують якість, а саме: Сертифікати про експертизу зразка, Декларації про відповідність та Протоколи випробувань, в яких відсутні характеристики Товару, зазначені Учасником у стовпчику 7.
Враховуючи вищевказане, у Замовника відступні правові підстави для надання Учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та є підставою для відхилення пропозиції Учасника відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей – не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.»
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, виходячи з наступного.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічній специфікації (технічним вимогам, необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі) викладено у Додатку 1/3 тендерної документації.
Вказаним додатком, зокрема передбачено:
1. надання за підписом керівника або уповноваженої посадової особи учасника інформацію щодо відповідності вимогам Замовника Товару запропонованого Учасником у вигляді таблиці №2 «Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі». Дана інформація повинна бути викладена у вигляді порівняльної таблиці за кожним найменуванням товару:
Таблиця № 2
Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі
№з/п Найменування Товару відповідно до таблиці 1 додатку 1/2 Характеристика товару відповідно до таблиці 1 додатку 1/2 Од. вим. Кіл-ть Найменування Товару запропонованого Учасником із зазначенням Торгової марки Характеристики Товару запропонованого Учасником Країна
виробник
1
2
Вказана інформація надана в повному обсязі, що підтверджується протоколом уповноваженої особи. Таким чином, у Замовника відсутні претензії до саме технічних та якісних характеристик товару, запропонованого Скаржником.
2. Надання документів про якість/відповідність Товару, згідно (додатку 1/2) технічної специфікації (технічні вимоги).
Нижче наводимо таблицю з додатку ½ тендерної документації, яка містить перелік документів, які вимагались Замовником на підтвердження якості/відповідності.
Таблиця 1
№ Найменування Товару Характеристика Товару Од.
виміру Кількість Товару Документи, що підтверджують якість
1
1 Рукавиці парусинові з подвійним надолонником Рукавиці парусинові цільнокроєні, без бічних швів з подвійним надолонником. Тканина парусина CANVAS 480 ВВ, ВЗ, 100% бавовна, щільність 480 гр/м2 з ниткою Пробан. Шви подвійні, з додатковими закріпками на кінцях швів, виконані ниткою KEVLAR. Розмір 3, тип В. пар 990 Сертифікат на систему управління якістю, щодо відповідності ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий виробнику».
На виріб:
Сертифікат про експертизу зразка;
Декларація про відповідність;
На тканини:
Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству на:
Нитку KEVLAR (кевлар),
Тканину CANVAS 480 ВВ, ВЗ, 100% бавовна з ниткою пробан.
2
2 Рукавички з двухстороннім ПВХ покриттям Рукавички трикотажні посилені , в’язані (п'ятинитка) з високоякісної пряжі, клас в’язки 10, ущільнені, стійкі до розриву, основа з комбінації бавовни і нейлону, двухстороннє щільне покриття ПВХ. З подовженим манжетом, край манжети оверлочен, що не допускає розпускання краю манжети, не має швів. Під край манжети укладена гумка для кращого прилягання до руки. Рукавички скріпленні попарно. пар 2774 Сертифікат про експертизу зразка;
Декларація про відповідність;
Протокол випробувань.
3
3 Рукавиці (рукавички) зварювальника Рукавиці (рукавички) довжина 350 мм., з подовженою крагою для захисту від термічного впливу (тепла та/чи полум’я),виготовлені з натуральної шкіри (спилок). Долонна частина виготовлена з цілісного шматка шкіри(спилку). Шви виконані кевларовою ниткою з додатковими закріпками на кінцях швів та посилені шкіряними вставками. Підкладка: 100% бавовна. пар 100 - Сертифікат про експертизу зразка;
- Декларація про відповідність;
- Протокол випробувань;
4
4 Рукавички МБС, манжет – крага. Рукавички маслобензостійкі, міцні для грубої та важкої роботи. Повністю вкриті нітрилом, посилена манжета - крага. Рукавички призначені для захисту рук від механічних впливів (порізів, проколів, стирання), а також нафти та нафтопродуктів, бензину, мінеральних олій, кислот та лугів середньої концентрації. пар 24 Сертифікат про експертизу зразка;
Декларація про відповідність;
5
5 Рукавиці (рукавички) шкіряні комбіновані Рукавиці (рукавички) шкіряні, комбіновані, п'ятипалі, виготовлені з цілісного шматка натуральної шкіри(спилку), посиленої якості. Хороша стійкість до механічних впливів та стирання. Підкладка виготовлена з ворсової, бавовняної тканини. Шви прошиті подвійною ниткою. пар 300 Сертифікат про експертизу зразка;
Декларація про відповідність;
6
6 Фартух зварювальника, подовжений
Подовжений фартух зварювальника виготовлений з натуральної шкіри (спилок) посилений, тканина- парусина CANVAS 480 ВВ, ВЗ, 100% бавовна, щільність 480 гр/м2, з ниткою пробан. Шви виконані кевларовою ниткою з додатковими закріпками на кінцях швів. Призначений для захисту торсу від зварювальних бризок, іскор, розплавленого металу, легких механічних пошкоджень, бризок технічної хімії. шт 10 Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству на:
-Нитку KEVLAR (кевлар),
- Тканину CANVAS 480 ВВ, ВЗ, 100% бавовна з ниткою пробан.
7
7 Нарукавники зварювальника
Нарукавники зварювальника, подовжені, виготовлені з натуральної шкіри (спилок), посилені, тканина- парусина CANVAS 480 ВВ, ВЗ, 100% бавовна, щільність 480 гр/м2 з ниткою пробан. Шви подвійні з додатковими закріпками виконані ниткою KEVLAR. пар 30 Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству на:
-Нитку KEVLAR (кевлар),
- Тканину CANVAS 480 ВВ, ВЗ, 100% бавовна з ниткою пробан.
8
8 Наколінники зварювальника
Наколінники зварювальника – складаються з чохла та внутрішньої резинової м’якої, амортизуючої частини.
Чохол виготовлений з натуральної шкіри (спилок), посилений, тканина- парусина CANVAS 480 ВВ, ВЗ, 100% бавовна, щільність 480 гр/м2, з ниткою пробан. Шви подвійні з додатковими закріпками виконані ниткою KEVLAR. пар 30 Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству на:
-Нитку KEVLAR (кевлар),
- Тканину CANVAS 480 ВВ, ВЗ, 100% бавовна з ниткою пробан.
9
9 Рукавички захисні латексні Рукавички захисні латексні, щільні, з внутрішнім бавовняним напиленням, водонепроникні, середня довжина манжети, на внутрішній частині долоні текстурована поверхня. Розміри (за заявкою Замовника). Рукавички запаковані в індивідуальну упаковку. пар 36 - Сертифікат про експертизу зразка;
- Декларація про відповідність;
- Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству на виріб;
- Протокол випробувань.
110 Рукавиці лляні, цільнокроєні Рукавиці лляні, цільнокроєні (без бічних швів). Тканина лляна, 100% бавовна, щільність 380 гр/м2. По всій площі до рукавиці, внутрішнім швом пришита підкладка з тканини, двунитка армована поліамідною ниткою, щільність 280 гр/м2; шви подвійні з додатковими закріпками, виконані ниткою KEVLAR (кевлар). Окантовка рукавиці – бейка. пар 240 Сертифікат на систему управління якістю, щодо відповідності ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий виробнику.
На виріб:
- Сертифікат про експертизу зразка;
- Декларація про відповідність;
На тканини:
- Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству на:
-Нитку KEVLAR (кевлар)
- На тканину двунитка армована поліамідною ниткою, щільність 280 гр/м2;
У стовбці 6 маємо перелік документів, визначений замовником для виконання вимоги тендерної документації на підтвердження якості/відповідності.
Так, Замовником визначено надання документів
по позиції 2 - Сертифікат про експертизу зразка, Декларація про відповідність, Протокол випробувань.
Скаржником надано вказані документи у тендерній документації - файл із назвою «сертифікати част 4» (також додається до скарги).
по позиції 4 - сертифікат про експертизу зразка, Декларація про відповідність.
Скаржником надано вказані документи у тендерній документації - файл із назвою «сертифікати част 6» (також додається до скарги).
по позиції 5 - сертифікат про експертизу зразка, Декларація про відповідність;
Скаржником надано вказані документи у тендерній документації - файл із назвою «сертифікати част 3» (також додається до скарги).
по позиції 9 - Сертифікат про експертизу зразка, Декларація про відповідність; Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству на виріб, Протокол випробувань.
Скаржником надано вказані документи у тендерній документації - файл із назвою «сертифікати част 5» (також додається до скарги).
Таким чином, скаржником виконано вимоги щодо надання документів, які вимагались Замовником. Замовником не доведено не виконання вимог тендерної документації в цій частині.
Слід зазначити, що Замовником не надавалась окрема вимога, що вказані документи мають підтверджувати всі характеристики товару. Більш того, зміст документів, що вимагався визначається Технічним регламентом засобів індивідуального захисту, затвердженим постановою КМУ від 21.08.2019 № 771.
Щодо зауважень Замовника, що у наданих документах відсутні характеристики Товару, зазначені Учасником у стовпчику 7, звертаємо увагу, що перелік документів для надання Учасниками у відкритих торгах обрано Замовником самостійно. При цьому, зміст, порядок отримання, інформація, що відображається у вказаних документах регулюється Технічним регламентом засобів індивідуального захисту, затвердженим постановою КМУ від 21.08.2019 № 771 (далі – Технічний регламент), та Учасник не може впливати на інформацію, яка буде відображена у Сертифікатах про експертизу зразка, Декларації про відповідність та Протоколах випробувань, оскільки перелік даних, що міститься у вказаних документах чітко встановлюється Технічним регламентом.
Відповідно до п. 6 Додатку 5 до Технічного регламенту якщо зразок відповідає суттєвим вимогам щодо безпеки та охорони здоров'я, встановленим цим Технічним регламентом, призначений орган повинен видати виробнику сертифікат про експертизу зразка (далі - сертифікат зразка). Строк дії сертифікату зразка нового випуску або поновленого сертифікату зразка не повинен перевищувати п'яти років. Сертифікат зразка має містити таку інформацію:
найменування та ідентифікаційний номер призначеного органу;
найменування та адреса виробника та, якщо заявка подана уповноваженим представником, його найменування та адреса;
ідентифікаційні дані ЗІЗ, передбаченого сертифікатом зразка;
заяву про те, що зразок ЗІЗ відповідає суттєвим вимогам до безпеки та охорони здоров’я, встановленим цим Технічним регламентом;
якщо національні стандарт, що є ідентичними відповідним гармонізованим європейським стандартам були застосовані у повному обсязі або частково, посилання на такі стандарти або їхні частини;
якщо інші технічні специфікації були застосовані, посилання на них;
де це можливо, рівень (рівні) ефективності або класу ЗІЗ;
для ЗІЗ, які виробляють для індивідуальних потреб користувача, ряд допустимих коливань відповідних параметрів на основі затвердженої базової моделі;
дату випуску, дату закінчення строку придатності та, у відповідному випадку, дати продовження;
будь-які умови, пов’язані із видачею сертифікату зразка;
для ЗІЗ категорії ІІІ, заяву про те, що сертифікат зразка повинен використовуватися тільки у поєднанні з однією з процедур оцінки відповідності, визначених у пункті 49 цього Технічного регламенту.
Всі надані Скаржником сертифікати зразків відповідають вимогам Технічного регламенту. Крім того, Замовником не надавались зауваження щодо невідповідності документів Технічному регламенту. Відтак, Скаржником виконано умови тендерної документації.
Протоколи випробувань, відповідно до Додатку VII до Технічного регламенту є лише результатом перевірки виробу призначеним органом відповідності ЗІЗ зразку, вказаному у сертифікаті зразка.
Відповідно до п. 38. Технічного регламенту у декларації про відповідність зазначається інформація про дотримання суттєвих вимог щодо безпеки та охорони здоров'я, встановлених у додатку II до цього Технічного регламенту. Декларація про відповідність повинна мати структуру, встановлену в додатку ІХ до цього Технічного регламенту, і містити відомості, визначені у відповідних процедурах оцінки відповідності, встановлених у додатках IV, V, VI, VII та VIII до цього Технічного регламенту, і її постійно оновлюють. Декларація про відповідність складається державною мовою, а в разі її складення іншою мовою - перекладається державною мовою.
Надані Скаржником декларації про відповідність складені відповідно до вимог Технічного регламенту.
Відтак, Скаржником виконано вимоги тендерної документації в повному обсязі, надано вичерпний перелік документів, які вимагались Замовником. Всі документи складено відповідно до встановлених для таких документів вимог. Таким чином, вважаємо, що Замовником не підтверджено наявність підстави для відхилення згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей – не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, оскільки Скаржником виконано всі вимоги згідно додатку 1/3 тендерної документації та надано всі документи та інформацію в порядку, визначеному Замовником.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному відхиленні пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні Закупівлі" та Конституцією України, –
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Визнати дії Замовника протиправними та такими, що порушують права Скаржника;
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АЛЕС» у процедурі закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 – 18420000-9 «Аксесуари для одягу» (Робочі рукавиці в асортименті).
Додатки:
1. Документи, подані учасником у складі тендерної пропозиції по тексту скарги - ____ арк;
2. Технічний регламент засобів індивідуального захисту, затверджений постановою КМУ від 21.08.2019 № 771;
3. Протокол відхилення.
З повагою,
Директор Сергій ГОЛУБ
-
Назва доказу:
сертифікати частина 6
-
Повʼязаний документ:
сертифікати част 6.pdf
-
-
Назва доказу:
сертифікати частина 5
-
Повʼязаний документ:
сертифікати част 5.pdf
-
-
Назва доказу:
сертифікати частина 4
-
Повʼязаний документ:
сертифікати част 4.pdf
-
-
Назва доказу:
сертифікати частина 3
-
Повʼязаний документ:
сертифікати част 3.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічний регламент
-
Повʼязаний документ:
Технічний регламент.pdf
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АЛЕС» у процедурі закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 – 18420000-9 «Аксесуари для одягу» (Робочі рукавиці в асортименті).