-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Матеріали для хірургічного лікування переломів щелепно-лицевої ділянки
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 19 днів назад
215 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 075.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 075.00 UAH
Період оскарження:
31.07.2025 15:13 - 24.08.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на неправомірне рішення замовника щодо допуску до участі та визначення переможцем процедури публічної закупівлі учасника
Номер:
34c375c1f84f4690973a816e2876fc78
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-31-006550-a.b3
Назва:
Скарга на неправомірне рішення замовника щодо допуску до участі та визначення переможцем процедури публічної закупівлі учасника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ДОДАТОК 2 Технічні вимоги НОВА РЕДАКЦІЯ.doc 03.09.2025 20:46
- Скарга АМКУ Житомир пластини.docx 03.09.2025 20:46
- 304 Сертифікати Додаток.pdf 03.09.2025 20:46
- Скарга АМКУ Житомир пластини.pdf 03.09.2025 20:46
- sign.p7s 03.09.2025 20:48
- Рішення від 05.09.2025 № 13679.pdf 05.09.2025 15:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.09.2025 № 14219.pdf 17.09.2025 12:22
- 305 ДОДАТОК 2 Технічні вимоги НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf 09.09.2025 15:19
- ДОДАТОК 2 Технічні вимоги НОВА РЕДАКЦІЯ.doc 09.09.2025 15:19
- ДОДАТОК 5 Перелік документів, які подаються Учасником.doc 09.09.2025 15:19
- Пояснення ЖОСМО по сутi скарги для АМКУ ФОП Романчишин.docx 09.09.2025 15:19
- Пояснення ЖОСМО по сутi скарги для АМКУ ФОП Романчишин.docx.pdf 09.09.2025 15:19
- 304 Сертифікати Додаток.pdf 09.09.2025 15:19
- 303 Гарантійний лист ТВ .pdf 09.09.2025 15:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.09.2025 20:49
Дата розгляду скарги:
16.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.09.2025 15:41
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6b11e96b7b424102952a9ef1f241cb74
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність тендерної пропозиції учасника вимогам Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Фактичні обставини справи:
Замовником було проведено процедуру публічної закупівлі за кодом ДК 021:2015 «33140000-3» (Медичні матеріали). Закупівля здійснювалася за процедурою відкритих торгів з особливостями, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Технічною документацією, Додаток 2 до тендерної документації (Доказ 1- додається), було встановлено детальну специфікацію предмета закупівлі, включаючи конкретні технічні параметри, номенклатуру та кількісні характеристики медичних виробів, необхідних для проведення хірургічних втручань у сфері щелепно-лицевої хірургії.
Недоліки щодо пластин прямих (позиція 1 технічного завдання):
Технічними вимогами чітко встановлено необхідність поставки 24 одиниць пластин прямих із конкретною номенклатурою: 6, 13, 18, 24 та 25 отворів. Проведений детальний аналіз наданого учасником сертифіката відповідності UA.101.MD.3.0575-25.01 та додатка до нього (Доказ 2- додається) засвідчує наступні критичні невідповідності:
• Відсутність обов'язкових позицій номенклатури: У сертифікаті відсутні пластини із фіксованою кількістю отворів - 13 та 18, натомість зазначено лише діапазони (4-25 отворів), що не відповідає конкретним технічним вимогам замовника щодо номенклатури виробів;
• Принципова невизначеність діапазонних характеристик: Учасником зазначено діапазони кількості отворів без встановлення кроку градації. За відсутності інформації про те, чи виготовляються пластини на кожну кількість отворів у зазначеному діапазоні, чи лише на окремі значення, неможливо достовірно встановити наявність пластин рівно на 13 та 18 отворів, як того категоричне вимагає технічне завдання;
• Невідповідність технічних параметрів отворів: Технічним завданням передбачено диференційований підхід до діаметра отворів залежно від товщини пластин (1,6 мм для пластин товщиною 0,8±0,05 мм; 2,0 мм для пластин товщиною 1,0±0,05 мм та 1,5±0,05 мм), однак у наданій документації ця специфікація відсутня;
• Невизначеність геометричних параметрів: Технічними вимогами встановлено мінімальні значення ширини пластин (не менше 5 мм та 8 мм відповідно), проте в документації учасника ці параметри не конкретизовано.
Недоліки щодо пластин реконструкційних (позиція 2 технічного завдання):
Технічне завдання передбачає поставку 24 одиниць пластин реконструкційних анатомічної форми (правих та лівих) на 20 отворів. Аналіз документації переможця виявляє наступні критичні невідповідності:
• Невідповідність кількості отворів: Замість чітко визначених 20 отворів у сертифікаті зазначено діапазон 18-23 отвори (позиції 469-472), що є принциповою невідповідністю технічним вимогам;
• Невизначеність розмірної сітки: За відсутності інформації про крок градації в діапазоні 18-23 отвори неможливо встановити, чи входять до цього діапазону пластини рівно на 20 отворів. Технічні вимоги замовника є імперативними і вимагають саме 20 отворів, а не діапазону значень;
• Відсутність повної номенклатури: Технічним завданням передбачено різні товщини пластин (1,5±0,05 мм, 2,0±0,05 мм, 3,0±0,05 мм) з відповідними параметрами ширини та діаметрами отворів, однак у документації учасника відсутня повна специфікація цих параметрів;
• Невизначеність анатомічних модифікацій: Відсутня чітка специфікація правих і лівих варіантів для всіх типорозмірів, що є обов'язковою вимогою для реконструкційних втручань.
Істотні прогалини щодо гвинтів самосвердлящих (позиція 3 технічного завдання):
Технічними вимогами передбачено поставку 340 одиниць гвинтів самосвердлящих різних діаметрів та довжин. Експертиза документації виявляє:
• Невизначеність розмірних характеристик: Учасником зазначено діапазони розмірів без встановлення кроку градації (наприклад, "12,0-15,0 мм" для діаметра 2,5 мм), що унеможливлює встановлення наявності саме тих конкретних розмірів, які вимагає замовник. За відсутності інформації про крок розмірів (чи це 1,0 мм, 0,5 мм, 0,25 мм, або взагалі довільні значення) неможливо достовірно визначити, чи входять до зазначеного діапазону гвинти довжиною рівно 10,0 мм та 14,0 мм, як того категорично вимагає технічне завдання;
• Відсутність обов'язкових типорозмірів: Технічне завдання чітко передбачає гвинти діаметром 2,5 мм довжиною 10,0 мм, однак у зазначеному діапазоні 12,0-15,0 мм цей розмір відсутній, що є грубою невідповідністю;
• Невідповідність технічної специфікації: Відсутня деталізація типів шліців (Робертсона (квадрат) або хрестоподібний), що є критично важливим для хірургічного інструментарію;
• Недостатня специфікація матеріалів: Хоча в окремих позиціях зазначено титан, відсутнє системне підтвердження матеріалу виготовлення для всієї номенклатури гвинтів.
Загальні технічні невідповідності:
• Системна методологічна неточність технічної документації: По всій документації учасник використовує діапазони розмірів без конкретизації кроку градації та без зазначення, які саме значення в межах діапазону фактично виробляються. Така методологія створює фундаментальну невизначеність щодо наявності конкретних типорозмірів, передбачених технічним завданням, і суперечить принципам технічної специфікації медичних виробів, де кожен розмір має критичне значення для клінічного застосування;
• Відсутність точної специфікації допусків: Технічним завданням встановлено точні допустимі відхилення розмірів (±0,05 мм), однак у документації учасника ці параметри не конкретизовано;
• Невизначеність характеристик поверхні: Технічні вимоги передбачають відсутність тріщин, раковин, забоїн, викрешених місць і задирок, притуплення гострих кромок, проте відповідні характеристики у документації не зазначено;
• Недостатнє підтвердження функціональних властивостей: Відсутнє підтвердження призначення для довготривалої імплантації та можливості проведення МРТ-діагностики;
• Принципова неможливість верифікації відповідності: За відсутності чіткої розмірної сітки та кроку градації неможливо здійснити об'єктивну перевірку відповідності запропонованої номенклатури технічним вимогам замовника, що порушує принцип прозорості публічних закупівель.
Відповідно до усталеної практики Антимонопольного комітету України, тендерні пропозиції, які не відповідають технічній специфікації предмета закупівлі, підлягають безумовному відхиленню. Визначення таких пропозицій переможцями є грубим порушенням законодавства у сфері публічних закупівель та підлягає скасуванню.
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи встановлені факти грубих порушень законодавства, категоричне прошу:
Замовником було проведено процедуру публічної закупівлі за кодом ДК 021:2015 «33140000-3» (Медичні матеріали). Закупівля здійснювалася за процедурою відкритих торгів з особливостями, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Технічною документацією, Додаток 2 до тендерної документації (Доказ 1- додається), було встановлено детальну специфікацію предмета закупівлі, включаючи конкретні технічні параметри, номенклатуру та кількісні характеристики медичних виробів, необхідних для проведення хірургічних втручань у сфері щелепно-лицевої хірургії.
Недоліки щодо пластин прямих (позиція 1 технічного завдання):
Технічними вимогами чітко встановлено необхідність поставки 24 одиниць пластин прямих із конкретною номенклатурою: 6, 13, 18, 24 та 25 отворів. Проведений детальний аналіз наданого учасником сертифіката відповідності UA.101.MD.3.0575-25.01 та додатка до нього (Доказ 2- додається) засвідчує наступні критичні невідповідності:
• Відсутність обов'язкових позицій номенклатури: У сертифікаті відсутні пластини із фіксованою кількістю отворів - 13 та 18, натомість зазначено лише діапазони (4-25 отворів), що не відповідає конкретним технічним вимогам замовника щодо номенклатури виробів;
• Принципова невизначеність діапазонних характеристик: Учасником зазначено діапазони кількості отворів без встановлення кроку градації. За відсутності інформації про те, чи виготовляються пластини на кожну кількість отворів у зазначеному діапазоні, чи лише на окремі значення, неможливо достовірно встановити наявність пластин рівно на 13 та 18 отворів, як того категоричне вимагає технічне завдання;
• Невідповідність технічних параметрів отворів: Технічним завданням передбачено диференційований підхід до діаметра отворів залежно від товщини пластин (1,6 мм для пластин товщиною 0,8±0,05 мм; 2,0 мм для пластин товщиною 1,0±0,05 мм та 1,5±0,05 мм), однак у наданій документації ця специфікація відсутня;
• Невизначеність геометричних параметрів: Технічними вимогами встановлено мінімальні значення ширини пластин (не менше 5 мм та 8 мм відповідно), проте в документації учасника ці параметри не конкретизовано.
Недоліки щодо пластин реконструкційних (позиція 2 технічного завдання):
Технічне завдання передбачає поставку 24 одиниць пластин реконструкційних анатомічної форми (правих та лівих) на 20 отворів. Аналіз документації переможця виявляє наступні критичні невідповідності:
• Невідповідність кількості отворів: Замість чітко визначених 20 отворів у сертифікаті зазначено діапазон 18-23 отвори (позиції 469-472), що є принциповою невідповідністю технічним вимогам;
• Невизначеність розмірної сітки: За відсутності інформації про крок градації в діапазоні 18-23 отвори неможливо встановити, чи входять до цього діапазону пластини рівно на 20 отворів. Технічні вимоги замовника є імперативними і вимагають саме 20 отворів, а не діапазону значень;
• Відсутність повної номенклатури: Технічним завданням передбачено різні товщини пластин (1,5±0,05 мм, 2,0±0,05 мм, 3,0±0,05 мм) з відповідними параметрами ширини та діаметрами отворів, однак у документації учасника відсутня повна специфікація цих параметрів;
• Невизначеність анатомічних модифікацій: Відсутня чітка специфікація правих і лівих варіантів для всіх типорозмірів, що є обов'язковою вимогою для реконструкційних втручань.
Істотні прогалини щодо гвинтів самосвердлящих (позиція 3 технічного завдання):
Технічними вимогами передбачено поставку 340 одиниць гвинтів самосвердлящих різних діаметрів та довжин. Експертиза документації виявляє:
• Невизначеність розмірних характеристик: Учасником зазначено діапазони розмірів без встановлення кроку градації (наприклад, "12,0-15,0 мм" для діаметра 2,5 мм), що унеможливлює встановлення наявності саме тих конкретних розмірів, які вимагає замовник. За відсутності інформації про крок розмірів (чи це 1,0 мм, 0,5 мм, 0,25 мм, або взагалі довільні значення) неможливо достовірно визначити, чи входять до зазначеного діапазону гвинти довжиною рівно 10,0 мм та 14,0 мм, як того категорично вимагає технічне завдання;
• Відсутність обов'язкових типорозмірів: Технічне завдання чітко передбачає гвинти діаметром 2,5 мм довжиною 10,0 мм, однак у зазначеному діапазоні 12,0-15,0 мм цей розмір відсутній, що є грубою невідповідністю;
• Невідповідність технічної специфікації: Відсутня деталізація типів шліців (Робертсона (квадрат) або хрестоподібний), що є критично важливим для хірургічного інструментарію;
• Недостатня специфікація матеріалів: Хоча в окремих позиціях зазначено титан, відсутнє системне підтвердження матеріалу виготовлення для всієї номенклатури гвинтів.
Загальні технічні невідповідності:
• Системна методологічна неточність технічної документації: По всій документації учасник використовує діапазони розмірів без конкретизації кроку градації та без зазначення, які саме значення в межах діапазону фактично виробляються. Така методологія створює фундаментальну невизначеність щодо наявності конкретних типорозмірів, передбачених технічним завданням, і суперечить принципам технічної специфікації медичних виробів, де кожен розмір має критичне значення для клінічного застосування;
• Відсутність точної специфікації допусків: Технічним завданням встановлено точні допустимі відхилення розмірів (±0,05 мм), однак у документації учасника ці параметри не конкретизовано;
• Невизначеність характеристик поверхні: Технічні вимоги передбачають відсутність тріщин, раковин, забоїн, викрешених місць і задирок, притуплення гострих кромок, проте відповідні характеристики у документації не зазначено;
• Недостатнє підтвердження функціональних властивостей: Відсутнє підтвердження призначення для довготривалої імплантації та можливості проведення МРТ-діагностики;
• Принципова неможливість верифікації відповідності: За відсутності чіткої розмірної сітки та кроку градації неможливо здійснити об'єктивну перевірку відповідності запропонованої номенклатури технічним вимогам замовника, що порушує принцип прозорості публічних закупівель.
Відповідно до усталеної практики Антимонопольного комітету України, тендерні пропозиції, які не відповідають технічній специфікації предмета закупівлі, підлягають безумовному відхиленню. Визначення таких пропозицій переможцями є грубим порушенням законодавства у сфері публічних закупівель та підлягає скасуванню.
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи встановлені факти грубих порушень законодавства, категоричне прошу:
×
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності UA.101.MD.3.0575-25.01 та додатки до нього
-
Повʼязаний документ:
304 Сертифікати Додаток.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 до Тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
ДОДАТОК 2 Технічні вимоги НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скасувати рішення замовника від 29 серпня 2025 року про визначення ТОВ «І-ПЛАНТ» переможцем процедури закупівлі UA-2025-07-31-006550-a як прийняте з істотними порушеннями матеріального та процедурного права.
Запити Органу оскарження
Номер:
f609f312b25c4c66aac1e691f1584915
Тема запиту:
Щодо недоліків пластин та гвинтів і відсутності підтверджень характеристик товару
Текст запиту:
Щодо недоліків пластин та гвинтів і відсутності підтверджень характеристик товару.
Замовник у тендерній документації не вимагає жодного окремого обов`язкового підтвердження для усіх позицій Додатку 2, окрім заповненого та підписаного Додатку 2 (Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі), де зазначена вся необхідна інформація та характеристики необхідного для Замовника товару.
ТОВ «І-ПЛАНТ» виконано цю вимогу. Надано заповнений Додаток 2 до тендерної документації на бланку з підписом та печаткою, де ТОВ «І-ПЛАНТ» підтверджує, що ознайомлений та погоджується з усіма вимогами та завданням (підписаний учасником додаток 2 надається).
Також ТОВ «І-ПЛАНТ» надано лист щодо відповідності технічним вимогам закупівлі, яким гарантує, що товар повністю відповідає усім вимогам, наведеним в Додатку 2, та має всі розміри і види титанових пластин та гвинтів. (лист додається).
ТОВ «І-ПЛАНТ» є українським виробником медичних виробів з титану.
Для участі в закупівлі UA-2025-07-31-006550-a надано Сертифікат відповідності на запропоновану для закупівлі продукцію №UA.101.MD.3.0575-25.01, виданий Державним українським об’єднанням «Політехмед», де зазначено, що до нього додається сертифікат перевірки проекту №UA.101.MD.D.01.0575-25.01 «Імплантати для нейрохірургії та черепно-лицьової хірургії», яким підтверджується відповідність продукції ТОВ «І-ПЛАНТ» вимогам п.п.8-11 Додатку 3 Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 №753 – що є підтвердженням відповідності медичних виробів класу ІІІ. Крім того, ТОВ «І-ПЛАНТ» надано сканкопії сторінок Додатку до Сертифікату відповідності, де зазначені усі перераховані в закупівлі медичні вироби.
Для більш детального опису характеристик товару існує каталог продукії, який вільно доступний для перегляду на сайті виробника, та який не вимагався Замовником.
Щодо відсутності інших підтверджуючих характеристик – матеріалу виготовлення, можливості проведення МРТ, відсутності тріщин, раковин, забоїн тощо, то Замовником не вимагалося від учасника таких підтверджень.
Згідно вимог в тендерній документації підтверджено відповідність запропонованої продукції технічним вимогам закупівлі шляхом погодження і підписання Додатку 2 «Технічні вимоги», де зазначено, що продукція виготовлена з титану, призначена для довготривалої імплантації, дозволяє проведення МРТ-діагностики.
ТОВ «І-ПЛАНТ» надано всі документи, перелічені в Додатку 5 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
У зв’язку з викладеним вважаємо, що підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «І-ПЛАНТ» відсутні. Пропозиція має найнижчу із запропонованих на аукціоні ціну та відповідає вимогам закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу на те, що на початку проведення вказаної закупівлі для її призупинення подавалася скарга іншим ФОП Івановим Володимиром Вадимовичем, який є продавцем продукції компанії «Jiangsu Jinlu Group Medical Device Co., Ltd» (Китай). ФОП Романчишин О.П. також являється продавцем медичних виробів цієї ж фірми. Вказаний факт дає підстави припустити, що їхні дії здійснені за попередньою змовою з метою затягування або унеможливлення проведення закупівлі медичних виробів закладом охорони здоров’я для лікування поранених військових, так як усі описані порушення надумані. Жодні юридичні підстави та обґрунтування для скасування результатів торгів, на нашу думку, відсутні.
Приймаючи до уваги викладене, Замовник,
ПРОСИТЬ:
Відмовити у задоволенні скарги ФОП Романчишина О.П.
Дата опублікування:
09.09.2025 15:19
Вимога
Є відповідь
Вимога про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "І-ПЛАНТ" у процедурі закупівлі UA-2025-07-31-006550-a
Номер:
3e62d1b29ad7400090cf947d82d1fb95
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-31-006550-a.b2
Назва:
Вимога про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "І-ПЛАНТ" у процедурі закупівлі UA-2025-07-31-006550-a
Вимога:
У рамках процедури закупівлі «Матеріали для хірургічного лікування переломів щелепно-лицевої ділянки» учасником Товариством з обмеженою відповідальністю "І-ПЛАНТ" (код ЄДРПОУ: 38591470) подано тендерну пропозицію, яка містить істотні порушення вимог тендерної документації та чинного законодавства України.
ВИЯВЛЕНІ ПОРУШЕННЯ
Невідповідність обов'язковим документальним вимогам:
Учасник не надав декларацію про відповідність медичних виробів, що є прямим порушенням Постанови Кабінету Міністрів України від 1 липня 2014 року № 216, згідно з якою декларація про відповідність є обов'язковим документом для медичних виробів, які пройшли процедуру оцінки відповідності відповідно до Технічного регламенту щодо медичних виробів.
Відсутні реєстраційні посвідчення Міністерства охорони здоров'я України для медичних виробів класу III, що суперечить пункту першому Додатку 2 тендерної документації.
Критичні невідповідності конкретним медико-технічним вимогам замовника:
Щодо пластин прямих (пункт 1 Додатку 2):
• Відсутні пластини товщиною 0,8±0,05мм, що прямо вимагається технічним завданням
• Відсутні пластини товщиною 1,0±0,05мм з отворами під гвинт діаметром 2,0мм
• Відсутні пластини на 25 отворів, передбачені технічними вимогами
• Не зазначено ширину пластин (мінімум 5мм та 8мм відповідно до вимог)
• Відсутнє підтвердження виготовлення з титану
• Не підтверджено можливість проведення МРТ-діагностики
Щодо пластин реконструкційних анатомічної форми (пункт 2 Додатку 2):
• Відсутні пластини на 20 отворів (наявні лише до 18-23 отворів)
• Відсутні технічні параметри ширини (мінімум 8мм та 9мм)
• Не підтверджено наявність правих і лівих варіантів для всіх типорозмірів
Щодо гвинтів самосвердлящих (пункт 3 Додатку 2):
• Відсутні гвинти діаметром 2,5мм довжиною 14мм
• Не підтверджено наявність потайної голівки для всіх типорозмірів
• Неповна специфікація типів шліців (Робертсона квадрат та хрестоподібний)
• Відсутнє підтвердження матеріалу виготовлення (титан) для гвинтів
Загальні технічні невідповідності:
• У сертифікаті відсутні точні технічні параметри з допустимими відхиленнями
• Не надано підтвердження придатності для довготривалої імплантації
• Відсутні характеристики поверхні (відсутність тріщин, раковин, забоїн)
• Не підтверджено притуплення гострих кромок згідно з вимогами
ПРАВОВІ ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ
Відповідно до пункту 37 підпункту 2.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників" замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з Розділом V пункту 5 тендерної документації підставою для відхилення тендерної пропозиції є її невідповідність вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
ВИМАГАЮ
На підставі викладених фактів та з урахуванням норм чинного законодавства України вимагаю:
Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "І-ПЛАНТ" як таку, що не відповідає обов'язковим вимогам тендерної документації щодо документального забезпечення медичних виробів, технічних характеристик предмета закупівлі та не містить повної номенклатури товарів відповідно до технічного завдання.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ОСКАРЖЕННЯ
У разі невиконання цієї вимоги протягом строків, передбачених законодавством, або прийняття рішення, що суперечить вимогам чинного законодавства, залишаю за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою щодо порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.08.2025 17:45
Вирішення:
Вашу вимогу перегляду рішення щодо результатів UA-2025-07-31-006550-a розглянуто.
Вказане рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "І-ПЛАНТ" Замовником прийняте відповідно до чинного законодавства України. Пропозиція переможця - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "І-ПЛАНТ" є найбільш економічно вигідною та подана у відповідності до умов тендерної документації.
Ваші доводи щодо відсутності у переможця предмету закупівлі та невідповідності технічних, якісних і кількісних вимог предмета закупівлі перевірені.
Учасником подано всі обов`язкові документи, які вимагаються відповідно додатку 5 Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Згідно додатку 5 Учасник надає:
- Копії документів для підтвердження якості товару завірені належним чином:
- сертифікат відповідності на товар АБО дозвіл АБО свідоцтво про державну реєстрацію МОЗ України на застосування в медичній практиці АБО інший документ, що підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)(дозволяється надавати лише сторінку додатку, на якій міститься інформація про товар, який закуповується).
Зазначається слово “або”, тобто учасник подає або сертифікат або дозвіл або свідоцтво або інший документ, що підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу і надано учасником.
В наданих додатках до сертифікату вказані всі розміри та форми.
Стосовно відсутності реєстраційних посвідчень: Згідно додатку 2 зазначається, що завірені належним чином копії реєстраційних посвідчень надаються на КОЖНУ ОКРЕМУ ПАРТІЮ ТОВАРУ ПРИ ДОСТАВЦІ. (в переліку документів додатку 5, які має подати учасник цього не вимагається).
Стосовно інших вимог щодо відсутності інших підтверджуючих характеристик таких як, матеріал виготовлення, чи можливість проведення МРТ, чи відсутність тріщин, раковин, забоїн, тощо, то замовником не вимагалося від учасника таких підтверджень.
Всі технічні, якісні та кількісні характеристики прописані в додатку 2 до тендерної документації.
Учасником підписано додаток 2 у якому він засвідчує, що ознайомлений та погоджується з усіма умовами та вимогами технічного завдання.
Інших будь-яких підтверджуючих та/або гарантійних листів замовником не вимагається.
Відповідно до п.4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Вказана норма Закону передбачає вимогу щодо надання саме інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, і розширеному тлумаченню не підлягає. Тобто, мови про скасування рішення не йде.
Звернення до Антимонопольного комітету України є Вашим невід’ємним правом.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель, визначенння предмету закупівлі
Номер:
01f694ee34f34fb4b4aad850e629647d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-31-006550-a.b1
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель, визначенння предмету закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ДОДАТОК 2 Технічні вимоги.doc 04.08.2025 20:59
- Скарга Іванов-Житомир.docx 04.08.2025 20:59
- Авторизація Іванов.pdf 04.08.2025 20:59
- Скарга Іванов-Житомир.pdf 04.08.2025 20:59
- sign.p7s 04.08.2025 21:01
- рішення від 06.08.2025 №12106.pdf 06.08.2025 14:34
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.08.2025 №12507.pdf 14.08.2025 11:37
- рішення від 13.08.2025 №12507.pdf 15.08.2025 16:30
- Протокол.pdf 08.08.2025 15:48
- Пояснення.pdf 08.08.2025 15:48
- Протокол УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ.docx 08.08.2025 15:48
- Пояснення на лист АМКУ.docx 08.08.2025 15:48
- Перелік змін.doc 15.08.2025 11:15
- ДОДАТОК 2 Технічні вимоги НОВА РЕДАКЦІЯ.doc 15.08.2025 11:15
- Тендерна документаціяНОВА РЕДАКЦІЯ.docx 15.08.2025 11:15
- Протокол внесення змін.docx 15.08.2025 11:15
- Протокол внесення змін 15.08.2025.pdf 15.08.2025 11:15
- Перелік змін.doc 21.08.2025 12:47
- ДОДАТОК 2 Технічні вимоги НОВА РЕДАКЦІЯ.doc 21.08.2025 12:47
- Протокол внесення змін.docx 21.08.2025 12:47
- Тендерна документаціяНОВА РЕДАКЦІЯ.docx 21.08.2025 12:47
- Перелік змін.doc 21.08.2025 12:47
- Тендерна документаціяНОВА РЕДАКЦІЯ.docx 21.08.2025 12:47
- Протокол внесення змін.docx 21.08.2025 12:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.08.2025 21:03
Дата розгляду скарги:
13.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.08.2025 14:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.08.2025 16:31
Дата виконання рішення Замовником:
21.08.2025 12:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу фізичної особи-підприємця Іванова Володимира Вадимовича (код ЄДРПОУ:3220802375) від 04.08.20025р. №UA-2025-07-31-006550-a.b1, ВИКОНАЛИ зобов`язання внести зміни до тендерної документації та оголошення за процедурою закупівлі «Матеріали для хірургічного лікування переломів щелепно-лицевої ділянки», ідентифікатор закупівлі:UA-2025-07-31-006550-a з метою усунення порушень шляхом виключення з предмета закупівлі позиції «Біоактивне скло Гранули 300-500мкм.» та продовження строку подання пропозицій.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f3f04492496e49aa96f0cf2cc71905c8
Заголовок пункту скарги:
Визначенння предмету закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовник опублікував оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару під назвою «Матеріали для хірургічного лікування переломів щелепно-лицевої ділянки» за кодом ДК 021:2015 — 33140000-3 (Медичні матеріали), у межах якого було сформовано один лот.
У складі предмета закупівлі Замовник об’єднав товари, які мають різне функціональне призначення, належать до різних категорій медичних виробів за класифікатором НК 024:2023, і, що є найважливішим, — класифікуються за різними кодами ДК 021:2015 на рівні четвертої цифри (Доказ 1- Додаток 2 додається), а саме:
• титанові пластини та гвинти для остеосинтезу — належать до коду 33183100-7 — Ортопедичні імплантати (четверта цифра — «8»);
• біоактивне скло у вигляді остеопластичного матеріалу — належить до коду 33141770-7 — Кісткові замінники (четверта цифра — «4»).
Незважаючи на це, всі зазначені товари були об’єднані Замовником під одним кодом 33140000-3, що суперечить Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженому наказом Мінекономіки України № 708, та пункту 15 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Правове обґрунтування
1. Порушення Порядку визначення предмета закупівлі (Наказ Мінекономіки № 708)
Згідно з пунктом 3 розділу I Порядку № 708, предмет закупівлі товарів визначається за показником четвертої цифри коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015. Об’єднання в одному лоті товарів, які мають різні значення цієї цифри, не допускається.
У цій закупівлі об’єднано:
• вироби з групи 3318 (імплантати),
• вироби з групи 3314 (матеріали для хірургії),
що формально утворює два різні предмети закупівлі відповідно до чинного порядку.
2. Порушення пункту 15 Особливостей, затверджених Постановою КМУ № 1178
Пункт 15 Особливостей прямо передбачає, що предмет закупівлі визначається відповідно до Закону та Порядку № 708. Таким чином, застосування єдиного коду на рівні четвертої цифри є обов’язком замовника навіть у період дії воєнного стану.
3. Вихід за межі коду ДК 021:2015, оголошеного в закупівлі.
У процедурі UA-2025-07-31-006550-a предмет закупівлі заявлено як 33140000-3 — Медичні матеріали. Проте титанові пластини та гвинти — це не витратні матеріали, а медичні імплантати, які не належать до цієї групи.
Наявність у предметі закупівлі товарів із кодом 33183100-7 без відповідного відображення цього коду в документації є введенням в оману учасників та некоректним формуванням закупівлі, що порушує вимоги ст. 21 Закону.
Економічне обґрунтування порушення
• Біоактивне скло закуповується в обсязі 4 одиниці;
• Пластини і гвинти — основна частина предмета закупівлі (понад 340 гвинтів і 48 пластин).
Вартісне співвідношення товарів суттєво нерівномірне: понад 90% очікуваної вартості припадає на імплантати. Включення в лот позицій біоактивного скла в одиничній кількості:
• перешкоджає участі виробників/дистриб’юторів імплантатів, які не займаються остеопластичними матеріалами;
• не забезпечує ефективності закупівлі, оскільки формально допускає перемогу постачальника, який не спеціалізується на жодній з груп товарів, а лише має змогу формально надати обидва.
Обмеження прав Скаржника
Скаржник — ФОП Іванов Володимир Вадимович — є авторизованим постачальником (Доказ 2- Додається) продукції компанії Jiangsu Jinlu Group Medical Device Co., Ltd., яка виготовляє лише титанові пластини та гвинти для остеосинтезу.
Включення до предмета закупівлі біоактивного скла, яке Скаржник не постачає та не має доступу до його виробників, позбавляє його права на участь, навіть попри повну відповідність технічним та правовим вимогам щодо основної групи продукції.
З огляду на наведене, вважаю за доцільне внести зміни до тендерної документації шляхом виокремлення двох лотів:
1. Лот 1 — імплантати: пластини і гвинти (код 33183100-7);
2. Лот 2 — остеопластичний матеріал: біоактивне скло (код 33141770-7);
або виключення з предмета закупівлі позиції «біоактивне скло».
На підставі викладеного та керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", пунктом 55 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178,
ПРОШУ:
Зобов'язати Замовника усунути виявлені порушення шляхом:
1. Внесення змін до тендерної документації із встановленням поділу предмета закупівлі на два окремі лоти:
Лот 1 — імплантати: пластини і гвинти (код 33183100-7);
Лот 2 — остеопластичний матеріал: біоактивне скло (код 33141770-7);
2. Визначення відповідних кодів ДК 021:2015 для кожного лота окремо відповідно до їх функціонального призначення;
3. приведення тендерної документації у відповідність із вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
У складі предмета закупівлі Замовник об’єднав товари, які мають різне функціональне призначення, належать до різних категорій медичних виробів за класифікатором НК 024:2023, і, що є найважливішим, — класифікуються за різними кодами ДК 021:2015 на рівні четвертої цифри (Доказ 1- Додаток 2 додається), а саме:
• титанові пластини та гвинти для остеосинтезу — належать до коду 33183100-7 — Ортопедичні імплантати (четверта цифра — «8»);
• біоактивне скло у вигляді остеопластичного матеріалу — належить до коду 33141770-7 — Кісткові замінники (четверта цифра — «4»).
Незважаючи на це, всі зазначені товари були об’єднані Замовником під одним кодом 33140000-3, що суперечить Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженому наказом Мінекономіки України № 708, та пункту 15 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Правове обґрунтування
1. Порушення Порядку визначення предмета закупівлі (Наказ Мінекономіки № 708)
Згідно з пунктом 3 розділу I Порядку № 708, предмет закупівлі товарів визначається за показником четвертої цифри коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015. Об’єднання в одному лоті товарів, які мають різні значення цієї цифри, не допускається.
У цій закупівлі об’єднано:
• вироби з групи 3318 (імплантати),
• вироби з групи 3314 (матеріали для хірургії),
що формально утворює два різні предмети закупівлі відповідно до чинного порядку.
2. Порушення пункту 15 Особливостей, затверджених Постановою КМУ № 1178
Пункт 15 Особливостей прямо передбачає, що предмет закупівлі визначається відповідно до Закону та Порядку № 708. Таким чином, застосування єдиного коду на рівні четвертої цифри є обов’язком замовника навіть у період дії воєнного стану.
3. Вихід за межі коду ДК 021:2015, оголошеного в закупівлі.
У процедурі UA-2025-07-31-006550-a предмет закупівлі заявлено як 33140000-3 — Медичні матеріали. Проте титанові пластини та гвинти — це не витратні матеріали, а медичні імплантати, які не належать до цієї групи.
Наявність у предметі закупівлі товарів із кодом 33183100-7 без відповідного відображення цього коду в документації є введенням в оману учасників та некоректним формуванням закупівлі, що порушує вимоги ст. 21 Закону.
Економічне обґрунтування порушення
• Біоактивне скло закуповується в обсязі 4 одиниці;
• Пластини і гвинти — основна частина предмета закупівлі (понад 340 гвинтів і 48 пластин).
Вартісне співвідношення товарів суттєво нерівномірне: понад 90% очікуваної вартості припадає на імплантати. Включення в лот позицій біоактивного скла в одиничній кількості:
• перешкоджає участі виробників/дистриб’юторів імплантатів, які не займаються остеопластичними матеріалами;
• не забезпечує ефективності закупівлі, оскільки формально допускає перемогу постачальника, який не спеціалізується на жодній з груп товарів, а лише має змогу формально надати обидва.
Обмеження прав Скаржника
Скаржник — ФОП Іванов Володимир Вадимович — є авторизованим постачальником (Доказ 2- Додається) продукції компанії Jiangsu Jinlu Group Medical Device Co., Ltd., яка виготовляє лише титанові пластини та гвинти для остеосинтезу.
Включення до предмета закупівлі біоактивного скла, яке Скаржник не постачає та не має доступу до його виробників, позбавляє його права на участь, навіть попри повну відповідність технічним та правовим вимогам щодо основної групи продукції.
З огляду на наведене, вважаю за доцільне внести зміни до тендерної документації шляхом виокремлення двох лотів:
1. Лот 1 — імплантати: пластини і гвинти (код 33183100-7);
2. Лот 2 — остеопластичний матеріал: біоактивне скло (код 33141770-7);
або виключення з предмета закупівлі позиції «біоактивне скло».
На підставі викладеного та керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", пунктом 55 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178,
ПРОШУ:
Зобов'язати Замовника усунути виявлені порушення шляхом:
1. Внесення змін до тендерної документації із встановленням поділу предмета закупівлі на два окремі лоти:
Лот 1 — імплантати: пластини і гвинти (код 33183100-7);
Лот 2 — остеопластичний матеріал: біоактивне скло (код 33141770-7);
2. Визначення відповідних кодів ДК 021:2015 для кожного лота окремо відповідно до їх функціонального призначення;
3. приведення тендерної документації у відповідність із вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Авторизаційний лист та Сертифікат відповідності
-
Повʼязаний документ:
Авторизація Іванов.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
ДОДАТОК 2 Технічні вимоги.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Внесення змін до тендерної документації із встановленням поділу предмета закупівлі на два окремі лоти: Лот 1 — імплантати: пластини і гвинти (код 33183100-7); Лот 2 — остеопластичний матеріал: біоактивне скло (код 33141770-7);